Ga naar inhoud

Véke : 16 juli 2012 : Dr. D'hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hey Véke!

Spannend dat het voor jou bijna zover is! Ben benieuwd naar je verslagje volgende week :)

Heb ook gekozen voor Dr D'hondt, 29 augustus.. :D Heb voor hem gekozen owv dezelfde reden die jij hierboven vermeldde!

Vraag me ook af of ik de band en de sportBH goed ga kunnen verborgen houden onder mijn kledij.. :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Anominous,

ik zal dan een verslagje schrijven, vond het ook geruststellend dat van anderen te lezen.

Dan weet je toch ongeveer wat je te wachten staat.

Ik hoop echt dat ik het kan verbergen en dat ze niet te groot of te klein gaan zijn maar juist goed... haha moeilijk he!

We zullen wel zien zeker?

Wat heb jij gekozen??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anominous,

ik zal dan een verslagje schrijven, vond het ook geruststellend dat van anderen te lezen.

Dan weet je toch ongeveer wat je te wachten staat.

Ik hoop echt dat ik het kan verbergen en dat ze niet te groot of te klein gaan zijn maar juist goed... haha moeilijk he!

We zullen wel zien zeker?

Wat heb jij gekozen??

xxx

Super dat ik jou nu even kan volgen tot het mijn beurt is :63: Ik voelde me erg goed bij hem. Hij nam echt de tijd om alles netjes uit te leggen :) Want had eerder al een datum vast gelegd in de WK, maar heb deze geannuleerd.

Jep, maat kiezen is echt niet zo gemakkelijk.. Beetje afwachten en hopen dat het is gelijk jij ze verwacht :106:

Ik ben 21jaar, 1m64, 50kg: heb nu denk ik een kleine Bcup en ga voor 245cc achter de borstspier (merk Natrelle). Hoop op een mooie volle C uit te komen.. En jij?

Neem jij al 'n sportbh mee, of krijg/koop je die daar?

Veel succes morgen! Om hoelaat moet je gaan?

Thumbs up! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

ja hoor ik heb ze!!!!!!! ze zien er wel nog niet uit, alsof er elk moment een tepel kan afvliegen, hahahaha...

ok de volgende dagen wil ik graag verslag uitbrengen om anderen ook voor te bereiden,

dag 1:

zeer slecht geslapen (duhhh) om 6.00 opgestaan en nog eens uitgebreid een douche genomen omdat ik een week niet mag douchen. Zenuwen zenuwen zenuwen, constant nadenken....

Om 7.45 vertrokken om zeker op tijd te zijn, om 9 u was ik aan de beurt.

De vrouw van dokter D'Hondt stelde me op mijn gemak, zeer vriendelijk en behulpzaam team!

Nog snel met de dokter overlopen van maat, foto's getrokken en daar lagen ze (implantaten) klaar in een pakje, verzegeld.

Toen mee naar onder in een kamer moest ik zo'n ziekenhuiskleedje aandoen.

Dan kwam de anesthesist, hing een infuus aan en dan mee naar de operatiekamer,

op de tafel gaan liggen, kreeg een masker om, goed in en uit ademen en tot seves!

Ik dacht: yeah right!!! Mijn god, na 2 keer ademen was ik volledig weg!

Ik werd wakker in de kamer waar ik me had omgekleed, mensen van het team kwamen constant kijken en vragen of alles goed was.

Ik had geen besef van tijd dus geen idee hoelang het duurde.

Toen ik goed wakker was kwam de vrouw van de dokter me aankleden, ik heb de sportbh daar gekocht omdat ik geen idee had welke maat ik moest kopen.

Ik ben totaal niet misselijk geweest, alles is goed verlopen.

Thuis gekomen, wat opgefrist en om eens snel te kijken de bh los gedaan. MIJN GOD WAT EEN JOEKELS ;-)

De maat valt heel goed mee, net zoals ervoor met ongelooflijk veel push up dus ik denk niet dat het gaat opvallen.

dit was wel een slecht idee, toen de bh terug aanging (nog geen 3 minuten erna) werd ik duizelig, misselijk, lijkbleek enz.

ben even voor het open raam gaan zitten met een koud washandje, ik had koud zweet... en dacht dat ik ging flauwvallen.

Ondertss gaat het terug beter, pijnstillers genomen, het voelt echt bedrukkend, alsof ik overreden ben door een vrachtwagen ;-)

De volgende 3 dagen gaan nog erger zijn hebben ze gezegd...

Och ja, ik heb eindelijk borsten, hopelijk komen ze snel in model en treden er geen compl op.

Veel liefs

XXXX

Hey Véke,

Nog 1 nachtje en het is zo ver voor ons!!! :5:

Ik wens je veel succes morgen, laatste dag met de mini boobies :01:

HOE IS HET BIJ U GEGAAN????

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey véke !

Fijn om je verslagje te lezen; dan voel je je toch goed :) Leuk om te horen dat ze je zo goed ontvangen en voor je klaar staan! Ik hoop dat ik me ook aan zo'n dag kan verwachten, want het klinkt da jij je goed voelt ! Buiten je duizeligheid als je thuis kwam, maar dat is normaal denk ik.. :) Beetje te benieuwd geweest :P hihi ..

Goh dat is veelbelovend als ze zeggen dat het nog erger wordt :45: Hopelijk ga je een goede nacht tegemoet! Blij da je al zo gelukkig ermee bent!

Veel succes hé véke!! Goed herstel x :52:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Het gaat vast snel beter hoor ... blijf je pijnstillers preventief innemen zodat je de pijn voor bent. Wat neem je? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

gisteren viel de pijn goed mee, opstaan is het ergste!!!

en idd dat rugliggen en niet knn veranderen is een ramp! mijne rug ziet af maarja..

ik kan ook niet alleen uit bed.........

voorlopig vind ik mn boobs te klein maar zitten heel ingetaped dus veel kan ik niet zien, mn ventje vind ze goed zo,

mag ook niet opvallen he..

nu staan ze wel nog in puntvorm a la madonna ;-)

hopelijk krijg ik binnekort ronding onderaan!

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Véke,

hoe gaat het vandaag met je madonna-boobs??

Ze zitten nu dan ook nog ingetaped en wel zo strak en op een manier dat je denkt, dat gaat nooit goedkomen :-(

Maar komt goed. En hoe is het me de pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Véke,

hoe gaat het vandaag met je madonna-boobs??

Ze zitten nu dan ook nog ingetaped en wel zo strak en op een manier dat je denkt, dat gaat nooit goedkomen :-(

Maar komt goed. En hoe is het me de pijn?

Liefs

Hoi Lucky,

het gaat redelijk, kan nog niet veel maar dat is normaal ;-)

De pijn valt ook vandaag goed mee alleen bij verkeerde houdingen doet het echt pijn.

ik krijg er idd nog geen mooi beeld van en het is nog zo lang, tot dinsdag, dan mag de tape eraf.

En het jeukt!!!! niet normaal!!!!

Mijn ventje gaat mijn haar wassen vanavond, dan zal ik me wel al een stuk beter voelen...

liefs

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ooohh..fijn, is de thuiszorg gearriveerd?? hahaha :88: ...Geintje..Maar goed dat wij zo'n lieve mannekes thuis hebben. Lekker even je haren wassen, lekker fris..Daar knapt de mens van op!

Gewoon je medicijnen op tijd innemen en dan maar de dag door proberen te komen. En niet te veel doen. Maar dat gaat wel goed komen. Het heeft zijn tijd nodig. Elke dag een beetje beter. :116:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.