Ga naar inhoud

Irmama : 4 juli 2012 : Dr. Postma : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Welja, over een week of zes gaan we wel weer aan de bak. Of niet. In mijn buik hebben 4 koters gewoond en dat mag je van mij best zien. Mijn buik is echt een chubby mama buik, maar heb nog totaal geen klagen als ik sommige vriendinnen wel eens bekijk :-)

Maar misschien wil ik bij mijn strakke tieten wel een strakke buik straks en ga ik als een bezetene buikspieroefeningen doen, je weet maar nooit. O en daarna wil ik natuurlijk ook een strakke kont..lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je.... Ik heb dan nu die joekels gekregen he, en stoor me dus echt eraan dat ik niet zo een superplatte buik heb, want dan zouden ze veel mooier uit komen ;)

Dus daar moet ik dan maar iets aan gaan doen, tenzij de motivatie mij straks parten speelt.... :45:

Oh ja en die kont van mij, krijgt ook alweer meer putjes....... (en ik heb niet eens kinderen gehad, dus heb echt geen excuus :lol: )

Zo nu effe naar de winkel, we komen er net achter dat er geen brood meer is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... Dat wordt nog hard werken voor ons dan voor volgend jaar zomer! Doel: strakke kont zonder deuken en strakke buik zonder rollen. Wie weet krijgen onze nieuwe boobs ons dan eindelijk gemotiveerd.. Hahaha

En ik wil shoppen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm het is een strook van een centimeter of 6 of zo, boven het litteken. Na massage wordt het iets soepeler en blijft het ook wel even maar wordt daarna weer hard. Weet niet precies, heb het nog niet zo in de gaten gehouden. Het lekt onder de tape, maar ziet er donker uit. Maar lastig te beoordelen omdat het onder te tape zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah goed zo! Is ook goed dat de vloeistof donker is! Als het weer harder wordt, toch maar even masseren. Dat zal nog eruit moeten. Morgen wel even kliniek bellen om het door te geven, maar voor nu kan het geen kwaad. Het is of oud bloed dat een weg naar buiten zoekt of wat wondvocht. Zolang het geen scherpe pijn veroorzaakt, of gaat gloeien, hoef je je geen zorgen te maken. En je moet natuurlijk koortsvrij blijven.

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou temp idd goed in de gaten. Ik kan er goed op drukken zonder al te veel pijn. Voelt als bloeduitstorting die is gaan zakken naar laagste punt. Ik bel morgen wel even met de kliniek. Ik twijffel zelf of het niet beter is in dit geval om de tape te verschonen, zodat de evt viezigheid weg kan en niet in verbinding blijft staan met het wondje. Misschien dat ik de huisarts morgen even vraag om een (preventief) antibiotica kuurtje. Mocht er dan toch wat zitten te broeien dan kan ik dat gelijk de kop in drukken. Ik wil namelijk volgende week op vakantie en heb geen zin in gedoe als ik ergens op een camping zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de plek waar het nat is, zou het idd beter zijn een gaasje en een plakker te verwisselen. Het moet daar niet nat blijven. En korsten gaan plakken, en dat kan dan later alleen maar weer opnieuw opengaan...

Ik dacht ook aan een oude bloeduitstorting, omdat je zei dat het donker is.

Vraag het morgen even na idd, misschien vindt je arts het nodig om een ab voor te schrijven, maar als het niet meer hard wordt, denk ik dat hij zal zeggen dat het niet nodig is ;)

Liefs

(nog ijsjes in je vrieskist? :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is er nu kurkdroog en het gaasje wat ik er tegenaan heb (tussen tape en BH) is nog spierwit. Dus ik laat het maar even voor wat het is. De plek is niet meer hard geworden dus wellicht was dit voldoende zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verklaart in elk geval de snotkop en koorts net voor de operatie. En mijn irritante kuchje is nu heftige hoestaanvallen. Ik hoest nog al mijn hechtingen er uit zeg.. Pfff. Niet echt een handige combi: je voorgevel in puin en dan kinkhoest. Heb ik weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.