Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey naamsgenoot en din!

Ik ben net als jij dan zo'n 10 weken po en heb hetzelfde als jij. Het herstel ging super en ik heb nu ook geen last meer. IK ben weer voorzichtig aan begonnen met sporten en draag ook nog steeds 24/7 de sportbh's van Anita van Elmt. Goeie site he?! Ik vind onze bh's echt heerlijk zitten en draag mijn Marlies duis eigenlijk alleen als het moet. Haha

Verder heb ik al eventjes niets van me latemn lezen, dus wilde je laten weten dat je nog niet uit mijn gedachte bent!

Dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ha die triesje

heerlijk hoor, alles weer genormaliseerd en helemaal happy!

ik vraag me wel af of in jouw geval, voor de spier en behoorlijke cc's je borsten heel erg gaan hangen? ben je daar niet bang voor?

groetjes en knuffels

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Goed hé dat je zo vlot hersteld bent! :) Wat wil een mens nog meer hé?

Enja, misschien de volgende keer binnen een jaar of 15 nog een maatje meer dan! Ze zijn wel heel mooi hoor! En borst uit de 85 E gefloept, haha, misschien toch een F dan?

Liefs, Eefje :53:

hey Eefje,

ja is helemaal geweldig!

nou,het gaat me niet om een maatje meer maar meer om wat voller van boven. en ja,waarschijnlijk heb ik van die bh een Fje nodig hahaha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naamsgenoot en din!

Ik ben net als jij dan zo'n 10 weken po en heb hetzelfde als jij. Het herstel ging super en ik heb nu ook geen last meer. IK ben weer voorzichtig aan begonnen met sporten en draag ook nog steeds 24/7 de sportbh's van Anita van Elmt. Goeie site he?! Ik vind onze bh's echt heerlijk zitten en draag mijn Marlies duis eigenlijk alleen als het moet. Haha

Verder heb ik al eventjes niets van me latemn lezen, dus wilde je laten weten dat je nog niet uit mijn gedachte bent!

Dikke X

hey dinnetje,

ik nog niet,ik vond de salon en thuis ff genoeg en begin na de carnaval weer met tennis. ben ik ruim 12 weken,bijna 13. moet gaan dan he hahahha

ja is een hele fijne bh! en hier idem hahaha.. helemaal verwend met die sportbh :38:

weet ik meis,hier idem... je bent gewoon druk met van alles en dan schiet er dit of een mailtje wel eens bij in. geeft nix,jij bent ook in mijn gedachten!!

liefs en dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

heerlijk hoor, alles weer genormaliseerd en helemaal happy!

ik vraag me wel af of in jouw geval, voor de spier en behoorlijke cc's je borsten heel erg gaan hangen? ben je daar niet bang voor?

groetjes en knuffels

Kaatje

hey die Kaatje,

ja klopt,das wel erg fijn hoor! als ik mams nu zie en die is nog maar 3 weken... maar achteraf gaat het toch wel weer snel haha. maarja,das met alles zo he.

nee Kaat,de mijne hingen al enorm haha dus veel meer kan haast niet. en mocht het wel zo zijn tja,nu stoor ik me er helemaal niet aan. en gaat dat wel gebeuren dan ga ik terug voor een lift met prothese. zal ik ooit toch wel aan moeten,beaamde Bruno toen op consult ook al.

en dat ik nu goed voor mijn grotere borsten zorg (24/7) sportbh aan scheeld enorm. irriteer me helemaal nix aan mijn sportbh.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan wel nog veel erger, tot over de navel!

op een gegeven moment is hang ook niet meer mooi (2 steeltjes en daaronder 2 ballen), idd goed voor je borsjes zorgen, goede ondersteuning, niet teveel hollen, niet teveel jojo-en. ik zeg dat omdat je het bolle van de eerste tijd een beetje mist, bij jou zakken de protheses automatisch dieper in je borsten die al vrij laag waren, gelukkig heb je een grote maat gekozen, al is die natuurlijk ook weer meer onderhevig aan de zwaartekracht. ik denk dat je gewicht het belangrijkste zal zijn, zo min mogelijk schommelingen. en het is misschien een troost dat je nooit te oud bent om nog een keer iets te laten doen als je weer ontevreden bent. je weet nu hoe blij je ervan kunt worden, die drempel heb je dan niet meer.

