Ga naar inhoud

Kaiya - 11 juni - Dr. Malfeyt - Reinaert Kliniek - Maastricht


Aanbevolen berichten

Wat een verhalen allemaal...ik heb er wel veel aan!!!

Soms een beetje om bang van te worden maar ja...ik moet er toch doorheen straks. Nog een dikke 2 weken en dan is D-day.

Fijn dat jullie het al achter de rug hebben he, kan het alleen maar beter worden.

Success met jullie herstel..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een verhalen allemaal...ik heb er wel veel aan!!!

Soms een beetje om bang van te worden maar ja...ik moet er toch doorheen straks. Nog een dikke 2 weken en dan is D-day.

Fijn dat jullie het al achter de rug hebben he, kan het alleen maar beter worden.

Success met jullie herstel..xx

Komt helemaal goed meid, wat mij betreft was het (tot nu toe) alles dubbel en dwars waard! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooooit :D:63:

Vandaag mijn nieuwe bikini's gekregen! :43:

Ben nog nooit vrolijk geworden van mn eigen in bikini, maar vandaag wel, :1bouncingboobs:

Ik zeg...FOTO'S!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, ze komen er wel hoor! Ik wil ze alleen wel even aanpassen, want op sommige foto's zie je mijn tattoo en die is niet erg standaard, dus daar zouden mensen me evt aan kunnen herkennen.. en dat moet ik niet hebben natuurlijk hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, ze komen er wel hoor! Ik wil ze alleen wel even aanpassen, want op sommige foto's zie je mijn tattoo en die is niet erg standaard, dus daar zouden mensen me evt aan kunnen herkennen.. en dat moet ik niet hebben natuurlijk hihihi

Hey Kaiya,

dat heb ik ook...ik wilde ook een keer foto's van het totaalplaatje erop zetten, maar heb ook een kenmerk waardoor mensen mij zouden kunnen herkennen.

Aan de andere kant, als mensen mijn foto's kunnen zien kunnen zien, zijn ze vriendjes en door mij geaccepteerd. Als er tussen die "vriendjes" mensen zitten met andere bedoelingen dan wij, en ik zou herkend worden, dan kunnen ze er toch nooit iets van zeggen..Wat hebben die hier op dit forum te zoeken dan..beetje foto's kijken van tieten??!!..nou, dat kunnen ze ook op internet doen. En als er een bekende tussen zit met ook een BV, nou dan zijn we gewoon stiekeme lotgenoten..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.