Ga naar inhoud

Renee166 : 1 november 2012 : Dr. Koopman : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

@ Anma: Ik ben nu inmiddels ook pijnstiller vrij :-)) Dat gaat goed, eigenlijk geen pijn. Alleen

's avonds voelt het wat gezwollen en trekkerig. Bizar dat je een paar weken na de operatie

ineens zo'n pijn had bij vlagen. Ik heb de ab kuur nog steeds ongeopend hier liggen. Zolang

er niets ontsteekt ga ik ook niet slikken. En in de Dicloflenac zat ook ontstekingsremmer.

@ Elmato: Ja klopt, de 36C is dus een 80C. En idd jij hebt een BV gehad i.p.v. BVK. Sorry,

ben een beetje vergeetachtig soms :-P

@ Ellisnd: Ik zou ook voor Bergman Den Haag gaan en dan zeker voor dr. Koopmann. Maar

ik heb geen ervaring met die andere kliniek en ken die andere kliniek ook niet. Bergman staat

sowieso super goed aangeschreven. Gewoon rustig oriënteren, komt wel goed. Super veel

succes met afvallen!!

Nou even kleine update van de afgelopen dagen:

Gisteren precies een week PO!! Jeeeej!! Bizar hoe snel de dagen gaan, Nu zijn de eerste dagen

wel als een roes aan me voorbij gegaan.

Vanmorgen bij Bergman geweest voor 1e controle. Koopmann niet gezien, had een afspraak met

de beautycoach. Ze vond m'n boobs er prachtig uit zien en ik genees echt super volgens haar. Dat

wist ik wel, maar ben toch blij met de bevestiging. Toen ging ze die pleistertjes eraf pielen. Auw auw

auuuuuw!!!! Dat was echt naar!!! Op een paar kleine puntjes na zit alles dicht. Dus ga zo lekker

douchen zodat het oude bloed/korstjes er lekker af weken. Zal vanmiddag of morgen dan ook wat

nieuwe foto's maken en in m'n album plaatsen.

Meiden, ik heb wel mijn wachtwoord veranderd aangezien hier een nepperd op het forum zat die in

het bezit was van mijn wachtwoord. Dus wie m'n foto's wilt zien even een pb'tje sturen.

xxx Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Oeps en ik heb die nepperd naar jou door verwezen..... Maar alleen omdat je een stuk jonger dan ik bent .. En je met je vriendinnen op vakantie was geweest.... Haha maar dan toch sorry!

Fijn dat t zo goed gaat! Je loopt voorop die plakkertjes gingen bij mij pas na twee weken er af!

Ben benieuwd naar je foto, dus ja hier graag je nieuwe ww!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij had ook niet kunnen weten dat die nepperd een nepperd is! Haha.

Jaa was na jouw verhaal ook blij verrast dat de plakkertjes er al af gingen. Heb net lekker

gedouched en tot nu toe nog geen lekkages. Daar was ik een beetje bang voor.

Heb volgende week vrijdag weer een afspraak en dan gaan ze de knoopjes wegknippen.

En dan hoef ik als alles goed blijft gaan pas in februari (eindcontrole) terug te komen.

WW stuur ik even in PB. Nieuwe foto's zal ik er morgen op zetten. Er staat nu dus nog niets

nieuws op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha renee,

Dat geneest echt vlug bij jou! Heb net je album weer bekeken. Mooi klein zijn ze! Haha ik had die maat ook wel gewild!

Er viel me wel 1 ding op, bij jou aan de onderkant zit t litteken tegen je lijf aan of hoe zeg ik dat? Bij mij is die twee cm van mijn lijf af. Dus de onderkant is nog oude huid het eerste stukje en dan komt t litteken, en bij jou zie ik dat t strak tegen je lijf aan zit.

Ik vraag me af hoezo dat verscillemd gedaan wordt?

En heb jij t dan normaal of ik? Weet iemand dat?

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het mooi genezen is. Heb inmiddels de brochure binnen. Heb nog op andere fora wat info over de verschillende plastisch chirurgen gelezen. Blijft lastig te kiezen.

