Ga naar inhoud

HertogJanine : 10 september 2009 : Dr. Dumont : Catharina ZH : Eindhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik lees het nog, want ik ben nog thuis.. Ben aan het wachten tot mijn ouders langskomen, ze me nog even helpen met tas inpakken en me daarna wegbrengen... Vervolgens blijven ze de rest van de dag bij me in het ziekenhuis :)...

Tas inpakken suckt.. Ik weet echt niet wat ik allemaal mee moet nemen! Heb een tas die ik mee geef aan mijn ouders, omdat ik daar een tijdje ga logeren en er moet een tas mee het zkh in.. Verder ben ik nog steeds in staat het hele gebeuren te blokken, waardoor ik slechts stress over een tas en ik eigenlijk prima heb geslapen...!

Ik heb net wel nog gedouchet en tanden gepoetst... Ik wist niet zeker of dat mocht, maar ik vond dat het geen kwaad kon (A). Pff, nou.. vandaag is gewoon DE dag.. Echt raar.

In ieder geval echt bedankt tot dusver voor jullie berichtjes en ik hoop dat het volgende wat ik ga posten voor bloemetjes en blije gezichtjes staat :D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, ik ben weer thuis!

Gisterochtend had ik nog een berichtje getypt waarin ik vertelde dat ik alles goed wist te blokken.. Dat lukte zelf tot aan de operatie kamer nog! Zeker omdat ik van te voren toch even zwichtte voor het valium tabletje wat ze me aanboden. Werd ik lekker aangeschoten van :P. Mijn moeder zat met stevige buikpijn voor verbazing te kijken hoe ik zo lacherig aan het rondhuppelen was, haha.

Nou, om 12 uur zou de operatie beginnen, maar werd uiteindelijk pas rond half 1 op gehaald. Mijn ouders en mijn vriendje liepen mee tot de deuren van de operatiekamers en toen kwam er toch wel een traantje, kreeg er geen 'doei' uit... Achter de deuren haar netje om gekregen en de wachtkamer op gebracht... Daar zag ik voor het eerst de chirurg die me ging opereren. Aardige man die zei dat hij even een picaso op me ging tekenen ^^. Netjes en zorgvoldig werd er een kunstwerkje gecreeerd en toen mocht ik weer gaan liggen. Toen werd ik de operatiekamer in gereden en dat was wel gruwelijk confronterend zeg! Vol met mensen en grote lampen, aparaten en brr... Wel hele lieve mensen. Leuke was dat ze op een gegeven moment allemaal tegelijk 'Weltruste!' riepen en toen was ik weg :).

'5 minuten later' werd ik wakker en ik zei meteen: 'Is het al gebeurt?' En dat werd bevestigd. Ik voelde eerst helemaal niks, maar na een paar minuten gaf ik mijn pijnscore toch met een 8 aan. Platgespoten en even later gaf ik een 4,5 aan.. Nog wat meer zooi en met een score van 2 mocht ik naar beneden.. Mijn lieve papa en mama die al de hele tijd zaten te wachten kwamen er meteen aan en mijn vriendje na een telefoontje ook meteen.. De pijn viel toen prima mee, maar alles voelde ontzettend raar natuurlijk. Paar uurtjes lekker gerust, gekletst, gepuzzeld etc. en toen bezoekuur waar een vriendin van me en een huisgenootje van me langskwamen. Ballonnen, kaarten, plantjes, vanalles kreeg ik aangereikt ^^. Gezellige avond gehad, iedereen bleef lekker lang, want ze keken niet zo nauw en uiteindelijk moest iedereen toch maar gaan. Met nog een zooi paracetamolletjes ben ik uiteindelijk gaan slapen en wakker geworden en gaan slapen en wakker geworden....

Ik mocht overigens al na een paar uurtjes gewoon naar de wc lopen om te plassen, erg fijn was dat. Rond 12 a 1 uur ben ik echt goed in slaap gevallen en rond 5 uur ben ik weer wakker geworden en ben ik weer naar de wc gelopen om te gaan plassen. Even wat muziek geluisterd en nog wat uurtjes geslapen. Het plan was dat ik rond een uur of 5 vandaag weg zou gaan, maar iemand anders vond dat ik al om 10 uur weg kon! Ik mijn ouders meteen gebeld, want die moesten nu hun werk afzeggen.. (lekker...). En omdat ik dus niet kon chillen tot 5 uur, maar ik ineens slechts 3 uurtjes had, ging alles maar snel snel! Verband eraf (wat onzettend hard aan me geplakt was, dus deed gruwelijk veel pijn), infuus eruit en gelukkig hadden de drains amper gelekt, dus die hoefde niet mee naar huis... Ik vertelde nog over vacuum eraf halen enzo en ze vertelde dat ze dat sowieso deden, dus ik ging ervanuit de de pijn wel mee zou vallen... Nou, eh.. links was toch wel een klote gevoel zeg! Auwie.. Rechterborst deed al minder pijn, dus ging ervanuit dat dat minder zou zijn en dat was gelukkig zo... Maar nee, absoluut niet gevoelloos helaas.