alles goed met je mamsie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Kaat,ik doe mijn best... en tennis alleen en voor de rest hol ik weinig (ben een luie vrouw :38:)

en idd,probeer wel gelijk te blijven (als er die 5 kilo weer af zijn dan)... maar dat blijft een probleemPJE haha.

en die stap nemen is zeker heeeel klein nu! daar twijfel ik geen minuut over. mocht ik me er aan gaan ergeren dan bel ik Bruno op voor een lift (wel met protheses hoor want wil deze maat houden). of dat nu over 5 jaar is of 15 makt me nix uit (om het te laten doen he,liever over 15 dan 5 natuurlijk maar dat snap je wel haha)

ja met mams gaat het ook goed. doet al iets meer en heeft jeuk nu... ze heeft wel meer zenuwpijn dan ik de eerste weken hoor maarja,dat is van persoon tot persoon verschillend he. nee gaat goed en zoooooooooooooo happy ermee!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

ja is helemaal geweldig!

nou,het gaat me niet om een maatje meer maar meer om wat voller van boven. en ja,waarschijnlijk heb ik van die bh een Fje nodig hahaha

liefs Patries

Hey Patries,

Moet je dan geen groter prothesen om wat voller te hebben van boven of ligt dat aan het profiel? Ja, ken er niet veel van hoor :106: wel leuk hoor, een F-je!!! haha, alsof het dan kleiner is! Maar snap het wel hoor, je vind E al groot genoeg klinken hé! :154:

Liefs, Eefje :53::53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ha triesje

zo, moest echt even diep graven om je topic weer tevoorschijn te krijgen, pfff, even stof eraf en voila!

en nog niet uitgecarnavald?

ik heb een linkje gevonden van een webwinkel in tilburg, kwam m tegen op marktplaats met een wel hele leuke tankini. kost wel een paar centen, maar aardige spulletjes tot en met een grote cup, nog veel groter dan je zou wensen :)

hier komt ie...

Mijn link

zo, ga weer ff verder met sjoppen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

lief van je om mij weer op te graven.... :38:

er veranderd op dit moment niet veel meer bij mij. het gaat goed op af en toe nog een steek na. maak vrijdag weer foto's... dan ben ik 3 maanden po. tja...en om steeds hetzelfde neer te zetten is ook zo raar he hahaha... kom je strakjes zelf wel achter :D

en ja its over now! :wacko: 4 dagen weg geweest,kan er weer voor een heeeeeeele tijd tegen haha..

thnx meis,ga zo eens koekeloeren. met een grotere maat weet je gewoon dat je meer geld kwijt bent maar das niet erg,als het dan maar mooi past en staat.

met jou alles goed?

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha triesje,

enne, heb je t ook leuk gehad? :50:

ik voel me ook zoals ik mij na een paar dagen carnavallen zou hebben gevoeld, denk ik zo :144: ik slaap niet of heel slecht :132: , de dagen zijn lang en tijd gaat langzaam, en veel verandert het niet, ik dacht dat de deuk minder werd, maar misschien wilde ik het wel zo zien, hij zit er gewoon nog steeds. gister ook op een site hele slechte dingen gelezen over mijn pc, dat ging dan wel over neuscorrecties, maar ook over zijn afhandeling bij klachten. ik heb over een dikke week een afspraak met hem gepland. is een prima tijd, hopelijk kan ik voor die tijd met eigen ogen zien dat het al beter wordt.

en inderdaad, als de dingen niet veranderen wordt het op den duur vervelend om telkens hetzelfde te moeten opschrijven.

ik heb gister heel veel bikini's en badpakken bekeken, op sites en ook op marktplaats, ik zie het nut niet in om in de VS te gaan kijken als hier het aanbod even divers is. heb een heel gaaf badpak van m.dekkers gezien, ik denk niet dat het me gaat lukken om die niet te bestellen, haha, ik doe nog even mijn best, maar dat wordt met het uur minder...

badpak heeft het voordeel als je gaat stoeien met de kids in het zwembad dat je niet de hele tijd zorgen hoeft te maken of alles nog wel goed zit.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die tries

ik moet jou toch s ff vragen.... van de mensen die niet van je bv afweten, heb jij het idee dat die het overduidelijk kunnen zien?

ik heb vandaag weer een 'normaal' kledingstuk aangetrokken, en, WOW!!! er is toch wel iets heel erg veranderd! ik kan mij niet voorstellen dat mensen die er niet vanaf weten het gewoon niet zal opvallen.

hoe reageert men dan in het algemeen?

en hoe is het met je moeke? is die weer helemaal op de been? heeft zij ook meegecarnavald?

