Zilva Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Hoi allemaal, Mijn naam is Chantal en ben woonachtig in Limburg. Ik ben sterk aan het overwegen een borstverkleining te laten doen. Het zijn niet alleen de klachten zoals rug, nek en hoofdpijn waarom ik het laat doen maar ben het ook zat dat mannen steeds maar 1.50m hoog kijken en buiten dat heb ik zeker niet de mooiste borsten maar wel de langste.. Ik hoop alleen dat ik het vergoed krijg want aangezien ik een uitkering heb kan ik het zelf niet betalen. Ik heb cup 75F/G, ben 1.76 lang en heb een BMI van 20. Op internet ben ik aan het googlen wat de ervaringen van mensen zijn en naar welke kliniek je het best kunt gaan. Op dit moment ben ik me aan het verdiepen in de Velthuys kliniek in Hengelo en heeft een operatie in België mijn aandacht maar waar in België? Ik hoop dan ook dat er hier mensen zijn die mij aanbevelingen kunnen geven.. Alvast bedank! Groetjes Chantal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 en buiten dat heb ik zeker niet de mooiste borsten maar wel de langste.. Ik hoop alleen dat ik het vergoed krijg want aangezien ik een uitkering heb kan ik het zelf niet betalen. hahahahahaaha chantal!!!! de langste!!! hahahaahhah Maarre, dat zal toch wel goedkomen ivm een vergoeding? Je BMI is zékerrrrrr niet hoog, en je cupmaat daarentegen wel. Lijkt me geen enkel probleem om het verzekeringstraject soepel te doorlopen. Ikzelf heb geen ervaring met een verkleining. Ik zal eventjes je topictitel een beetje aanpassen....dan lezen meer meiden het die wel een verkleining gehad hebben. Die kunnen je ook bruikbare tips geven. Rechtsboven zit eventeel een zoekvenster, daar kun je de zoekwoorden ingeven en krijg je een hoop onderwerpen met de info waar je na zoekt Veel succes hier, en ik hoop dat je vragen hier beantwoord gaan worden Groetjes Piepke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 hahahahahaaha chantal!!!! de langste!!! hahahaahhah Maarre, dat zal toch wel goedkomen ivm een vergoeding? Je BMI is zékerrrrrr niet hoog, en je cupmaat daarentegen wel. Lijkt me geen enkel probleem om het verzekeringstraject soepel te doorlopen. Ikzelf heb geen ervaring met een verkleining. Ik zal eventjes je topictitel een beetje aanpassen....dan lezen meer meiden het die wel een verkleining gehad hebben. Die kunnen je ook bruikbare tips geven. Rechtsboven zit eventeel een zoekvenster, daar kun je de zoekwoorden ingeven en krijg je een hoop onderwerpen met de info waar je na zoekt Veel succes hier, en ik hoop dat je vragen hier beantwoord gaan worden Groetjes Piepke Ha Piepke bedankt voor je antwoord. Tja tis dat ik niet de hele dag op mijn handen kan lopen haha. Nee het valt wel mee maar ja de rek is eruit laten we maar zeggen. Mag ik een brutale vraag stellen? Heb jij geen last met die enorme jongens van jou?? Groetjes Chantal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kir Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Hoi Chantal, Ik weet niet of het ook vergoed wordt als je in België geopereerd zal worden, maar in Nederland wordt het vanaf cup E meestal wel vergoed. De arts die de operatie doet, vraagt meestal de goedkeuring aan bij de verzekering. Soms heb je ook nog een doorverwijzing van je huisarts nodig, maar das bijna alleen nog maar als je in een ziekenhuis geholpen wil worden. De meeste klinieken doen het vaak ook zonder doorverwijzing. Of je wel of geen last van je borsten hebt, hangt vaak ook af van hoe erg je borsten hangen. Bij dames met een bv hangen ze meestal niet, dus zij zullen denk ik ook niet zo snel last van hun nek en schouders hebben. De rug misschien wel, want ze moeten het toch overeind houden Bij mij is er niet super veel vanaf gehaald (in totaal ongeveer 400 gram), maar ze hangen nu niet meer en dat scheelt echt een hoop in de klachten Oh en je kan gerust bij meerdere klinieken/artsen langs gaan voor je je beslissing neemt. Zelf ben ik bij 3 klinieken geweest voor ik de knoop doorhakte. Het is wel belangrijk dat je een goed gevoel bij de arts hebt, die je zal opereren. Hij/zij gaat straks toch in 2 hele kostbare stukken van je lichaam snijden, dus dan is het wel fijn als je alle vertrouwen