Ga naar inhoud

(not so proud yet) Mary : 13 juli 2012 : Dr. L. Lefèvre : OLV Aalst


Gast (not so proud yet) Mary

Aanbevolen berichten

Gast (not so proud yet) Mary

Ik lees nu al 2 dagen mee op dit forum ... en hier ben ik dan maar :97: en ik beken meteen ... ik krijg elke dag een beetje meer schrik en twijfels ...

Friday the 13th ... slik ... 7 jaar heb ik er over gedaan om te beslissen en hoe dichter bij 13/07 hoe angstiger ik word. Vannacht heb ik gedroomd dat ze me niet in slaap kregen en ik kon niet meer spreken (natuurlijk, wat zou het ook anders in een nachtmerrie). Ben vooral bang over de herstelperiode ... ik combineer 2 jobs en wil dus persé snel weer terug aan de slag en niet aan de sofa gekluisterd zitten.

Oh my ... ben aan het zeuren maar aangezien ik me onder 'lotgenoten / boobgenoten' bevind, zeur ik er maar eens op los.

Praktisch: vrijdag 13/07 - binnen om 7u15 - Belgisch ziekenhuis en daarna 2 weken verlof, hopelijk voldoende om te recupereren en met de nieuwe tweeling aan de slag te gaan :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Waarom twijfels? Schrik begrijp ik helemaal :2: ik heb eigenlijk alleen maar schrik voor het infuus :4:

Ik heb er ook al vaak over gedroomd :4: maar gelukkig niets negatief. Maarja da's normaal, nog een weekje en we zijn van de nachtmerries af :43:

Dat je snel wil herstellen kan ik inkomen, niemand is graag werkonbekwaam voor zo'n lange tijd :rolleyes: ik kijk vooral op tegen het rugslapen. Ik ben een buikslaper dus nu geniet ik nog even van de platte boobs om comfortabel op m'n buik te slapen :152: want binnenkort is't gedaan ermee :83:

Zeur er maar op los, dan weet iedereen dat ze niet de enige is met bedenkingen enzo :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Mary

Hopelijk binnenkort wel de 'proud mary' zoals in het liedje!!

Lekker snel aan de beurt al, fijn! Die dromen, die zijn heel normaal. Zo heb ik wel eens van iemand gehoord, dat ze gedroomd had dat de prothesen via de knieeen ingebracht werden! Nou! :45: dat zal een hele klus geweest zijn :lol:

Lekker doen hoor, die operatie! Het is wat tisbijnazover zegt: waarom twijfels ;) Je krijgt straks mega-mooie-boobies. Daar doen we het toch allemaal voor he!

Succes met rondspeuren hier!

groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hihi ... boobs in the knees ... tdzju dat moet zacht zitten ;-)

'tisbijnazover ... ja ssssspannend ... vind ik ook. Ik heb nu helemaal géén borsten, onderontwikkeld. Ze gaan ze achter de spier plaatsen, druppelvorm, ruw oppervlak, 200cc. Ik houd het dus - bewust - klein omdat ik geen schockeffect wil. Ik wil gewoon borstjes ... altijd al gewild :-) Gedaan met de topjes aan 't zwembad, shirtjes in de sauna, licht uit in bed. En wat ik zéker niet ga missen zijn die kipfilets in mijn BH's die eruit floepen als ik zweet of iets bovenop de kast moet zetten of me buk ... Schaamtelijk. Ik ga al die vullingen en lapmiddeltjes ritueel verbranden NAH.

Wat je daar schrijft, buikslapen ... mja ... dat zou idd. wel es lastig kunnen worden. Hoelang moet je eigenlijk op je rug slapen?

Om welk uur is het jouw beurt?

Ik weet dat ik om 7u15 binnenga maar weet niet of ik dan meteen aan de beurt zal zijn of er nog uren moet zitten wachten :-/

In ieder geval allebei bedankt voor de leuke reactie ... 't is leuk om weten dat het allemaal de moeite zal lonen én dat ik hier niet alleen zit te fronzen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat je zeker 6 weken op je rug moet slapen.. (verbeter mij als ik fout ben) en daar zie ik best tegenop :103: toen ik (hoog)zwanger was heb ik ook zo afgezien met slapen :100: toen was ik nooit echt uitgerust..

hoezo kipfilets?

Ik moet om 8.10u daar zijn, en de operatie gaat door rond 9 uur zeiden ze.

Ik heb op dit moment niet meer teveel bedenkingen. Ik kijk zó uit naar mooie stevige borsten dat ik alle ongemakken er met plezier bijneem :64:

En de rest zie ik wel als het zover is :4: ik het met borstvoeding ook erg veel pijn gehad, borsten die wel konden ontploffen, brandende tepels,... dus ik ben benieuwd of deze pijn veel erger gaat zijn. :ph34r:

Nog een kleine week... :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ken/ herken je zorgen en wie ben ik om te zeggen "ajoh, komt goed". Een veel besproken en geplaatste zin is hier: "geduld hebben en iedereen ervaart de pijn anders" het is een dooddoener..maar het zijn toch echt de sleutelwoorden.

Vandaag ben ik een week po. Heb al 3 borstvergrotingen meegemaakt...helaas 2x door complicatie..maar het is wel de moeite waard. Mensen die geen bv hebben ondergaan begrijpen zoiets vaak niet. De pijn en ongemakken vergeet je zodra je wakker wordt en je voor het eerst je boobs mag bewonderen.

Ik wens je heel veel sterkte toe..neem je rust en laat het over je heen komen.

