Ga naar inhoud

BlueBird : 18 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ben een Belg eh, een geluk dat dit geen mondelinge conversatie was of we hadden ondertittels nodig :38:

Die bh had ik achteraan wat losser gezet maar hij kroop wat omhoog, heb er vooral last van onder mijn oksels :93:

En mijn ventje heeft mijn haren moeten wassen, omdat dit nog moeilijk gaat, maar lieve help, ben super blij dat hij me hielp maar het was net of hij deeg aan het kneden was :18: heb nogal moeten kammen om de knopen eruit te krijgen hoor :45:

Kus knuf !

:45: :45: :45: :45: :45: ...deeg aan het kneden....mijn mannetje had ook m'n haar gewassen(ik heb een kort koppie) en ik had al zoiets van.... :44: ....ben je aan het doen schatje,hahaha.....en het erge is ik ben zelf kapster....dus voor mij is het dagelijks werk haarwassen!!!!!!!Zooooo lullig als je voelt dat echt niet iedereen dat zomaar kan,hahaha...

Ff over die leuke,geweldige bh.....wat een 'piep' dingen zijn dat zeg..maaaar weer...eht is voor een goed doel....hoor wie het zegt....ik wou dat ik al 2 weken verder was,dan mocht tie uit!!! :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB, dat is waar :P maar straks moet niet allen niuewe bh's kopen maar nieuwe topjes en bloesjes ook :131:

xxx

Ik kan ook nog alles aan! In sommige tops valt het helemaal niet op, maar er zijn shirtjes en topjes waar je van denkt; Tieties, waar ga je met Lucky naartoe??!! :154: ..Zie mijn collega's dan wel kijken hihihih

Mooi toch? :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Lucky, :45:

Bij ons op werk draag iedereen hetzelfde uniform en heb dit natuurlijk al uitgeprobeerd, maar aangezien

het zwart is zie je al niet veel verschil :121: Is mss niet zo erg dan valt het niet direct op maar had toch zoiets van '' damn, ben precies nog altijd plat'' :108:

Binnen 3 weken vertrek ik op vakantie dus dan ga ik wel van mijn diepgesneden topjes kunnen profiteren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, even een andere vraag...Iemand die al op strand heeft gelegen...Zie je dat je een bv hebt laten doen? Ik bedoel, ik weet dat dit anders zal zijn dan natuurlijke borsten maar wil ook niet dat die super recht blijven staan :44:

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Haha, die van ons zijn gewoon veel mooier op t strand ;-) Natuurlijk zie je als je op je rug ligt dat ze veel mooier blijven staan dan natuurlijke, die zakken gewoon naar beneden. Ikzelf stoor me daar helemaal niet aan hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd. Dit weekend vertrekken we naar Spanje. Ik heb me dat ook al eens afgevraagd. Kijken of er meer lotgenoten op het strand zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid, ja van mij hoeven ze ook niet in mijn oksels te liggen :3: Ze mogen best mooi recht blijven maar vroeg me af of die hetzelfde

blijven staan net zoals je rechtstaat, zal het wel zien als ik binnen 3 weken op vakanie ben, maar is misschien nog wat te vroeg,

want voor de moment zijn ze nog super hard :wacko: :wacko:

Lucky, fijne vakantie! en laat maar weten hoe het je bevallen is op het strand ;)

knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar ;) normaal heb ik er niet zoveel last van, maar vandaag mijn rug was niet uit te houden zelfs met mijn pijnstillers ging dit niet weg dus had ik besloten een wandelingetje te maken, dan was het beetje beter met de rugpijn,maar kreeg ik toch zeker een kramp in mijn dijbeen :93:

Ik denk dat het vooral is omdat ik laatste dagen niet erg actief was, moet meer rondwandelen, dus missie voor morgen, gaan shoppen voor een sportbh ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar Nana1986, heb vandaag sportbh gekocht, maar iet simpel,denk ni dat hij genoeg steun geeft,maar wou niet alle winkels in en uit lopen,was

veel te warm om te shoppen eigenlijk :P

En heb bikini al gekocht ;) maar toen ik in paskamer stond ondekte ik iets waarvan ik verschoten ben, denk dat er

een draadje gelost is want er was ''vers'' bloed en vocht op mijn pleister :20:

Kan dit gaan ontsteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport bh en bikini nog wel ;) !!!

Kunnen ze dat niet meer afpakken.

Was vandaag beter weer voor terrasje te pakken!!!