in die arts hebt. Dat scheelt straks ook een hoop in de zenuwen Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Hoi Kir,Bedankt voor je tip. België valt voor mij nu voorlopig even af, ik weet dat je in België geopereerd kan worden maar of dat ook voor een borstverkleining geldt weet ik idd niet. Sowieso moet je voor een operatie in België of Duitsland toestemming vragen aan(in mijn geval het CZ) hoewel die aanvraag, wat ik weet, altijd wel goedgekeurd wordt.In principe zou het hun wel geld schelen want een, o.a., borstverkleining in België is over het algemeen goedkoper dan een kliniek in Nederland.Mijn keuze is tot nu toe gevallen op de Velthuiskliniek in Eindhoven.Ik moet alleen nog de stap durven nemen om te bellen voor een intake.Ik ben er wel huiverig voor, het is wat je zegt; ze gaan toch wel in een kostbaar bezit snijden en hoewel ik veel positieve dingen heb gehoord heb ik in de afgelopen jaren ook wel wat voorbeelden gezien dat het ook fout kan lopen. Bijvoorbeeld borsten waar ze teveel van hebben weggenomen, tepels die helemaal op de verkeerde plek zitten of een groot verschil in grootte van de borsten.Daarentegen hangt aan ieder operatie een risico vast.Wat je zegt dat de klachten van een borstvergroting anders zijn kan ik me dan wel voorstellen ja.Maar ook al heb ik een stevige BH, de bandjes drukken zo op mijn spieren in mijn schouders dat ik er constant nek en ook vaak hoofdpijn van heb.Het is ieder zijn eigen keuze, ik keur het dan ook helemaal niet af en ben blij voor de vrouwen die het kunnen laten doen. Het is een stuk vrouwelijkheid en vaak toch wel eigenwaarde die je hiermee terug kunt krijgen.Bedankt voor je reactie en zodra ik stappen heb ondernomen laat ik het weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Ha Piepke bedankt voor je antwoord. Tja tis dat ik niet de hele dag op mijn handen kan lopen haha. Nee het valt wel mee maar ja de rek is eruit laten we maar zeggen. Mag ik een brutale vraag stellen? Heb jij geen last met die enorme jongens van jou?? Groetjes Chantal Hoi Chantal! Maar dat is zeker geen brutale vraag!!! Iedereen mag alles aan me vragen, mits met fatsoen naar elkaar Maar ik heb tot nu toe geen last van de jongens Ik had eerst ook van die lange jannen, die hingen daar maar wat te zwieberen en zwengelen. Ik was 52 kilo afgevallen, heb 6 jaar lang non stop borstvoeding gegeven (meerdere kids achter elkaar) en had van nature al een grote cup. Nadat ik klaar was met zwanger zijn, afvallen en baby's voeden ( ) werd het tijd voor een reconstructie. Ik zou een borstlift krijgen, en mijn wens was "gewoon een F cup", want dat hoorde bij me vond ik. Enfin, ik werd wakker...... en dit wat het resultaat. Heel boos en kwaad geweest, veel complicaties gehad...maar achteraf wel beseft, dat de chirurg gemaakt heeft wat ik mee heb genomen als voorbeeldfoto. Ik had 2 oude fotos laten zien, en zo moest het weer worden. Dat ik nu rúim over de F cup heenzit, is een bijkomstigheid. Maar kwa formaat klopt het wel zo ongeveer. Protheseborsten geven een vele grotere maat in cups, dan natuurlijke borsten. Daarnaast komen ze op de foto's huge over, zo zijn ze niet in het écht. In real life kan in boodschappen doen in een hempje, zonder dat heel de winkel zowat omvalt van verbazing Het is ieder zijn eigen keuze, ik keur het dan ook helemaal niet af en ben blij voor de vrouwen die het kunnen laten doen. Het is een stuk vrouwelijkheid en vaak toch wel eigenwaarde die je hiermee terug kunt krijgen. Ja dat is zo Ik had ook enkel een borstlift/ verkleining kunnen ondergaan, en had dit dan ook vergoed gekregen. Ik zou dan op (misschien) een B cup hebben overgehouden en dat stond dan weer totáál niet in verhouding tot mn bips Heel veel succes met je aanloop er naartoe!!!!! Zal prachtig worden! Konden we af en toe maar een paar maanden verder kijken he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 2, 2012 Author Share Posted August 2, 2012 Ik had eerst ook van die lange jannen, die hingen daar maar wat te zwieberen en zwengelen.Ik was 52 kilo afgevallen, heb 6 jaar lang non stop borstvoeding gegeven (meerdere kids achter elkaar) en had van nature al een grote cup. Nadat