Ga naar inhoud

(not so proud yet) Mary : 13 juli 2012 : Dr. L. Lefèvre : OLV Aalst


Gast (not so proud yet) Mary

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast (not so proud yet) Mary

Dag lieverds allemaal,

Ben pas thuis van het ziekenhuis en meteen 't forum op hihi.

Verslagje:

Gisteren om 7u15 stipt binnen.

Op een tweepersoonskamer gewacht tot 9u45 en toen kwamen ze me halen en werd ik naar het OK gereden.

Daar werden er nog wat foto's genomen, borsten afgetekend en 't laatste wat ik me herinner was de man die me in slaap deed die zei: 'kies er maar een mooie droom uit' en het masker en toen was 't licht uit :o)

MAAR ... toen werd ik wakker op mijn kamer ... slik ... VER SCHRIK KE LIJK ... ik kon niet ademen of praten van de pijn. Gelukkig had ik een heel lieve verpleegster die me meteen pijnstillers gaf à volenté :o)) Ze is mijn heldin ... echt wel. Echter, om 19u had ik nog niet geplast en nog altijd zoveel pijn door de pijnstillers heen dus ik mocht niet vertrekken en ben tot vanochtend 9u moeten blijven. En nu ... voel ik me prima.

Het voelt alsof ik spierpijn heb, het trekt en het jeukt maar meer klachten heb ik niet.

Dinsdag mag het verband er af en moet ik minimum 4w de sportBH aan ... dag en nacht maar dat vind ik niet zo erg.

Ik ga nu effe checken hoe het met 'tisbijnazoverretje is ...

Bedankt voor jullie lieve mailtjes en als er iemand vragen heeft ... shoot!

Zoen!

Hoi meid! Alles oké met de decolleté? :-)

YEP YEP de pistolets zitten er in!!!! Welkom Thelma & Louise ... en bij jou????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten er hier ook in (heb nog geen namen bedacht, hihi) en ik ben blij blij blij :D

Amai, je had het goed zitten na de operatie :o gelukkig dat je nog mocht blijven om erbovenop te raken, en dat het nu beter gaat!

Spierpijn is inderdaad het enige waar ik ook last van heb (buiten het dizzy gevoel) dus dat is goed houdbaar he :D op tijd de pilletjes en Alles is oké :D

Hoelang moet jij op je rug slapen? Ik een weekje. Lijkt me weinig, maar ach ik ben blij dat ik dat maar een weekje moet. Van alle ongemakken is rugliggen het ergste :D

Heb je ze nog niet kunnen bekijken? Omdat je verband om hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ja ze hebben zelfs een identiteitskaartje :-) Mentor - Medium Profile - 225cc staat er op zo'n plastic badge die ik meekreeg. Zou ik dat aan de politie moeten laten zien als ze me aan kant zetten ... boorddocumenten aub hihihihi ...

Oei ik moet minimum 3w rugslapen ... let je een beetje op want 1w lijkt me weinig hoor. De pc is daar gisteren na de operatie echt komen op aandringen. Is belangrijk opdat ze zich correct zouden 'innestelen'.

Ik kan ze idd. niet bekijken omdat het verband kleefverband is en het zit tot op mijn borstbeen maar dinsdag zal ik ze zien dus ik wacht geduldig. Binnen 2w moet ik bij mijn huisdokter gaan voor de littekens want de pc is in verlof en binnen een maand moet ik op consult bij hem terug.

Ja het draaierige gevoel is hier ook nog 't geval. Lijkt soms of ik stoned rondloop maar als 't dat maar is ... Heb je veel pijn gehad gisteren na het ontwaken? Seg, heb jij geen jeuk??? Ik heb het gevoel dat er 1000 vlooien op m'n lijf zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boorddocumenten.. Haha wat een goeie!! Ik heb die kaartjes ook :D

Jeuk..helemaal niets. Behalve mn hechting links een beetje.

Ik moet binnen 2 weken terug naar de chirurg. Ik ga wel blijven rugslapen hoor, maar af en toe eventjes op mn zij om die stramme rug te ontzien..want continu op de rug vind ik echt niet simpel :-)

Maar pas na 1 week natuurlijk.

Die jeuk, toch geen allergische reactie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Gefeliciteerd meid!!

Een goed herstel gewenst! En een leuk verslag!

xx BB

Bedankt!

Ben blij dat ik het forum had in de aanloop naar ... dat heeft me een hoop vragen en twijfels bespaard! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik ook!! Dankzij het forum en de (meestal) positieve reacties en adviezen ben je zoveel beter voorbereid en weet je dat alle pijntjes normaal zijn. Is echt leuk hè. Je bekijkt het allemaal natuurlijk zo Positief of negatief als je zelf bent ingesteld :-)

Geen enkel pijntje kan mij belemmeren om blij blij blij te zijn :D je kan beter niet denken aan wat ZOU kunnen miszijn. Je gedachten maken je toekomst. Altijd gehoord maar zó waar!

Ik zou mn boobies willen vieren maar dat gaat nog moeilijk hè :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Mercikes ... ben blij met Thelma & Louise ... ook al zag ik ze nog niet.

Ze laten zich wel voelen hoor.

Heb je m'n verslagje al gelezen? Dat zal je wel wat geruststellen.

Enkel toen ik wakker werd, was de pijn ondraaglijk maar als je dat meteen zegt, verdoven ze je extra hoor zodat je binnen de 10 minuten weer in dromenland bent Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Bij mij liep het wel een beetje mis op dat vlak want de pijn bleef er door komen en ik werd continu misselijk. Doorslaggevend om me te laten blijven was het feit dat ik niet kon plassen. Daarop nemen ze geen risico dus 1 nachtje moeten blijven en dat vond ik eigenlijk niet erg.

