Ga naar inhoud

Liekjuh1991: 1 oktober 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik sluit me er helemaal bij aan dat het een gek idee is dat we ze bijna tegelijk krijgen.

Heb jij expres dingen ingepland dit weekend? Ik heb wel expres nog deze nachtdienst (was eigenlijk al klaar) erbij aangenomen. En morgen dus slapen en wat boodschappen doen en zondag krijgen we vrienden op bezoek.

En dan is het alweer maandag en gaan we onder het mes....

18 oktober is toch al bijna joh! Voor je het weet is het zover. Zeker als je aan het werk bent ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske, jij hebt inderdaad ook lekker je weekend gevuld!

Ach ja, 18 okt...ik wacht eigenlijk al 19 jaar dus dit is eigenlijk niks! Maar hoe dichterbij het komt hoe langer het lijkt te duren? Komt door het ongeduld, het zoooo graag willen en zenuwen denk ik.

Ik werk niet, ben lekker thuis met de kinderen en die houden me wel bezig, of ik nu wil of niet! ;-) De oudste is net 4 geworden en de jongste bijna 16 maanden dus heb m'n handen vol.

Oooeeehhhhh....ga echt zooooo aan jullie denken maandag!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej :)

Nou het was een heel gedoe gisteren.

Ik kwam om kwart over 7 al aan dus was nogal vroeg :P nog even daar een rondje gelopen door de stad en toen maar richting de wellnesskliniek :D

Ik kwam daar binnen en alles leek goed te zijn totdat ze om de echografie vroeg die ik moest laten maken. Ik zij dat het ziekenhuis waar ik het ga laten doen dat zou sturen naar hun.

Kwartier later komt ze naar de wachtkamer en vroeg ze welk ziekenhuis het was en wanneer ik dat had laten doen.. ( hier kwamen de zenuwen dus al) toen ging ze het ziekenhuis bellen voor die uitslag en werd ik al mee geroepen. ( het was toen iets over 8)

Ik werd naar de kamer gebracht waar ik opgehaald zou worden en terug na de operatie zou komen.

Ik mocht uitkleden en er werden nog even foto's gemaakt. Ze zij dat ik 5 min later opgehaald zou worden. 15 min later kwamen de operatie assistent en die zijden dat de echografie er nog niet was naar de ok al wel klaar stond. Dus nog langer wachten terwijl hun het zouden regelen. Inmiddels was het 10 uur nog steeds geen echografie en ik zat daar maar. ( me vriend zat ook nog is heen en weer te ijsberen en tv aan tv uit enz waar ik ook gek van werd haha) op den duur heeft m'n vriend dus maar naar het ziekenhuis gebeld, maar hij werdt afgescheept en ze gooiden de hoorn er op. Toen kwam de hospice weer even langs en ze zei dat ze niet echt medewerking kregen van het ziekenhuis. Dus me vriend nog een keer laten bellen ( hij wad toen flink boos geworden ) en kregen we het eindelijk voor elkaar. Inmiddels was het al kwart over 11 en zijden ze dat nu alles in orde was en ik straks opgehaald zou worden. Ik was dus nu de laatste van de ochtend die geholpen werdt inplaats van de eerste. Om 12 uur was het eindelijk zo ver en mocht ik mee naar de ok. Ik kreeg gelukkig toch nog 425 cc :) ik vroeg nog om 450 maar die hadden ze niet dus dan zou het 485 worden maar dat ging niet passen.

Na de operatie mocht ik ze eindelijk bekijken:D ik heb ze gezien en ik weer dat ik wel blij was maar ik kon me 5 min al niet meer herinneren hoe ze er nou uit zagen. Ze hebben me verband ook nog omgedaan ( helemaal niet meegekregen) en werdt naar de kamer terug gebracht. ( ook weer niet meegekregen ) ik was zo suf als een konijn en viel telkens in slaap. Een poosje later kwam ze vragen of ik al uitleg over alles wilde maar ik wist dat ik dat toch nog niet kon onthouden dus vroeg of het wat later kon. Inmiddels was het half 3 en vond ik het wel tijd om naar huis te gaan. Ik kreeg toen de uitleg en daarna zou ik aangekleed worden.

Ik werdt geholpen met rechtop zitten en ja hoor toen kwam het waar ik al bang voor was.. Overgeven overgeven en nog is overgeven :( . Na een paar bakjes vol was het er uit en ging het wel goed. Ik werdt naar de auto gebracht in een rolstoel en mocht eindelijk naar huis. Auto rit verliep goed. Kussen onder me borsten en in me nek. Dat hield ik wel vol. 2 uur later kwamen we thuis, weer misselijk maar gelukkig bleef alles binnen. Ik wou op de bank gaan liggen maar dat was nogal pijnlijk. Dus toen maar naar bed toe. Sindsdien liggen, zitten, staan , weer liggen en weer zitten Pfff vermoeiend.. Niks ligt of zit goed door die pijn en vooral dr pijn in me rug. Toen van 11 tot half 1 geslapen en daar begon het drama weer.. Weer zitten , liggen , staan :( vriendje lief paar keer wakker geroepen om weer te gaan verzitten. Toen zittend in slaap gevallen tot 8 uur wauw :D. Nu maar tv kijken en dit tot

Typen tot me vriend wakker word en hij wat te eten voor me mag maken haha :)..

Wat een verhaal :P (het kan zijn dat er typ fouten in zitten want typ op me iPhone )

Mag ik eigenlijk wel helemaal plat gaan liggen? Ik heb als ik dan overeind kom echt even veel pijn..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

de reactie die ik eerder had achtergelaten is weg dus nu in de herkansing:

Gefeliciteerd met je boobs!!!!

We hebben ze!!!

Wat vervelend dat je zo misselijk geweest bent. misschien toch te maken met het soort narcose die ze geven. Geven ze daar gas? met zo'n kapje of via infuus? via zo'n kapje is de kans groot namelijk dat je misselijk uit de narcose komt.

Ook vervelend van dat ziekenhuis zeg. erg frustrerend :93: je zal ze toch....

425cc gekregen. goed zeg!

qua pijn: goed je medicijnen innemen dat scheelt al de helft. maar echt comfortabel gaat het niet worden geloof ik.

Doe rustig aan meid!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vannacht super geslapen. eigenlijk mijn gewone ritme. wel wekker gezet voor de medicijnen.

ik heb met kussens en een ander dekbed een soort nestje gebouwd dat ik ongeveer half zittend lig met nog een extra kussen onder mijn benen zodat ik niet wegglijd.

ja ik wordt ook super stijf. maar ff beetje bewegen met benen en verder beweeg ik vandaag wat minder dan gister.

Hoe heb jij geslapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.