Ga naar inhoud

Kaiya - 11 juni - Dr. Malfeyt - Reinaert Kliniek - Maastricht


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Kaiya!

Ik krijg op 11 juni een borstvergroting bij Dr. Malfeyt in de Reinaert Kliniek te Maastricht :) De operatie wordt gedaan met ronde Eurosilicone protheses voor de spier.

Uiteindelijk zal ik op een kleine/gemiddelde D cup uitkomen!

Ik ben stiekum eigenlijk ook een beetje op zoek naar dames die ervaring hebben met deze dokter, en die heeeeeel misschien zelfs hun eventuele voor en na foto's willen delen?

Ben nog een beetje nieuw op het forum dus voorlopig moet ik nog alles een beetje uitzoeken, maar mocht iemand me verder kunnen helpen: graag!

Groetjes, Kaiya!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kaiya

Ik heb je een pb gestuurd. En zie eigenlijk nu pas dat jij in de Reinaert kliniek bij hem gaat. En dat je waarschijnlijk je aanbetaling al gedaan hebt.....

Als je besluit toch bij hem te gaan, zorg dan dat je weet wat voor prothese je krijgt en dat de diameter van de prothese niet je eigen borstbreedte overschrijdt!! Heel erg belangrijk!!

Voor de rest is het een goede chirurg en heb ik heel weinig pijn gehad! Dus als de breedte van de prothese goed is, dan komt het allemaal wel goed :) Dit eigenlijk als aanvulling op mijn pb :)

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaiya

Ik heb je een pb gestuurd. En zie eigenlijk nu pas dat jij in de Reinaert kliniek bij hem gaat. En dat je waarschijnlijk je aanbetaling al gedaan hebt.....

Als je besluit toch bij hem te gaan, zorg dan dat je weet wat voor prothese je krijgt en dat de diameter van de prothese niet je eigen borstbreedte overschrijdt!! Heel erg belangrijk!!

Voor de rest is het een goede chirurg en heb ik heel weinig pijn gehad! Dus als de breedte van de prothese goed is, dan komt het allemaal wel goed :) Dit eigenlijk als aanvulling op mijn pb :)

Heel veel succes!

xx BB

Hoi BB!

Ah toevallig zojuist een pb terug gestuurd!

Ik ga indd bij de Reinaert Kliniek bij hem, maar ik heb nog geen aanbetaling gedaan. Ik hoef pas op de dag zelf te betalen!

Ik zal sowieso eens navragen wat de diameter van mijn prothese gaat worden, wie weet ben ik dan wat gerustgesteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat doet, moet je ook even vragen wat hij gemeten heeft: wat de diameter van je borst is. Als de prothese dan smaller is dan de breedte van je borst, dan is het in principe goed. Maar het ligt er ook aan hoeveel eigen weefsel je hebt.... Je had al een C hè, dan mag de prothese best (liefst), is mij verteld door 3 andere plastisch chirurgen, wel zeker een cm smaller zijn, of wel anderhalf tot 2 cm.

Heel misschien kun je ergens anders nog een consult aanvragen voor die tijd, om een tweede mening te horen. En dan weet je ook of dat overeen komt.

Malfeyt zegt idd ook dat als je zelf al druppelvorm hebt, dat je dan geen anatomische prothese moet nemen, maar ook dat schijnt flauwekul te zijn~!! Dat zei hij bij mij ook, maar dat is een fabeltje :(

Maar goed, als die breedte goed is, dan hoef je je verder geen zorgen te maken, want opereren kan ie~! hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik ga zeker eens bellen! Wil het nu wel echt meten!

Ik moet wel zeggen dat ik opzich wel achter de ronde prothese sta. Wil de druppelvorm die ik heb graag houden, en ik hoef het niet per se van de bovenkant meer opgevuld te hebben, dus daar maak ik me niet zo druk om ^_^

Maar ben nu wel benieuwd!

Nogmaals bedankt voor je info BB! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi kaiya,

Het is al bijna zo ver!!

Nog zes dagen en dan mogen we.

Laat je weten hoe het met je gaat? Ik blijf je volgen..

Weet je al hoe laat je mag?

Hee Bonfire! Leuk dat je aan me denkt! ^_^

Ik moet om kwart voor 8 (wat een spokentijdstip!) aanwezig zijn! Hoop dat het dan niet lang duurt voor ik mag!

