Ga naar inhoud

HertogJanine : 10 september 2009 : Dr. Dumont : Catharina ZH : Eindhoven


Aanbevolen berichten

ze zijn prachtig, maarrre is die bh is toch veel te groot,. Idee is toch dat het heel strak moet zitten?

Maar los daarvan, je meiden hebben een hele mooie vorm gekregen.

Ja, is beetje onhandig met die bh's.. Mijn borsten zijn nog hard en blijven een beetje op hun plekje zitten, dus ze 'vallen' niet in de cup, terwijl de 'driehoek om de cup' wel strak zit (hoop dat je de omschrijving snapt). Maar ik vond het inderdaad ook losjes zitten. Heb nu een zwarte aan waar de cup meer gevuld is. Vind het ook moeilijk inschatten of de bh goed zit.. alles voelt strak en gespannen, dus of het de bh is die je voelt of gewoon het geheel is niet duidelijk :P.

Goed, zo meteen eventjes naar familie feestje waar ik gewoon even rustig op de bank ga zitten en roze snoepjes ga eten (aka ibuprofen). Heb het idee dat alles vrij voorspoedig verloopt en rust nemen doe ik best goed ^^.

Hoelang voordat jullie duidelijk minder pijn hadden? En voordat jullie op je zij durfde te slapen, want dat was vannacht zeker nog geen optie :P.

Bedankt nogmaals voor alle reacties tot dusver! *Dit forum is echt wel een goede uitvinding :)*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Echt pijn heb ik nooit gehad, alleen gevoelig. Bij mij duurde het 2 weken voor ik, weliswaar met wat pijn, op mijn zij kon liggen. En op mijn buik liggen is nog steeds uit den boze, dat doet nog steeds pijn (drukt zo op de littekens) :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt pijn heb ik geloof ik niet gehad. De eerste 5 dagen paracetamol slikken was genoeg.

Bij mij duurde het veel langer voor ik weer lekker op mijn zij kon liggen/slapen. De littekens, vooral de uiteinden bij de oksels, bleven aanvankelijk pijnlijk en trekkerig. Pas na een week of zes lag het lekker op mijn zij. Maar alleen als ik de voorgeschreven beha aanhad. Dat heeft ook nog twee weken geduurd. Nu kan ik slapen zoals ik wil. Op mijn buik slapen heb ik nooit gedaan, dus ik weet niet of dat nu zou gaan.

Je ziet het: het kan per persoon heel wisselend zijn.

Dat ze niet "in de cup vallen", heb ik ook. Komt omdat ze zo mooi stevig zijn, denk ik. Ik had een beha die heel elastisch was, dus dat zat vanzelf wel overal strak. Zo langzamerhand gaan ze wel ietsje meer hangen, maar dat mag geen naam hebben.

Ik ben nu in het stadium dat ze steeds meer "van mezelf" worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wauw het ziet er nu al heel mooi uit :)!

slapen ging bij mij ook heel moeilijk in het begin, omdat ik normnaal ook een zij slaper ben. met een groot kussen achter mijn rug en een kleintje tegen mn boobs aan ging het opzich wel. sterkte nog verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

had verkeerd poppetje geplaatst hihi

gaat gewoon goed hoor

ik heb deplakkertjes er afgehaald nadat ze niet loslieten onder de douche ben maandags geopereerd en heb ze er volgens mij de vrijdags eraf gehaald hadden ze ook tegen mij gezegd dat dat beter was.

vond het ook doodeng hoor dacht straks trek ik alles open maar voelde wel prettig toen ik het eraf had.

had dus een klein stukje open bij de tepel en heb dat gewoon laten drogen en toen weer een bh aan en is niet weer open geweest

ik moet morgen voor controle dus zal mij benieuwen.heb wel wat hechtingen er uit jij dan?

valt het je mee of tegen.ik voel me echt super goed.

hoop dat dat zo blijft.

liefs Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh je hoofd zo groot :huh: :142:

Ja, mijn lichaam is niet echt kleiner, maar er is wel wat weg... Dus in verhouding, is mijn hoofd 'groter'.. Leek daarstraks in de spiegel zo :P

hoofd groot?

nee dat heb ik niet.

hoe gaat het verder met je en wanneer plaats je weer nieuwe foto's?

ben erg nieuwsgierig

Ik heb beetje last van algehele zwakheid waar ik een aardig gek van wordt... Ik wil dingen doen, maar kan gewoon niet. Ik zit hier ook maar bij mijn ouders, wat in het begin wel lekker was, maar wil nu toch graag weer naar huis, naar mijn huisgenootjes in Eindhoven. Verder doet het niet echt zeer meer, maar voel er nog wel genoeg van. Dan weer wat steken, dan een blauwe plek-gevoel, dan spierpijn.. Hele tijd wel iets.

