Ga naar inhoud

Lindi : 21 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !

Ik kom mijzelf hier even voorstellen.

Ik zou graag een borstvergroting laten doen, heb nu een 70b. Dus ik kom hier eens kijken naar de ervaringen.

Ook weet ik nog niet goed waar ik het zou laten doen.

Ik had gedacht aan Be Clinic in Overijse.

Leuk om te zien hoeveel vrouwen er al tevreden zijn :).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lindi,

Welkom op het forum :35:

Ik zou zeggen.... lees je goed in hier, er staat heeel veel info en je kan alle vragen kwijt.

Be Clinic in Vilvoorde ken ik niet? Wel in Overijsse ;) Ik denk dat je die ook bedoelt hè...? Dr Plovier werkt daar ;)

Ik ben daar zelf ook geopereerd en hardstikke tevreden over dr Plovier en de service en garantie bij Beclinic :43:

Groetjesss Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindi,

Bij mij zitten ze er pas net op (sinds maandag) maar ik kom ook van een 70/75 B lag een beetje aan het merk welke maat. Ik heb uiteindelijk 200 en 240 CC gekregen extra high en high profile rond. Ik weet de maat nu natuurlijk nog niet precies maar het lijkt er op dat het een 70D gaat worden. Ik ben trouwens best smal en klein dus vandaar met weinig CC's best wat resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindi,

Bij mij zitten ze er pas net op (sinds maandag) maar ik kom ook van een 70/75 B lag een beetje aan het merk welke maat. Ik heb uiteindelijk 200 en 240 CC gekregen extra high en high profile rond. Ik weet de maat nu natuurlijk nog niet precies maar het lijkt er op dat het een 70D gaat worden. Ik ben trouwens best smal en klein dus vandaar met weinig CC's best wat resultaat.

En is het wennen als je ze ziet? Ik denk dat het toch een heel verschil is om aan te wennen. Zal wel super mooi zijn !

En valt de pijn mee? want nu met die warmte hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is het wennen als je ze ziet? Ik denk dat het toch een heel verschil is om aan te wennen. Zal wel super mooi zijn !

En valt de pijn mee? want nu met die warmte hier..

Het is wel wennen, maar het went heel snel hoor ;-) Ben er zo blij mee!

En bij mij waren ze eigenlijk al meteen best mooi, niet dat ze nog extreem moesten zakken ofzo :D helemaal blij!

De eerste 2 dagen heb je flink spierpijn, echt pijn wil ik het niet noemen (tenminste als ze onder de spier komen te zitten) maar gewoon irritant en kan/mag je je niet afzetten met je armen. Dat kan irritant zijn. Maar daarna :55:

Heel veel succes maar vooral plezier bij je consult! Laat je goed adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net eerste consult gehad bij Plovier ! Super goed meegevallen. Hij vertelde alles eigenlijk al zonder dat ik vragen hoefde te stellen.

Natuurlijk ook direct een afspraak gemaakt. D-Day is op 21 december om 5h30. :) :) :)

Nog even aftellen, maar met het werk gaat dit niet anders :(

Het aftellen kan beginnen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw, het allerbelangrijkste, hij zei dat hij van mijn borsten zeker iets heel moois kan maken. :D Happy happy happy..

Nou, dan ga daar maar vanuit als hij dat heeft gezegd :43: Super joh!!!

Gefeliciteerd met je datum :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Lindi, ik denk echt dat je make-up t minste van je zorgen zal zijn die eerste dagen :44:

Iedereen droomt er wel over denk ik, gaat van positieve dingen tot ultra gekke taferelen, trust me...

Veel plezier met aftellen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heeft iemand een goede website of dergelijke waar ik mooie voorbeeldfoto's kan vinden.

Ik ben aan het twijfelen of 330cc niet te weinig gaat zijn. Want dit gaf Plovier bij het zien van mijn voorbeeldfoto's.

Maar die vind ik nu precies een beetje te klein..

Dus ik zou graag nog foto's vinden waar ik mee kan vergelijken. :)

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt van die Amerikaanse websites (zo de plastisch chirurgen van de sterren) of hier is toch ook wat te vinden? :)

330 is idd een beetje klein, dat ging ik ook krijgen (350 wel), maar ben blij dat het toch 500 is geworden dus genoeg breedte om een decolleté te hebben

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dan ik ga dus voor meer gaan! Ik wil zou het spijtig vinden moesten ze te klein zijn naar mijn zin.

Zou ik dit moeten laten weten aan de kliniek?

Of gaat het de dag van de operatie zelf? Ik weet niet dat hij veel in voorraad heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trust me, alles tot 900 cc ( of 1050 ondertussen ;) ) heeft de lieve man in voorraad!

Maar denk niet dat t kwaad kan om t al aan te geven.

En weet dat ie vooral met foto's werkt om de gewenste grootte in te schatten, dus je hebt nog even tijd he, om het perfecte stel te vinden

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach gewoon een sjaaltje om doen tijdens de kerstdagen,

dan zie je er niks van ;-)

Met een colbertje en een los shirtje eronder bijvoorbeeld.?

Ik heb m'n bv in maart gehad toen was het ook nog wat koud buiten

en heb gewoon vier weken lang verschillende sjaaltjes om m'n nek gedragen,

Want jah het was zoooo koud :P en ik had last van m'n nek, niemand twijfelde aan dat verhaal! :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.