Jump to content

A70 : 14 september. 2012 : Dr. Plovier : Be-clinic

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik ben 'A70', (mijn maat VOOR mijn bv.)

Ik heb op 21 september 2010 een Bv ondergaan bij Dr Plovier en was erg tevreden met resultaat:

Ik ben van een 70A naar een 70E gegaan.

Voor mijn bv op 21 september 2010 was ik erg actief op het forum, het is een beetje stil geweest en dat had zo zijn redenen:

Er is rimpelvorming ontstaan en dit werd helaas steeds érger'.

Ook is mijn 'pocket' gescheurd, waardoor mijn borsten heel erg dicht op elkaar staan, dit lijkt mooi omdat het echt een decolete geeft, MAAR HOORT NIET!

Juist doordat ze zo dicht op jelkaar staan wordt de rimpelvorming erger!

Ik ben op 19 maart opnieuw op consult geweest bij dr Plovier in Be-clinic.

De rimpelvorming kanalleen worden verwijderd door nieuwe protheses te plaatsen: OPNIEUW EEN BV DUS!

Ik zal daarbij ook van binnenuit gehecht moeten worden zodat er dit maal wel een natuurlijke ruimte tussen mijn borsten ontstaat. (zie je niets van). Ook zal ik andere protheses (van hetzelfde merk als ik nu heb: cereform) krijgen die het ontstaan van rimpelvorming zo goed als uitsluiten.

Deze protheses zijn pas vanaf de zomer beschikbaar.

14 september 2012 heb ik mijn 2e borstvergroting!

• Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Hey A70,

Welkom terug, al is het jammer genoeg niet met zo'n goed nieuws! Gelukkig heb je uitzicht op een oplossing binnen enkele maandjes!

Die gescheurde pocket, geeft dat dan wat men symmastia noemt (uniboob)? Glamrockbarbie heeft daar ook last van gekregen namelijk. Moet je nu je wissel opnieuw helemaal betalen of valt dit onder de garantie?

Liefs, :54:

Hoi eefje!

Bedankt voor je reactie.

Volgens mij heeft het niets met symastia te maken. Ik heb gewoon pecht denk ik.

ik heb wel een dunne huis en erg weinig weefsel van mezelf dus dan heb je natuurlijk al een grotere kans op rimpelvorming.

Gelukkig valt het onder de garantie en dat geeft aan dat Dr Plovier echt een serieuze en goede arts is. ik heb er vertrouwen in dat het dit keer goed komt. verder was ik super tevreden hoor met de grote enzo. Ik baal alleen wel vd zomer, want ook in bikini is het goed zicht baat. Ik heb nu 2 bandeau bikinil's aangeschaft met zo'n touwtje tussen mn borsten. Deze zijn in t midden wat meer gesloten zodat je het niet ziet.

Zucht... En ik was juist zo blij dat ik eindelijk kon dragen wat ik wou zonder ,n borsten te hoeven, verstoppen, opvullen of wat dan ook....

Liefs

Hey A70,

Ja dat is waar, als je weinig eigen weefsel hebt en een dunne huid, heb je meer kans op rimpelvorming, gelukkig is dit meestal beperkt tot de buiten/zijkant van de borst en meestal ook alleen maar bij bukken of zo, maar helaas heb jij er dus wel extreem last van, ook in je decolleté als ik het zo lees, das balen idd, maar wel heel netjes dat het onder de garantie valt bij Plovier, dat is goede service!!! :D

Ach je moet maar denken het is maar tijdelijk dat je ze nog een zomertje moet verstoppen, misschien krijgen we in september/oktober nog wel een mooi nazomertje, kun je misschien alsnog even pronken hihi :38:

Veel liefs, :53:

Hoi A70... wat balen dat je er nu na z'n lange tijd last van krijgt :( Stom hè, zo lang po en dan toch nog een complicatie krijgen..grrr!!

Weet je toevalig of hij de Cereform Optima wil gaan gebruiken, of heeft hij geen namen genoemd verder?

Hoi Piepke.

Leuk dat je reageert in mijn topic.

Het is niet dat ik nu pas last kreeg hoor van de rimpeling. Ik had al snel een putje in mijn borsten bij het voor over bukken. Maar dit vond ik niet heel storend.

Na ongeveer 3 maanden werd dit putje een duidelijk rimpel en deze werd steeds beter zichtbaar. Ik bleef maar hopen dat het weg zou trekken en probeerde me er niet al te veel op te focussen...