ik klaar was met zwanger zijn, afvallen en baby's voeden ( ) werd het tijd voor een reconstructie. Ha Piepke, Wat ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen! Geen wonder, jouw borsten hebben dan ook het nodige geleden! Daarnaast komen ze op de foto's huge over, zo zijn ze niet in het écht. In real life kan in boodschappen doen in een hempje, zonder dat heel de winkel zowat omvalt van verbazing Haha zie de mannen al achterover in de rekken vallen hihi. Zou wel schelen in boodschappen dragen, genoeg mannen die dit zouden aanbieden.. (en daarna ruzie hebben met hun vrouw haha). Ik zou dan op (misschien) een B cup hebben overgehouden en dat stond dan weer totáál niet in verhouding tot mn bips Dat zal wel meevallen bij jou volgens mij. Ik ben wel aan het twijfelen of het een C cup of D cup wordt, het moet wel nog bij mijn lengte passen en door jarenlang intensief zwemmen heb ik een vrij brede rug en schouders. Mensen geloven me ook nooit als ik zeg dat ik een F/G cup heb. Het gebeurt wel eens dat als ik in een lingeriewinkel om de maat vraag ze zeggen dat die te groot is en toch nog eigenwijs met een C of D cup komen aanleuren. Heel veel succes met je aanloop er naartoe!!!!! Zal prachtig worden! Konden we af en toe maar een paar maanden verder kijken he Thanks, heb gisteren al de eerste stap gezet. Heb (tot nu toe) voor de Bergmankliniek in Bilthoven gekozen. Heb via hun site een aanvraagformulier moeten invullen en terugsturen en nu ben ik aan het wachten totdat ze contact met mij opnemen. Maandag moet ik wel een verwijsbrief bij de dokter gaan halen maar die zal denk ik niet moeilijk doen. Ja ik hoop dat het prachtig wordt en ja een blikje in de toekomst zou fijn zijn! To be continued... Groetjes Chantal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Het gebeurt wel eens dat als ik in een lingeriewinkel om de maat vraag ze zeggen dat die te groot is en toch nog eigenwijs met een C of D cup komen aanleuren. Thanks, heb gisteren al de eerste stap gezet. Heb (tot nu toe) voor de Bergmankliniek in Bilthoven gekozen. Heb via hun site een aanvraagformulier moeten invullen en terugsturen en nu ben ik aan het wachten totdat ze contact met mij opnemen. Maandag moet ik wel een verwijsbrief bij de dokter gaan halen maar die zal denk ik niet moeilijk doen. Ja ik hoop dat het prachtig wordt en ja een blikje in de toekomst zou fijn zijn! To be continued... Groetjes Chantal Hoi Chantal, oooh bloedirritant ja, de behulpzame winkelmedewerkers die met een kleinere maat aankomen lopen Maar de dokter zal geen moeite opleveren, die schrijven die brief probleemloos uit En zo kom je steeds een stapje dichterbij. Een c of d cup.. sja.. misschien dat het toch nog een d cup blijft, gezien je brede rug? Achja, als het uiteindelijk maar datgene oplevert wat je wens is en je van je nek- en rugproblemen af bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Hoi Zilva, Goed dat je de stap hebt genomen naar een BVK... Ik zelf ben alweer 10 maanden verder en ik heb totaal geen spijt en zou het zo weer doen Over het bergman kliniek zijn veel goede woorden over te spreken van andere dames hier op het forum dus wat dat betreft een prima keuze....Met die verwijzingsbrief zal je geen problemen krijgen hoor....das altijd zo geregeld. En dat alles vergoed wordt is al zeker bij jou omdat de regels in NL zijn dat het vanaf een grote cup D al mag en niet een E...dus daar zit je al ruim boven.. Mijn advies is dan bezoek meerderen klinieken en zorg dat jij je prettig voelt bij je PC...je moet heb alles kunnen vragen en al doe je dat niet bij de eerste intake het gevoel moet je hebben zodat je daarna natuurlijk gewoon contact op kan nemen... Als je nog hulp nodig hebt met de vragen voor een eerste intake hoor ik dat nog wel.. Xx Angel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kir Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Huh? Is dat nieuw bij Bergman? Ik ben ook bij Bergman in Bilthoven geweest, maar had helemaal geen doorverwijzing nodig. Maar goed dat de eerste stap is gezet! En Bergman is inderdaad een fijne kliniek, kan ik uit ervaring zeggen Ha Piepke, Wat ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen! Geen