Nieuwe foto's komen wellicht morgen, want tot nu toe ziet alles er vrijwel exact hetzelfde nog uit als op de laatste foto's. Morgen naar de chirurg die de plakkertjes/gaasjes/dingetjes er wel af zal halen.. Volgens mij mocht ik dat al doen, maar durf het echt niet :P. Dus dan valt er wat meer te zien en maak ik snel weer foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe plekken gevoel en die steken blijf je nog wel even houden, heb ik ook nog steeds last van na bijna 3 maanden. Is zo leuk met reizen met ov, alle ellebogen die in één keer in de richting duwen van je borsten, pfff heb er al een paar ingehad en het is niet echt fijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe plekken gevoel en die steken blijf je nog wel even houden, heb ik ook nog steeds last van na bijna 3 maanden. Is zo leuk met reizen met ov, alle ellebogen die in één keer in de richting duwen van je borsten, pfff heb er al een paar ingehad en het is niet echt fijn haha.

Ik ga morgen weer naar school en moet even 5 minuutjes met de trein en daarna nog 10 minuten met de bus.. En klasgenootje 'helpt' me met die busreis, dus ik denk dat dat wel goed komt.. Ben inderdaad ook best bang voor ellebogen enzo. Liep net door een winkelcentrum en loop dan met bogen om mensen heen... Ze zullen wel denken :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hertogje,

Alweer 1 week PO voor jou! Alles goed met je boobs?

Hoe was het eigenlijk bij je Pc? Of had je er al wat over geschreven? Ik las volgens mij niets erover.

En je dagje op school overleeft?

Groetjes,

Marianne

ps: ga je nog nieuwe foto's plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine,

Hoe gaat het met je? (Ben nu weer ff alles aan het bijlezen na tijdje hier niet geweest te zijn.)

Heb je foto's net ook al gezien en je mag er echt super trots op zijn, ziet er heel goed uit!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hertogje,

Alweer 1 week PO voor jou! Alles goed met je boobs?

Hoe was het eigenlijk bij je Pc? Of had je er al wat over geschreven? Ik las volgens mij niets erover.

En je dagje op school overleeft?

Groetjes,

Marianne

ps: ga je nog nieuwe foto's plaatsen?

Pfff.. dagje school was toch wel heavy :P. Heb de ochtend overleefd, maar de middag heb ik overgeslagen.. We gingen toch naar een museum waar ik al geweest was blijkbaar, dus niet heel erg...

De controle bij de PC gister was maar kort, want alles was helemaal goed :). Gewoon zoals het eruit zou moeten zien zei hij.. Toch wel erg fijn om te horen.

De plakkertjes blijven alleen wel nog steeds zitten, tot komende donderdag, wanneer de hechtingen worden verwijderd (die overigens gewoon oplosbaar zijn! Jeej! alleen een paar draadjes moet hij weghalen.. gelukkig!), dus alles ziet er echt nog precies hetzelfde uit als op de laatste foto's. Geen rare kleurverschillen o.i.d., dus nieuwe plaatjes hebben niet echt zin.. Na komende donderdag zou het er toch echt wel anders uit moeten zien, dus wellicht dan..

Verder gaat het wel aardig.. Nog steeds last van de algehele zwakheid, maar goed.. moet maar. Ook al enigszins op mijn zij geslapen, maar werd ik toch minder lekker mee wakker (beetje auw).

Hoelang duurde het bij jullie eigenlijk voordat je echt het idee had niks meer te merken van de narose e.d.? Neem aan dat mijn moe-/zwakheid daar nog van komt (en van het herstellen natuurlijk). Maar bedoel gewoon, hoelang voordat je je echt wel weer fit voelde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat alles goed was.

en wat dan weer verschillend dat jij de plakkertjes laat zitten en bij mij ze eraf moesten..

en wat de moeheid betreft tsja daar heb ik ook wel last van.is natuurlijk ook een hele ingreep en we willen te snel

en wat betreft je school nou ik vind het al flink hoor dat je al weer gaat..

doe lekker rustig aan (zeggen ze ook steeds tegen mij)

valt niet mee maar ja alles voor het goede doel:)

op mijn zij slapen doe ik wel aan de linker zij maar super is het niet natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee!

