Ga naar inhoud

Irmama : 4 juli 2012 : Dr. Postma : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben Irma, 33, 4 kleine kinderen en een cupmaat 75 F/G. Ik heb vandaag de goedkeuring gekregen van mijn verzekering om een verkleining uit te laten voeren. Deze zal worden uitgevoerd door drs. Posma van de Bergman Kliniek in Den Haag. Ik zit nu te wachten tot ik een datum krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi irmama, je hebt dezelfde plannen als ik. Je ligt alleen een paar stappen voor. Ik wacht nog op goedkeuring, maar ga ook naar bergmann, maar dan bij een andere chirurg. Heb je lang op goedkeuring moeten wachten? Spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi irmama, je hebt dezelfde plannen als ik. Je ligt alleen een paar stappen voor. Ik wacht nog op goedkeuring, maar ga ook naar bergmann, maar dan bij een andere chirurg. Heb je lang op goedkeuring moeten wachten? Spannend.

Nou, mijn huisarts had de verwijsbrief doorgefaxt maar toen ik een maand later Bergman mailde hoe het er voor stond bleken ze die niet ontvangen te hebben. Daarna hebben ze het nogmaals gefaxt en na 3 weken had ik goedkeuring. Ze gaan hun best doen me snel in te plannen. Als het na juli wordt heb ik echt een dik probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Irma,

Spannend hoor. Wat leuk ik heb 6 juni een bv staan bij de heer Posma in Den Haag. Ik heb zelf ervaren dat de wachtijden op dit moment geen 6 weken zijn maar ongeveer 3 maanden.

:)

Ik wacht nog op de datum.. Ik hoop die snel te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik de goedkeuring van de verzekering gekregen. En ik kan 7 juni terecht, hartstikke snel dus. Had ikgeen rekening mee gehouden. Heb jij ook al een datum irmama?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gekeurd is! Ik hb de operatie nu net achter de rug en ben herstellende.

Mijn aanvraag ging ook niet goed. Hb een maand voor piet snot zitten wachten en toen bleken ze niks ontvangen te hebben en toen ik het opnieuw aanvroeg had ik binnen een week een goed keuring.

Ze zijn volgens mij niet zo heel moeilijk met goedkeuringen. Zolang je maar binnen de lijnen valt die ze hebben "uitgezet".

Spannende tijd voor jou! Sterkte! En de operatie is mij heeeel erg mee gevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten we in hetzelfde schuitje. Op mijn formulier stond bij diagnose grote hangende borsten. Is toch wel confronterend als het er zo staat. Je hebt er toch tot nu toe mee rondgelopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Irmama,

Laat je straks weten hoe het gegaan is? In ieder geval veel succes gewenst!

Ik ben nog op zoek naar een goede pc in D-H, heb net een verwijsbrief van de huisarts gehaald. Heb ook 75 F(of 70G), en last van mijn schouders, bovenrug, nek, bloeduitstortingen bij de bandjes etc. Maar ik vind het toch een hele stap... Hoe ben jij tot je beslissing gekomen?

groeten,

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linus,

Misschien is het een idee om bij meerdere klinieken of artsen een afspraak in te plannen.

Dat heb ik ook gedaan en uiteindelijk gekozen voor de arts en kliniek waar ik het beste gevoel bij had.

Het is inderdaad een hele beslissing, dus vandaar dat ik het ook niet zomaar bij de eerste de beste heb laten doen.

Succes met je keuze en het hele proces dat je nog te gaan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ha irmama, eindelijk! Ik ben vandaag al weer drie weken p.o. Ze zijn erg lief daar. Nog wat praktische zaken! Een badjas hangt daar en ook slofjes. Je krijgt een handdoek en n washandje. Er is een fonteintje op je kamertje. Bezoekuur was om 19 uur. Volgende dag mocht ik worden opgehaald om half negen. Tegen zevenen gingen bij mij de drains er al uit.

Groetjes anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha irmama, eindelijk! Ik ben vandaag al weer drie weken p.o. Ze zijn erg lief daar. Nog wat praktische zaken! Een badjas hangt daar en ook slofjes. Je krijgt een handdoek en n washandje. Er is een fonteintje op je kamertje. Bezoekuur was om 19 uur. Volgende dag mocht ik worden opgehaald om half negen. Tegen zevenen gingen bij mij de drains er al uit.

Groetjes anma

O mooi, hoef ik dat alvast niet mee te nemen. Thx. Hoe is het gegaan bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet ik nog wel meenemen? Wat toiletspul? Heb ik een pyjama nodig?

Morgen is de dag. Ik was gisteren en vandaag ziek maar de koorts is nu gelukkig zo goed als weg. Ik zag de bui al hangen..Maar morgen neem ik de trein naar Den Haag. Een vriendin haalt me van het station en gaat met me mee. Mijn vriend komt me de volgende ochtend halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pyjama met knoopjes van de voorkant, want je zult hem niet over je hoofd aan kunnen trekken.... :106:

Tandenborstel, tandpasta, haarborstel/kam, deodorant, lenzenspullen/bril?, een boek om te lezen, telefoon, lippenbalsem voor als je droge lippen krijgt van intubatie of zo....

En gemakkelijke kleren, joggingbroek en vest dat je van de voorkant kunt dichtritsen/-knopen, zodat je dat kunt aantrekken als je naar huis mag.

En niet een te zware tas!!!! :44:

Heel veel succes morgen meid!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders gewoon lekker met je bh/verband onder de deken. Misschien dat ze daar een ochtendjas voor je hebben als je over de gang naar het toilet zou moeten?

Zou hem niet mee gaan slepen, want het moet ook mee terug he..... ;)

Ben benieuwd naar hoe het gaat? en natuurlijk naar je foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bergman in Bilthoven was het zo warm dat ik uiteindelijk gewoon in m'n ondergoed heb geslapen en m'n pyjama lekker in de tas is blijven zitten :)

Heel veel succes morgen! Laat alles maar gewoon over je heen komen en doe rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.