Laat een vrijdag de 13e dan jouw geluksdag zijn!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

'tisbijnazover ... ja 't is bijna zover! Ik krijg het koud en warm tegelijk als ik er aan durf denken :-/ ... Kipfilets zijn losse gelkussentjes die je in de daartoe voorziene gleuf van je BH moet proppen. Ik noem ze kipfilets omdat ze ... euh gewoon op de kipfilets in de beenhouwer z'n etalage lijken tsja. Bij mij blijft dat nooit zitten, ergerlijk ... vettige flubberdinges. Blij dat ik daar vanaf ben.

Mijn outfit heb ik al klaar voor vrijdag ... trainingsbroek zonder sluiting en gilet met knopjes en teenslippers. M.a.w. niks om te sluiten, niks om over het hoofd te trekken.

Zondag heb ik me nog es goed kriek gedronken bij wijze van afscheidsdrink op m'n huidige muggebeten.

't zal deze zondag veel minder zijn :-(

In mijn geval weten er weinig mensen van (heel weinig) en ik hoop het zo te kunnen houden. Ben nog altijd een beetje bang dat het resultaat te groot zal zijn maar ja ... 200cc kan uiteindelijk toch niet zoooo bangelijk veel zijn hé.

Miss Sport & Wendy ... bedankt voor jullie post.

Wendy ... ik wens jou eveneens een snel herstel en ... 3de keer goede keer hé ;-)

Zoen en knuffel aan alle herstellende dames hier en succes aan alle toekomstige eigenaressen van een geweldig stel miaaauuuwkes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ik wist niet dat da gelkussentjes waren. nooit gezien!

Jaaa tis bijna zover :63::5::118: spannend spannend. ik denk er echt continu aan :4: en waarschijnlijk ga ik vrijdagmorgen denken 'ooo is het nu al?! :4:

vrijdag de 13de zal vanaf vrijdag voor ons de geluksdag zijn :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ik hoop het ... ik word echt schijtenerveus nu ... ik zit hier al uren gans het forum opnieuw en opnieuw te lezen ... denk dat ik elk topic al uit het hoofd ken. Ik kan aan niks anders meer denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ik denk het want momenteel is er geen vent ter wereld die zo obsessed by boobies is dan ik. Maandag in de supermarkt heb ik bijna met mijn neus in elke decolté die passeerde gehangen. Denk dat sommige vrouwen al schrik kregen van mijn priemende blik ... tja het 'vergelijkings - zou het zo of zo er uitzien - stadium' zeker? :o)

Zelfs toen ik pistolets uit het broodvak haalde, moest ik er aan denken. Had een klein, rond pistoletje vast en dacht: ideaal zoiets!

En volgens mij ben ik psychologisch volledig uit de haak want ik heb al 2 dagen pijn in mijn borsten ... denk dat ik mentaal die spier al aan het uitrekken ben of zo ... weird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het want momenteel is er geen vent ter wereld die zo obsessed by boobies is dan ik. Maandag in de supermarkt heb ik bijna met mijn neus in elke decolté die passeerde gehangen. Denk dat sommige vrouwen al schrik kregen van mijn priemende blik ... tja het 'vergelijkings - zou het zo of zo er uitzien - stadium' zeker? :o)

Zelfs toen ik pistolets uit het broodvak haalde, moest ik er aan denken. Had een klein, rond pistoletje vast en dacht: ideaal zoiets!

En volgens mij ben ik psychologisch volledig uit de haak want ik heb al 2 dagen pijn in mijn borsten ... denk dat ik mentaal die spier al aan het uitrekken ben of zo ... weird.

Zit je verhaal zo te lezen en pies bijna in mijn broek van het lachen !!! Zo herkenbaar die boobie obsessie elke vrouw die voorbij loopt check je op formaat terwijl ik mijn vriend een schop onder zijn hol zou geven als hij dat zou doen :45: Dames succes het komt vast helemaal goed en jullie zijn al bijna aan de beurt :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary!

Ik lees net je topic voor het eerst, je gaat dat supergoed doen morgen! Ik heb 10 dagen geleden m'n bv gehad, dus kan me de zenuwen nog zéér levendig voor de geest halen, maar ga er gewoon voor meid!

Ik duim voor je!

Ciaokes,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Dank jullie wel allemaal!

Heb net 2 sportBH's gekocht ... wat een gedrochten :-( ...

Ga nu nog es goed poetsen, douchen, haar wassen, verse lakens leggen en morgenvroeg om 6u loopt de wekker af ... slik. En nu zitten we hier in België met een nieuwe ziekenhuisbacterie ... NET nu!!!! Nu ben ik daar ook al op aan 't flippen ... jaaaaaaaaaaaa 't wordt tijd dat het voorbij is want ik ben niet meer te genieten. Snif ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mary, in spanje (of was het italie)is het volgens mij juist een geluksdag, vrijdag de 13 e. Succes! Als ik bij de tandarts in de stoel lig morgen zal ik aanje denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het want momenteel is er geen vent ter wereld die zo obsessed by boobies is dan ik. Maandag in de supermarkt heb ik bijna met mijn neus in elke decolté die passeerde gehangen. Denk dat sommige vrouwen al schrik kregen van mijn priemende blik ... tja het 'vergelijkings - zou het zo of zo er uitzien - stadium' zeker? :o)

Zelfs toen ik pistolets uit het broodvak haalde, moest ik er aan denken. Had een klein, rond pistoletje vast en dacht: ideaal zoiets!

En volgens mij ben ik psychologisch volledig uit de haak want ik heb al 2 dagen pijn in mijn borsten ... denk dat ik mentaal die spier al aan het uitrekken ben of zo ... weird.

Wat geweldig zo herkenbaar moet er ook erg van lachen sorry. Je bent een held echt heel knap heel veel succes, Ja je gaat het in je borsten voelen hoe meer je er mee bezig bent. Gr Mandje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.