Ga naar inhoud

Tazz : 28 juni 2012 : Dr. Maas: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Tazz en onderga op 28 juni een borstvergroting bij de bergman kliniek in Bilthoven door Drs Maas. Het zal een dual plane met 325 cc gaan worden. Ik vind het heel spannend allemaal maar ook ben ik heel erg blij. Ik heb altijd een mooie, volle c- cup gehad maar doir 2 zwangerschappen icm borstvoeding en veel gewichtsverlies nu nog maar een A-cup. Daarbij zijn ze ongelijk en leeg. Ik voel me net een vrouw van 70... Ben daarom zoooo blij dat het nu gaat gebeuren!! Zijn er mensen die ook rond deze datum moeten en het leuk vinden om ervaringen te wisselen? En zijn er mensen mey ervaringen met drs Maas? Groeten Tazz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt meiden! De datum komt steeds dichterbij en de zenuwen nemen toe. Ik krijg een dual plane 325cc...

Nu denk ik steeds, zal dat niet te groot zijn?? Zie hier vaak rond de 225 cc voorbij komen op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt mee toch 325cc. Ligt eraan wat je ervoor had. Het is echt bij iedereen zo anders. Weefsel, postuur. Bij mijn postuur lijkt ik op een d-tje ivm m'n grote reet en smalle taille. Ik heb nu een F met 320cc en kom van een lege verzakte D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel goed komen dan;-) ik had een C cup maar 2 zwangerschappen en borstvoeding nog maar een a..

Hoop nu een grote c te krijgen, of kleine D.

Ik heb de operatietijd gekregen. Half 8 aanwezig, 8 uur geopereerd!! Wordt een vroegertje dus! Moet ruim een uur rijden naar Bilthoven. Ik heb er echt zin in! Het gaat eindelijk gebeuren, jippie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, gefeliciteerd met je datum!

Ik word 29 juni in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk geopereerd door dr staudt. Ik krijg 325 cc dual plain rond 85 % filled

Succes voor jou nog 2 nachtjes slapen, voor mij 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ger, spannend he?!? Nog maar 1 nachtje slapen!!!! Begin toch wel de zenuwen te krijgen nu, maar ik heb er ook zin in! Ik wil dit al zo lang!! Eindelijk is het moment daar! Morgen is de grote dag!! En voor jou overmorgen, heel heel succes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tazz!

Gij zijt morgen ook aan de beurd! Ik ook! :126: SPANNEND hè!

Bij mij zal er 300cc achter de spier geplaatst worden en ik hoop hiermee op een volle Bcup uit te komen. Ik vind het eigenlijk heel frustrerend dat er niet gezegt kan worden wat de maat zal zijn na de vergroting, vind ge ook nie?

Hihi... morgenavond zitten we alle2 met tranen in onze ogen van geluk en veel pijn, onhandig in ons bed of zetel naar onze nieuwe boobs te kijken! JEEEEEJJ!!!!!

Salukes en succes voor morgen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal!! Super lief! Ik ga nu proberen te slapen want ik moet om 6 uur al in de auto zitten. Ik vind het zo spannend!!!

Dafra jij ook heeeeel veel succes morgen! En inderdaad, dan zullen we zeker genieten van het feit dat het achter de rug is en we onze nieuwe boobies hebben!

Ik laat weten hoe het gegaan is!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog één die morgen haar bv krijgt!!!! :7:

Ben vandaag al heel zenuwachtig opgestaan, wat gaat dat morgen zijn??

Ik krijg ongeveer 280 cc op de spier, ik hoop ook dat dat niet te klein zal zijn. Ik wil graag een c cup, heb nu een lege b.

Veel succes lady's, ben benieuwd naar jullie verslagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tazz,

Als het goed is heb je nu je prachtige boobs wow

Gefeliciteerd meid

Hoe gaat het met je?

Ik nog 1 nachtje slapen! Spannend allemaal hoor

X voor jullie allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa!!! Ik heb ze hoor!! En ik ben blij, blij en nog eens blij! Het is me 100% meegevallen! Ik werd om 8 uur geopereerd en om 13 uur mocht ik alweer naar huis. Zonder echt veel pijn. De pijn brgint nu wel te komen, beurs gevoel maar wel te verdragen. Ze beginnen nu wel te zwellen en bij alles denk ik, is dit normaal? Hoort dit? Ach ja, het zal wel goed gaan. Ook hoor ik mijn linkerborst klotsen! Herkent iemand dat? Hahaha, wel komisch. Ik ben zo blij met het resultaat, echt supet! Helemaal naar mijn zin!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tazz!

ook hier is alles goed verlopen! ben heel tevreden! voor mijn verslagje moet je maar even naar mijn topic kijken. groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.