Ga naar inhoud

Renee166 : 1 november 2012 : Dr. Koopman : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Via Google op dit forum terecht gekomen met de reden mijn bvk.

Operatiedatum etc. staat al vast voor november, alles wordt vergoed en laat me helpen

in de Bergman kliniek te Den haag door dr. Koopmann.

Ik kan niet wachten tot het zo ver is...

Zal vd week een topic openen bij het operatie gedeelte.

Gr. Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Renee,

Welkom op het forum :35:

Ikzelf ben hier ook ooit via Google terechtgekomen, en dat was echt een verademing.

Veel info hier gevonden en met een gerust hart een keuze kunnen maken.

Heb je al jaren met het idee rondgelopen van een borstverkleining, of valt het mee?

Weet je al op welke cup je uit kan komen strakjes?

Ik zal je topic wel even verplaatsen richting operatieverslagen en je titel aanpassen oke?

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Piepke,

Dankjewel! Ik zit ondertussen te lezen en te neuzen op dit forum, wat een hoop info

kan ik hier vinden zeg, echt top!

Ik zal trouwens even wat uitgebreider mijn verhaal doen:

Mijn naam is Renee, 24 lentes jong en sleep al sinds mijn pubertijd met een flinke E

cup rond. Altijd wel nagedacht over een bvk maar nooit de stap durven zetten. Tot

ik het zo zat was om met nekklachten rond te lopen, geen leuke bikini's/bh's en truitjes

aan te kunnen doen... Stoute schoenen aangetrokken, afspraak gemaakt bij Bergman

kliniek, kreeg dr. Koopmann toegewezen, na 2 dagen al akkoord van de zorgverzekeraar

en nu is het wachten tot 1 november... Had ook eerder terecht gekund, maar ga nog

met vakantie en moet nog stoppen met roken. Zodoende :-)

Zijn er meer mensen met ervaringen/ foto's welke geopereerd door dr. Koopmann?

Ben erg benieuwd, vind het wel heel spannend allemaal.

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renee

Je zou eens bij het profiel van Anma kunnen kijken. Zij is een week of 8 (geloof ik) geleden bij dr. Koopmann geweesst voor een bvk!

Ook zou je haar via een pb eens kunnen vragen hoe een en ander bij haar gegaan is en of zij tevreden is :)

Verder kun je het zoekvenster rechtsboven in het scherm gebruiken om op pc, kliniek of trefwoorden te zoeken!

Succes met lezen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, idd. Heb net speciaal mijn fotootjes bijgewerkt voor Renee. Renee, heb je de link doorgestuurd.

En welkom hier op het gezellige borstenforum!

Groetjes Anma :48:

Ik zit eens op de pc ipv op de ipad, en kan nu wel smileys gebruiken :5::64::59::4::116::115::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel geen bvk maar een bv gehad bij Koopmann.....maar wil gewoon even aangeven dat het een hele deskundige man is, dat hij doet wat je vraagt en nog beter.....en dat ik heel veel vertrouwen in hem en de kliniek heb......Ik ben superblij met mijn boops en ze zijn precies geworden zoals ik hoopte...

Ook alles eromheen tijdens de operatie en nacontroles....IK ben heel erg blij met mijn keuze naar de Bergmannkliniek te gaan en bij dokter Koopmann.....

Even voor je zelfvertrouwen een opkikker :38:

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Bedankt voor je berichtje, geeft me echt zelfvertrouwen!!

Ik was er wel gelijk over uit dat ik bij Bergman geholpen wilde worden. Kreeg van hun uit dr. Koopmann

toegewezen. Bij het consult kwam hij al erg kundig en professioneel over.

Ik zeg... op naar 1 november!

Groetjes,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Renee! En je verhaal is herkenbaar. Ik ben benieuwd naar je ervaringen straks!

En ik lees dat je nog moet stoppen met roken, gaat dat lukken denk je? Zelf ben ik nu twee en half jaar gestopt cold turkey maar had bij de moeilijke momenten veel aan zoethout, wellicht een tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Suzanne, super spannend!! Ben jij ook geopereerd of moet je nog?

Dat stoppen met roken gaat me gewoon lukken. Alles voor mooie boobies :-)) Maar de zoethout

zal ik voor de zekerheid maar inslaan dan, haha. Wil ook cold turkey stoppen, geen pleister, pillen,

kouwgom of andere zooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ppfff moet zeggen heeeeel veeeel sterkte met het wachten....op zich is dat nog het zwaarste....want als je eenmaal de beslissing heb genomen wil je het liefst gelijk......

Maar voor jou misschien nog wel even goed...heb je in ieder geval nog genoeg tijd om af te kicken van het roken...

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon nooit van de chocolade afbljven dus bij mij waren de vakjes van de kalender zo open... Is vaak nog vieze chocolade ook nog...

Wij tellen wel mee af...

Nog maar (&) dagen ... (heb even de kalender niet bij me)....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Best Boobie.... Eigenlijk ga ik voor een BVK ipv BK. Hahaha. Dus beter ga ik me proberen in te houden met de choco en

lekker op dit gewicht blijven.

Anma, hele fijne vakantie!!!

Oh en mijn vakjes waren ook altijd heel gauw open en leeg. Ook die van m'n broertje... Zijn chocolaatjes eruit pikken, de vakjes

opvullen met lego en de deurtjes weer dicht doen.

Fijne (werk)week allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha BB happens to the best of us..hoor.... :44:

Nou renee op gewicht blijven is idd handig voor je bvk :7:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.