Ga naar inhoud

Zilva : 12 September 2012 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ha Renee,

Fijne vakantie gehad? Ik las dat het niet-roken je goed afgaat, fijn zo!

Het gaat goed, vandaag voor controle geweest bij de chirurg zelf en het zag er goed uit. De openingen bij de drielandenpunten die ik heb heb schijnen bij bijna iedereen voor te komen omdat er zoveel druk staat op die punten. Verder verheug ik me op volgende week als ik dat harnas uit mag laten en een mooie BH aan kan trekken!

Nog even voor jou! Begin je al kriebels te krijgen nu?

Ik ben echt blij dat ik het heb laten doen en ik merk het goed aan mijn nekspieren en daarvanuit ook geen hoofdpijn meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooh ja, de vakantie was zo fijn! Heerlijk 30/35 graden. Dus dit Hollandse weer

is anti climax en ik zit onder m'n fleecekleedje op de bank met liters thee. Knus.

Jaa het stoppen met roken gaat zonder moeite. Ik heb zondag avond m'n laatste

peuk gerookt en zit eigenlijk te wachten wanneer ik het moeilijk ga krijgen... Maar

dat gebeurd niet! Haha.

Super te horen dat het met jou zo goed gaat!! Ik vind de foto's ook erg netjes eruit

zien. Tja dat drielandenpunt... Volgens mij krijgt iedereen wel een gaatje, opening

of lekje... Lees eigenlijk niets anders.

Ik begin al behoooorlijk kriebels te krijgen nu... Het komt nu wel heel dichtbij die

bewuste 1 november. Maar ik blijf erbij... Liever vandaag nog dan morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Zilva,

Ik dacht ik ga naar 1 1/2 jaar weer eens op het forum kijken en las je verhaal. Ik ben ook geholpen door de zelfde pc in dezelfde kliniek. Ik was heel blij met hem en de hulp en zorg die ik in de bergman kliniek gehad heb.

Even een tip voor je omdat ik zie dat je ook problemen hebt met het drielandenpunt.

DOE HET RUSTIG AAN. Ik dacht na 2 weken ook dat ik alles weer kon, maar toen begon het. Ontsteking/wondvocht bij het 3 landenpunt en de verticale hechting onder 1 tepel. (ik kon ivm mijn werkzaamheden pas 2 weken later weer aan het werk)

Ik ben toen terug gegaan naar de pc en die heeft me een recept voor verband voorgeschreven (weet helaas niet meer hoe het heet).

Ik kreeg het wel gewoon vergoed van de verzekering. Het is een soort dik maandverband. De ene kant blauw de andere kant wit. Dit absorbeerd echt super goed en het hecht niet aan de wond, wat ik een verademing vond!! Je kunt het gewoon bj de apotheek krijgen en als je uitlegt dat het wit/blauw is dan snappen ze denk ik wel wat je bedoeld.

Ik ben in maart 2011 2011 geholpen en inmiddels is er bij mij bijna geen litteken meer te zien. Ze zijn prachtig geworden, maar je moet er wel de tijd voor nemen. Wel zijn ze bij mij weer iets groter geworden, maar dat had de pc gezegd (ik ben trouwens ontzettend blij hoor met de maat die het uiteindelijk geworden is. Ik zeg altijd "ik zou het zo weer doen als het nodig was".

groetjes en succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.