Ga naar inhoud

Kaiya - 11 juni - Dr. Malfeyt - Reinaert Kliniek - Maastricht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Liss! Ja heb me gister ook echt niet goed gevoeld!

Inmiddels daarstraks een tramadol genomen omdat ik links steken voelde van de drain denk ik, deed echt zeer. Nu valt het weer mee!

Net ook een telefoontje gehad van de kliniek, hoe het ging.. en die mevrouw zei dat ik het gewoon 3x per dag mocht hebben!

Nee helaas nog niet gezien :( ben een beetje huiverig met de drains!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat duurde lang he mop? Gelukkig heeft ie het beste gedaan wat bij je lichaam past. In ieder geval gefeliciteerd en dat alles verder vlotjes mag verlopen. Wanneer mogen drains eruit? Misschien kan je dan over op PCM. Van die Tramadol kan je ook niet echt lekker van voelen. het allerbeste met je. Echt rustig aan doen. Ennn uhhh wat een lieve papa heb jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaiya! MIJN BROEK ZAKT HIER VAN AF!!!!

Bij jou dus ook al! Hij kan het niet inschatten verdorie.

Sorry he, dat ik zo reageer, maar hier word ik echt kwaad van. Jij hebt ze waarschijnlijk volledig achter de spier hoor, want Malfeyt doet volgens mij geen dual plane. Hij noemt dual plane en achter de spier hetzelfde, maar dat is niet zo. Bij dual plane wordt de spier doorgesneden, ongeveer ter hoogte van de tepel en bij volledig achter de spier, wordt de spier losgemaakt bij de onderkant van je borst.

Toen ik wakker werd met voor de spier in plaats van achter de spier, dacht ik eerst ook zoals Miss Sport zegt. Blij dat hij goed gekeken had wat mooi was, maar echt hoor, het is onkunde!

Ik hoop dat jou verdere problemen bespaart blijven, je hebt in ieder geval high profile, dus je zult niet gauw een te brede prothese hebben (zoals ik), maar die man begint echt te oud te worden voor dit soort werk hoor!

Hoop dat je verder tevreden bent en blijft :D

Als je vragen hebt, dan schroom niet ze me te stellen he!

Heb trouwens ook tramadol op.... beetje dizzy haha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BB! Meen je dat nou? Hij zei toen hij kwam kijken wel dat hij ze dual plane had geplaatst en dat ze dus hal voor en half achter de spier zaten..

Ik vraag me nou ook af of ik nog de ronde protheses heb die hij dus eerder had gezegd of dat ik nu dus anatomische heb..

Blergh!

@miss sport, thnx! Ja mijn pap is heel lief, haha! Donderdag mogen ze eruit, maar het liefst ou ik ze er nu nog uithalen.. wrsl duwen ze namelijk op een zenuw, en om de zoveel tijd krijg ik dus hele pijnlijke steken.. :/

Mijn vader heeft gebeld maar ze zeiden dat dat kan en dat ze er nu niks aan kunnen doen.. pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als hij gezegd heeft dat ie ze half voor en half achter de spier geplaatst heeft, dan zal hij het toch dual plane gedaan hebben! Ik ga ervan uit dat hij zegt wat hij gedaan heeft, maar toen ik hem vroeg bij mijn consult of hij dual plane deed, kreeg ik dus dat eerste antwoord.

Echter, ik heb hem al ettelijke keren aan de tand gevoeld de laatste tijd, dus misschien heeft ie er iets van geleerd hahaha. (niet arrogant bedoeld uiteraard)

En hij zal gewoon rond geplaatst hebben hoor, hij zal niet zomaar opeens anatomisch gaan plaatsen!

Ik denk dat dual plane ook een betere methode is, dus eigenlijk mag je nog van geluk spreken haha. Je zult prachtige boobies krijgen hoor meid (lees hebben)

Niet gaan zitten stressen nu, en ik wilde je niet laten schrikken, maar pfffff opeens werd ik gewoon kwaad door het lezen van jouw verhaal.... Vandaar mijn nogal impulsieve reactie, sorry.

