Ga naar inhoud

Stessje85 : 20 september 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb eigenlijk een vraagje.....probeer vanaf mn borstbeen richting mn oksel steeds beetje te masseren, maar ik hoor bij mn linkerborst steeds een soort van "klotsend" geluid....knisperend achtig....als ik er bovenop op druk....is dat normaal? rechts heb ik dat zo goed als niet....liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stessje

Ik heb ook steeds gehoord dat masseren echt uit den boze is!! Ivm het inkapselingsproces. Wees aub voorzichtig daarmee! Dat vocht gaat vanzelf weg, al kan het bij de een wat langer duren dan bij de ander.

Veel water drinken helpt het vocht sneller af te voeren. Koffie proberen te beperken, drink liever thee :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden, ben er gelijk mee gestopt na 1 dag na het lezen van jullie berichten! Hoop dat dat niet teveel kwaad kon :) heb nog een vraagje...hihi ja alweer!

Ik ben nu 5 dagen PO, op mijn littekens zit een stukje verband met eroverheen een doorzichtige pleister eroverheen dus heb mn littekens ook nog niet gezien, na 14 dagen mogen de hechtingen eruit, maar die pleister met dat verbandje eronder wanneer mag die eraf? Lijkt me dat die toch ook voor de hechtingen nog eraf gaan dan kan er tenminste wat lucht bij mn littekens en heelt t misschien sneller ofzo....? Of is dat niet zo?

Alvast bedankt!

:43:

Liefs Stessje

PS; heb t forum wel gemist gisteren.... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik had dezelfde vraag gesteld vanmorgen aan mijn pc. Maar bij moeten de gaasjes erop blijven tot de controle.

Daarna gaan de hechtingen eruit en zou het volledig herstellen :)

maar goed weet dus niet dat bij iedereen hetzelfde is :( Ik verschoon ze wel elke dag, de gaasjes dan , niet de pleisters bij de hechtingen

Liefs Simone misschien heb je hier iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Stessje

Gewoon lekker laten zitten allemaal hoor, des te minder kans op infectie. Of je haalt van die gaasjes met een doorzichtige plakrand bij de apotheek waarmee je kunt douchen.

Het is niet aan te raden dat de hechtingen nat worden namelijk!

Liever niet douchen zolang die gaasjes erop zitten, dan dat je risico op ontsteking vergroot door die gaasjes te verwijderen. :)

Ik heb het forum gisteren en eergisteren ook gemist hihi :) gelukkig heeft Admin het weer gefixt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx girls, ik ga morgen ff mn kliniek bellen en vragen of de transparante eilandpleister er wel af mag. Anders komt er toch helemaal geen lucht bij mn hechtingen? Weet niet eens hoe mn litteken eruit ziet! Mss zijn zevwel helemaal opgezwollen en bloederig enzo :( xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, ik heb de eerste bv 16 dagen met pleisters gelopen, zonder dat ik mijn littekens gezien had en de tweede keer 10 dagen. Zolang je geen stekende pijn hebt, dan is er niks aan de hand!

Gewoon lekker laten zitten, komt helemaal goed. Als er iets aan de hand is met de littekens, dan ga je er OF echt een continue stekende pijn aan krijgen, of je gaat veel vocht verliezen, en dat zie je aan de pleisters :)

Echt meid, je hoeft je geen zorgen te maken.

Hoe langer je hem laat zitten, hoe minder kans op infectie!!!! De littekens zijn nu in een steriele ruimte met een steriel verband ingepakt en zo steriel kun je het zelf never nooit niet doen :)

Je bent dan wel al 7 dagen po, maar als je nog moet wachten tot 14 dagen voor de hechtingen eruit gaan, dan kun je beter die pleister laten zitten, zolang ie blijft zitten.

Als je je littekens laat luchten (ik begrijp je gedachtengang wel) dan heb je weer het probleem dat je bh-band langs de littekens kan gaan schuren, waardoor er eerder wondjes ontstaan. En dan zit je dus weer te klooien met gaasjes en maandverbandjes en zo haha

Hopelijk heb je iets aan mijn berichtje.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat moeten we nou een hele maand zonder BB. :25:

:36::153:

Oh, echt hè?! We gaan een petitie starten dat ze de maand oktober mobiele internet bij zich heeft....;-)

BB, je krijgt gewoon zo'n grote accu op je rug met een antenne ofzo :-)

BB mag niet weg!

:152: Grapjurken. Als jullie mijn mobiele internet betalen, dan kom ik wel wat forummen hoor :153:

Maar even alle gekheid op een stokkie: lief dat jullie mij zullen missen :)

Mensen ben beetje stout geweest gisteren....ben gaan bh shoppen met 1 week PO...heb supermooie bh's gehaald....maat 70E :43: stonden zo mooooooi! I know I'm a naughty girl....

:45: :45: :45: :45: En jij spant de kroon! Met 1 week al bh's shoppen :45: GEWELDIG!!!

Hoop dat de maat hetzelfde blijft, anders kun je ze nog op marktplaats gaan zetten hihi :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahhaha na 1 week al BH's halen! dat is wel heeeel erg op tijd. nu hopen dat je ze over een week of 5 nog steeds past. Anders is het ook zo zonde. Is iemand anders dan vast wel weer blij mee. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik hoop ook dat ik ze dan nog pas! Anders bij deze al; hele mooie Hunkemoller bh's maat E70, helaas nog niet gedragen.... En Sylvie vd vaart EAT YOUR HEART OUT! Ze staan mij nu mooier!

Mn vriend was mee, maar aan en uitdoen kon ik zelf wel....,hij was er enkel voor de peepshow! Hihi :43: probeer nu weer rustig aan te doen aangezien ik alles weer doe!

Ik betrap me er zeker 4x p nacht op dat ik op mn buik slaap, dan ga ik weer gauw op mn rug word ik WEER wakker op mn buik! Zucht....als ze hierdoor maar niet kleiner worden, heb nog bh's die ik moet passen! Hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.