Nu, 1,5 jaar later, begint deze rimpeling me echt te storen en ik merk dat ik mn borsten zelfs ga verstoppen nu, omdat ik bang ben dat anderen het zien.

Terwijl ik dat nu juist niet meer wou en eindelijk trots op mn borsten wil zijn!

Ook blijf ik problemen houden met het vinden van een goede bh omdat mijn borsten zo dicht bij elkaar staan, dat vrijwel bij iedere bh het tussenstukje te breed is en in het midden de beugels van de bh op mijn borsten prikken.

Gelukkkig heb ik een goed gesprek gehad tijdens mij consult met Valerie.(assistente van dr Plovier)

Dr Plovier liep heel erg uit en ze wilden mij niet zo lang laten wachten.

Maar ik heb dus zelf ook nog wel een aantal vragen over de protheses die gebruikt gaan worden en heb hem dus zojuist een mail met mijn vragen gestuurd.

Het enige wat ik weet Is dat hij gebruik wil maken van een prothes van merk cereform (deze heb ik nu ook), maar dan van een vastere vorm. Deze prothese zou de kans op rimpeling zo goed als uitsluiten en is erg geschikt voor slanke vrouwen met weinig eigen weefsel.

De protheses zijn pas vanaf juni beschikbaar en ik kon dus pas vanaf juli geopereed worden, maar hij wou erg graag wachtten tot deze beschikbaar zijn.

Omdat het voor mij lastig wordt in de zomermaanden om vrij te krijgen van mijn werk, wordt het nu september.

Wat weet jij van de Cereform Optima, Is dit de prothese die hij bedoelt denk je?

Hey A70, wat naar voor je dat er rimpelvorming is gekomen! gelukkig is Plovier een goede docter en wilt hij het kosteloos voor je herstellen.

Mag ik vragen hoe je in contact komt met dr Plovier? Wat zijn e-mail adres is?

Ik heb eind vorig jaar een consult gehad en wilde een BV in plannen voor binnen nu en 2 maanden(indien mogelijk).. Maar als ik dit zo hoor ben ik bang dat ik beter kan wachten?

Ik hoop dat je operatie in september goed verloopt en dat je boobs dan zijn zoals ze horen!

Hey A70, wat naar voor je dat er rimpelvorming is gekomen! gelukkig is Plovier een goede docter en wilt hij het kosteloos voor je herstellen.

Mag ik vragen hoe je in contact komt met dr Plovier? Wat zijn e-mail adres is?

Ik heb eind vorig jaar een consult gehad en wilde een BV in plannen voor binnen nu en 2 maanden(indien mogelijk).. Maar als ik dit zo hoor ben ik bang dat ik beter kan wachten?

Ik hoop dat je operatie in september goed verloopt en dat je boobs dan zijn zoals ze horen!

Je komt in contact met dr Plovier gewoon door te bellen of te mailen.

Dit adres staat gewoon op de site van be-clinic. Ik heb 2x gemaild en had dezelfde dag al bericht terug. (Meestal via valerie zijn assistente)

Of je beter kunt wachtten hangt af van je 'situatie', als je tenger bent en weinig weefsel hebt van je zelf is de kans op rimpelvorming wel groter. Maar ik zou mn vraag gewoon even aan dr Plovier voorleggen. En dan hoor je wel wat he beste is, succes!!!

Hallo meiden,

Ik heb Dr Plovier toch nog even een mail gestuurd omdat ik toch nog met wat vragen zat:

De prothesen die ik zal krijgen zijn de laatst nieuwe van het merk cereform die speciaal ontworpen zijn tegen rimpeling en toch een natuurlijk effect en voeling blijven hebben. (Deze zijn ook geruwd.)

Wat ik heb is wellicht toch symmastia. Dit is wanneer het weefsel die het spleetje tussen je borsten maakt loskomt en er zo precies 2 borsten tegen elkaar kleven. Dr. Plovier zal me dit voor de operatie precies uitleggen en ook vertellen wat er exact zal gebeuren.

Er is geen specifieke oorzaak behalve zwakke weefsels. Je kan hier zelf niets aan doen. Komt soms doordat er veel zwelling is opgetreden na de operatie.

Ik overweeg om ipv van 375 cc protheses van 400 cc te nemen, geen echt wezenlijk verschil, maar net een beetje meer dus!

Ik zal dadelijk foto's in mijn album plaatsen van de rimpeling die ik nu heb. Ik hoor graag jullie mening!

liefs

Wat verschrikkelijk balen voor je a70. Je kan t overduidelijk zien ja. Zoveel pijn en geld over de balk. Moet je dit opnieuw helemaal bekostigen of alleen de prothese? Je had nu lekker moeten genieten van ze. Het allerbeste meid.