Trouwens, die drains..... Hoeveel zit er in je potjes? En welke kleur heeft het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je volledig BB! Kan het me heel erg goed voorstellen! Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen!

Ehm, er zit 80 cc (?) in het ene potje, en 90 in het andere! De kleur is rood! Zie wel dat er nu on de slangetjes een beetje gelig spul in komt, dat zal het wondvocht wel zijn, neem ik aan! Kun jij hier iets uit opmaken dan?

Bedankt dat je zo meeleeft, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, gelukkig dat je het begrijpt! :D

80 en 90 cc, dat is niet zo heel veel eigenlijk. Is dat sinds de operatie, of hebben ze gisteren nog potjes gewisseld voor je naar huis ging?

Ik denk, als je morgenvroeg de lijn tot het potje gevuld hebt met gelig spul en in het potje niet meer dan 120 cc hebt zittten dat je nog eens naar de kliniek kunt bellen, of ze eruit mogen. Gewoon aangeven dat je lijn geel is en hoeveel cc je in je potjes hebt.

Normaal mag er nog een productie zijn van ongeveer 30-40 cc per 24 uur, dan mogen de drains er in principe uit!

(ben verpleegkundige ;) )

Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BB! Dat is sinds de operatie, ze hebben ze niet meer verwisseld erna! Wat fijn om te weten!

Zo lief van je dat je zo helpt!

@bonfire ja het was zwaar haha.. heb sinds vanmorgen last van steken in mijn linkerborst (drain)! Zolang ik lig gaat het, maar als ik lang overeind zit oid beginnen de steken weer, soms tot tranen aan toe! Vanavond voor het slapen gaan nog een tramadol, en dan hopen dat het morgen beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik kom je ook ff feliciteren hoor!!!!!!!!!!

Las net je verhaaltje....is niet mis hè meid!

Nou hou alles maar goed in de gaten en we hebben altijd onze eigen verpleegkundige BB nog als we ergens mee zitten....

Helemaal omdat ze hetzelfde meemaakt dan wij allemaal.....

Succes met je herstel!

Groetjes Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt debb, BB geeft ons goede raad!!

En kaya ik leef met je mee.. Ik zat gisteren voordat ik naar bed moest ook te brullen als een klein kind..

We begrijpen wat je meemaakt en het is inderdaad niet niks.. Ik heb gisteren voor het slapen gaan ook een tramadol gepakt en de pijn is een stuk minder nog steeds!!

Hoop dar dat bij jou ook zo is..

Ben bang dat die steken erbij horen, en dat branderig gevoel.. Ik heb het ook.. We moeren er even doorheen meid!! Nog een paar dagen volhouden, het is voor een goed doel!!

Zitten ze bij jou ook ingetaped

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Debb! Dankjewel! :D idd, BB is érrug handig haha

@Bonfire: wat fijn om te weten dat ik er niet alleen in ben haha.. :( heb vannacht wel redelijk goed kunnen slapen, maar vantevoren nog flink gebruld.. moeder hielp me in bed, meteen weer een flink harde steek, en ik weer met flinke krokodillentranen! Arme mama schrok zich lam, want de keren dat het gister gebeurde was zij werken..

Vanmorgen flinke spierpijn, vooral in de linkerkant van mijn lijf!

De drains zouden er in principe vandaag uitkunnen, maar daarvoor zou ik naar maastricht moeten (30 min. met auto) of ik wacht tot morgenvroeg, dan kan ik hier in Sittard (waar ik woon, 3 min. met auto)..

Ben ook als de dood dat ik last van die steken krijg in de auto!

Hoe ging dat bij jou Bonfire? Had je geen last van die steken toen ze de drains eruit haalden?