wonder, jouw borsten hebben dan ook het nodige geleden! Haha zie de mannen al achterover in de rekken vallen hihi. Zou wel schelen in boodschappen dragen, genoeg mannen die dit zouden aanbieden.. (en daarna ruzie hebben met hun vrouw haha). Dat zal wel meevallen bij jou volgens mij. Ik ben wel aan het twijfelen of het een C cup of D cup wordt, het moet wel nog bij mijn lengte passen en door jarenlang intensief zwemmen heb ik een vrij brede rug en schouders. Mensen geloven me ook nooit als ik zeg dat ik een F/G cup heb. Het gebeurt wel eens dat als ik in een lingeriewinkel om de maat vraag ze zeggen dat die te groot is en toch nog eigenwijs met een C of D cup komen aanleuren. Thanks, heb gisteren al de eerste stap gezet. Heb (tot nu toe) voor de Bergmankliniek in Bilthoven gekozen. Heb via hun site een aanvraagformulier moeten invullen en terugsturen en nu ben ik aan het wachten totdat ze contact met mij opnemen. Maandag moet ik wel een verwijsbrief bij de dokter gaan halen maar die zal denk ik niet moeilijk doen. Ja ik hoop dat het prachtig wordt en ja een blikje in de toekomst zou fijn zijn! To be continued... Groetjes Chantal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Voor verzekerde zorg had ik bij inderdaad wel een verwijzing nodig... Maar meer ook niet. Heb t al eerder gezegd, de huisarts verwijst je door en geeft geen oordeel van ja of nee. Ik had zelfs de afspraak bij de kliniek al staan en moest toen nog dat papiertje halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 @ Angel,Bedankt, als me nog iets invalt zal ik het zeker aan je vragen.Ja ik ben ook blij dat ik eindelijk de stap heb durven nemen.Ik heb naar de foto's gekeken van de chirurgen bij de Bergmankliniek en zelf voel ik het meeste bij Dr. Engenland of Luyendijk. De anderen spreken mij gevoelsmatig niet zo aan. Dit gevoel kan misschien wel nog veranderen tijdens het intake gesprek.Ik neem toch aan dat je een voorkeur mag hebben door welke PC je geholpen wilt worden?Het enige waar ik nu over twijfel is de cupmaat; C of D. Het gekke is dat in de loop van de jaren mijn borsten zijn gegroeid van C/D cup naar een F/G. Hebben jullie dat ook? Ik ben wel pas heel laat begonnen met mijn menstruatie, op mijn 28e pas en daarna zijn ze zo gegroeid. In feite is het dan wel vrij logisch denk ik.. Ik verwacht ook geen problemen van mijn huisarts, ze doet sowieso niet moeilijk als ik haar om een doorverwijzing vraag.@Kir,Fijn toch positieve reacties te horen over de Bergmankliniek.Ik had ernaar toe gebeld en ik moest een verwijzing via de huisarts vragen. Dit zal schijnbaar ook per kliniek verschillen en waarschijnlijk iets van de laatste tijd zijn dan.Bedankt voor de reacties en een fijn weekend allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Ik kreeg al vroeg alles dus daarom dat ik ook al vanaf mijn 16de last had van die joekels.... Nu heb ik soms 80 C groot of D klein...dus tis een beetje in het midden en ik vind het geweldig zo.. Kijk een echt cup garantie kan geen enkel pc je geven tenzij je een bv krijgt en zelfs dan kan ver verschillend uitvallen. Dus als je gewoon tegen hen C/D zegt snapt hij het ook wel....de Pc kijkt naar je lichaam en wat er in verhouding bij past en dat maakt hij dan ook. Heb je foto's van vroeger van toen je en C/D had...dan kan je je een beetje een goede beeld geven....of foto's zoeken met zo'n cup en het meenemen naar het gesprek Xx Angel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kir Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Ik heb naar de foto's gekeken van de chirurgen bij de Bergmankliniek en zelf voel ik het meeste bij Dr. Engenland of Luyendijk. De anderen spreken mij gevoelsmatig niet zo aan. Dit gevoel kan misschien wel nog veranderen tijdens het intake gesprek. Ik neem toch aan dat je een voorkeur mag hebben door welke PC je geholpen wilt worden? Bij mij werd er gewoon een PC toegewezen nadat ik het formulier online in had gevuld. Ik heb natuurlijk geen ervaring met de andere PC's van Bergman, maar ik ben wel blij met de PC die aan mij werd toegewezen: Dr de Blecourt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 5, 2012 Author Share