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje,

gelijk heb je hoor... ff een goed gesprekje met je pc kan nooit kwaad. en ook ik kijk wel in NL voor leuke bikini's en bh's. heb mezelf een MD beloofd zodra mams ook weer 6 weken po is. gaan we samen om een MD :D

en ik ben niet zo'n badpakkenmens...maar ik heb van MD ook een hele mooie gezien... al besteld? :38:

tja Kaat???? ik merk soms wel blikken van sommige mensen en vooral nu met carnaval haha. maar er zegt niemand iets van. en als men nix zegt doe ik dat ook niet. zeggen ze iets ben ik daar dan wel eerlijk in hoor maar ga ze niet wijzer maken dan dat ze nu zijn haha

en ja met mams gaat het ook goed. nog wat jeuk af en toe en ook steken. maar ik zie nu duidelijk verschil van het indalen. ze zijn sinds afgelopen week natuurlijker in gewone truitjes. anders zaten ze nog erg hoog,snap je? maar mams had hetzelfde probleem als ik,lege huid en dat scheelt wel denk ik ten opzichte van jou.. wij hadden meer huid dan :blink:

maar zij heeft niet gecarnavalt. geen zin in en ik denk ook dat dat toch te vroeg was hoor....

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had gister een of andere wikkelblouse aan, toen zag je er werkelijk niks van, hangt dus erg af van kleding die je aandoet

ik heb nog helemaal niets gedaan met MD, ik stond op het punt om het badpak te bestellen, en nu ben ik weer keurig in het gareel, eerst maar es een paar weekjes afwachten op welke maat ik ga uitkomen.

triaction bh 85C past mij prima, niets te klein, mijn huid is alweer behoorlijk geslonken, heb het nog niet opgemeten, maar heb nu geen tussenstukje meer nodig, maar op het oog oog ik nog steeds iets voller dan voor bv dus denk toch dat mijn maat nog zal veranderen. las ik nou dat jij nog steeds snachts je sportbh aanhebt?

liefs en groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje,

pffffffffffff nu pas voor het eerst online... vanmorgen was ik wel vrij maar ben al aan het inpakken. er komt dit jaar een wissel van huizen en ik ben de eerste die moet ruimen. duurt wel heel dit jaar hoor maar toch haha.. daarna gewerkt en daarna voor oma om nieuwe meubels geweest (komt in mijn huisje wonen) en daarna de was gedaan en nog 4 verhuisdozen gepakt met kleding...

maar idd.. ik slaap nog steeds met sportbh.. toch zeker 6 van de 7 zo niet 7 van de 7... ik vind het fijn en veilig. en met mijn grotere maat is het wel verstandig.

en het is idd verstandig om te wachten tot je 6 weken po bent hoor... al weet je je maat na week of 4-5 wel hoor.

en ook met kleding heb je gelijk. scheelt heel veel wat je aanhebt.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

update 3 maanden po

hello lady's

ik heb de befaamde 3 maanden gehaald haha.. achteraf zijn ze heel snel gegaan. maar ik denk dat dat met alles is,achteraf.. vanmorgen foto's gemaakt en die ga ik zo plaatsen.

tijdens het boodschappen doen bedacht ik me dat ik nu eigenlijk alles weer echt mag. wel leuk :D

gaat ook goed,voel geen pijntjes meer zo af en toe een steek maar dat kan nog wel ff duren...

ik ben nu bezig met een schoonmaak/verhuis en merk nu wel dat ik ze ietsje voel. maar goed,is ook nix anders dan zwaar tillen enzo

verder nix te melden,fijne zondag,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie gaan met de hele familie huisjes ruilen, heb ik het goed begrepen? moet je dan ook nog een hoop gaan verbouwen/opknappen, of kun je er zo in? een hele klus, dat zou ik altijd het liefste uitbesteden, maar goed, voor groter en mooier wonen moet je ook wat voor overhebben, het lijkt met dat gesjouw altijd of er geen eind aankomt.

