Ga naar inhoud

Kaiya - 11 juni - Dr. Malfeyt - Reinaert Kliniek - Maastricht


Aanbevolen berichten

Hahahaha heeeeel misschien dat ik mijn foto's online set!

Ahhh nee inderdaad! Het is zo raarrrr! Opeens zit er veel meer :D

Kan ook niet wachten totdat ik BH's kan shoppen! Heb nog een bon van 70 euro voor de Hunkemoller! Woehoeeeee :D

Ik vond dat in het begin ook niks, om foto's op internet te zetten. Het zou toch dat iemand er achter kwam..(heb het niet veel mensen gezegd namelijk).Ik durfde ook pas na 7 maanden foto's erop te zetten, dus meid, neem de tijd....Achteraf vind ik het wel jammer, dat ik nu niet meer kan zien hoe ze veranderd zijn in die maanden en dan vooral in het begin...maja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lucky! Lief van je!

Ik wil ze er best opzetten, zeker als het andere vrouwen kan helpen (zoals ik bijv veel had aan de foto's van BB)

Maar heb het inderdaad bijna niemand verteld en het voelt toch een beetje raar haha! Dus ik wacht er nog even mee totdat ik me er echt goed bij voel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky! Lief van je!

Ik wil ze er best opzetten, zeker als het andere vrouwen kan helpen (zoals ik bijv veel had aan de foto's van BB)

Maar heb het inderdaad bijna niemand verteld en het voelt toch een beetje raar haha! Dus ik wacht er nog even mee totdat ik me er echt goed bij voel!

Helemaal goed hoor, ik snap dat wel..

Zou wel als ik jou was nu foto's voor jezelf maken. Ik heb er nog altijd spijt van dat ik het niet gedaan heb. Zo heb ik ook de voor-foto's gemaakt en weer verwijderd van de camera. Ik kon ze zelf niet zien.

Vind het trouwens wel raar om alleen de boobs op de foto te zetten, ze lijken dan echt mega.heb je alleen een tieten-foto. Als ik naar de mijne kijk, denk ik tsjeu..wat een meloenen, maar in verhouding met m'n hele lijf zijn ze precies mooi groot. Ik wil binnenkort dus ook foto's maken met het totaalplaatje, zonder koppie dan hihhihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, ja snap ik! Heb ik ook gedaan!

Heb zostraks stiekem al zitten vergelijken, en ben blij met het resultaat! Hoop alleen dat ze nog goed uit gaan zakken, want nu hebben ze nog een "rare" vorm.

Plus, mijn tepels staan vrij laag, daarom hoop ik dat met het dalen van de protheses, er wat meer volume onder de tepel komt (als jullie snappen wat ik daarmee bedoel?!)

Wat me trouwens net invalt:

Ik heb helemaal nooit verklapt dat ik er ook een tepelcorrectie aan 1 kant bij heb gehad! De hoogte van mijn tepels verschilden namelijk aanzienlijk, plus (wat ik net al zei: mijn tepels staan sowieso laag) eentje keek een beetje zielig naar beneden, en die kijkt nu weer vooruit, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kaiya,

Ben ook stiekem wel een beetje benieuwd naar je foto's, hihi....

Bij mij staat mijn linkse tepel momenteel naar beneden, mijn rechtse staat op zich goed, maar zo zijn ze ook ingetaped...

Ik had van te voren bijna gelijke stand van tepels, dus ik ga er maar vanuit dat dit wel weer terug zal veranderen..

Die protheses van ons moeten en zullen nog wel een eindje zakken..

Fijn voor je dat ze bij jou meteen Ook een tepelcorrectie hebben gedaan.. Je moet vast über blij zijn met je boobbies net als ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa dat komt zeker goed! Ze zijn vast niet ineens veranderd haha!

Ja ik ben ook super blij! Ik heb niet de "perfect" boobs, maar dat verwachtte ik ook niet! Ben allang blij dat ik meer volume heb, dat mijn tepel is gecorrigeerd, en dat ze mooi zijn! De maat past bij mijn lichaam, en ik kan eindelijk een mooie bikini aan haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Kleine update:

Sinds vandaag voel ik vooral in mijn linkerborst (waar ik ook de steken had) af en toe een beetje een soort krampachtig gevoel. Aangezien ik dit ook vaker voorbij heb zien komen als een teken van kapselvorming, wilde ik weten of ik me zorgen moet maken?!

