Ga naar inhoud

Renee166 : 1 november 2012 : Dr. Koopman : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je het snel zegt...valt het wel mee ;-)

Misschien moet je ook maar aan een ticker.....voor het geval je de tel kwijtraakt.....

Ik moet toegeven dat ik het best moeilijk vond dat wachten...zeker met al die verhalen hier, en als je besloten hebt er voor te gaan wil je toch het liefst direct....

In ieder geval sterkte met het aftellen....en zo te lezen zal het met het afvallen wel meevallen ;-)

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi leuk he dat aftellen, weet dat nog wel van vorige toen ik mijn bvk kreeg.. keek er zo naar uit.. maar was ook best wel zenuwachtig.. wat gaat er allemaal op je af komen? hoe zien ze er dadelijk uit? hihi zat me best wel zorgen te maken in het begin.. maar eenmaal uit de ok en een beetj wakker was ik wel SUPER blij met mijn nieuwe boobs.... heb geen seconde spijt gehad... ik zie dat jij in november mag.....

helaas mag ik op 16 oktober nog een keer. een kleine bvk aan mijn linker bost (deze is groter dan me rechter.. en teven worden gelijk aan mijn beide borsten de littekens opengemaakt en op nieuw gehecht ivm deuken in beide borsten.. deze zijn bij mij ontwikkeld na de eerste 3 maanden na mijn operatie....

nou meid ben super blij voor jou al jou grote dag aan breekt en dat jij jou PERFECTE boobs krijgt....

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cajo, dat is het echt... liever vandaag dan morgen!! Maar eerst op vakantie is ook wel

lekker en dan nog m'n stoppen met roken project. Nu nog 63 nachtjes slapen. Is eigenlijk

nog maar 2 maanden :-)) Haha!

Silvia, echt super herkenbaar. Heb er super veel zin in om de OK in te huppelen. Maar

anderzijds ben ik ook wel onzeker... Bang dat ik dalijk niet tevreden ben met het resultaat

of complicaties krijg? Maar dat zal iedereen wel hebben toch?

Wat vervelend dat jij nog een keer moet... :-( Hoe kan het gebeuren dat er na 3 maanden

deuken zijn ontwikkeld? En krijg je deze vervolgoperatie vergoed? Ik zal voor je duimen 16

oktober dat alles goed gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Helaas helaas, weer terug in het koude Holland. Heerlijke vakantie gehad in het

zonnige Kreta. Nu is het echt aftellen naar 1 november... Spannend!!!

Ben inmiddels gestopt met roken wat me echt super goed af gaat :-)

Hoeist met jullie meiden?

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anma, de chocolaatjes zijn al op.... Maaaaar nog 22 nachtjes slapen!!! :-)

Heb ik weer... De beugel van m'n lievelings BH gebroken! Maar ga echt geen nieuwe meer kopen,

de eerst volgende BH die ik koop wordt een paar maatjes kleiner. Haha.

Whoehoeee bijna 1 november!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Renee,

Ik heb dat ook, de link is dan

Www.dedoorjougekozennaam.mijnalbums.nl

En je kan t beveiligen met n wachtwoord, dat is een ander wachtwoord dan om het te bewerken.

Degene aan wie je de link stuurt kan dan met t wachtwoord inloggen op jouw album.

Ik wist eerst ook niet waar de beveiliging zat maar je maakt het gewoon aan en dan kun je terwijl je er in zit t beveiligen... Snap je? Of maak ik je nu in de war..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuuu maak me gekkkk, het lukt gewoon echt niet!

Als ik die link gebruik met mijn naam dan kom ik op de begin pagina van mijn album.

Ik ga nog wel ff uitvogelen hoe het werkt en anders zet in m'n foto's hier op mijn profiel. Dan kan

toch niet iedereen ze zien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt ook...

Je kan dan bovenin klikken om in te loggen ... Dat doe je dan en dan kan je beveiligen...

Je had wel eens mijn album gezien toch...

Tsja hoe leg ik dit nu uit...

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb er geen ervaring mee......

Als je je foto's hier wilt zetten, geef je gewoon aan dat het enkel voor vriendinnen moet zijn en als dat niet lukt even een pb aan een moderator (beste even naar Piepke, best_boobie (ik dus) of yc_angel)

Ik zal even de link toevoegen hoe je op dit forum je foto;s kunt uploaden

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Oh trouwens, toen ik bovenstaande link zocht, kwam ik ook het volgende tegen.... Misschien dat je daar wat aan hebt?

http://www.borstenforum.com/topic/3234-een-album-met-ww-beveiliging/

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.