Posted August 5, 2012 Hoi Kir,Ik laat het even op me afkomen dan, heb idd ook al het online formulier ingevuld.Wel fijn dat je tevreden over je PC bent!Ik begin nu toch aan mezelf te twijfelen; als ik de berekeningen doe die op internet te vinden zijn wb cupmaat dan kom ik op een kleine E uit! Ik heb diverse BH's geprobeerd maar kom toch telkens op een F/G cup uit. Dit zijn wel voorgevormde BH's die ik nu liever draag vanwege de stevigheid maar ik heb nog beugel-BH's liggen met een E cup maar daar puilen ze dus aan alle kanten uit terwijl mijn omtrek toch echt een 75 of 70 moet zijn anders is het te groot..Ligt het nu aan mijn manier van kijken of wat of hebben anderen hier ook ervaring mee? Ik heb ze twee keer opgemeten, 1 keer door mijn vriend en ikzelf ook nog een keer...Ik ben bang dat ik dadelijk heisa om niets lig te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 5, 2012 Share Posted August 5, 2012 Hoi Zilva Ik heb een borstvergroting gedaan en ben van 75B naar 75F gegaan. Klinkt groot, maar omdat het bv-boobs zijn, valt het reuze mee Als ik de tabellen zou moeten geloven, dan zou ik gestart zijn op een 70A en zou ik nu een 75D moeten hebben. Niet te veel waarde hechten aan die tabellen dus xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kir Posted August 5, 2012 Share Posted August 5, 2012 Daar hoef je je niet zo druk om te maken hoor. Bij mij werd de maat bij geen enkele pc opgemeten (en ik ben bij 3 pc's geweest) het enige wat ze opgemeten hebben was de afstand van de tepels naar het sleutelbeen. Verder vragen ze wel naar welke cup je hebt en toen heb ik gewoon de cupmaat genoemd die ik altijd moest kopen, die wijkt inderdaad af van de maten in de tabellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 5, 2012 Author Share Posted August 5, 2012 Oh gelukkig. Zie je hoe je jezelf gek kunt maken, ik ben er zelf aan gewend maar als ik andere foto's zie denk ik van die van mij vallen mij.Maar misschien als ik een foto zie van alleen mijn borsten dan lijken ze ook zo hugh.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted August 5, 2012 Share Posted August 5, 2012 Ze lijken dan erg huge.....omdat het dan gelijk een confrontatie is met de werkelijkheid....tjah we lopen nou eenmaal niet allemaal naakt rond...dus lijkt het in een BH wat getemd ....Het komt allemaal goed hoor als je naar je gesprek met je PC gaat en hij er naar kijkt.... Als je echt je maat wilt weten moet je je ff laten opmeten ....dan weet je dat tegen de PC te zeggen....maarjah je bhmaat is wijkt altijd af van die tabellen op het internet die je echt met een korreltje zout moet nemen Xx Angel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 9, 2012 Author Share Posted August 9, 2012 Nou het 1e consult is gepland op 25 augustus bij Dr de Blécourt van de Bergmankliniek..Ik ben benieuwd, inmiddels heb ik ook (zonder problemen) een verwijsbrief van de huisarts gekregen..Er komt schot in nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kir Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Jee fijn! Denk van tevoren goed na wat je allemaal wil vragen, want voor je het weet sta je weer buiten Al mijn consults hebben niet langer dan een kwartier geduurd en bij de eerste was ik daar echt verbaasd over. Achteraf had ik best nog wel wat vragen, maar ik was zo overrompeld over hoe snel de arts zei dat hij het wel wilde doen en hoe en wat, dat ik al m'n vragen ben vergeten te stellen haha. Maar bij Bergman namen ze wel wat meer de tijd De Blécourt beantwoordde netjes al m'n vragen en gaf me tenminste niet het gevoel dat ik op moest schieten omdat de volgende zat te wachten. En na je gesprek met hem zal je ook nog een gesprek met je beautycoach krijgen. Zij zal je uitleggen hoe het allemaal gaat met het aanvragen van de goedkeuring bij de verzekering (regelt zij ook) en met de opname voor operatie enzo. En mocht je daarna nog vragen hebben, dan kan je haar altijd bellen of mailen. Wat dat betreft is het echt super geregeld bij Bergman. Hij is trouwens vorig jaar met een borstoperatie op tv geweest bij 'dit is mijn lijf'. Misschien kan je het nog wel vinden op uitzending gemist van RTL (was volgens mij