Ga naar inhoud

A70 : 14 september. 2012 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

He meiden, daar ben ik weer!

Heel veel moeite om op het forum te komen. hebben 3 pc"s in huis (2 laptops en 1 vaste) en met alle 3 problemen. Iedere andere site:geen probleem, alleen het forum dus. :(

Weekje vakantie was heerlijk en met de boobies gaat het goed!

Het verband is er sinds (bijna) een week tussen vandaan en zonet de hechtpleisters er vanaf gerhaald. Litteken ziet er 'goed'uit! :). Ze vallen nu ook mooier in de borstplooi, als voor mijn wissel.

Mn boobs staan nu mooi een stukje uitelkaar. Het gekke was toen het verband er net af was de tussen ruimte veel groter was. Maar mn boobs ook kleiner leken, met een dag of 2 werden ze echt groter en de tussen ruimte weer iets kleiner. Heb nu nog een mooi spleetje, maar wel netjes met een stukje er tussen. Gelukkig....

Draag nog steeds geen bh's, moet dit nog een week volhouden, maar blijft toch onwennig hoor.

Als de 4 weken er op zitten, ga ik denk ik nog 2 weken een normale sporthbh dragen, beugel bh durf ik nog niet aan.

Heb nieuwe foto's geplaatst, ze staan in de gallerij.

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de complimenten!

Ja, ze zijn zeker gegroeid. Toen ik het verband eraf haalde zat er een veel grotere ruimte tussen als nu (op de foto's). Ik verwacht wel nog steeds op een 70E uit te komen. Dus das mooi dan hoef ik geen nieuwe garderobe aan te schaffen! (maar t mag natuurlijk wel ;))

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi

Hoe gaat het nu met jou?? NOg alles goed met je spleetje en je boobs? Hoop het wel!!

Ben een tijdje niet online geweest, dus totaal niet op de hoogte :)

Weet niet wanneer ik weer wifi heb, maar vanaf 1 november weer redelijk normaal, hoop ik :D

Wilde toch even weten hoe het met je gaat!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.