Wrsl ben ik weer lekkah paranoia 5 dagen PO, maar you never know hè!

Verder lig ik op dit moment in mn nest met een paracetamolletje tegen de spierpijn, dus hopelijk geen plafond staren vannacht!

Goodnight lieve ladies! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kaiya,

Ik moest wel heel eventjes invallen als plafond-dienst vannacht, ;) maar ga zo weer slapen hoor...

Wat je voelt, heb ik ook en ik denk dat dat gewoon het zakken en het werken van de prothese is..

Klopt dat BB?

Liefs en lekker slapen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik had tot 3 weken na mijn operatie veel pijn in mijn rechterborst. Het heeft allemaal tijd nodig.

En fijn dat je nu tevreden bent, perfecte boobs zijn er volgens mij niet (op die van Mii18 na dan)..Ikzelf ben ook blij dat mijn volume terug is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dacht al wel dat ik gewoon een beetje paranoia ben :D

Ben vannacht maar 1x wakker geworden gelukkig, en toen hoefde ik gelukkig alleen maar even te plassen haha!

Had van mn zus het columnboek van Linda de Mol gekregen dus die lag klaar voor het geval dat!

Hoe gaat het bij jullie nu? :D

Zo leuk om steeds alle updates te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh zou graag erbij komen dames, maar misschien morgenavond! Ik lig nu fijn met vriendje op de bank :)

Zie wel op tegen slapen, wordt nog steeds vaak wakker en mijn rug doet zo'n zeer!

Ik had aan mijn PC gevraagd wanneer ik weer op mijn buik mocht slapen, en hij zei: na 4 weken, maar liefst wachten tot 6...

NO WAY dat ik dat zonder een hernia overleef! Maakt buik of zij slapen verschil?

Ik lees ook zoveel verschillende meningen en reacties hierover op het forum.. wat zijn jullie meningen of ervaringen?

Liefs en een fijne avond XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh zou graag erbij komen dames, maar misschien morgenavond! Ik lig nu fijn met vriendje op de bank :)

Zie wel op tegen slapen, wordt nog steeds vaak wakker en mijn rug doet zo'n zeer!

Ik had aan mijn PC gevraagd wanneer ik weer op mijn buik mocht slapen, en hij zei: na 4 weken, maar liefst wachten tot 6...

NO WAY dat ik dat zonder een hernia overleef! Maakt buik of zij slapen verschil?

Ik lees ook zoveel verschillende meningen en reacties hierover op het forum.. wat zijn jullie meningen of ervaringen?

Liefs en een fijne avond XXX

Ik heb veel aan een pittenzak.. En ik lig een beetje schuin, heilend naar links.. En met mijn schouders licht omhoog..

Ik leg mijn benen dan opzij en een kussen in mijn knieholte, dat scheelt ook wel voor mijn rug..

Succes met je rug meissie!!!

Ik zie ook op tegen die nachten, Pff heel de dag al weinig doen en dan kun je naar bed... Bleh!!

En dan slecht slapen.. Je denkt van te voren al: Hmm nou lekker doorslapen lukt toch niet..

Fijne avond met je mannetje... Ik ben de avond nog zo lang mogelijk aan het rekken hihi... Wil ook niet naar bed..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm misschien kan ik zoiets inderdaad ook proberen! Thanks!

Inderdaad, voor je het weet is je dag weer om en moet je weer naar bed, terwijl je al weet dat je wakker gaat worden :(

Jij ook een hele fijne avond meis!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaah heb vannacht zowaar de hele nacht door geslapen.. een wonder!

Paracetamolletje voor het naar bed gaan, extra kussen onder mijn hoofd en benen.. heerlijk!

Nu wel weer ietwat last van mn rug, maar die mag vriendje fijn masseren dan, hihi!

En jullie? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaah heb vannacht zowaar de hele nacht door geslapen.. een wonder!

Paracetamolletje voor het naar bed gaan, extra kussen onder mijn hoofd en benen.. heerlijk!

Nu wel weer ietwat last van mn rug, maar die mag vriendje fijn masseren dan, hihi!

En jullie? :D

Fijn voor je!! Ben blij voor je!!

Ik ben op de bank gegaan, dvd'tje gekeken en van half 4 tot half tien geslapen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooooit :D:63:

Vandaag mijn nieuwe bikini's gekregen! :43:

Ben nog nooit vrolijk geworden van mn eigen in bikini, maar vandaag wel, :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.