Ga naar inhoud

Irmama : 4 juli 2012 : Dr. Postma : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog wel ja! Als ik de hechtingen er uit blaf wordt het zo mooi niet meer denk ik ;-)

Maar op een klein beetje lekkage bij drielandenpunt na gaat dat nog gewoon goed.

Hoe lang duurt het voor die onderhuidse knoopjes oplossen eigenlijk? Die doen zeer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm bij mij gingen ze na twee weken de knoopjes losknippen dan lost de rest op en wat t lichaam niet wil steekt t weer naar buiten. Ook vond ik soort reepjes dun korstje met n raar lijntje erin. Denk de hechtingen. In week drie hebben ze er nog wat weggehaald. Ging wel wel lekken daardoor. Maar ik plak nu nog maar een gaasje op de linkertepel thats it. Ga jij morgen voor je tweede check?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel de knoopjes van de hechtingen. Je weet wel alsof je een gaatje stopt, dan heb je toch draad over met n knoopje erin

.... Zaten ook bij mijn tepels. de hechtingen zelf zitten wel onder de huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk ziet het er bij mij net zo uit als bij de heupoperatie van mijn hond, hahahah :-) Onderhuids gehecht en de bovenlaag bij elkaar geplakt met tape. De bovenste laag groeit dan aan elkaar en de hechtingen zie je niet meer terug. Bij mijn hond zijn er ook nooit knoopjes doorgeknipt of zo, kon ook niet want daar kon je niet bij.

Tjee.. Zit mezelf te vergelijken met onze Duitse herder. Verder hebben we weinig gemeen hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-))

Normaal ben je wel onderhuids gehecht met oplosbare draad (dat is dat doorzichtige net visdraad), maar aan de uiteinden van je littekens komen dan normaal kleine knoopjes naar buiten, waar de pc is geeindigd met naaien zeg maar. Soms zijn dat grote lussen, soms kleine knoopjes die je nauwelijks ziet zitten. Zie jij helemaal niks dan, ook niet aan de uiteinden van de littekens? Kan natuurlijk dat ze bij jou iets anders hebben gedaan hoor! Maar vrijdag ga je op controle, dan zullen ze je het wel haarfijn uitleggen zeker.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel ze wel, maar zie ze niet. Op wat puntjes die naar buiten steken van het draad na. Ik zal het wel merken vrijdag? Mischien weet ie toch nog knoopjes naar buiten te pulken. Bij mijn tepels voel en zie ik in elk geval echt niks. Maar daar heb ik ook geen gevoel in zitten, dat kan het ook zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tape er af gepeuterd. Ik vond dat dat wel mocht na 14 dagen en dan hoeft de chirurg er niet bruut aan te trekken vrijdag :76:. Het ziet er heel netjes uit. 3landenpunt is echt maar een speldenknop dat open is, maar hoor hier ook dat dat steeds groter kan worden dus hou het goed in de gaten. Ik heb foto's in de galerij gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vreet nog steeds kilo's drop maar wel met resultaat. Naast een vetrol hier en daar levert het vooral meer energie. Ik ben helemaal niet meer zo flauw en kan weer prima zonder veel problemen eten. Al met al gaat het dus prima! Vandaag op de camping geweest bij schoonzus en zwager. Schoonzus heeft mijn nieuwe gevel bewonderd en is vastbesloten om na haar zwangerschap ook eens langs te gaan bij dr Postma.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net goedgekeurd door de chirurg. Het heelt zo goed dat ik alles weer mag doen en zelfs mag zwemmen! Als er niks geks gebeurd mag ik mijn volgende afspraak eind augustus van hem gewoon afbellen. *\o/*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kinkhoest en zoute drop: thats THE cure!

Hahahaha

Quote Postma: 'je hoeft niet voorzichtig meer te doen met je borsten hoor, echt niet nodig. Daar gebeurt niks meer mee. Gewoon lekker schrobben met water en zeep en doe er mee wat je wil.'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.