Ga naar inhoud

Lindi : 21 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hey Lindi,

Ik ga ook in december eindelijk boobies krijgen!! Ik ben 13 december aan de beurt (in Waalre).

Bij mij zit er dus wat meer tijd tussen de bv en de kerstdagen maar ook ik zit nu al te denken: wat aan te doen???Zodat ze dat niet zien...Ik heb genoeg colbertjes/leuke jasjes alleen sjaals dus misschien voor mij ook wel een ideetje :-)

maar leuk zo weinig tijd tussen onze borstvergrotingen :-)

Ik droom echt heel veel over mijn borsten en een borstvergroting, vind het zooo spannend!!Ik kijk zo uit naar het kopen van beha etc, ook strapless tops en jurkjes ga ik volgend jaar kopen hoor!(zomer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lindi

Staar je niet blind op het aantal cc en ze zijn niet te vergelijken hihi....

Het enige waar het om gaat is de breedte en de projectie van de prothese en deze verschillen per merk en per profiel!

Een 330 cc van Motiva High profile kan heel anders vallen dan een 330 cc van Eurosilicone High profile (bijvoorbeeld)

Als je medium profile krijgt is het weer anders en met extra high ook, dus echt geen touw aan vast te knopen!

Zoek een mooie foto uit, van wat jij een mooie grootte vindt en neem die op de dag zelf mee. Dan zal het jou worst zijn hoeveel cc erin gaan, als het maar de goeie zijn om je voorbeeld te halen! ;)

Succes met zoeken naar een mooie foto! Ik heb gewoon op google gekeken en heb toen die foto van die griet die nu mijn avatar is, gevonden

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na lange tijd zal ik nog eens iets posten!

Daarstraks al een sportbh gekocht voor als mijn kliniek bh gewassen moet worden, en ik moet zeggen

Dat is echt aangenaam om te dragen :) :)

Het is zo'n shock absorber geworden.

Liefd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Primadonna !

Ik heb hem hier in de buurt gehaald in een sportwinkel. Dus dat zal voor jou wel een eindje rijden zijn :).

Verder alles goed hier. Enkel dat het wachten zo lang duurt, nog 25 dagen nu.

Maar soms droom ik zo nog dat Plovier er mega veel cc's insteekt zonder dat het afgesproken is :).

Dus wel een beetje zenuwachtig al!

En hoe is het met jou boobs? Is je vriend er helemaal blij mee al?

Ik zag gisteren trouwens bij mijn vriend thuis olijfolie staan van het merk Primadonna, ik moest meteen aan jou denken :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK BEN OVERAL WAAAHHHH!!! watch out! haha

haha nee denk dat ik het dan maar soon via le internet haal;) dat wachten pff ja zeg ken het haha en dan wachten tot de kliniekbh uitmag en je je normale leven weer terug krijgt haha

Ookal is er bij mij meer in gegaan en ook niet de prothese die ik verwachtte, ben ik superblij en tevreden! Ze moeten nog verder zakken en de uiteindelijke vorm krijgen maar komt goed! Mijn angst dat er iets flink mis is met mijn rechter is zo goed als weg. Hij is ietsje harder maar het verschil is niet groot en omvang ook niet anders dan de linker. Heb lkkr bij de primark eern bh gehaald voor 6 euro en op de gok/groei gekocht met 80D. Past perfect hahaha dus ik ga daar gauw naar terug :P Maar over tijdje wel bij de hunkemoller me ff goed laten meten want twijfel of de 80 echt goed is. Het zit wel heel comfortabel maar moet natuurlijk ook niet te los zitten.

Heb in 2 weken de bh bandjes ook 3x moeten verstellen dat ik dacht nee toch nog te strak haha

Mn vriend is er gigantisch blij mee hahaha hij wilt er zich helemaal op uitleven maar magtie nog niet hahaha. hij blijft ook zeggen: ik hield hiervoor ook al van je he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Hallo lindi, ik zie net dat je zoals ik uit leuven komt :-) heel leuk! Jouw datum komt ook dichterbij he! Spannend :-) ik heb mijn operatie net achter de rug en ben aan het genezingsproces begonnen, ben heel blij met het resultaat! Veel geluk toegewenst! Groetjes

Hey Tjipjes! Ooh iemand uit de buurt :) :)

Het begint echt af te korten! Ik heb al zoveel zenuwen dat het op mijn darmen slaat.

En hoe is het bij jou verlopen? Ik zal eens zien of je een verslag hebt dan kan ik eens lezen!

Heb je misschien nog tips voor vrijdag? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lindi, hier is alles goed verlopen! Heb mijn verslagje helemaal gedaan in mijn topic!

Tips voor vrijdag, wel ik zou zeggen draag iets comfortabel, niets dat je over je hoofd moet trekken.

Neem een kussen mee in de auto en eventueel een kotszakje hihi you never know...