Wat verschrikkelijk balen voor je a70. Je kan t overduidelijk zien ja. Zoveel pijn en geld over de balk. Moet je dit opnieuw helemaal bekostigen of alleen de prothese? Je had nu lekker moeten genieten van ze. Het allerbeste meid.

Dank je miss Sport.

Gelukkig valt het volledig onder de garantie, Dr Plovier is gelukkig een arts die zijn werk echt serieus neemt.

Al zie ik wel enorm op tegen het herstel...

liefsss

Gelukkig ben je in goede handen. Dat valt dus mee dat je niet hoeft te betalen.

Tja echt balen van je herstel en litteken. Maar zit niks anders op om ze weer in goede staat te krijgen. Even doorzetten en iets later genieten van je mooie buste.

Dank je wel A70, ik heb een mailtje naar valerie gestuurd :)

Ik snap wat je bedoeld in je uitleg, vervelend dat dit jouw overkomt :( Gelukkig ben je in handen van dr Plovier, zoals je zegt iemand die zijn werk serieus neemt. Gaat vast allemaal goed komen, daar zorgt hij wel voor!

Dank je wel A70, ik heb een mailtje naar valerie gestuurd :)

Ik snap wat je bedoeld in je uitleg, vervelend dat dit jouw overkomt :( Gelukkig ben je in handen van dr Plovier, zoals je zegt iemand die zijn werk serieus neemt. Gaat vast allemaal goed komen, daar zorgt hij wel voor!

Spannend Cloontje,

Ben benieuwd naar het antwoord, laat even wat weten als je een datum hebt!!!!

Hello miss 70,

Balen he!

Maar super dat hij het fixed, komt helemaal goed nu hij weet waar hij op moet letten. Was waarschijnlijk niet te voorzien...

Dan heb je eindelijk t spleetje wat iedereen wil, krijg je dat nu 

In vind ze in in elk geval super van vorm en grootte, net beetje uit elkaar en ze worden perfect!

Hey A70,

Dus toch symmastia meid! :( Zou je dan wel nog meer cc's nemen? Mij lijkt toch wel dat de hoofdoorzaak van die symmastia ligt bij te grote prothesen volgens de breedte van de borst, kan het mis hebben maar kan me toch niet van die indruk ontdoen. Hoe groter de prothesen hoe meer druk die zullen geven op het interne weefsel namelijk.

Veel liefs, :53:

Hej Eefje.

Als dat het geval is zal ik voor kleiner gaan. Al hoop ik het natuurlijk niet. Dat het er natuurlijk uit ziet vind ik het belangrijkste.

Ik wil ze ook niet echt groter hoor. Zit soms net dat mn bh een randje openstaat, maar een cupmaat kleiner is echt TE klein. Dus hoop dit op te lossen met 25 cc meer haha. Ik ga dit met Dr Plovier voor de operatie goed bespreken.

Tijdens mijn consult werd gezegd dat mijn pocket gescheurd was en dat dit van binnenuit gehecht moest worden. maar dat de protheses te groot zouden zijn daar is niks over gezegd. Ik hoop t niet, maar anders tja... dan maar ietsjes kleiner maar dan wel een stukje mooier :38:

liefs

Hey A70,

Hoop ook dat het er niets mee te zien heeft voor je, 't is je zeker gegund dat ietsje meer ^_^, zou het alleen erg vinden mocht je daardoor nog meer problemen krijgen of opnieuw voor hetzelfde komen te staan! Maar eerst maar even afwachten wat Plovier ervan denkt! :D

Liefs, :53:

Hoi hoi,

Ik heb even mn reactie teruggezocht die ik geplaatst had bij iemand anders op het forum die ok last had van een Uniboob. Ik heb mijn reactie van daar even gekopieerd, het is wel in het Engels, maar misschien handig voor degene die niet weten wat het is en waar het vandaan komt :

Kopie:

**

Ik las hierboven dat het een fout is van de chirurg, en dat heb ik vaker gehoord. Ik las net dat het vaker voorkomt bij slanke patienten met weinig vetweefsel op hun borstben, en dan in combinatie met grote prothesen.

