Ga naar inhoud

(not so proud yet) Mary : 13 juli 2012 : Dr. L. Lefèvre : OLV Aalst


Gast (not so proud yet) Mary

Aanbevolen berichten

Gast (not so proud yet) Mary

Mja ... vandaag zag ik het volllééédig zitten ... ziekenhuisbezoek bij nichtje ... op zwier met schoonzus, wijntje gaan drinken, bbq thuis vanavond met het mannetje ... en een uur geleden ... rommel rommel in de buik en misselijk ... boven de pot, op de pot ... bespaar jullie de details maar enfin ... niet echt een sexy zicht ... lig nu braafjes af met laptop op de schoot ... linkerboob (Thelma) voelt lastig aan ... Louise houdt zich voorlopig gedeisd ... ik ga nu vooral niet meer bewegen en hopen dat ik niks onomkeerbaar deed ... slaapwel T&L ... love you both girls ... don't let mama down ... ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

@melissa, douchen? Ik mag het niet! Tenzij vanaf men middel :D m'n borsten mochten absoluut niet nat worden!

@mary, een wijntje? Mag dat?? :D doe maar lekker rustig aan. Heb vandaag ook een paar keer teveel gedaan. Als de pijn weg is doe je teveel he. Moeilijk om stil te zitten :) Hopelijk heb je morgen geen last meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezig bijtje ben jij hahahahaha. Had je nog geen operatieverslagen van anderen gelezen??? :45:

Jouw lichaam roept je dus vooral terug als je te ver gaat. Misschien toch beter om ietsiepietsie rustiger aan te doen?? ;)

Eigenlijk zou je geen wijn drinken de eerste twee weken na je operatie. De kans op nabloeden is groter als je alcohol nuttigt.

Uiteraard moet je zelf weten wat je doet, bovenstaande tekst is alleen ter info ;)

Een rustig herstel gewenst

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja douchen ook vanaf mijn middel hoor... Maarja dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik gedoucht heb hahah... ;)

Maar dat jij je al zo goed voelt dat je de moed al hebt om al die dingen te doen!! :D Ik heb dat echt nog niet, voel me echt nog niet zo fantastisch en heb toch iets teveel pijn dan nog... Zal dat aan het verschil ik grootte van de implantaten misschien liggen?? Jij 225cc en ik 425cc??

Maar denk ook dat je toch beter iets rustiger aan kan doen... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

@allen: ja hoor ... ben gisterenavond 'teruggeroepen' door m'n kleintjes ... too much, too soon. En eigenlijk hebben ze gelijk :-) ...

@BB: oei dat van die wijn wist ik echt niet, op het infoblad m.b.t. narcose staat: binnen de 24u na narcose geen alcohol nuttigen dus dacht ik ... hmmm ... goed dat je 't zegt want ga er toch wat op letten. Gelukkig heb ik het maar bij 1 wijntje gehouden (mij kennende, beetje Amy Winehouse syndroom hihi). Bedankt voor je goeie advies!

@Melissa: ja ik heb maar kleinekes hoor ... 225cc is echt niet veel. Ik heb niks tegen grote mooie borsten maar vind het niet zo bij mij passen. Ik zie dat graag bij dames maar met mijn aspergelijf vind ik er dat wat over en geloof me. Ik heb echt een aspergelijf. Doe me lange witte kousen en een schoolrokje aan en een vlechtje en je denkt: tiens, moet die niet op het veld staan groeien om straks op mijn bord te liggen blinken in een sauce à la Flamande??!! :5:

Ik ga het echt wat rustiger doen vandaag, geen wijntjes, kleine uitstap naar de markt, filmpje, forum en take it easy.

Ook voor jullie allen een fijne hersteldag xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

bah die uitstap naar de markt is in mineur geëindigd ... toen ik aan het snoepkraam doorging en in mijn zakje keek om er al eentje uit te nemen, hoor ik mijn man 'past op!' roepen en patat hé ... een jonge gast met een BMX die vanachter de hoek vloog, boing recht op mij. Ben niet gevallen of zo maar heb wel een serieuze slag geïncasseerd op Thelma (L) die al de meest lastige was en sindsdien nog lastiger aanvoelt. Toen ik thuiskwam en naar het toilet moest, voelde ik gelijk zo'n knakje in Thelma, alsof er een draadje sprong. In alle paniek de huisarts gebeld en die zei dat het volstrekt normaal was en dat alles er goed uitzag en de strips nog netjes op hun plaats zitten en de draad goed tegenhouden. 'k vroeg haar of die prothese toch niet gescheurd kan zijn of zo van de klap maar daar moest ze om lachen dus 't zal niet zeker. Pfffff ... die rotte hangjongeren ook met hun fietsen op markten ... héééééééé ... kut ... MOET DIE RATTEKOP NU UITGEREKEND TEGEN MIJN NIEUWE BORSTEN AANKNALLEN TERWIJL ER HONDERDEN DOELWITTEN OP ZO'N MARKTJE LOPEN ... grrrrrrppppppmmmmfffffffffftttttt!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Mja mercikes voor 't medeleven Meiske ... ik hoop maar dat ze er niks aan overhoudt en dat het niet zo'n sukkeltje van een nepborst wordt :o/ De huisdokter haar reactie was: rustig, scheuren of stuk gaan doen ze pas bij een airbagstoot als je een ongeval hebt, en dan nog ...

