Ga naar inhoud

BlueBird : 18 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hahaha...ja das waar!Daarom neem ik ook vrijdag nog een foto mee! :125:

Maar das waar wat je zegt dat bij de ene 350cc anders is dan bij de ander,dus we vertrouwen hem er maar op dat het goed komt!

En zo te zien hier op het forum zit dat wel ok :35: !!!!

Oooh nog 3 nachtjes!!!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Het zal rap vrijdag zijn hoor :) neem al maar afscheid van je oude borsten :106:

Goh het idee alleen al is beetje beangstigend, maar heb al leuke topjes voor de zomer gekocht, iets wat ik vroeger zelden deed omdat er toch niets te zien valt,hehe :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk is da hè....je koop nu dingen die je voorheen nooit zo kopen omdat het gewoonweg niet stond met little boobies....

Nou ik heb al afscheid genomen hoor van m'n oude boobies...kan ze echt niet meer zien....die lelijke theezakjes!!!!

Heb echt zin in vrijdag nu!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga morgen ff bij m'n huisarts langs voor een kalmeringstabletje.....kan ik met een relaxed gevoel naar Overijse!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden

Dank jullie wel!

Heb de hele week bezig geweest en vandaag heel de dag een vriend geholpen met de verhuis (nu ik nog kan :46: )

En was niet nerveus, maar nu begint het echt wel door te dringen :blink:

En mijn moeder is al bijgedraaid, gelukkig, ze belde me net nog om te vragen of ik niet te nerveus was en haar wil bellen als ik wakker ben :P

Hey Anais77,

Jij ook veel succes eh, en hopelijk verloopt alles goed!

Knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, alvast bedankt voor de berichtjes :116:

Eerst een verslagje:

Eigenlijk heb ik tot zondagavond geen stress gehad, ik ben heel de week bezig geweest, ook heel mijn weekend stonden er plannen, dus had geen tijd om me druk te maken maar dan zondagavond begon de stress te komen.

Heb dan ook pas mijn fotos afgeprint...ik was wel moe van een drukke week maar wou niet gaan slapen,ben dus uiteindelijk pas om 2u in mijn bedje gekropen om dan om 6u op te staan :P

Heb zeker 30min onder de douche gestaan en daarna ook nog een laatste foto van mijn oude borstjes getrokken (komen er later op als ik foto heb getrokken van mijn nieuwe aanwinst ;) )

Was rustig nog mijn haar aan het drogen wanneer mijn vriend in de badkamer liep en zei '' we moeten vertrekken, het is al 6u45) en had afspraak om 7u :D

Ik heb zo de gewoonte om mijn tijd te nemen in de badkamer :P

Maar ik woon echt niet ver van de kliniek dus we waren om 7u daar.

Het was super slecht weer, onweer, bliksem, donderslagen...Ik had echt zo een gevoel van ''oei dat is een slecht voorteken'' :wacko:

Werd door Valerie naar kamer nr 3 gebracht en mocht mijn badjas aandoen, ze zei me '' je bent de eerste dus je zal niet moeten wachten'' :4:

5min later was Dr Plovier er met zijn camera voor mijn fotoshoot en zijn stift voor enkele lijntjes te trekken...en mijn vriend stond erbij en keek ernaar...hehe :3:

Hij vroeg naar mijn foto's, even de tijd genomen om ze te bekijken, en dan vroeg hij me of ik nog steed een kleine C wou want de foto's die ik had waren groter dan een kleine C...Ik heb er natuurlijk geen flauw benul van maar ik zei een gewone C is goed dan maar niet groter.

''Goed dan zie ik je straks'' zei hij en weg was hij :P

Mijn vriend wou nog even afscheid nemen van mijn oude borstjes en toen mocht ik naar de operatietafel gaan, die was lekker warm :5:

Maar wanneer ik wakker werd dan pas brak de hel los :37: Ik ben al meerdere malen geopereerd aan mijn knie en dacht dat ik de pijn aankon maar dit is totaal iets anders en had het echt onderschat :blush: ik heb wel goed geslapen in dat zalig bed :4: En de mensen daar zijn echt super vriendelijk en behulpzaam en kamen regelmatig checken, heb zelfs nog Dr Plovier gezien, hij kwam me vertellen dat alles goed gegaan is en dat er 390cc ingegaan is '' toch zoveel'' zei ik :P

''Ja maar ze zijn mooi en niet te groot'' zei hij, toen was ik al beetje gerust :4:

Om 12u mocht ik naar huis, ik was niet misselijk of heb niet moeten braken maar toen ik thuis aankwam en uit de auto stapte werd het zwart voor mijn ogen en kreeg geen lucht meer, ik ging flauwvallen maar ben vlug naar binnen gegaan en in de sofa gaan liggen en toen was het over...gelukkig

Heb medicatie genomen en iets gegeten en viel weer in slaap voor 2 uurtjes.

S'avonds heb ik een ijszakje op mijn borsten gelegd en dat voelde zalig, had minder pijn dan en dan nog een pijnstiller en gaan slapen.

Mijn eerste nacht is vrij goed meegevallen aangezien ik een buikslaper ben heb ik toch geslapen als een roosje :3:

Vandaag is de pijn veel minder maar ben wel stijf vanaf mijn borstbeen tot mijn buik, rechtkomen vanuit de sofa of bed gaat heel moeilijk.

