Ga naar inhoud

Liekjuh1991: 1 oktober 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey :D ik ben **** 20 jaar en wil graag een bv laten doen.

27 augustus heb ik een afspraak met Dr. Verdonck in het wellnesskliniek in Genk.. (spannend :D)

ik ben hier een beetje aan het rond kijken wie er nog meer bij deze dokter een vergroting heeft laten doen.

ik heb nu een kleine B en wil zowieso een volle C (misschien D als het bij m'n lichaam past??).

nu heb ik nog wel heel veel twijfels.. ik wil het super graag maar al die horror verhalen en wat als het er lelijk uit gaat zien.. of als ze altijd recht vooruit blijven staan..

hoe dachten jullie er over voordat jullie het gingen laten doen? ook zo veel onzekerheden en denken van als het maar goed gaat?

en zou ik na 2 weken na de operatie weer gewoon naar school kunnen? (ik wil het namelijk laten doen in de kerstvakantie)

graag jullie mening/reacties/tips :D

groetjess ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo ***

Welkom op het forum! :viannen_01:

De twijfels die je beschrijft hebben de meesten wel gehad, voordat ze aan hun bv begonnen. Die gaan bij de meesten ook niet over, totdat ze wakker worden na de operatie: met boobs :101:

Complicaties kunnen bij elke operatie optreden natuurlijk, maar dat is het risico dat je neemt. :106: Over het algemeen komen complicaties echter niet zo vaak voor!

Lees eens wat verhalen van anderen hier en kijk zelf wat je wilt en hoe je het wilt.

Of je naar school kunt na twee weken? Waarschijnlijk wel, al zul je wel nog wel wat sneller moe zijn dan normaal en mag je geen zware boekentas gaan tillen en zo!

Er zijn hier misschien wel meiden die je daar tips over kunnen geven :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ***,

Ik was benieuwd of jij voorafgaande aan dat gesprek al een idee hebt voor welk soort boobies je wilt hebben (zout, high profile, merk, plaats, etc). En wat dit dan betreft.

lfs

mijn idee is om het op het consult te vragen wat de beste opties zijn.

ik zag op de website dat ze daar de Monobloc ® Silicone Soft One gebruiken..

en heb al meerdere mensen gezien die dat ook hebben en nog niet echt negatieve verhalen over gelezen behalve als ze gaan lekken dat dan je borst gelijk opzwelt en het zichbaar is. ( andere negatieve dingen heb ik nog niet gevonden dus nog niet goed gezocht.. ben daar nog volop mee bezig) :)

ik wil gewoon eerst gewoon een gesprek om te zien hoe ik er dan over denk.

ik denk dat ik het liefst het achter de borstspier laat doen en in de borst plooi omdat ik bang ben dat via de tepel er dan geen of minder gevoel in is.

ik denk dat een litteken er onder ook niet een heel groot probleem voor mij is.

ik heb zelf een idee dat 350 tot 400 cc mooi is maar dat ga ik wel zien met het passen..

gaat het passen trouwens in je eigen bh of wordt er een bh van die kliniek aangedaan? (omdat ik altijd bh's draag met dubbele vulling is dat wel handig om te weten) :)

xx An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ***

De silicone implantaten gaan minder snel lek dan de saline (zoutoplossing)

Jij hebt het hierboven over siliconen-implantaten, die laten je borst niet opzwellen, dat doen de saline implantaten wel.

Het is een hele uitzoekerij he :)

Succes met zoeken. En anders plan je eens een consult, ook altijd handig om meer te weten te komen. En elke chirurg heeft een bepaalde voorkeur van waar hij de implantaten wil plaatsen: voor achter of tussen de spier....

Het aantal cc dat geplaatst kan worden is afhankelijk van je eigen borstbreedte, dus die kun je niet zelf kiezen ;)

Neem een foto mee op consult van wat je ongeveer zou willen qua maat. Vaak hebben we een verkeerd beeld bij wat een B of een C of een Dcup is ;)

Zo kan de arts precies zien wat je wilt en of dit haalbaar is!

Succes

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren (27-08-'12) heb ik mijn consult gehad :D

In de wachtkamer had ik opeens nog een beetje twijfels van moet ik echt wel aan een borstvergroting beginnen, maar na het gesprek met Dr. Verdonck ben ik er van overtuigd dat ik het ga doen en heb gelijk een afspraak gemaakt.. :D 1 Oktober is het zover :D

Ik kon alleen nog niet goed kiezen voor de maat.

De dokter zij dat 380 cc net op de grens is van natuurlijk en niet natuurlijk..

Ik had al voor het passen gezegd dat ik tussen een volle C en een D wou.

Eerst gaf hij me alle protheses in de 300 maar dat vond ik eigenlijk niet wat ik echt wou.

De 380 cc kwam dan wel in de buurt maar eigenlijk wil ik voor de 425 cc gaan, alleen zegt Dr Verdonck dat het dan niet meer echt natuurlijk overkomt.

Opzich vind ik dat niet zo heel erg maar heel heel nep moet nou ook weer niet.

In m'n shirtje vond ik het heel erg mee vallen met groot.. het mag dan eigenlijk misschien nog wel groter maar hij zij dat met een bh het toch wel erg groot is voor mijn lichaam.

Dus ik mag nog beslissen tot op de dag van de operatie wat ik er in wil.

Nu mijn vraag zijn er nog meer meiden die eerst ongeveer tussen een A75 en een B 70/75 zaten en nu implantaten hebben van rond de 425 cc rond / ruw achter de borst spier ?

Zo ja hebben jullie misschien foto's?

Ik had zelf voorbeeld foto's meegenomen van wat ik mooi vond en hij zij van de eerste foto wat ik mooi vond dat de groote zeker wel zo zou worden misschien iets groter.

