Ga naar inhoud

Renee166 : 1 november 2012 : Dr. Koopman : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Zie nu pas dat je volgende week geopereerd gaat worden. Ik was iets te voorbarig haha sorry

Hoi Renee,

Ik heb vanmiddag een afspraak met dr koopmann voor een 1e consult. Vind het zo spannend en hoop dat de verzekering de bvk vergoed.Ik kan even geen ervaringen vinden. Hoe is het jou bevallen, is het mooi geworden? Zou ik de fotos van na de operatie mogen zien.

Alvast bedankt...

groetjes Eef (Tinkie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renee

Nee hoor, dat hoesten en snotteren is niet erg. Maar koorts mag niet tijdens een operatie.

Dat je donderdag (pas) aan de beurt bent, is ook gunstig voor je verkoudheid, want tegen die tijd zul je je nog een stuk beter voelen :)

xx BB (thanks voor je ww) Ik ga je album in de gaten houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

SPANNEND!!!!!!!!!!

Heel veel succes morgen. TP en ik zijn er ook......rond een uurtje of 9....denk niet dat jij er al zo vroeg ben........en aangezien je nuchter moet zijn kan je ook niet echt gezellie een bakkie met ons doen ;-)

En er zal zeker een hoop door je hoofd gaan vannacht.....Sterkte met de laatste loodjes......

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Wat jammer dat ik jullie mis loop morgen!! Ik ben er in de middag pas. Moet een half uur

van te voren aanwezig zijn, maar rij op tijd weg hier, dus zal wel te vroeg zijn.

Moeten jullie voor controle??

Nou ik ga weer verder met huishouden. Met druk met soppen, schoonmaken en opruimen

nu het nog kan! Haha.

Liefs,

Renee

SPANNEND!!!!!!!!!!

Heel veel succes morgen. TP en ik zijn er ook......rond een uurtje of 9....denk niet dat jij er al zo vroeg ben........en aangezien je nuchter moet zijn kan je ook niet echt gezellie een bakkie met ons doen ;-)

En er zal zeker een hoop door je hoofd gaan vannacht.....Sterkte met de laatste loodjes......

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij moeten voor onze 3 maanden controle.......we gaan wel ff uitgebreid bijkletsen en koffie drinken maar zoooo lang..........

In ieder geval zitten we als het goed is in het koffietentje vooraan de weg bij de Bergmann kliniek....maar ik denk dat jouw hoofd op dat moment totaal ergens anders naar staat ;-)

Maar zeker maar ff goed schoon....dat hoef/mag je de komende weken even niet doen....

En het verzet ook even de gedachten want ik had toen steeds zoiets van morgen om deze tijd dit, en morgen om deze tijd dat........

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik koekeloer wel ff naar binnen bij het koffie tentje :-) Maar denk dat ik gelijk door

bij Bergman naar binnen ga...

Haha hoe herkenbaar! Ik zit ook de hele tijd... Morgen rond dit tijdstip dit, dat, zus

zo... Maar schoonmaaktherapie helpt me de dag door :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry sorry sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten... Hier ben ik dan! En heb ook foto's in m'n album

gezet van 1 dag PO. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ben dik tevreden...

Even kort verslag:

Ging half 3 pas de OK in, hoop gefrummel en gedoe aan m'n lijf en ineens werd ik weer wakker in m'n

kamertje rond half 5. Geen pijn en nog lekker verder gedut tot 6 uur en toen langzaam wakker geworden.

Liep om half 8 al zelf naar de wc voor een plas en ben tot 11 uur op gebleven. Toen weer lekker gaan

slapen en werd 's ochtends om 7 uur wakker gemaakt.

Verband eraf, drains eruit en m'n boobs voor het eerst gezien in de spiegel. Wauw, klein!!! Haha.

Was gisteren rond half 10 thuis, had gelijk visite en verder de hele middag liggen slapen. Nu is het alweer

zaterdag en voel me super goed. Wel gauw moe, maar geen pijn.

Nou jullie zijn voorlopig op de hoogte!

Liefs,

Renee

ha Renee, ben op 17 augustus door Koopmann geopereerd en zeer tevreden...hoe is je operatie gegaan?

groetjes

Elmato

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden ben. Heb je foto's? Ben zo benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha renee,

Moest even zoeken naar je ww, en terwijl ik je album keek zei manlief (zit aan tafel met de ipad) hee dat lijken jouw borsten wel!

Haha, twee nieuwe koopmannetjes erbij!

Het roze is al aardig weg.

En die deuken trekken vanzelf weg! Hihi, tsja hier spreekt een ervaringsdeskundige :45:

Moooi hoor...!

Vraagje in welke maat kliniekbh hebben ze je aangekleed? ... Hoezo nieuwsgierig ;)

Rust goed uit, kom lekker bij en niet teveel doen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ziet er netjes uit he. Haha heb net jouw foto's weer zitten bekijken en onze boobs

lijken inderdaad op elkaar!!

Dat roze heb ik er allemaal vanaf gezweet. Ben donderdag nacht in de kliniek een

paar keer zeikwatertje nat wakker geworden dus het meeste roze heb ik daar achter

gelaten op de witte lakens. Zweette zoveel dat die grote witte plastic pleisters vanzelf

los raakten! Haha.

Ja ze zijn nog niet mooi rond, maar als ik iedereen zo hoor om me heen komt dat

vanzelf wel. En ben pas 2 dagen PO, dus mag echt niet klagen.

Ik kreeg trouwens een 36C kliniek BH. Dat is denk 75C ofzo? Moet zeggen dat m'n

boobies op de foto's een stuk groter lijken dan in real.... vaag!

Ik lek trouwens bijna niet... Is dat niet erg? Je zou toch zeggen dat er wondvocht

uit moet.... Uit m'n drains was ook niet veel gekomen.

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dag niet gelekt is een dag niet geleefd!

Haha nee grapje wees blij joh, dat scheelt n hoop gaasjes bij het verschonen.

Dat is volgens mij een 80 c. Want ik had 36 d geloof ik. Maar die vallen klein die kliniekbh's zeiden ze. Na het wassen goed er aan trekken.

Je hebt achter de rug!

Ben blij voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.