Ga naar inhoud

Véke : 16 juli 2012 : Dr. D'hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Dag ladies,

ik ben Vé, nieuw hier en op zoek naar info over bv. Ik heb al heel wat info gevonden so thanks forum en thanks ladies!

Na 5 jaar twijfelen heb ik uiteindelijk een afspraak gemaakt bij dokter d'hondt in Tongeren.

Jammer genoeg heb ik hier ook slechte commentaren gelezen...

Maar dat is zowat bij elke pc.

Ik zou ook nog een afspraak willen bij Visser in de Wellness en bij Plovier in Be clinic.

Ik heb al heel wat ervaringen van dames gelezen maar ik vind bijna geen of weinig foto's. Het is me hier nog allemaal niet duidelijk :huh:

Op de websites van de pc's staan volgens mij de beste foto's.

Dus als jullie me verder knn helpen, graag.

Graag zou ik ook jullie bevindingen horen van deze pc's.

Ik ben doodnerveus en heb enorm schrik om op 27jarige leeftijd voor de 1ste maal onder het mes te gaan...

Wachtend op mijn 1ste consult,

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn arts raadde aan, als ik snel met kinderen wou gaan beginnen om te wachten, en het na mijn zwangerschap te laten doen. Maar op zich kan het geen kwaad ivm complicaties ofzo. Het kan alleen zijn dat het wat gaat uitzakken en meer gaan hangen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames,

ik vind het moeilijk om hier foto's te vinden van BV uitgevoerd door deze chirurgen.

Sommige dames schrijven heel wat ervaringen neer maar dan zijn er geen foto's bij..

Als jullie dit lezen en door 1 vd deze pc een bv hebben laten doen zou ik dan aub foto's mogen zien?

Ik vind hier zoveel verschillen in BV en ben echt op zoek naar wat ik wil...

Bij Damen en D'hondt heb ik een al een afspraak vastgelegd,

Plovier kan ik niet bereiken?! Paasvakantie zeker? :51:

Alvast een dikke merci!!!

XXX

PS: Wat is dual plane???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Plovier geholpen, moet je wel even vriendjes worden denk ik :) Zijn hier genoeg meiden door hem geholpen!

Dual plane is een methode waarbij de prothese half achter de spier wordt geplaatst. Het bovenste deel van de borstpier wordt losgemaakt en die valt dan over de bovenste helft van de prothes heen. Hierdoor heb je een mooier verloop van borstkas naar borst (bij dunne huid/weinig weefsel) en zul je de rand niet zien. Wordt het meest toegepast, behalve als je echt een dikke huid hebt of genoeg borst van jezelf, dan kan die voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Veke,

Ik ben ook bij Plovier geholpen. Hier zijn hemelwater dames bij hem geweest dus foto's zat.

En ja Plovier is met vakantie.

Succes met de zoektocht naar de pc die bij je past :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic info dual plane : HIER

Foto's van die chirurgen vind je makkelijk via de zoekrobot van het forum : bovenaan rechts op eender welke pagina .

Typ in het rechthoekig kader een trefwoord ( bvb 'Plovier' en kies voor 'gallerij' net ernaast .

(wss staat erop 'dit topic' of 'forum' : als je daarop gaat staan met de muis kan je een andere topic kiezen) .

Succes met de zoektocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag dames,

even meedelen dat mijn datum eraan komt, nog 5 dagen!!!!!!!!!!!!!

Ik sterf nu al van de zenuwen......

De tips heb ik nagelezen, zeer handig.

Als jullie nog tips hebben, laat maar weten...

Ik vraag me ook af of je de tape (eerste week) niet gaat zien onder een bloesje/T-shirt??

Of de weken nadien, die sportBH ??? Kan je die echt verstoppen?

Voorlopig is het nog slecht weer, maar eens het zonnetje uitkomt kan ik maar moeilijk met dikke truien rondlopen ;-)

ooooooh spannend!!!!!!

Vele groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Véke

Fijn dat je een datum hebt!! Welke arts is het geworden? en welke kliniek? Jij was toch op zoek naar foto's van Plovier, D'hondt en nog iemand? Ben benieuwd wat het geworden is.

Ben je maandag aan de beurt?

Succes met aftellen! :D

Met je info, zal ik je topic verplaatsen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen, zodat hij lijkt op de anderen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps sorry,

het is D'hondt geworden, hij nam een uur de tijd voor de consultatie, op zijn gemak, veel info enz.

In de wellness was ik op 10 minuten buiten..... dan is de keuze snel gemaakt.

Ik vroeg een c-cup, en hij raadde me 335cc aan. Zou het beste bij mijn lijf gaan en daar vertrouw ik op.

We zullen wel zien he......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.