aflevering 3 of 4). Het ging niet om een verkleining, maar toch kan je een beetje een beeld krijgen van hoe hij is en van hoe mooi hij het kan maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 Zo kort maar, een kwartiertje?? Gaat wel even over de rest van je leven! Ik hoor eigenlijk alleen maar goede dingen over de Bergmankliniek en heb idd in een filmpje iets gezien en gelezen hier over een beautycoach, da's wel fijn. Die aflevering heb ik volgens mij gezien ja op youtube of zo, ook bij gewoon mooier stond er, dacht ik, een filmje over hem op youtube met een borstverkleining maar heb inmiddels al zoveel borsten gezien nu haha. Ik ben benieuwd en volg je advies op om vragen op te schrijven, thanks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanayke Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Hoi Chantal,Ik heb nog geen 2 weken geleden een BVK ondergaan. Ik als Nederlandse heb dit in België laten doen en dit werd geheel vergoed door het ziekenfonds. Omdat ik Eindhoven las, kan ik je ook dokter Rappard aanraden, hij is o.a. werkzaam bij het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. In eerste instantie wilde ik deze PC, maar is er door de administratie van de plastische chirurgie afdeling bij mij veel mis gegaan, waardoor ik niet op de data terecht kon, die ik ingepland had. Lag dus niet aan de chirurg..Weet van vele vrouwen uit mijn directe omgeving, dat hij mooi werk levert.Mijn PC in België (Dr. Vanstraelen) schijnt enorm goed te zijn, echter heb ik een slechte ervaring mede door de verpleging in het ziekenhuis waar hij de OK ruimte en zorg inhuurt. En echt super tevreden ben ik ook niet over het resultaat, maarrrr het is ook nog geen 2 weken geleden en ze zeggen dat er nog veel kan veranderen qua vorm e.d. Dus kan nog niet eerlijk oordelen. Is wel een chirurg van weinig woorden (dus weinig uitleg).Die dokter Rappard werkt ook in de Velthuis kliniek overigens..http://www.velthuiskliniek.nl/over-de-kliniek/artsen-en-specialisten/dr-julien-van-rappard/Succes met je BVK en ik druk je nog even op het hart, om niet te licht te denken over deze operatie. Het is echt een zware operatie, waarvan je lichaam echt de tijd nodig heeft om ervan te herstellen!! Neem je rust en neem de tijd hiervoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Hoi Nanayke,Bedankt voor je tip, heb al even op de site gekeken. Het lijkt mij een prettige man.Wat jammer dat je niet tevreden bent over de vorm. Mag ik vragen waarover je niet tevreden bent? Ik hoop voor je dat het nog bijtrekt omdat het pas twee weken geleden is.Ik ben er al jaren over aan het denken en nu toch de knoop doorgehakt. Wb de operatie besef ik wel dat het niet een bepaald kleine ingreep is en ik zal zeker mijn rust en tijd ervoor nemen, een geluk bij een ongeluk dat ik geen baan heb nu en dus geen werkgever die eventueel zit te pushen wat ik wel heb gehad toen er jaren geleden een knobbeltje werd verwijderd uit mijn borst. Ik ben toen de tweede dag na de operatie aan het werk gegaan omdat mijn leidinggevende zat te pushen. Hierdoor was de wond open gegaan m.a.g. dat ik nu wild vlees bij het lidteken heb.Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilva Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 Nou het gaat in sneltreinvaart; 12 september wordt ik al geopereerd!Ik vond het gisteren een heel fijn gesprek, het voelde goed en heb daarom meteen besloten om mij door PC de Blécourt te laten helpen. Hij blijft heel realistisch, is een man van weinig woorden maar beantwoord heel rustig alle vragen.1 Probleem; ben acuut moeten stoppen met roken en dat valt nog niet mee!Zijn er mensen die toch doorgerookt hebben want hij liet mij foto's zien van een dame die door het roken compicaties had gekregen en dat zag er niet fraai uit en als ik niet zou stoppen dan zou ik de operatie beter kunnen afzeggen want de wondgenezing zou hierdoor sterk beinvloed worden (wat ook wel logisch is). Verder krijgik Ipv van de sleutelgatmethode toch de ankermethode omdat mijn bosten wat verder uit elkaar staan en wb de cupmaat zaten we ook op 1 lijn, het wordt een C/D cup..Nog ff... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.