Goed, na verband eraf en drains enzo eruit, deed alles toch wel aardig zeer... De sportBH's die ik had meegenomen paste allebei niet, dus mijn mams en mijn zus naar het winkelcentrum achter het ziekenhuis, om vervolgens met 10 BH's terug te komen :P. Moest er vast wel 1 bij zitten die goed was! En gelukkig heb ik er 2 of 3 kunnen vinden die goed zitten! Die ondersteuning deed me goed, want pijn werd meteen wat minder. Nu thuis achter de pc voel ik nog steeds wel aardig wat, laat ik de score op een 2,5 houden.

Nou, heel verhaal.. vast een hoop vergeten, vraag maar als je wat wilt weten, maar een korte conclusie: Alles is goed gegaan. Rechts 180gr eraf en Links 361gr. Ze ziet er tot nu toe prima uit, blauweplekloos enzo en de cupmaat schat ik nu op een kleine 80D (heb nu een 85C sportBH aan, maar ik heb omtrek gewoon 80, dus verwacht die maat). Foto's komen z.s.m.!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de boel is nu nog gezwollen, dus echt inschatten wat de maat wordt, is lastig.

Wat de bh betreft, ik had een 75 b/c aan, maarre heb nu toch echt 75 E.

Wat ike igenlijk bedoel, afwachten maar.

In ieder geval fijn dat het verder vlot is gegaan, enne doe rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je in één keer zo snel het ziekenhuis uitmoest zeg, bij mij werd er 's ochtends gezegd dat ik weg mocht maar ik mocht zelf weten welk moment.

Maar mooi dat het zo goed is gegaan! Vannacht lekker genieten van je eigen bedje en niet draaiend in draadjes van infuzen en drains enzo. Eerst lekker uitrusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hertogjanine,

Jippie je hebt het gehad. Lief van je moeder en zus dat snel andere bh voor je gingen Halen.

Welk merk BH's had je zelf gekocht en waar ben je uiteindelijk mee geeindigd?

En lijken ze klein? Of valt dat wel mee?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Oordeel zelf over het resultaat, want de foto's staan erop!!

Mijn moeder is geen ster in het maken van scherpe foto's, maar het idee is duidelijk :)

De BH die ik aan heb is één van de drie volgens mij.. Twee van HEMA en één van livera geloof ik. Die witte die je ziet, zit nu al weer in de was, omdat er wat vocht in was gekomen.. bah, maar ja, hoort erbij he...

Slapen ging verrassend goed! Mijn lichaam vond het vervelend dat ik niet om mijn zij ging liggen, maar accepteerde het toch. Ook mijn vriendjes lichaam naast me deed voorzichtig :P. Voel me redelijk uitgerust!

Wat ontzettend vervelend om te horen (en te zien aan het tijdstip van je post) dat slapen zo slecht bij je gaat Marjan! Voel je je wel beetje uitgerust?

De pijn die ik voel wisselt tussen een nare steek bij het drielandenpunt aan de linkerkant, alle hechtingen en alles in het algemeen... Maar nog steeds blijft het wel dragelijk. Inderdaad gewoon rustig aan doen is de enige oplossing :). Zo meteen lekker filmpje aanzetten en helemaal niks doen ^^.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

nou ben blij dat het goed met je gaat.

voel me verder wel goed en heb vanmorgen nog wel ff goed geslapen.heb je foto's gezien en ziet er mooi uit hoor.

die van mij zijn nu geel haha.ik ga er ook foto's opzetten hoor heb het er nog ff overgehad met mijn vriend.maar ik wil het en ze zijn van mij haha.kan jij me vertellen hoe ik dat ga doen ik heb al een account bij mijn albums maar wil dus wel met een ww wil niet dat jan en alleman ze kan zien.

groetjes marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.