Wat ik wel van velen lees is dat de Bergman Kliniek wat persoonlijkere benadering heeft. Heb ik het nu goed begrepen dat je van de kliniek een bh krijgt voor na de operatie? Van mijn vriendin die zich in het ziekenhuis heeft laten helpen, weet ik dat ze het lastig vond zelf een bh uit te kiezen voor na de operatie.

Maar met afvallen gaat het prima, en we gaan ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Anma --> Ik heb even jouw foto's bekeken en begrijp volgens mij niet helemaal

wat je bedoeld met het litteken tegen de lijf. Bedoel je dat mijn litteken in de plooi

valt ofzo? Ik heb het idee dat onze boobs echt identiek zijn. Ja, die van mij zullen

iets kleiner zijn, maar ik heb Koopmann ook echt gezegd haal eraf wat eraf kan!

Haha.

@ ellisnd --> Klopt, bij Bergman kliniek krijg je na de operatie (of eigenlijk de

volgende ochtend) een bh aangemeten. Deze kost 50 euro. Het lijkt me ook best

een gedoe om zelf een bh uit te kiezen, daar je niet weet naar welke maar je gaat...

Hoeveel kg moet je nog? En voor wanneer ga je afspraken inplannen? Super veel

succes meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renee,

Ik heb net je foto's gezien. Brr mooi om te zien hoe snel het geneest. Wel even confronterend met hoe het net na zo'n operatie eruit ziet,maar daar leer ik alleen maar van hoor! Geneest mooi en goed dat je de pijnstillers al niet meer nodig hebt.

Er moeten nog iets van 5 kilootjes af. Ik wil of voor de kerst of begin januari op eerste consult. Trouwens ik las dat voor het consult niets gerekend wordt. Ik ben indertijd in het ziekenhuis geweest op consult en kreeg toen echt een rekening (weet niet meer van hoeveel).

Succes en beviel dr. Koopmann trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@renee

Met t litteken straks tegen t lijf aan bedoel ik dat ik achter mijn litteken nog twee vingers kan leggen en dan zit ik pas tegen mijn lijf aan.

Stel je legt je vingers onder je borst zo dat zowel je pink als je duim onder je borst liggen.... Met de palmen naar boven wijzen... Dan begint t litteken bijvoorbeeld bij mij pas bij t eerste buigpunt van mijn vingers... Snap je?

@ellisnd

Zo vlug als t bij renee gaat gaat t niet bij iedereen hoor! ;) zie mijn topic bijvoorbeeld.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ellisnd --> Jaaa in het begin is het net gazastrook. Maar je ziet het met de dag mooier worden.

Koopmann is mij super bevallen. Wel een man van weinig woorden, maar ik vind het echt een

topchirurg. Anma is ook door hem geopereerd. Super veel succes met die 5 kilo! Moet lukken!!!

@ anma + BB --> Dus nog even voor de duidelijkheid (sorry, ben blonT). We hebben het nu dus

over het horizontale litteken onder de borst. Die valt bij mij inderdaad in de borstplooi. Naar mijn

weten zoals het hoort? Maar misschien ook niet... :-P Anma, als die van jou 2 cm er vanaf zit zie

je het litteken dan als je staat? Of begrijp ik het nu allemaal nog verkeerd?

Zo ik ben inmiddels 12 dagen PO en werd vanmorgen heerlijk uitgerust wakker op jawel... m'n zij!

Hahaha. Weet iemand of dat erg is? Hoop het niet want ik moet mezelf anders echt gaan vast

ketenen aan m'n bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maat kano geen tante kano ;)

Overigens vinden die kindjes dat altijd lekker zacht, dus als ik Tante kano was, prima hoor :).

Xx

En ps ik zal het in januari eens vragen aan pc, je ziet het niet want ze zijn toch wat gaan hangen dus t zit uit t zicht. Maar als ik op mijn rug lig zou je er wel zo tegen aan kijken.. En dan kom ik op topless zonnen... Maar daar hebben we een andere vragenstelster voor :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker in het begin eerste dag na de operatie de foto aan mijn gezin laten zien (haha) en die schrokken wel hoor. Maar het wordt gewoon hartstikke mooi joh.

@Anma: bij jou duurde het lang voordat je op intakegesprek kon he?