Jammer genoeg moest ik werken :(

Ik denk dat er een knoopje van je hechting is los gegaan. Of misschien iets te veel gedaan, met passen misschien langst het litteken gegaan.

Neem aan als je de gaasjes goed ververst dat het niet zal gaan ontsteken.

( weet niet hoe het echt zit naar de operatie omdat ik zelf nog niet geholpen ben)

Anders voor het zekerst even iemand laten kijken hoe de wond er nu uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga morgen eens bellen, een ontsteking kan ik nu wel missen :(

Maar durf de pleister er niet af te halen want heb zo geen pleisters, zijn silliconenpleisters en tot nu toe met het douchen zitten ze nog

stevig op mijn huid. ;)

Ja ik denk dat ik me teveel mijn armen heb gestrekt, maar normaal mogen ze maandag er uit dus dacht dat dit ondertussen wel al dicht was, blijkbaar niet dus :P

Heb ook bh gepast, maar niet gekocht,daar wacht ik mee met de solden en mijn borsten zijn nog super hard dus, maar het stond wel al mooi, kan niet wachten tot de solden ;)

Ik zie dat jij 25 juli aan de beurt bent? Nerveus? :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik denk ook niet dat het kwaad kan vooral omdat je as maandag al terug moet voor het verwijderen. En als je twijfelt meid, gewoon morgen even bellen.

Zo, van alles gepast..en welke maat BH heb je aan gehad?? Heb je al een beetje een idee, toch?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vertel war voor maar hb je gepast!!! Hihi

Is toch altijd leuk om al een beetje een schatting te hebben.

Ben nog niet erg nerveus voor de 25ste. Maar dat komt zeker wel.

Ben alleen van nature echt heeeeel er ongeduldig!

En nu dus ook.

Probeer zoveel mogelijk te doen om er niet aan te hoeven denken.maar kan alleen nog maar aan boobies denken.

Vind het daarom ook al leuk om bij iedereen de verhalen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een 80C gepast en die paste goed, maar omdat mijn borsten nog echt hard zijn had ik een push-up effect, het was wel een voorgevormde bh maar zonder kussentjes in. Wou stiekem wel een D passen,maar dat zien we wel binnen 2 weken ofzo ;)

Met een C ben ik ook al zeer blij, heb ik gevraagd ook eh ;)

Wel grappig dat ik echt heb moeten zoeken voor een bikini want de grote maten waren er bijna uit en de kleintjes bedekten enkel mijn tepels,haha :P

Nana, ik was de laatste week voor mijn bv ook druk bezig,dus had geen tijd om nerveus te zijn en de week was vlug gedaan,maar de avond voor mijn bv

begonnen de kriebeltjes te komen :P ik ben ook iemand heel ongeduldig, kan nu al ni wachten tot ik die stomme kliniekbh uit mag doen :P

knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak me wel wat zorgen nu :( Mijn rechterborst waar ik bloed heb gezien op de pleister doet ongeloofelijk veel pijn als ik bovenaan lichtjes duw, linkerkant geen probleem, zou dit wijzen op een ontsteking ofzo?

Heb de kliniek enkele keren willen bereiken maar niemand neemt op, heb mailtje gestuurd en hoop dat ik maandag naar daar kan gaan voor de draadjes en dat dit normaal is, begin me nu al vanalles in te beelden :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bluebird

Wat lees ik nou, meid?

Pijn als je op je borst drukt?? Jammer dat je geen contact krijgt met je pc! En dat zo voor het weekend..... :(

Waar zit de pijn eigenlijk? over je hele borst? of op een bepaalde plek?

Is je borst opgezwollen? Rood? Warmer dan de andere borst? Heb je koorts, of verhoging?

En is er nog vocht uit je wond gekomen? Welke kleur??

Slik je nog pijnstillers?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, mijn borst ziet er niet anders uit dan normaal of voelt niet warm aan.

Er is nog beetje vocht uitgekomen, gisteren was zo geel/licht groen achtig van kleur. En de pijn is op een bepaalde plek binnenkant boven mijn borst, naast de tepel. En het gevoel in mijn borsten is ook nog niet verbeterd, ze voelen nog niet aan alsof ze van mij zijn :P Anais, ik heb nog geen antwoord gekregen ook niet :39:

Sinds gisteren gestopt met anti biotica en pijnstillers enkel voor ik ga slapen en soms in de dag als de steken blijven duren maar niet veel dus.

Hoop echt dat dit niet ernstig is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.