Ga naar inhoud

Lindi : 21 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Thnx ladies !!

Ik ben er helemaal klaar voor. Wekker staat om 5h dan kan ik nog rustig douchen en iets zoeken om aan te doen.

En dan een uurtje rijden want er zal wel niet zoveel file zijn op een vrijdag.

Ik laat zo snel mogelijk hier iets weten :).

Let's make some nice boobies :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Het zit erop meiden!

Hier even een verslagje:

Om 5h opgestaan zodat ik nog kon douchen en me rustig klaarmaken. Ik was eigenlijk totaal niet zenuwachtig wat ik wel raar vond. Rond 6,40 zijn we aangekomen in de kliniek nog even moeten wachten en dan gingen we naar boven.

Nog tot 8h moeten wachten want er was nog iemand voor mij. Toen kwam Plovier eraan om foto's te trekken en af te tekenen.

Ik liet nog foto's zien van hoe ik het graag wou en zei dat ze zeker niet te groot moesten zijn :).

In de OK mocht ik op de zalig verwarmde operatietafel gaan liggen. Ze waren daar allemaal zo vriendelijk en legden goed uit wat er allemaal gebeurde. Toen kwam het spuitje en voelde me weggaan, zo'n raar gevoel :).

Na een uurtje was ik al terug op de kamer (geen idee hoe ik daar ben geraakt). Maar ik was helemaal blij en voelde me heel goed. Toen ben ik beginnen wenen en iedereen bedanken die binnenkwam :D. Maar achteraf weet ik daar niet zoveel meer van.

Na 1,5 uurtjes mocht ik een beetje cola drinken en toen ging het de mist in. Ineens werd ik heel misselijk en draaierig. Dan een paar keer moeten overgeven en toen naar huis gegaan.

Momenteel heel veel pijn maar zolang ik niet beweeg valt het goed mee. Ik heb ook al goed kunnen eten zonder dat het er terug uitkwam :).

En save the best for last : 510 cc Sebbin Moderate Profile !! Ze zien er momenteel echt huge uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een pijn seg. Ik had me wel voorbereid maar dit kan je toch met niets vergelijken.

Ik word nu wel misselijk van de pijnstillers heb ik de indruk, toch van die Tramadol. Hier ga ik maar mee stoppen.

Mijn borsten vind ik nu echt super groot en de kliniekbh spant echt heel hard.

Ik hoop dat ze toch nog een beetje gaan 'verkleinen' want op de consultatie was 330cc afgesproken. Toch wel een klein verschil met wat erin zit.

Pijn pijn pijn :133: . Zeker als je zo ligt en ze je dan recht duwen voel je alles zo zakken. En onder mijn armen doet het ook veel pijn, die krijg ik dus helemaal niet omhoog.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 510 cc!? Ik kan me er niets bij voorstellen maar denk dat ze inderdaad groot zullen zijn! Ik heb dat gevoel nu al en ik draag een sportbeha in C cup!

Ja die pijn daar kan je je niet op voorzien! Ik nam om de 5 uur een dagalghan 1 mg, en dat is het, meer heb ik niet gekregen! En de 2 de en 3 de dag zijn de pijnlijkste dus vanaf dan gaat het alleen beter gaan!

Ik was ook soms wat misselijk maar nam dan een motilium instant en dan was het zo weg!

Veel beterschap! Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dafalgan/Paracetamol 1000mg mag je om de 6 uur nemen

En als je misselijk wordt van de tramadol, dan zou je hem evt. wel kunnen nemen voor je naar bed gaat. Meestal heeft het duizelige dat je ervan krijgt te maken met de misselijkheid en daar hebben de meesten minder last van in de nacht :)

En idd, iets tegen misselijkheid erbij nemen, kan ook helpen!!

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik was ook erg misselijk in het begin en braken/overgeven etc

Ben ook meteen gestopt met die tramadol, wat een raar spul is dat! :s

Daarnaast ben ik Domperidon gaan gebruiken voor 3dagen

dat is tegen misselijkheid en braken/overgeven.

En het is gewoon te halen bij de apotheek zonder recept :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd !!!!!!!

510cc..... dat worden echt hele mooie borsten hoor.

(zelf heb ik 515cc gekregen)

oei misselijk...yukkk

dat komt zeker van die tramadol.

ik had al gehoord dat dat raar spul is , dus ben daar niet eens aan begonnen.

het schema datr ik van beclinic meekreeg was om de 4 uur een pilletje.

1000mg paracetamol , dan 865mg ( of zoiets) ibuprofen en dan die tramadol, maar die mocht er ook tussenuit.

dus ben ik begonnen met paracetamol en vier uur later ibuprofen... dan weer paracetamol en dan weer ibuprofen...enz.

heel veel sterkte met het herstel !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja pijnlijk is het he :( I know how you feel.. Maar over een paar dagen gaat het al een stuk beter gaan! Nog even volhouden!

Weet je ook waarom er zoveel meer cc in is gegaan dan afgesproken? Lijkt mij dat de pc zoiets niet zomaar mag doen..

Heel veel succes!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lise,

Ik heb in de tabel van Sebbin gezocht en ik zie bij projectie 4,9 staan dus dat valt goed mee. Kheb dus denk ik bredere borsten.. ik zal straks eens proberen te douchen en dan kan ik ze eens bekijken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEEEEEEEEEJJJJ!!!!! ZE HEEFT ZE! ZE HEEFT ZE!
Eerste 3 dagen zijn het ergst ja en de rugpijn hoort erbij. Zolang je maar onthoudt dat de pijn vooral de huid is die op spannen staat. de huid tussen mn boobs was zo gespannen dat ik mijn borstbeen niet meer kon voelen. Inmiddels is dat weken terug allemaal goed gekomen! Jij begon met wat meer dan ik en dan 515 (snap dat je schrok, had ik ook!)
Ik heb 2 weken in de bank geslapen. Het bed was echt niet te doen. Probeer eens met wat kussens schuin af te laten lopen bij de armleuning. Lekker gaan zitten en zelf ga je toch wat liggen. Lekker met je knieën tegen de rugleuning aan. Was voor mij perfect!
Na 2 a 3 weken mn eerste nacht gehad dat ik in 1 stuk door in mn bed sliep.
Lieverd...echt het is doorbijten maar je gaat blij zijn trust me!! Na 3 weken ging ik alweer uit eten en vriendin stond perplex dat het zo snel zo goed ging.

En...ik zou ze best nog IETS groter willen qua naar voren stekend :P (projectie??)
Wens je een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.