Sorry voor mijn afwezigheid op dit forum.. Ben echt helemaal uit mijn ritme nu ik ineens weer naar school moet! Pfff, wennen..

Anyway, eergisteren hechtingen laten verwijderen en de plakkertjes zijn eraf. Ik heb nu dan ook nieuwe foto's erop gezet van de huidige situatie. Er zit alleen een raar wondje, plekje, dingetje.. Niet op een litteken, maar op een 'rare' locatie vind ik. Ik zag het toen ik thuis was, dus heb het niet meer kunnen vragen. Ik ging daarna douchen en dacht dat als het een verdwaald korstje was, het er misschien wel af zou gaan, maar na twee keer douchen zit het er nog steeds. Geen idee wat het daar doet, iemand een idee? Misschien ook lastig aangezien ik het voor geen meter scherp op de foto kon krijgen, maar toch..

Verder gaat alles nog wel aardig en heb nog geen rare dingen meegemaakt, dus ik ben tevreden :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hertog,

Ik heb je foto's gezien en je (.)(.) zien heel goed uit hoor. Lekker dat het allemaal goed gaat.

En dat plekje wat je hebt is goed te zien hoor, maar ik zou niet weten wat het is.

Misschien dat de andere meiden het weten? Anders zou ik eens langs de dokter gaan om het te vragen.

Het lijkt van zo ver wel iets van wild vlees???

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat goed om te horen dat alles naar wens verloopt.hier is het hetzelfde.

dat plekje weet ik ook niet wat het is..maar het ziet er mooi uit hoor toppie..

wat een verschil dan he?

lukt het allemaal een beetje naar school enzo?

ik blijf volgende week nog thuis en probeer dan voor halve dagen te werken.ff kijken hoe het gaat.

gr.marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, bedankt voor de reacties :).

School gaat wel aardig, volle dagen is best wel prima te doen eigenlijk.. Ik ben zelfs afgelopen weekend de kroeg in geweest! Behalve het sporten en zwaar tillen, doe ik alles al wel weer..

Maar goed, even vraagje.. Komende donderdag is het al weer 3 weken after en vanaf dat moment kan de sportBH 's nachts uit. Maar ik vraag me af, MAG ie uit, of MOET ie uit? Eerst hoorde ik iemand in het zkh zeggen 'wat jij wil' en daarna iemand 'wel doen!'.. Wat is jullie ervaring?

En next, velen lieten nadrukkelijk weten echt geen bio-oil te smeren als het allemaal nog niet dicht is, maar wanneer weet ik zeker dat alles dicht is? In principe komt er nergens vocht of iets uit geloof ik, weet ik dan genoeg?

Ik hoor het graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat fijn dat het bij jou ook zo goed gaat.

bij mij is het ook dicht en de bio oil staat klaar maar durf het ook nog niet te gebruiken.

ik moet de sportbh 6 wk dag en nacht om hebben hebben ze tegen mij gezegd.

dus geen idee is volgens mij bij iedereen weer anders.

ik doe dus ook alles weer behalve zwaar tillen en sporten.

zou wel graag weer naar de sportschool willen alleen maar om ff te fietsen enzo.beetje conditie op doen.

plaats je ook nog nieuwe foto's? :blush:

weet je al wat dat plekje nu is?

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die sportbeha wel tot 2 maanden na de operatie 's nachts aangehad. Als ik op mijn zij lag trokken de littekens anders te veel. Met die bh aan had ik daar dan nauwelijks last van.

Ik heb na die 2 maanden 's nachts ook nog een tijdje een elastisch hemdje van de HEMA aangehad, zo'n hemdje dat corrigerend bedoeld is; dat zat wel lekker strak, maar was niet zo "aanwezig" als die bh.

In mijn instructies stond, dacht ik, dat ik na 4 weken die sportbeha 's nachts niet meer aan hoefde.

Ik zou zeggen, doe gewoon wat goed voelt...

Ik heb tot op heden ook nog nergens mee gesmeerd. Vind ik te veel gedoe. 's Ochtends onder de douche masseer ik de littekens een paar minuten, vooral de horizontale.

Ik heb nu eigenlijk nergens meer last van, alleen hééél af en toe een klein steekje in een van mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.