Hoe laat mag jij paraat staan?

Ik zal zodra ik weer een beetje op de been ben, een verslagje typen!

@snoozy; bedankt! 5 juli is al heel dichtbij! Het gaat sneller dan je denkt hoor! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bonfire! Leuk dat je aan me denkt! ^_^

Ik moet om kwart voor 8 (wat een spokentijdstip!) aanwezig zijn! Hoop dat het dan niet lang duurt voor ik mag!

Hoe laat mag jij paraat staan?

Ik zal zodra ik weer een beetje op de been ben, een verslagje typen!

@snoozy; bedankt! 5 juli is al heel dichtbij! Het gaat sneller dan je denkt hoor! :D

Ik moet aanwezig zijn om half 8 en ben als eerste.. Om 8 uur..

Fijn voor je dat je zo vroeg bent..

Morgen word DE (vergroot)dag!! Ik geloof dat er 4 of vijf morgen hun bv hebben.

Succes meid!!

Dat het je allemaal mee mag vallen..

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve dames!

Bonfire en BB: Een hele fijne, probleemloze dag toegewenst, met het gewenste resultaat en zonder pijn!

Ik sch**t op dit moment 7 kleuren str**nt en ik zit notabene nog in de auto hahaha! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

proficiat met je boobs!

Hoop dat het is meegevallen, vooral de rit in de auto er naar toe ... woehahaha.

Het is nu weer allemaal achter de rug, enjoy them.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeee meiden, bedankt voor alle leuke reacties!

Pfoeh nou het was me het dagje wel!

We waren er om kwart over 8 al (vroeg vertrokken naar Maastricht ivm files, maar dat viel dus mee.

Mijn pap was met me mee. Om kwart voor 8 kon ik naar de recovery, waar een hele lieve verpleegster mij hielp. Helaas moest mijn pap al vrij snel weg, toen kwamen de traantjes toch wel een beetje, zeker toen mijn pap ook tranen kreeg (mijn pap huilt echt NOOIT).

Ze hadden tegen hem gezegd dat ik om half 11 wel weer terug zou zijn... Niet dus..

Toen ik de narcose kreeg was ik binnen een minuut weg! Toen ik wakker werd was ik kletsnat van het zweet. Ze waren dus langer bezig geweest omdat dr. Malfeyt tijdens de operatie toch heeft besloten om de protheses dual plane te plaatsen ipv voor de spier, omdat voor de spier niet mooi bleek te zijn. Toen ik een beetje wakker was, vroeg ik hoe laat het was..

HALF 1!!!!! DJU! en al die tijd had mijn pap al zitten wachten! Nou als een klein kind wilde ik maar wat graag mijn pappie hebben :')

Daar was de narcose het niet mee eens, want vervolgens heb ik mijn hele maag geleegd in de kartonnen "kotsbakjes" zoals ik ze noem :D ik kwam ook niet goed uit de narcose, want ik bleef steeds in slaap sukkelen..

Daarna hebben ze me nog proberen te laten eten enzo, maar ook dat wilde niet.. ik voelde me zo rot! Gelukkig waren de verpleegsters erg lief en hebben ze wel even gebeld om door te geven aan mijn pap dat ik wakker was.

Met veel pijn en moeite, en de nodige anti-misselijkheids medicijntjes, heb ik mijn kleren aangekregen, en heeft mijn pap me in een rolstoel naar buiten gerold, en in de auto geholpen. (gelukkig zijn ze niet in maastricht aan de weg aan het werken en hobbelt de weg daar flink *sarcasme*)

Over het algemeen gaat het wel goed, heb redelijk geslapen, maar heb nog best veel pijn. (vooral bij overeind komen/opstaan)

Ik heb Tramadol meegekregen, maar mijn ouders willen niet dat ik dat "zomaar" pak, dus voorlopig probeer ik me te redden met paracetamol.

Heb mn boobies ook nog niet gezien :( dokter is wel nog komen kijken, maar ik was zo versuft.. er zitten ook nog drains in, en aangezien het pijn doet durf ik mijn BH ook niet open te doen om te spieken haha!

Ben ook helemaal stijf, auwie! Hopelijk gaat het na het verwijderen van de drains donderdag beter.. ben die dingen nu al moe! (sjok als een ezeltje door het huis met een plastic zak waar ze in zitten :P)

Pfoeee! Nu ga ik weer even rustig liggen! Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.