Ik zit trouwens niet ingetaped! Gewoon kliniek BH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

owwww jeetje!! Wat klote dat je er zo een last van heb.... Wordt er een beetje bang van..

Wat jammer dat je ze nog niet gezien heb maar snap dat je dat eng lijkt met die slangetjes..

Nu kan je een beetje uitkijken naar morgen gaan die ellendige drains eruit en ken je meteen je nieuwe boobs ontmoeten..

Heel veel sterkte en hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt..

En de rest van de meiden hier ook!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh Liss wilde je niet bang maken meid! Ik heb maar van 1 kant zo'n last hoor! Allemaal door zo'n rot slangetje! Aan de rechterkant gaat hey prima! Laat je niet bang maken door mijn gemekker hihi, in the end was het het allemaal waard!!! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kijken ze morgen of de drains eruit mogen.. Ze zeggen diep inademen en stevig uitademen.. Bij uitademen trekken ze de desins eruit.. Kunnen wij wel kaya!! Dan zijn we ervan verlost!!

En voor je rug kan ik echt een kruik of pittenzak aanraden of een elektrisch dekentje.. Als het maar goed warm word, verzacht de spierpijn en stijfheid heel erg !! Helpt mij echt!!

Succes vandaag meid, goed eten hè... Ook belangrijk..

Sterkte...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat eten is ook nog een hele opgave! Heb heel weinig honger!

Hmmm ben benieuwd, hoop dat ik niet de hele kliniek bij elkaar schreeuw hihi :$

Bedankt voor de tip, zal mijn pap eens op pad sturen hihi! En indd, we kunnen het! Morgen is het grootste gezeik hopelijk voorbij!

Jij ook sterkte meis! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, morgen is het ergste gezeik voorbij :D:45:

De pijn gaat echt minder worden hoor, dat weet ik nog van de vorige keer. Had toen wel veel meer last van vocht in borsten, nadat de drains eruit waren. Maar och, ik heb het de vorige keer overleefd en zou het zo weer doen (heb ik dus ook gedaan ;) )

Wij krijgen gewoon prachtige boobies (al zien die van mij er nu echt niet uit haha, sjeesus, heb net foto's gemaakt) Komt vooral door dat hechten en overal aanpassingen. Dus bij mij gaat het woord Geduld ook weer een hele grote rol spelen :D

Meid, ga lekker morgen pas naar Malfeyt als ie in Orbis is, is echt veel makkelijker, hoef je idd niet over die prachtige nieuwe weg daar in Maastricht :45:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja zag je foto's net! Flink gehavend, maar wel mooi! :D

Heb net mijn drains bekeken, ziet er naar uit dat er nu vooral "oud" spul en rommeltjes nog uitkomen, dus hoop dat et dat was!

Morgen wordt het beter, yeaaaah! :D

Ik hoef trouwens niet naar Orbis BB, er zit ook een vestiging van Reinaert in Sittard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh Liss wilde je niet bang maken meid! Ik heb maar van 1 kant zo'n last hoor! Allemaal door zo'n rot slangetje! Aan de rechterkant gaat hey prima! Laat je niet bang maken door mijn gemekker hihi, in the end was het het allemaal waard!!! Xxxx

Nou vind het geen gemekker hoor... Ben er eigelijk wel blij mee kan ik me er goed op voorbereiden.

Enne het ergste is nog we doen het onszelf toch echt zelf aan.. Over een jaar lachen we er "hopelijk" om..

Hoop dat ze er uit mogen en dat het niet al te veel pijn doen.. Als ik een beetje de verhalen hoor gaat het best snel..

Succes ben benieuwd morgen

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd kaya..kom maar op!!

Al geloof ik niet dat die rechtse eruit mag bij mij, morgen.... Verlies nog 10cc de laatste drie uur...

Heb door het bezoek vandaag de diclofenac gepakt, ben bang dat Als ik tramadol pak, ik te duf word, mar die werken beter.. Nu doet mijn oksel weer zo'n zeer.. Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.