Heb het even gekopieerd :

Symmastia results from ill-conceived or overly aggressive attempts to alter chestwall anatomy trying to increase cleavage in thin patients. Thin women usually have little soft tissue or fat over the breast bone where the breasts normally gently slope inward from each side to a soft depth of cleavage over the sternum. If this soft tissue is absent, the transition to the cleavage area may be rather abrupt and squared off, with a visible space between the breasts. This outcome is purely a result of the starting point anatomy, but is made worse by use of larger implants in thin patients, and is a problem for implants over or under the muscle, though submuscular implant placement allows the muscle t o provide some softening of the transition to the cleavage area from the augmented breast mound.

Complete relief of medial pressure on the repair must be maintained by either expanding the implant pockets laterally,or by exchange for smaller implants.The repair must be reinforced by external pressure with a Thong Bra garment, and usually by use of a bra **

Hoi piepke.

Bedankt voor je reactie.

Ik moet nog wel ff benadrukken dat ik niet voor 100% zeker weet of het echt symmatie is wat ik heb.

Ik heb bij mijn consult alleen valerie gesproken en niet dr Plovier zelf. Valerie dacht aan symmastie en ik zelf denk het ook!

Maar als ik deze tekst mag geloven zijn mijn implantaten wellicht toch wat te groot misschien. Terwijl ze dat naar mijnmening echt NIET zijn. Hoe vaak zie je op tv geen hele slanke vrouwen met van die opgeblazen borsten (met alle respect hoor, moet ieder voor zich weten).

375 cc is toch niet heel groot???? anyway dat idee van die 400 laat ik maar varen iniedergeval....

Ik laat t maar aan dr plovier over en moet er mar vertrouwen in hebben dat t goed komt...

liefssss

Nee joh... niet laten varen dat idee van die 400cc. Gewoon voorstellen, kun je altijd zien wat hij zegt.

Vaak is het een combi, of gewoon slecht chirurgisch werk. Weinig vetweefsel op/tussen het borstbeen waar je spieren/pockets aan vast zitten kan er toen leiden dat je een uniboob krijgt en dat in combi met brede prothesen.

Een chirurg die de pocket tever weg heeft gesneden waardoor de prothesen elkaar kunnen raken is ook een oorzaak.

Ik denk niet dat je prothesen te breed zijn geweest hoor, en mocht dit wel het geval zijn dat is dit toch makkelijk op te lossen...zelfs met 400cc.

Je zou simpelgezegd voor 400cc high profile kunnen gaan, in plaats van de medium profile die je nu hebt.

Je hebt nu projectie van 4,4 en een diameter van 13,3. ALs je naar high profile 400cc zou gaan, dan heb je een projectie van 5,0 (bij de Cereform Aptima zelfs een projectie van 5,4!!! als dit dus de protheses zijn waar Plovier op wacht) en een diamter van 12,6.

Dan heb je 7 mm per kant minder breedte. Dus als je echt 400 zou willen maar je zit met dat 'breedte' verhaal dan zou je dus high profile voor kunnen stellen, maar dan heb je dus iets meer bolling bovenin, en beduidend meer projectie en ik weet niet of je dat wel wil.

Aldus Chirurg Piepke hahaha ;)

Hihi Piepke, jij lijkt onderhand wel een echte prothese-experte hahaha :P , maar heel duidelijke uitleg, ik kan het helemaal volgen, en lijkt me niet eens zo'n slecht idee, benieuwd wat Plovier hiervan denkt! ^_^

Jeetje Piepke, daar heb jij goed overnagedacht! Haha, wat Eefje zegt, je bent een echte expert! Bedankt hoor!!!

Maar als dit een oplossing zou kunnen zijn, zou erg fijn zijn.

Ik zal het zeker aan dr Plovier vragen. Ik vind het wel belangrijk dat het er natuurlijk uit blijft zien.

Pff nog wel lang wachten hoor tot september.

Baal er ook zo van dat het ook in bikini te zien is. Met een bandeau bikini gelukkig niet, omdat deze in het midden gesloten zijn en vaak ook een 'touwtje'in het midden hebben met een neksluiting. Kan ik t iniedergeval een beetje verstoppen. Ideaal is anders...

liefs

hahaha oooh erg hè, ik ken heel de catalogus zo ongeveer uit mn hoofd (nadeel van een olifantengeheugen hahahaha ik onthoud teveel onzin).

Komt omdat ik me zo ben gaan verdiepen in die maten voor mezelf om het straks weer een beetje gelijk te trekken.

Maar dit is een gevalletje :

Kan het niet in de breedte, dan maar in de hoogte ;):D

Komt allemaal helemaal goed strakjes :43:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.