Ga naar inhoud

Tazz : 28 juni 2012 : Dr. Maas: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze gaan de oorzaak opsporen van de inwendige bloeding, dit verhelpen (bloedvaatje dichtbranden bijv) en het oude bloed verwijderen.

Morgen ben je weer als nieuw ;)

Het is superspannend, maar gaat echt weer goedkomen :35:

Heel veel sterkte en succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tazz

Shit hey, wat balen!! Als je zoiets ziet terwijl je het niet verwacht, dan schrik je wel even!! Gelukkig wordt er meteen actie ondernomen door je kliniek en het is zoals Piepke zegt. Een simpele ingreep, maar je moet wel weer nuchter blijven, er naartoe, onder narcose en de hele reutemeteut.... Balen zeg!

Heel veel succes morgen! Komt allemaal goed!

Maar lekker rustig aan daarna he... :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tazz, meid wat vreselijk. Hier zit je niet op te wachten terwijl het juist zo goed ging. Hoop dat het zoals de meiden aangeven nderdaad snel verholpen is. Denk ook dat het zo is. Heel veel sterkte meid. Houd ons op de hoogte zodra je weer in staat bent. Lfs M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tazz,

Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat het snel verholpen wordt.

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe

Dikke knuffel je bent in gedachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!! Nou, hetvis gelukkig heel erg meegevallen. Ik heb inderdaad een bloeding gehad. Maar al het bloed is naar beneden gesijpeld, ter hoogte van mijn bh band. Daar kan de arts dus niet bijkomen omdat dat niet in de holte ban de borst zit. Hij heeft besloten af te wachten omdat hij denkt meer kapot te maken als hij het open maakt en er dus toch niet echt bij kan komen. Het kan voor de prothese geen kwaad omdat het bloed naar beneden gaat omdat er in de borst zelf geen plek is. De zwelling viel mee, mijn borst is ists groter maar komt ook omdat deze door de bloedophoping omhoog gedrukt wordt. Nu arnicazalf smeren en woensdag belt dokter maas me op om te bespreken hoe het gaat. Pffff wat ben ik opgelucht zeg!!!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat fijn!!!

Ik hoop met je mee, dat het op deze manier snel opgenomen wordt door je lichaam!! Lekker smeren met die arnica, neem wat extra vitamine c (1000mg per dag) en eet gevarieerd, en veel groenten en fruit, dan doet jouw lichaam zeker weten zijn best ;)

Veel drinken! Helpt bij het afvoeren van 'afvalstoffen' en dus ook het oude bloed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica druppels??? Die zijn bloedverdunnend, die zou ik per direct stoppen!!!

Arnica tabletjes mag wel, maar zeker met het oog op jouw nabloeding: GEEN DRUPPELS!!!

xx

Het lukt me maar niet om foto's te plaatsen in de galerij...iemand een idee waar dat aan kan liggen??

Wat lukt niet? Wat doe je? Leg uit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een opluchting zeg. En wat fijn dat je niet nogmaals onder narcose en het mes hoefde. Kon dr Maas ook aangeven wat een eventuele oorzaak kon zijn of valt het onder 'gewoon' pech.

Wat best boobie aangeeft klopt helemaal.

Suc6 en hopelijk heb je woensdag goed nieuws.

x M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ok, dokter Maas zei dat ik door moest gaan met de druppels! Maar ik vind ze toch vies dus pilletjes vind ik niet zo erg, haha!

Wat ik doe: ik ga naar gallerij, kies de map borstvergroting, kies upload en dan krijg ik de meldind dat er iets fout gegaan is. Ik doe het vanaf mijn iphone, maakt dat nog uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van jullie kan me helpen? Ik maak me nu om alles zorgen natuurlijk ;-)

Ik vond de pijn vooralsnog heeeel goed te doen moet ik zeggen. Viel me echt mee. Maar vandaag heb ik echt behoorlijk pijn, met name aan de borst die de nabloeding had. De pijn is vooral als ik overeind gekomen ben ma het liggen. Eenmaal een poosje rechtop gaat het weer goed. Herkent iemand dit?

De pijn zit wel met name rond de plek van de bloeduitstorting. Bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, stekende pijn, aan de zijkant borst en onderborst. Op de plek waar mijn bloeduitstorting loopt.

Borst is niet meer gaan zwellen en geen nieuwe blauwe plekken erbij. X

Slik alleen nog paracetamol , 2 a 3 maal daags

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slik je nog pijnstillers?

Ik denk dat je lichaam bezig is met 'opruimen'.... Bel even naar je kliniek, dan heb je het in ieder geval gemeld!! Is beter dat ze er vanaf weten. Ik denk niet echt dat er iets aan de hand is, maar je kunt beter toch ff bellen.

Als je geen pijnstillers meer slikt, gewoon weer ff doen, MAAR GEEN ibuprofen of diclofenac!! Alleen paracetamol (iedere 6 uur 2 paracetamol, dus 1000mg) (ook 's nachts dan weer ff)

Houd je me even op de hoogte?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.