renee166 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi allemaal,Via Google op dit forum terecht gekomen met de reden mijn bvk.Operatiedatum etc. staat al vast voor november, alles wordt vergoed en laat me helpenin de Bergman kliniek te Den haag door dr. Koopmann.Ik kan niet wachten tot het zo ver is...Zal vd week een topic openen bij het operatie gedeelte.Gr. Renee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi Renee, Welkom op het forum Ikzelf ben hier ook ooit via Google terechtgekomen, en dat was echt een verademing. Veel info hier gevonden en met een gerust hart een keuze kunnen maken. Heb je al jaren met het idee rondgelopen van een borstverkleining, of valt het mee? Weet je al op welke cup je uit kan komen strakjes? Ik zal je topic wel even verplaatsen richting operatieverslagen en je titel aanpassen oke? Groetjes Piepke Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 14, 2012 Author Share Posted August 14, 2012 Ha Piepke,Dankjewel! Ik zit ondertussen te lezen en te neuzen op dit forum, wat een hoop infokan ik hier vinden zeg, echt top!Ik zal trouwens even wat uitgebreider mijn verhaal doen:Mijn naam is Renee, 24 lentes jong en sleep al sinds mijn pubertijd met een flinke Ecup rond. Altijd wel nagedacht over een bvk maar nooit de stap durven zetten. Totik het zo zat was om met nekklachten rond te lopen, geen leuke bikini's/bh's en truitjesaan te kunnen doen... Stoute schoenen aangetrokken, afspraak gemaakt bij Bergmankliniek, kreeg dr. Koopmann toegewezen, na 2 dagen al akkoord van de zorgverzekeraaren nu is het wachten tot 1 november... Had ook eerder terecht gekund, maar ga nog met vakantie en moet nog stoppen met roken. Zodoende :-)Zijn er meer mensen met ervaringen/ foto's welke geopereerd door dr. Koopmann?Ben erg benieuwd, vind het wel heel spannend allemaal.Liefs,Renee Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi Renee Je zou eens bij het profiel van Anma kunnen kijken. Zij is een week of 8 (geloof ik) geleden bij dr. Koopmann geweesst voor een bvk! Ook zou je haar via een pb eens kunnen vragen hoe een en ander bij haar gegaan is en of zij tevreden is Verder kun je het zoekvenster rechtsboven in het scherm gebruiken om op pc, kliniek of trefwoorden te zoeken! Succes met lezen xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ha ha, idd. Heb net speciaal mijn fotootjes bijgewerkt voor Renee. Renee, heb je de link doorgestuurd. En welkom hier op het gezellige borstenforum! Groetjes Anma Ik zit eens op de pc ipv op de ipad, en kan nu wel smileys gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cajo Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Ik heb wel geen bvk maar een bv gehad bij Koopmann.....maar wil gewoon even aangeven dat het een hele deskundige man is, dat hij doet wat je vraagt en nog beter.....en dat ik heel veel vertrouwen in hem en de kliniek heb......Ik ben superblij met mijn boops en ze zijn precies geworden zoals ik hoopte... Ook alles eromheen tijdens de operatie en nacontroles....IK ben heel erg blij met mijn keuze naar de Bergmannkliniek te gaan en bij dokter Koopmann..... Even voor je zelfvertrouwen een opkikker Groetjes Cajo Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 Hoi Cajo,Bedankt voor je berichtje, geeft me echt zelfvertrouwen!!Ik was er wel gelijk over uit dat ik bij Bergman geholpen wilde worden. Kreeg van hun uit dr. Koopmanntoegewezen. Bij het consult kwam hij al erg kundig en professioneel over.Ik zeg... op naar 1 november!Groetjes,Renee Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuzanneT Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Spannend Renee! En je verhaal is herkenbaar. Ik ben benieuwd naar je ervaringen straks!En ik lees dat je nog moet stoppen met roken, gaat dat lukken denk je? Zelf ben ik nu twee en half jaar gestopt cold turkey maar had bij de moeilijke momenten veel aan zoethout, wellicht een tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 Ja Suzanne, super spannend!! Ben jij ook geopereerd of moet je nog?Dat stoppen met roken gaat me gewoon lukken. Alles voor mooie boobies :-)) Maar de zoethoutzal ik voor de zekerheid maar inslaan dan, haha. Wil ook cold turkey stoppen, geen pleister, pillen,kouwgom of andere zooi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Whoehoeee nog 71 nachtjes slapen en dan gaat het gebeuren!