Toen ik een foto liet zien wat ik niet mooi vond zij hij ja daar zal het toch wel veel op gaan lijken.. ojee..

Dus weet nu echt niet wat ik moet doen.. wat adviseren jullie mij???

Liefs Liekjuh :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je datum.

Wat ik zou adviseren... hmz. Ik ben geen pc natuurlijk... ;)

Maar als jij 425 in je shirt hebt gehad, en vond dit nog wat 'klein' dat zou ik NOOIT voor 380 gaan.

Je krijgt de prothese dual plane, en zoals ze tijdens het passen eruit zien geeft een aardig beeld, echter zal het in werkelijkheid toch ietsje kleiner zijn (denk bijv aan de spier die ze straks naar 'binnen' duwt)

Dus, mocht 425 bij je passen, dan zou ik dat zeker doen! :35:

En niet meer natuurlijk ogen.. ach wat is natuurlijk? En slappere borst met wat hang.... neeeee dat zul je niet krijgen met protheses ;)

Maar dat krijg je met 380 ook niet, dus wat dat betreft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je datum.

Wat ik zou adviseren... hmz. Ik ben geen pc natuurlijk... ;)

Maar als jij 425 in je shirt hebt gehad, en vond dit nog wat 'klein' dat zou ik NOOIT voor 380 gaan.

Je krijgt de prothese dual plane, en zoals ze tijdens het passen eruit zien geeft een aardig beeld, echter zal het in werkelijkheid toch ietsje kleiner zijn (denk bijv aan de spier die ze straks naar 'binnen' duwt)

Dus, mocht 425 bij je passen, dan zou ik dat zeker doen! :35:

En niet meer natuurlijk ogen.. ach wat is natuurlijk? En slappere borst met wat hang.... neeeee dat zul je niet krijgen met protheses ;)

Maar dat krijg je met 380 ook niet, dus wat dat betreft ;)

Bedankt voor je reactie Piepke :D

Nu je het zo uitlegt dat de prothese dan ook nog naar achteren wordt gedrukt dan ga ik denk ik toch maar voor een 425CC ;).

Ik vind wel dat op foto´s het groter over komt dan wat ik bij mezelf met die pas prothese zag.. (heb wel foto´s gekeken van meiden die eerst zo als mij hadden ongeveer)

Door wat zou dat nou komen? want je krijgt toch wel ongeveer wat je ziet? of juist minder omdat het dan naar achteren wordt gedrukt? moeilijk moeilijk ;)

Dr. Verdonck zij dat ik dan een DD ongeveer zou krijgen.. zal ik dan nooit in een gewone D passen maar meer in een E?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cecilia ja klopt bij mij komt hij ook achter de spier.

heb je hem nog lang gezien voor dat de operatie begon? omdat ik het dan nog moet doorgeven wat ik wil.

ben je blij met het resultaat?

@Lolaatje oke dankje :D vond je dat bij je zelf ook vergelijkend bij wat je hebt gezien voor de operatie en wat je nu hebt gekregen?

Ik krijg een slaapverdoving.. (ik hoop maar dat ik niet wakker wordt tussendoor )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja ik heb ook nog juist voor de operatie kunnen beslissen.

toch nog de tijd gekregen om te overleggen, maar goed heb ik hem niet gezien want mn lenzen waren uit :D

tot nu toe ben ik blij, ben morgen 5 weken po.

en ik ben niet wakker geworden tussendoor :)

was opeens in slaap zonder dak nu weet wanneer en dan wakker geworden in die andere kamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je hem nog lang gezien voor dat de operatie begon? omdat ik het dan nog moet doorgeven wat ik wil.

Ik zou wel even bellen vantevoren om te vragen of dit kan? Weet je zeker dat hij heeft gezegd dat dit past? Niet dat je dadelijk 'koud op je dak' voor de operatie hoort dat het niet kan :(

Dan zou je eventueel nu nog, kunnen kijken naar aan ander profiel prothese wat smaller is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik hier vooral lees is dat meiden eerder spijt hebben van te KLEINE protheses dan van te grote. Ik zou bij twijfel voor de grote gaan. Zeker als je zelf vind dat het goed kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties :)

Hij zij dat het er wel in kon. Het enigste was alleen dat het niet meer natuurlijk zou zijn.

Aan de andere kant vond ik met passen dat het verschil tussen die twee ook wel mee viel dus ga denk ik toch maar voor de 425cc. Ik ga toch maar bellen voor de zekerheid dat het echt kan. Maar zou er zo veel verschil in zitten tussen 280 en 425cc? Dat het past of niet? Hij zij wel dat met 425 cc het een sneetje wordt van 3/4 cm en 380 cc ongv 3 cm is

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee :) ik heb trouwens aan dr verdonck gevraagd over die arnica tabletjes enz..

hij zij dat ik voor de operatie niks moest gebruiken en na de operatie krijg ik een briefje mee wat ik dan wel moet gebruiken qua pijnstilling maar hij had het er over dat ik die arnica enz niet moet gebruiken en het zo natuurlijk mogelijk moet laten verlopen.

wat vinden jullie daar van ??? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liekjuh

Ik heb ook geen arnica tabletjes gebruikt. Ik vind dat persoonlijk nogal flauwekul.... Maarja hihi, zo ben ik gewoon.

Wat ik wel gebruikt heb, is extra vitamine C en goed op mijn voeding gelet voor en direct na de operatie!

En als je uit de narcose komt, de eerste 24 uur proberen veel water te drinken. Ik lees veel te vaak, dat mensen opeens de nacht of de dag na de operatie misselijk worden. Ik kan me voorstellen dat te weinig water drinken op de dag van je operatie daar een oorzaak van kan zijn.

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.