Ah ja en Beclinic belde me daarjuist om te vragen of alles goed ging en als ik vragen had kon ik altijd bellen, echt vriendelijk.

Maar nu is het mij opgevallen dat mijn rechterborst gevoelloos is zelfs aan mijn tepel voel ik niets, is dit normaal en komt het gevoel nog terug?

Zal nog eventjes afwachten en anders bel ik even naar Beclinic.

Morgen mag ik de bh eventjes uitdoen voor een douche en dan neem ik gelijk foto's ;) ben nieuwschierig hoor :3:

Knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje en zo herkenbaar voor mij.....maar das ook wat we hebben allebei 390cc en ook nog in kamer 3...daar lag ik ook! :6:

Maar over die gevoelloosheid,dat had ik ook hoor....m'n linkertepel is het gevoel alweer terug en rechts een beetje en de onderkant van mijn boobs zijn ook nog gevoelloos....das wel normaal hoor,komt allemaal weer terug, :6: !!

Hoe gaat het met je medicatie?Nergens last van?

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg alles netjes wat er op papier staat ivm de medicatie, tot nu toe heb ik geen last van, maar aangezien ik vroeger veel medicatie heb moeten

nemen voor mijn knie denk ik dat mijn maag wel wat kan verdragen, van de sedatie heb ik ook geen last meer. :6:

Ik hoop echt dat het gevoel nog terug komt, maarja het is nog maar een dag geleden dat ik geopereerd ben, ik weet dat ik beetje geduld moet hebben :3:

knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bluebird,

blij dat voor jou ook alles zo vlot verlopen is. Ze zijn daar inderdaad wel super vriendelijk en behulpzaam.

Hoop dat je niet teveel last hebt en ben zoals jij super benieuwd naar het resultaat morgen!

succes met het herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Heb na lang treuzelen toch de moed gehad om de bh uit te doen en vlug een douche te nemen, zalig :46:

Heb dus in mijn album de eerste foto's geplaatst, laat maar weten wat jullie ervan denken, want ikzelf ben nog niet zo zeker over het resultaat, vind ze wel mooi maar

hoop dat ze nog zullen indalen, vind ze nu nog wat te hoog, maar mijn ventje is toch al content van het resultaat :6:

Knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BlueBird

Heb eens even bij jouw foto's gespiekt en die worden heel mooi meid. Je ziet dat alles nog heel strak gespannen staat, dus het zal allemaal wel even tijd nodig hebben om z'n plekje te vinden, maar ze gaan zeker nog dalen hoor! Je moet maar eens tussen alle foto's hier op het forum kijken, dan zie je dat de mensen die dual plane hebben, een enorm verschil hebben tussen een paar dagen PO en 6 weken PO.

Lekker he, dat douchen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Bedankt, ja bij de andere meiden zie je idd een ongeloofelijk verschil op enkele weken tijd, maar ben toch al blij met het resultaat, geduld is

een mooie deugd zeggen we :D

Zalig douchen, maar heb me gehaast om die bh terug aan te doen, ook al knelt hij fel, voel me toch veiliger ;)

Knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Bedankt, ja bij de andere meiden zie je idd een ongeloofelijk verschil op enkele weken tijd, maar ben toch al blij met het resultaat, geduld is

een mooie deugd zeggen we :D

Zalig douchen, maar heb me gehaast om die bh terug aan te doen, ook al knelt hij fel, voel me toch veiliger ;)

Knuf!

Geduld is een schone zaak..... :44:

Je mag de band aan de onderkant best wat losser zetten hoor,alleen de band bovenlangs moet strak blijven...oef...vertel mij wat...ben nu bijna 2 weken po maar ben die bh zooooooo beu...maar het is voor een goed doell hè...dus we houden hem lekker om :107: .

Maar wel lekker hè ff douchen.....weer fris en fruitig!!!!

x en knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is een schone zaak..... :44:

Je mag de band aan de onderkant best wat losser zetten hoor,alleen de band bovenlangs moet strak blijven...oef...vertel mij wat...ben nu bijna 2 weken po maar ben die bh zooooooo beu...maar het is voor een goed doell hè...dus we houden hem lekker om :107: .

Maar wel lekker hè ff douchen.....weer fris en fruitig!!!!

x en knuf

Ja ben een Belg eh, een geluk dat dit geen mondelinge conversatie was of we hadden ondertittels nodig :38:

Die bh had ik achteraan wat losser gezet maar hij kroop wat omhoog, heb er vooral last van onder mijn oksels :93:

En mijn ventje heeft mijn haren moeten wassen, omdat dit nog moeilijk gaat, maar lieve help, ben super blij dat hij me hielp maar het was net of hij deeg aan het kneden was :18: heb nogal moeten kammen om de knopen eruit te krijgen hoor :45:

Kus knuf !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was een goede dag, heb zelfs 2 keer mijn pijnstillers over geslaan, voelde dat het niet nodig was.

En nog eens vlug naar boobs gekeken, maar die lijken groter geworden ofwel staan ze gezwollen, kan dit? :18: Want groter hoeven ze echt niet meer hoor :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.