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cajo Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 ppfff moet zeggen heeeeel veeeel sterkte met het wachten....op zich is dat nog het zwaarste....want als je eenmaal de beslissing heb genomen wil je het liefst gelijk......Maar voor jou misschien nog wel even goed...heb je in ieder geval nog genoeg tijd om af te kicken van het roken... Groetjes Cajo Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Ja Cajo, liever vandaag nog dan morgen... Maar had de vakantie al geboekt en dan na de vakantie het stoppenmet roken verhaal... Maaaar het is zo 1 november joh :-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Droebeltje Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Wat goed dat je de stap hebt genomen!Ikzelf ben 25 en ga 1 oktober bij dr. Van Drunen bij Bergman onder het mes.Goed dat je gaat stoppen met roken! Zo'n operatie zet je toch tot een gezonder levenstijl, je wilt toch een voorspoedig herstel. Ik wens je veel succes! Je kan het! Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Droebeltje, spannend he!! Ben benieuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren. Voor je het week is het 1 oktober :-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Anders maak je toch een aftel ticker... Jij als communicantje zal daar haar hand niet voor omdraaien ... Uhm reclame is toch een communicatiemiddel ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Ik zat meer te denken aan een stickervel (net als vroeger als je op het toilet had geplast, dan kreeg je een sticker) Hahaha. Iedere dag die voorbij is een stickertje plakken... Of is dat kinderachtig denk je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Dan moet je er wel even zelf zo een kalender bij tekenen he, met vakjes waar je de stickers in gaat plakken!!! En dan maak je er een foto van en plaats je hem in de gallerij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Hahaha schiet mij maar lek Hebben ze geen advent kalender... Niet aftellen tot sinterklaas of kerst maar aftellen tot m'n boobie operatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Nou dat worden dan iets meer dan 2 advent kalenders hahahaha. En tegen de tijd dat het tijd is voor je bv, heb je al dikke borsten van al die chocolade Twee vliegen in 1 klap?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Ik kon nooit van de chocolade afbljven dus bij mij waren de vakjes van de kalender zo open... Is vaak nog vieze chocolade ook nog...Wij tellen wel mee af... Nog maar (&) dagen ... (heb even de kalender niet bij me)....X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madeliefje Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Hoi renee:) heel veel succes gewenst!Dat met die chocolaatjes had ik nou ook altijd:Px Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Nou Best Boobie.... Eigenlijk ga ik voor een BVK ipv BK. Hahaha. Dus beter ga ik me proberen in te houden met de choco en lekker op dit gewicht blijven. Anma, hele fijne vakantie!!!Oh en mijn vakjes waren ook altijd heel gauw open en leeg. Ook die van m'n broertje... Zijn chocolaatjes eruit pikken, de vakjesopvullen met lego en de deurtjes weer dicht doen.Fijne (werk)week allemaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
renee166 Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Dankjewel Madeliefje!! Keek even op jouw profiel... Nog aan het twijfelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Nou Best Boobie.... Eigenlijk ga ik voor een BVK ipv BK. Hahaha. Dus beter ga ik me proberen in te houden met de choco en lekker op dit gewicht blijven. Oh ship, wat ben ik toch af en toe een muts.... Ik weet ook dat jij voor bvk gaat... Beter opletten als ik weer eens sneller schrijf dan ik denk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Hahaha BB happens to the best of us..hoor.... Nou renee op gewicht blijven is idd handig voor je bvk Xx Angel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.