Ga naar inhoud

Lindi : 21 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik had vanaf dag 1 al precies luchtbelletjes overal :).

De pijn is nu toch al veel beter, enkel in mijn rechterborst heb ik harde steken als ik beweeg. Ik denk dat dit wel normaal is zeker?

's Morgens opstaan is ook nog redelijk pijnlijk. Ik kan mezelf nog niet rechtzetten dus mijn vriend duwt me recht. Maar dan voel ik mijn borsten zo zakken!! Aauuuw.. Ik kan wel nu pas mijn schouders ontspannen, anders trok ik ze altijd zo omhoog.

En ik heb eigenlijk niets om aan te doen waarmee de kliniekbh niet opvalt, dat die 4 weken maar snel om zijn hoor!!

Ik vind ze toch nog altijd groot hoor. Langs de zijkant valt het goed mee maar als ik vanboven naar beneden kijk! Wat een balkon :1bouncingboobs:

Ze zijn ook nog steenhard :). Vanaf wanneer begint dit te beteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar je resultaat! Bij mij beginnen ze nu al wat zachter te worden (maar nogsteeds vrij hard, haha) denk dat dat nog wel een aantal weken zal duren! Ik hoor van anderen dat ze zelfs na een jaar pas helemaal zacht zullen zijn. Ik voel bij mij in ieder geval al verbetering en ik ben nu 11 dagen PO!

Veel sterkte nog met genezen! Doe lekker rustig aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje,

Hoe weet ik dat de borstband vast genoeg is?

Ik heb ondertussen ook al foto's geplaatst, maar ik ben een beetje teleurgesteld..

Hopelijk veranderen ze nog hard. Ze lijken zo vierkant nu..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje,

Hoe weet ik dat de borstband vast genoeg is?

Ik heb ondertussen ook al foto's geplaatst, maar ik ben een beetje teleurgesteld..

Hopelijk veranderen ze nog hard. Ze lijken zo vierkant nu..

Liefs

Ik ben hier op het forum al tegen gekomen hoe je de band om moet doen met foto's. Heel handig.. Kan het alleen zo snel niet vinden,misschien als je dat ook ff zoekt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooooooh die gaan zéker nog heel erg veranderen meid. Je bent nog pas 9 dagen po, dat is nog maar heel kort :)

Niet te snel in de stress schieten. 6 weken is de minimale tijd om geduld te hebben en ook daarna verandert er nog vanalles!

De borstband.. geen idee hoe strak hij moet.. Ik zal wel even het topic bijvoegen van een lid die een soort demonstratie gegeven heeft naar aanleiding van hoe zij de band moest dragen. Misschien kun je daar op zien hoe vast hij moet.

Je bent bij Plovier geweest en hij plaatst de prothesen nou eenmaal best hoog. Dan heeft het een tijdje nodig om te zakken. Ik vind ze trouwens al heel mooi hoor, die foto's van 1 week po. Je moet maar eens iedere week foto's nemen vanaf dezelfde positie, dan zul je het verschil op een gegeven moment heel goed gaan zien :)

De link: http://www.borstenforum.com/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/?hl=tietenpietje

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben ondertussen al weer een week aan het werken. Maar dit had ik toch onderschat hoor. Ik doe dan wel bureauwerk maar het is vermoeiend. Op het werk heeft wel nog niemand iets gezien of gezegd. Ik probeer dan ook iets aan te doen waarbij mijn kliniekbh (haat dit ding!) niet zo zichtbaar is. Maar het is zo moeilijk om dit te verbergen zonder sjaal.

In het weekend ga ik de verbandjes van mijn littekens halen dus ik ben eens benieuwd hoe het eruit ziet :).

En dan nog maar een weekje en ik mag opzoek naar bh's. Hopelijk zit er iets goed want ik heb er een beetje bang voor.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben nu 9 weken PO en ik ben gisteren op controle geweest. Alles was in orde maar enkel de wondjes zijn na 9 weken nog steeds niet volledig genezen.. Dus ik moet over 2 maand nog eens terug om te checken of het in orde is.

Voorlopig nog geen littekencremes gebruiken.

Voor de rest is alles in orde. Ik slaap nog wel met sportbh want dan voel ik me veiliger :).

En bh's zoeken is een echte ramp :D maar ik heb na vele uren passen en zoeken toch eentje al gevonden dat me past!

Liefs

PS: nieuwe foto's in mijn galerij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.