Vlinder Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 Voor de meiden die nog info zoeken over wat dual plane plaatsing nou eigenlijk precies is,hier een filmpje en wat info.Zoals je kan zien op de tekening bedekt het de prothese voor de helft............oordeel zelf:Hier een mooi filmpje over dual planehttp://www.mrumarkhan.com/videohttp://www.mrumarkhan.com/post/922630207/muscle-splitting-breast-augmentation-new-pocket Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piepke Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 leerzaam idd!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vlinder Geplaatst juli 26, 2011 Auteur Share Geplaatst juli 26, 2011 Hahaha,ja besef nu wel dat ik veel meer tiet verstopt heb zitten lol.zonde man Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piepke Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 Hahaha,ja besef nu wel dat ik veel meer tiet verstopt heb zitten lol.zonde man Heb je volledig achter de spier geplaatst? Zonde ja Maarja, zal ook zijn redenen hebben waarom ze het volledig achter, dual of vóór de spier plaatsen, toch? Ik krijg ook volledig achter, maar denk dat het op lange termijn zeker wel het mooiste resultaat zal geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vlinder Geplaatst juli 26, 2011 Auteur Share Geplaatst juli 26, 2011 Neeeei ik heb ook dual plane! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piepke Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 Neeeei ik heb ook dual plane! Dan hangen die van jou ook stevig vast in ieder geval hahahahaah!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vlinder Geplaatst juli 26, 2011 Auteur Share Geplaatst juli 26, 2011 Hahaha ja zeker weten LOL das t voordeel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marisjuh Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 Hihi ik twijfel soms wat ik heb maar als ik het zo zie zou de prothese onder de tepel vrij moeten zitten? Vind het toch wel beter als volledig achter de spier Hihi vlinderke toch!! Maar nu heb je een soort bh die helpt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
boke Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 is idd heel duidelijk nie moeilijk da het zoveel meer pijn doet als voor de spier Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dalin-kids Geplaatst juli 26, 2011 Share Geplaatst juli 26, 2011 leuke filmpjes, en duidelijk ook hihi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vlinder Geplaatst juli 27, 2011 Auteur Share Geplaatst juli 27, 2011 Ja snap nu die hel ook wel van toen idd,sjonge zeg,en vind t mega zonde want ik mis gewoon de helft tiet,dan zou ik pas mega boobs hebben als die tevoorschijn komen.Ben nu dubbel nieuwsgierig hoe dat zou staan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AngieLola Geplaatst december 9, 2016 Share Geplaatst december 9, 2016 Handig filmpje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
My dream Geplaatst december 12, 2016 Share Geplaatst december 12, 2016 Wanneer plaatsen ze achter de spier en wanneer dual plane? Het blijft me onduidelijk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Elysium Geplaatst april 3, 2017 Share Geplaatst april 3, 2017 Bedankt voor de handige info! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
micky2017 Geplaatst april 4, 2017 Share Geplaatst april 4, 2017 Schept wat meer duidelijkheid idd! Ik ben nog erg aan het twijfelen over een bv. Ben ongelukkig met mijn boobs (die ik nauwelijks heb), maar toch vind ik het een eng idee dat ze zomaar in je gaan snijden enzo.. Zeker als je deze animatie ziet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
grootmeisje Geplaatst mei 6, 2017 Share Geplaatst mei 6, 2017 Interessant filmpje! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lauras Geplaatst februari 22, 2018 Share Geplaatst februari 22, 2018 Leerzaam filmpje, bedankt voor het delen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lolou Geplaatst april 2, 2018 Share Geplaatst april 2, 2018 bedankt voor het filmpje. Volgen de meeste mensen gewoon het advies van de chirurg over of dat dan onder of boven of half onder de borstspier komt? .. heb nog nooit een consult gehad en ben nog aan het oriënteren dus ik heb echt geen idee nog >.< maar snap nu wel een beetje wat de verschillen zijn hierin. Kan iemand misschien de voor nadelen voor mij opsommen? m.b.t. deze drie vormen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.