Mijn man werkt 's nachts en is dus niet thuis en mijn ma wilde persé bij me blijven dus die nacht hier thuis DUS was ik maar wat blij met het ziekenhuis want als ik moet kiezen tussen haar en het ziekenhuis, dan weet ik het wel. Ze is lief maar heel erg druk, heel lawaaierig en ze doet alles hoe ik het nét niet wil.

En uiteindelijk ben ik gisterenochtend vrijwel pijnloos uit het ziekenhuis vertrokken. Sinds gisterenavond heb ik wel weer wat meer 'pijn' bij het stappen en diep inademen. Maar dat schijnt normaal te zijn dus maak ik me vooralsnog niet teveel zorgen.

De foto's volgen zo snel mogelijk. Verband mag er dinsdagavond af dus hopelijk kan ik er dan snel foto's opzetten van les filles in my verrrry sexxxxyyyyyy sportBH ... oink :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor dinsdag avond!!! Ik moet ook tot dinsdag wachten!! Omdat je ze nog niet gezien hebt dringt het ook nog niet helemaal tot je door dat je ze eindelijk echt hebt hè?? Of heb jij dat niet?? Ben ook zooooo benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hallo iedereen,

ondanks 't feit dat ik de zetel slaap, het geen brede zetel is, en ik omringd ben door de kussens ... ben ik er toch in geslaagd om op m'n zij te gaan liggen. Ik ben zeker op m'n rug in slaap gevallen maar om 6u30 werd ik wakker en lag ik goed op mijn zij te knorren ... zalig dat wel maar hopelijk heb ik hier nu niks mee gedaan waarmee ik enige schade zou kunnen toebrengen aan mijn piepjonge Thelma & Louise?? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hoi Melissa'tje, ja normaal mag het verband er morgen af maar ik weet zo niet ... heb zo mijn twijfels ... het lijkt me nog zo vroeg en ik ben zo'n angsthaas dat ik eerder geneigd ben om nog tot donderdag te wachten. Nieuwsgierig ben ik niet ... ik ben bang voor wat ik ga te zien krijgen, raar hoor, ben bang dat ik het niet mooi ga vinden of zo. Oei oei ben aan het zeuren maar ... tja.

1 vraagje ... dat verband, mag je dat er nu écht zelf afnemen? Want dat plakt dus verschrikkelijk vast. Ik heb zo 't gevoel dat ik de borsten mee ga afrukken seg en wat met de wondjespleisters? Kan er me iemand zeggen hoe ik dit best aanpak want pc is me dat komen vertellen hoor maar ik was zo 'woezie' van de verdoving dat ik me niets meer herinner van die namiddag in het ziekenhuis ... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Dag 3 PO - 16/07

- al gestofzuigd

- al rondgewandeld

- voorzichtig gedouched en het verband ontzien

- nu klaar om boodschapjes te doen ...

Het gaat goed vooruit! :-)

Tot nog toe géén spijt van mijn 2 ukkiepukkies.

Alleen jammer dat ik ze pas morgen zal kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ik ga straks toch es proberen autorijden hoor ... heb een automatische versnellingsbak dus dat scheelt aan schakelen. Zal wel lukken denk ik.

Ja ik zorg dat ik deze week de pics kan downloaden. I'll show mine cause you've shown yours hihihihi ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 PO - 16/07

- al gestofzuigd

- al rondgewandeld

- voorzichtig gedouched en het verband ontzien

- nu klaar om boodschapjes te doen ...

Het gaat goed vooruit! :-)

Tot nog toe géén spijt van mijn 2 ukkiepukkies.

Alleen jammer dat ik ze pas morgen zal kunnen zien.

Hihi, mag ik even stiekem een beetje lachen ;)

Je gaat stofzuigen, wat eigenlijk niet mag, maar je maakt je wel druk als je op je zij wakker wordt :lol:

Grappige tegenstelling. (ik bedoel het niet grof, begrijp me niet verkeerd, maar ik moest er wel een beetje om lachen hihi)

Goed herstel gewenst! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wacht ook een dagje langer met het tape eraf halen!! En ik mag het wel zelf doen, maar bij mij zit het over mijn sportbeha heen dus er zit niks aan m'n borsten zelf geplakt, dus voor mij is dat niet zo eng... Die wondjes pleisters mag je ook na 14 dagen zelf eraf halen, dat lijkt mij ook eng hoor!!! Brrr... M'n vriend mag dan zelfs zelf de knoopjes doorknippen!!!

Ik kan me trouwens ook niks van al die dingen herinneren hoor, was ook zooo suf, maar me mannetje heeft goed geluisterd en heb zelf net nog de papieren even doorgelezen daar stond ook bijna alles in!!

Maar je bent wel al lekker bezig geweest hahah!! Stofzuigen doe ik nog niet hoor!! Ook wel ff lekker met de hond gewandeld, boodschapjes gedaan voor het eerst vandaag. En douchen doe ik ook lekker iedere ochtend voorzichtig hahah... Wat een toestanden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hoi Hoi ... heb al een beetje spijt van mijn overmoedigheid want Thelma en Louise zijn in opspraak gekomen ... nu ja, 'k snap ze wel ... morgen meer rust dus ... geen stofzuigers meer voorlopig ... enkel wat wandelen, eten en drinken ... :o/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.