heb je trouwens al weer getennist, ging dat ok?

ik ben ook heel ongeduldig, wil vanalles, en wordt teruggefloten door mijn liefje, haha, als die er toch niet was. ik moet meer oefenen in bankzitten en vroeg naar bed gaan, dus kruip ik snel maar weer ff achter bf.

ben benieuwd naar je foto's

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje,

in mijn huisje moet alleen schoongemaakt worden,laminaat gelegd worden en er moeten rolluiken komen voor oma. bij oma d'r huis wordt een keuken/bijkeuken/douche/wc aangebouwd. en in mams huis doe ik voorlopig nix. ik kruip er in en zie dan weer wel. zijn wel wensen maar die komen wel. eerst mijn huis in orde maken en dan die bouw maar...

ja ik snap je heel goed hoor maar je MOET echt nog ff rustig aan doen. goed naar je liefje luisteren!

ben benieuwd wat je er van vindt!!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha triesje

ik heb je foto's weer bekeken :106: ik zag van de voorkant eigenlijk niet meer zo heel veel verandering na de laatste foto's van de voorkant. tis erg mooi geworden en ziet er zeer natuurlijk uit. bolling aan de bovenkant heb je niet echt nodig in die zwarte (is het een sport?) bh, je hebt een erg mooi decolleté!

nog even wachten tot de zomer (van mij mag die heel heet worden! hahaha) en dan mag je lekker flaneren met een geweldige voorgevel! ik vond 1 van de littekens er trouwens nog wel rood uitzien, klopt dat? heb je daar ook last van of langer last van gehad dan de andere kant?

triesje, dat klinkt als heel veel werk :107: , maar soms moet je niet teveel denken, maar gewoon doen! succes met alles!

liefs, Kaatje :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Kaatje.... dat succes zal ik wel nodig hebben en idd je hebt gelijk.... gewoon maar laten gaan haha komt goed.

en idd in die bh heb ik die niet nodig :106: maar had graag een wat vollere bovenkant gehad zonde bh. zal ik zeker zeggen bij een wissel wanneer die nodig is. en nee dat is een bh van de livera. zit ook heerlijk en ga die zeker nog halen in huidskleur.

ze zijn idd niet veel veranderd de laatste tijd.

dat zag ik ook hoor. en ik schrok eigenlijk van het ene litteken. ik heb er helemaal geen last van gehad,net na de operatie niet en nu ook niet. zal zo hubbie nog eens laten kijken... misschien v h douchen???

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

smeer je het in? volgens mij duurt littekengenezing ook minimaal 1 jaar, dan ben je dus nog niet eens halverwege, laat mannie maar s goed kijken :), dat doet die van mij ook elke dag heel erg graag, met de neus erbovenop!

ik denk dat je bij een wissel minimaal 600cc of nog groter zou moeten nemen, voor vulling aan de bovenkant nog meer (heb je nu trouwens ronde?), met hoog profiel idd, als je het wil doen zonder lift

prima bh, zo te zien, als die zo mooi zit als bij jou, wil ik m ook wel, heeft ie een speciale naam? of merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee Kaat,heb nog nix gesmeerd. ik zie ze zelf toch niet hahaha..

ja of extra high profile,kan ook nog he? of lift met vulling want wil wel minimaal mijn E behouden hoor. past prima bij mijn lijf.. en ja heb ronde

die BH heet Bodique by Hunkemoller staat er in

zit idd heerlijk! zoals ik al zei,ik wil hem ook in huidskleur. die hadden ze toen niet in mijn maat meer.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Had het al bij Kaatje gepost, maar hier ook nog maar even, laatste fotootjes zien er geweldig uit en een prachtige bh trouwens die zwarte, ziet er ook heel comfortabel uit, is die met beugels? Vind hem je echt goed staan, gelijk heb je dat je hem ook in huidskleur wilt! :32:

En proficiat met het behalen van de mijlpaal 3 maanden!!!Hihi, net of je een diploma behaald :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.