Ga naar inhoud

BlueBird : 18 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heb vandaag nog eens goed naar mijn borsten gekeken en gevoeld ;)

Maar nu ondekte ik iets raar, als ik me voorover buig en op de zijkant van mijn borsten voel, dan voel ik kleine deukjes, is dit normaal? als ik recht sta dan heb ik dit niet...

En hoelang duurt het nog vooraleer ik terug iets van normaal gevoel krijg in mijn borsten?? Begin me er een beetje in te ergeren :( want sexy time met mijn vriend is niet bepaald de top voor de moment :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Goldygoldlocks

Hoi bluebird,

Dat heb ik nou ook, en ook alleen als ik buk. Rechtop voel ik niks....

Ik ben eind maart geopereerd, dus ook nog niet zo heel lang terug.

Ik merk ook dat er nog steeds het eea veranderd.

Dus ik neem maar aan dat dit wel wegtrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dan ben ik niet alleen :P en aangezien het aan beide kanten is zal dit wel normaal zijn, hoop ik ;)

Was er stomweg opgekomen omdat ik aan het kijken was hoe mijn borsten mee bewegen, ga binnen 3 dagen op vakantie en vroeg mij af of het echt zou opvallen dat ik een bv heb laten doen, ok ben nog maar 4 weken PO maar ze geven niet echt mee, ze voelen nog redelijk hard aan ook :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bluebird,

mijn mannetje en ikke hebben dit jaar nog anders naar boobies gekeken en beoordeeld wie mijn lotgenoten waren. Je kunt het vaak zien als we lopen. Die van ons wiebelen niet zo als de "echte"...en als wij liggen en ze blijven heel strak omhoog naar het zonnetje kijken, nou dan weet ik het ook wel hahahah..

Maar, who cares..wij zijn er gelukkig mee. En laat ze lekker kijken, kan er alleen maar trots op zijn!

Liefs en een hele fijne vakantie!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, Ben nu 3 dagen op vakantie, zalig weer, maar idd, onze boobies wiebelen niet echt mee, maar ook omdat ze nog niet op hun zachtst zijn denk ik, heb de kliniekbh uit in de dag en aan in de nacht, maar tot nu toe heb ik geen last en ze worden nu steeds zachter omdat ze eindelijk kunnen ademen, alleen zwemmen doe ik nog niet echt met mijn armen...enkel met de beentjes, maar zo train ik mijn poepespieren ook maar eens :P

Heb nog niet op mijn buik durven liggen :P heb schrik dat ik ze lek ga steken of blijf zweven op 2 bollen,haha.

Is wel onwennig in het begin, eerst was ik verlegen op strand omdat ik kleine borsten had en nu omdat ik er grote heb, maar na dag 1 kon het mij al niet veel meer schelen, laat ze maar speculeren of ze echt of niet zijn, ik heb ze toch maar... :P

Hopelijk heb je een zalige vakantie achter de rug Lucky ;)

Kusjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haja, ik heb dus voor ik vertrok BAP silliconen pleisters gekocht, ik vroeg aan de apotheek of ze waterbestendig waren,kon ze niet op antwoorden en in de bijsluiter staat er niets in.

40 euro voor 10 stuks, maar in het water zijn ze niets waard, heb al 3 dagen andere moeten kleven, nu hou ik de laatste voor thuis, want vind het weggesmeten geld :(

De littekens zijn wel dicht nu maar hoop dat het zout water niet veel kwaad kan...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las over je 'deukjes' als je voorover bukt ;) Waarschijnlijk zul je ze ook aan de onderkant voelen (net boven je borstplooi) als je voorover bukt????

Dit is je prothese die je voelt, die 'rimpelt' dan een beetje.Moet je eens in bad proberen je boobs vrij voorover in het water te laten drijven en dan voelen ...nog veel enger voelt dat aan :45:

Je had eigenlijk "film strips" bij de apotheek moeten vragen (o.a. van het merk Cerederm), dat zijn dezelfde doorschijnende strips/folie die Plovier gebruikt over het gaasje. Deze zijn gewoon waterbestendig en kun je kleiner knippen zodat ze alleen over je litteken vallen. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Oei prothese die rimpelt? is dat erg? of trekt dat nog weg?

Ik had van die strips en die blijven echt goed zitten zoals je zegt,zelfs onder de douche, maarja, ik dacht die silliconen pleisters dat ze wel waterbestendig waren en ondertussen geneest het goed, maar niet dus...

Zal eens zien hier in de apotheek of ze deze hebben, bedankt voor de tip ;)

Als ik in het koud zeewater ga dan voelen ze wel ineens super hard aan, alsof ze gaan ontploffen :P

Wat gaat dat zijn in de winter al het -15 is,haha dan heb ik ijsblokken :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mag jij al zwemmen? Ik moet 3 maanden wachten eer ik dat mag doen. Is dat omwille van de beweging met je armen zoals je zegt, of omwille van het badwater? Hmm.. alweer een vraag voor m'n pc volgende week :D

Geniet nog van je vakantie!! Lijkt me zaaaalig!! Ik vertrek over 2 weekjes :) kan al niet wachten :D

Groetjes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Die BAP silliconenpleisters zijn niet waterbestendig inderdaad. Ik gebruik ze ook voor de hypertrofische littekens bij mn armen, en als ik in bad ga en ik beweeg niet veel en houd er echt rekening mee dan blijven ze meestal kleven. Maar als je echt gaat weken en veel beweegt komen ze gewoon los. Dan maar houden voor als je thuis bent, want ze zouden toch wel een dag of 5 mee moeten kunnen (mijn ervaring). Zeewater is juist hartstikke goed voor wondjes/littekens, alleen na het zwemmen wel goed insmeren met factor 50.

Fijn dat je je zo goed voelt, lekker op vakantie met boobies! En laat de mensen maar denken, je hebt gewoon mooie!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd mijn wondjes genezen wel mooi, ik stel ze niet bloot aan de zon en elke avond ontsmet ik nog met bethadine.

De kliniek had gezegd dat na 4 weken ik mag zwemmen, mocht enkel ze niet blootstellen aan de zon.

Maar ik gebruik bijna mijn armen niet als ik zwem, maar begin nu echt wel verschil te zien, ze worden elke dag zachter en mooier, vakantie doet veel eh ;) geniet er nu ten volle van hoor, is veel leuker nu op strand liggen met boobies :P

knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

dat geloof ik graag. Fijn he, om nu met onze meisjes op vakantie te mogen en te showen in bikini..

Love them!

Fijne vakantie nog, geniet ervan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Anais,

Ben nog altijd van het zalige weer aan het genieten, maar de vakantie is bijna voorbij.

Met de borsten gaat het steeds beter, litteken is al goed genezen en kan al zonder problemen op mijn zij slapen.

Ze zijn al een stuk zachter maar ze mogen nog zachter worden hoor, alleen dat doof gevoel in mijn rechtertepel is nog altijd niet weg.

Maar kan niet klagen, ben steeds meer en meer tevreden van mijn bv ;)

Hoe gaat het met jou?

knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.