En hadden jullie ook vitaminedruppels (A volgens mij) om te slikken voor de genezing. Kan me dat van mijn vriendin herinneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik had een paar jaar geleden in m'n studententijd 2 oppaskindjes. Lekker weer, dus ik met die kinderen

een dagje naar het strand. Waarop de oudste (toen 5 jaar) over het hele strand liep te bleren: 'mijn oppas

heeft dikke tietuhhhhhh, mijn oppas heeft dikke tietuhhhhh'.

@ Anma, jij hebt in januari weer een afspraak? Ik begin februari. En as. vrijdag dan om die knoopjes te laten

knippen.

@ Ellisnd, en ze worden alleen maar mooier. Maar geduld is een schone zaak met zo'n operatie. Ik ben nu

13 dagen geopereerd en m'n boobies zijn nog lang niet hoe ze moeten worden, ondanks dat ik qua genezing

bizar snel ga. Verder krijg je van Bergman receptjes. Vitamine C 1000 en Arnica D6 druppels. Verder kreeg

ik wat gazen, Dicloflenac en een AB kuur (welke ik tot nu toe nog niet nodig heb gehad)

@ BB, als ik het echt niet meer aan kan kom ik uithuilen in jouw topic. Maar vind dat geklets in m'n eigen

topic wel gezellig eigenlijk. Haha.

Nou ik ga me douchen en aankleden. Heb sinds de operatie nog geen dag zonder visite gezeten. Iedereen

wilt m'n nieuwe boobies zien :-)) En ik show ze ook graag, dat dan weer wel... Hahaha!

Fijne dag meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik had een paar jaar geleden in m'n studententijd 2 oppaskindjes. Lekker weer, dus ik met die kinderen

een dagje naar het strand. Waarop de oudste (toen 5 jaar) over het hele strand liep te bleren: 'mijn oppas

heeft dikke tietuhhhhhh, mijn oppas heeft dikke tietuhhhhh'.

:152: OMG, kinderen! :45:

Je had het moeten filmen en hem ermee moeten confronteren op zijn 15de ;)

@ BB, als ik het echt niet meer aan kan kom ik uithuilen in jouw topic. Maar vind dat geklets in m'n eigen

topic wel gezellig eigenlijk. Haha.

:35: Is goed haha

En over dat vervellen van tepels bij bvk's weet ik helemaal niks...... Weet wel dat bij bv's de hele borsten vervellen op een gegeven moment... Jouw tepels zijn eraf geweest, dus kan me voorstellen dat het een normale reactie van het lichaam is :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anma to the rescue! :45: :45: :45:

Nou ja onze tepel is niet echt los geweest, nou ja niet van de klieren eronder toch...dat is nu net de clou om gevoel weer terug te krijgen. Wel van t vlees dat er om heen zit hihi.

Ik vervelde ook, denk dat t ook te maken heeft met die kliniek bh die je toch bijna 24/7 draagt. Gaat ook weer over. Straks lekker smeren en komt t allemaal goed ;)

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anma to the rescue! :45: :45: :45:

Nou ja onze tepel is niet echt los geweest, nou ja niet van de klieren eronder toch...dat is nu net de clou om gevoel weer terug te krijgen. Wel van t vlees dat er om heen zit hihi.

Hahaha, I know, bedoel ook van de huid los. Als ie helemaal los gesneden zou worden.... dan zouden er veel vaker tepels afsterven.... ieks...

Maar thanks Anma, jij had dat dus ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha eraf geweest klinkt wel heeeel radicaal BB :-P

Maar het is dus normaal die vellen aan m'n tepels. Vind het maar een smerig gezicht!

Nou morgen dus controle en dan gaan ze de knoopjes wegknippen van de hechtingen. De grap van

vandaag is dat bijna al mijn knoopjes al los of verdwenen zijn. Ben er net met douchen weer 2 verloren

dus er valt weinig te knippen hier. Verder ben ik helemaal dicht en lek ik al een paar dagen niet meer.

Dus misschien krijg ik wel startsein om te smeren. Ben ik gelijk van die vieze velletjes tepels af!

Ohwja feestje.... Vandaag ben ik 2 weken PO!!! En ik ga me steeds meer beseffen hoe bizar snel mijn

genezing en herstel verloopt. Blij blij blijjjjjjj!!!

Fijne dag meiden!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.