Maar toch hé ... mja die gast keek wel raar hihi.

Die zal gedacht hebben ... wat staat die nu over haar tetten te wrijven??

:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hallo lieverds, ik ben even 'weggeweest' omdat we onverwachts een kort verblijfje aan zee hadden.

Over Thelma & Louise ... mja ... 'k weet het niet, na het verband was ik heel teleurgesteld. Ik vind ze te groot en te 'bollig' ... het lijkt wel of er 2 dikke ijsbollen op m'n lijf staan geplakt plots. 't Past er gelijk niet bij ... raar, ik vind ze nu helemaal nog niet leuk. Ze zijn ook zo hard en gevoelloos. Het lijkt of ze niet echt deel uitmaken van me.

Tja foto's heb ik nu nog niet, ik zit dus zonder digitaal fototoestel, niet dat ik ze niet wil laten zien, dat zeker niet maar ik moet dus eerst een vriendin zien die een boobshoot wil doen voor me ;o))) ... Ze zien er euh ... groot, hard, recht, puntig uit. Alsof ze elk moment kunnen exploderen. Maar ik beloof plechtig asap pictures!

Wat de pijn betreft, valt het steeds beter mee ... nu vrijdag mogen de draadjes eruit. De huisdokter gaat het doen want de pc is op vakantie. Ik twijfel wel over de rechtse ... denk dat er iets schort aan het litteken. Een kennis zei me nu dat zij een 'open' kanaaltje had waar wondvocht uitkwam :o/ brrrrr ... en als dat niet zou gestopt zijn, hadden ze het implantaat er moeten uitnemen en later terugplaatsen, stel je voor bweeeeeh ...

Vanmorgen werd ik weer wakker op mijn zij verdomme ... ondanks 't feit dat m'n bed halfrecht staat en mijn voeteinde ook een beetje omhoog, slaag ik er nog in om me op te rollen en op mijn zij te liggen. Dus misschien staat links binnenkort wel onder mijn oksel ;o)

Verder hoop ik dat jullie allemaal een goed herstel genieten en wens ik jullie & jullie boobies een snelle revival ;o)

En aan allen die voor de ingreep staan ... no sweat, komt goed maar wel veel rusten! Deed ik te weinig met alle gevolgen (lees: pijntjes, ongemakken) vandien.

Als ik nu 'trug post, is 't mét foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary

Doe het inderdaad lekker rustig aan. Je lijf heeft toch een operatie ondergaan, en moet wennen aan iets in jouw lijf wat er eigenlijk niet hoort.

Neem jezelf gewoon in acht, en gewoon goed naar je eigen lichaam luisteren, dat is het belangrijkste:)

Wat betreft je borsten en de vorm, dat komt wel goed. Het moet nog allemaal op zn plek gaan zitten, en de protheses zullen nog wat gaan indalen.

Zou me er niet te veel druk om maken hoor:) bij mij is het nu na 7 weken stuk mooier als de eerste 2/3 weken:)

Succes met je herstel, en take it easy:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, vind je ze te groot? Maar meid, alles moet zijn plaatsje nog krijgen daar en dan ga je ze veel mooier vinden! Mentaal is het ook niet niks, zo een verandering.

Mensen die veel gewicht kwijt raken bijvoorbeeld hebben het ook vaak moeilijk ondanks hun grote verlangen hiernaar. Emotie is een raar beest soms :)

Het zal allemaal wel goed komen hoor. Probeer daar op te vertrouwen. Mooie boobies zijn je écht wel gegund :)

En als je geen helse pijnen overhoud aan dat slapen op je zij, zou ik me niet teveel zorgen maken.

Ik ben benieuwd naar je foto's! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mary

ik weet presies wat je bedoelt hoor ik ervaar dit ook allemaal zo maar zal wel goed komen als ze zachter worden bij mij zijn ze ook super hard

en wat betreft zij slapen heb gisteren naar wk gebeld en na een week kan je perfect op je zij slapen en kan echt geen kwaad voor je borsten ze gaan er niet anders door groeien of een andere vorm krijgen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.