En probeer gewoon te denken van, ik laat het op mij afkomen en ik onderga het!

Komt allemaal goed, trouw je pijnstillers nemen en een "nestje" van kussens in je bed maken en dan een paar dagen pijn lijden!.. Na drie dagen gaat het een stuk beter, bij mij dan toch!

Veel succes!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lindi,

Ik ben afgelopen vrijdag door Plovier geopereed. Ik heb een prothese wissel gehad en ben erg tevreden tot nu toe.

Ik heb op de dag zelf pas een consult gehad en daarna ben ik gelijk met hem naar de OK gelopen. Was heel vreemd, maar ik zou het zo weer doen. Kijk maar tussen mijn galerij ik heb er een foto van voor en na in gezet.

Ik had dus al een vergroting 10 jaar geleden had ik een A cup, toen heb ik 320cc anatomische MC Ghan protheses gekregen in Nederland bij een Kliniek en had ik een D cup. Uiteindelijk vond ik anatomische protheses niet vol genoeg meer en heb ik ze door Plovier laten vervangen door ronde 670 cc (sebbin) ik wilde graag een maatje op 2 meer, dus ik ben benieuwd waar ik over een halfjaar op zit.

De foto van vlak na de operatie ziet er nog niet echt mooi uit hoor, pas over een halfjaar of een maand op 8 zie je pas echt hoe ze zijn geworden.

Heel veel succes en naar mijn mening ben je bij plovier in de Beclinic in goede handen!

Lief Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lindi,

Ben je al een beetje zenuwachtig voor vrijdag? Ik moet zeggen dat ik nog helemaal geen zenuwen heb, ben ook vrijdag aan de beurt, maar zal morgen wel komen denk ik! Ik zie dat veel meiden al een sportbeha gaan kopen voor hun operatie, heb jij dat ook gedaan? Ik heb er wel naar gekeken, maar ik durf er nog geen te kopen. Kan me echt niet voorstellen dat mijn tietjes straks die bh gaan vullen haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al zenuwen hoor :). Maar positieve zenuwen want ik heb er zoveel zin in!!

Ik ben continu aan het glimlachen omdat ik weet dat ik eindelijk borsten ga krijgen :wub:

Een sportbh heb ik al wel gekocht voor als de kliniekbh gewassen wordt. Ik ben er maar vanuit gegaan dat een 70D zal passen, anders zal ik nog eens terug moeten.

IK HEB ER ZIN IN !!

Alleen zie ik er een beetje tegen op om dinsdag bij mijn schoonfamilie te gaan eten (die van niets weten trouwens hihi), hopelijk gaat dat al een beetje lukken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lindi,

Ik ben afgelopen vrijdag door Plovier geopereed. Ik heb een prothese wissel gehad en ben erg tevreden tot nu toe.

Ik heb op de dag zelf pas een consult gehad en daarna ben ik gelijk met hem naar de OK gelopen. Was heel vreemd, maar ik zou het zo weer doen. Kijk maar tussen mijn galerij ik heb er een foto van voor en na in gezet.

Ik had dus al een vergroting 10 jaar geleden had ik een A cup, toen heb ik 320cc anatomische MC Ghan protheses gekregen in Nederland bij een Kliniek en had ik een D cup. Uiteindelijk vond ik anatomische protheses niet vol genoeg meer en heb ik ze door Plovier laten vervangen door ronde 670 cc (sebbin) ik wilde graag een maatje op 2 meer, dus ik ben benieuwd waar ik over een halfjaar op zit.

De foto van vlak na de operatie ziet er nog niet echt mooi uit hoor, pas over een halfjaar of een maand op 8 zie je pas echt hoe ze zijn geworden.

Heel veel succes en naar mijn mening ben je bij plovier in de Beclinic in goede handen!

Lief Anja

Dankjewel nu ben ik toch nog een beetje gerustgesteld in zijn werk :). Het is toch altijd zo spannend omdat we het eindresultaat niet weten!

Ik ga dadelijk eens naar je foto's kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lindi,

morgen zijn we aan de beurt!!!

Alvast heel veel sterkte en succes..

Jij bent pas 's middags toch? ik ben om 9 uur al!

xx Sjors

Succes morgen meiden! Ik hoor graag jullie verhaaltje. Ik kan er morgen ook met jullie over meepraten:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mag je morgen naar plovier??? Spannend!

Heeeel veel succes en check mijn foto's je bent in goede handen!

Dinsdag bij je schoonouders eten lukt wel met pijnstilling. Misschien moet je wel zeggen dat je last van je rug hebt hihihi en een je zal een hoog sluitend shirtje aan moeten.

Ik heb gisteren visite gehad en dat ging goed... Ze hadden niks in de gaten. Ik was na een paar uur wel bekaf hoor en vandaag heb ik ook helemaal niks gedaan dan bank hangen....

Nou good luck en hou ons op de hoogte!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.