Ga naar inhoud

Liekjuh1991: 1 oktober 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

elke 6 uur paracetamol, 2x daags (ochtend en avond minimaal een uur na de p'mol) celebrex. En tussendoor zonodig tramadol. Met ook minstens een uur tussen de inname van andere medicatie. Van die tramadol wordt ik ook wel een beetje high dus die neem ik lekker voor het slapen gaan.

het nestje heb ik als volgt gemaakt: een dekbed om de hoek geleidelijk te maken daarop links en rechts een rechtopstaande kussen die schuin staan voor mijn lenden. /\ en daarvoor nog een kussen rechtop voor mijn rug /|\ en daar helemaal bovenop een kussen voor mijn hoofd. En dan dus een kussen onder mijn benen zodat je niet weg zakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Weet iemand of het niet goed is dat je prothese beweegt?

Als ik zit dan is het goed maar als ik ga staan om me zelf van de bank omhoog druk dan voel ik de rechter kant bewegen... De linker kant niet. Die is ook minder gezwollen volgens mij..

Dat bewegen is pas sinds gisteren.. Me verband was enorm afgezakt en opgekruld en toen met het omhoog komen bewoog tie. En nu dus elke keer als ik die borstspier gebruik volgens mij.

De rechter is ook harder dan de linker en ik voel daarbij de rand ook hoger zitten en bij die andere niet.

Ik heb vanochtend wel de kliniek gebeld over het verband. En het mocht er af :D dus heb nu een sport bh aan en dat is echt een heeeel stuk beter :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb daar niet meer voor gebeld..

maar nu beweegt het niet meer. lijkt of het nu wel gewoon goed zit.

en me cadeautjes zijn uit gepakt hoor :P haha

met die sport bh aan in een gewoon shirt is het nog niet zo van wauw maar ik denk dat dat nog wel goed komt met een normale bh :)

zonder bh vind ik de linker wel mooi :) de rechter is nog niet zo rond en die tepel werkt ook nog niet mee :P

ik had ze misschien ook nog iets groter verwacht.. ik zit nu op 75 D en hij zij eigenlijk voor de operatie dat het zeker wel DD / E zou worden maar ja we zien wel..

en hoe is het bij jou? jij wel tevreden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi!

ik heb al met die kliniek bh dat ik denk van: wow! Hahaha Het is ook net wat je verwachting in je hoofd is he?

Ik ben wel tevreden tot nu toe. Eerst niet echt, vond ik ze echt te groot. Maar hoe langer hoe beter. Het ligt ook aan de vorm denk ik ofzo. Geen idee

Een sportbh is meestal ook een maat kleiner dan je echt hebt. dus je zal wel op een E uitkomen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik zit net even bij je nieuwe foto's te spieken. maare ik vind ze echt niet klein eruit zien hoor. Ze staan heel mooi!

je hebt alleen nog wat meer geduld nodig. afwachten tot ze zacht worden enzo.

Lastig he? Was er maar een toverspreuk waarmee ze, hups, lekker zacht worden.

Ben je inmiddels al wat meer tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.