Ga naar inhoud

HertogJanine : 10 september 2009 : Dr. Dumont : Catharina ZH : Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik mocht na 2 weken mijn speciale bh 's nachts uit, heb toen nog 2 weken met een lossere bh geslapen, op advies van de arts. Dus hij MAG uit en het MOET niet!

Verder: je weet zeker dat alles dicht is als er geen korstjes meer zijn en er nergens gaatjes zitten.

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Hee hee, ben ik weer.

Ik vond het wel tijd om jullie weer eens wat nieuwe foto's te laten zien, maar nu ik ze daadwerkelijk erop heb gezet, zie ik ineens het verschil met de vorige foto's! Gaaf :P.

Op de foto's zie je vooral dat mijn rechterborst zo goed als helemaal dicht is (jeej!) en mijn linker nog wat open plekjes heeft.. Zijn vooral hechtigtouwtjes geloof ik. Maar verder alles helemaal prima dus! Ik durf alleen nog niet zo goed die bio-oil te smeren... 1 keertje wel gedaan van de week, maar daarna niet meer...

Nu kleine 5,5 week PO dus en zou eigenlijk al graag weer gaan sporten.. Moet ik echt nog wachten (A)? Ik fiets toch al iedere dag naar school op een enorm tempo en ze kennen daar ook geen liften, maar wel 5 verdiepingen.. <_<

Ik kom er eigenlijk niet echt aan toe om jullie verhalen bij te lezen, wat ik wel beetje jammer vind! Dus als er nog spannende dingen gebeuren, vertel het me! (Dan lees ik het.. eeh.. een keertje :P)

Grz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine,

Leuk om weer wat van je te lezen en te zien. Wat ziet dat er goed uit zeg!! Het plekje is ook weg zag ik, was het nu gewoon een korstje?

De vorm is nou steeds prachtig!

Hoeveel was er nou afgehaald bij je? Lijkt veel maar ik ben wel benieuwd hoeveel gram eigenlijk.

Ik denk dat die paar dagen echt niet meer uit maken met sporten. Maar dat zul zelf het beste aanvoelen lijkt me.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je heeeeel goed kijkt, zie je dat plekje nog... Is ook gewoon een licht roze dingetje geworden.

Hoeveel eraf is gegaan? Eh, rechts 180g en links 361g uit mijn hoofd. Vind ik nog wel meevallen als ik hier zo lees naar hoeveel het bij anderen soms is :).

In ieder geval ging ik van de week even BH's passen bij hunkemuller en pakte zowel C's als D's mee, maar heb toch echt nog wel een D nodig... Misschien dat als de vorm over een jaar helemaal 'officieel' is, dat een C dan past, maar denk dat ik gewoon een 80D heb nu. Laat dat nu toevallig de BH maat zijn waar ik me al 3 jaar inprop, dus ik heb nog zat BH's liggen waar ik in kan :P.

Overigens, links op het 3landenpunt, waar nog een hechinkje zit, is het echt SUPER hard. Alsof er een metalen plaatje inzit ofzo :S. Aan de andere kant is alles gewoon soepel... Iemand enig idee?

Grz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hey Janine!

Zat weer ff bij te lezen en vroeg me af hoe het nu met jou gaat? Alles inmiddels dicht en al helemaal tevreden? Heb je trouwens je ww van je foto's nog een keertje voor me?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Allemaal,

Ik heb volgende week donderdag een afspraak bij Dhr. Dumont.

Wil voor een borstverkleining gaan.

Heb 10 jaar geleden al een verwijskaart gehad, maar toen durfde ik niet, en wilde kinderen.

Nu heb ik kinderen, en zit er nog altijd mee.

Dus toch besloten er toch voor te gaan.

Gisteren besloten en volgende week al een afspraak..

De assistente vertelde dat Dhr. Dumont zeer bekwaam is, en 1 van de betere in borstverkleingen.

Kent iemand van jullie hem, en wat zijn jullie ervaringen.

Als het donderdag akkoord is, wordt ik binnen 12 weken geholpen.

gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.