Ga naar inhoud

A70 : 14 september. 2012 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey A70,

Dus toch symmastia meid! :( Zou je dan wel nog meer cc's nemen? Mij lijkt toch wel dat de hoofdoorzaak van die symmastia ligt bij te grote prothesen volgens de breedte van de borst, kan het mis hebben maar kan me toch niet van die indruk ontdoen. Hoe groter de prothesen hoe meer druk die zullen geven op het interne weefsel namelijk.

Veel liefs, :53:

De hoofdreden van Symnastia is een onzorgvuldig gemaakte pocket.. Een pocket die te klein is voor een prothese onder andere.. Je hebt artsen die proppen terwijl het lichaam er soms gewoon geen plek voor heeft.. Een symnastia correctie word meestal gedaan door een stuk spier uit de rug te verwijderen en deze te plaatsen bij het borstbeen.. Meestal is simpel onderhuids hechten onmogelijk.. Het is een grote fout van de opererend arts.. Hoe je het went of keert.. Ik heb het nagevraagd bij 3 plastisch chirurgen omdat ik dus voor mn wissel ging en groter wilde en bang was dat het door volume kwam enzo snap je.. Ik heb het gevraagd bij van der Weij die mij ook geopereerd heeft, en bij dr Nio en dr van Selms (mn nicht werkt als patholoog in het slaz) en alle 3 noemden ze Symnastia niets meer dan onsecuur prutswerk van een plastisch chirurg, afraffel werk dus..

Erg dat het gebeurd vind ik wel.

Heb je eindelijk de voor jou gewenste mooie borsten krijg je zoiets..

A70 ik hoop voor je dat je snel weer de mooie borsten hebt die je in het begin had en dat ze dan ook super mooi blijven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai A 70

ik heb een vraagje die operatie van jou valt dat onder garantie?

word dat kosteloos gedaan.

ik moet 20 april heen en heb een kuiltje in m'n rechterborst en heb de indruk zelf dat ik teveel kapsel heb gehad en de pocket te

groot is geworden voor m'n inplantaat vandaar die keul. als ik m'n inplantaat iets omhoog druk is m'n kuiltje weg.

Ik heb ook een ietsepietsie hang aan m'n rechterborst (bijna te verwaarlozen)

m,n linkerborst is mooi.

Laten we hopen dat die opgelost gaat worden.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoofdreden van Symnastia is een onzorgvuldig gemaakte pocket.. Een pocket die te klein is voor een prothese onder andere.. Je hebt artsen die proppen terwijl het lichaam er soms gewoon geen plek voor heeft.. Een symnastia correctie word meestal gedaan door een stuk spier uit de rug te verwijderen en deze te plaatsen bij het borstbeen.. Meestal is simpel onderhuids hechten onmogelijk.. Het is een grote fout van de opererend arts.. Hoe je het went of keert.. Ik heb het nagevraagd bij 3 plastisch chirurgen omdat ik dus voor mn wissel ging en groter wilde en bang was dat het door volume kwam enzo snap je.. Ik heb het gevraagd bij van der Weij die mij ook geopereerd heeft, en bij dr Nio en dr van Selms (mn nicht werkt als patholoog in het slaz) en alle 3 noemden ze Symnastia niets meer dan onsecuur prutswerk van een plastisch chirurg, afraffel werk dus..

Erg dat het gebeurd vind ik wel.

Heb je eindelijk de voor jou gewenste mooie borsten krijg je zoiets..

A70 ik hoop voor je dat je snel weer de mooie borsten hebt die je in het begin had en dat ze dan ook super mooi blijven!!

Dus toch een fout van de arts! Ik dacht eigenlijk dat ik gewoon 'pech'had....

Wat ik begreep zou ik gewoon onderhuids gehecht worden. Anders lijkt het mij wel een hele zware ingreep :(

Ik ben iig blij dat Dr Plovier het op wil lossen (ja het valt gelukkig onder de garantie Vlinder)

Maar ik ga toch even navragen bij Dr Plovier wat hier nou precies de oorzaak van is.

liefs

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70...

Het is een fout van de arts...

je moet even wat medische websites erop naslaan en als je het mij vraagt een second opinion vragen...

Artsen beweren en zo staat het ook in hun boeken dat er erg hardhandig een implantaat ingebracht word of ruimte word gemaakt...

En men zegt ook dat je hiervoor beter een arts kunt zoeken die veeeeeeeel ervaring heeft met symnastia correctie...

Schijnt een operatie te zijn van 2 tot 3 uur...

En men adviseert ook het probleem niet op te laten lossen door de chirurg die veroorzaakt heeft...

Ik vind het heel naar voor je als ik het zo lees en zie en hoop echt dat je binnenkort weer kan genieten!!

Garantie met symnastia vind ik een beetje raar eerlijk gezegd... Als je dat bedoeld tenminste... Naar mijn mening had hij gewoon moeten zorgen dat je pocket netjes gemaakt werd en dat je een implantaat kreeg dat ook daadwerkelijk in je borst paste qua breedte, en misschien iets zachter kunnen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar hem toe gegaan met als hoofdreden dat ik erge last had van rimpelvorming. Al vlak na mn operatie had ik het probleem dat mn borsten heel dicht op elkaar stonden (1 week PO). Ben ook op nacontrole geweest en toen is hier verder niet over gesproken. Dacht dat het met mn bouw te maken had ineerste instantie. Omdat ik best smal ben dat ze daardoor dicht opelkaar staan. Het vinden van een lekker zittende bh is al vanaf het begin een probleem, de tussenstukjes zijn vrijwel altijd te breed!

De rimpelvorming werd steeds erger en dat was in 1e instantie de hoofdreden dat ik terug gegaan ben Dr Plovier wilde beide problemen graag oplossen. Het zou zeker goedkomen.

Geld voor een wissel bij een andere arts heb ik ook echt niet. Glamrock barbie had hetzelfde probleem. Zij is geholpen met een goed resultaat wat ik begreep.

Maak me wel een beetje zorgen nu...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij glamrockbarbie was het nog niet vanaf het begin hoor.. misschien bij a70 ook nog niet?

Ze stond altijd al dicht op elkaar, maar heb nog nooit eerder gezien dat haar borsten aan elkaar zaten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wat ik me nu dus ook afvraag was: was het toen al mis?

Vertrouwen heb ik wel hoor. Lees zoveel goede verhalen van deze arts en vanf het begin hebben ze gezegd dit op te willen lossen voor me.

Het probleem van die rimpelvorming had ik natuurlijk nog niet 1 week PO. Maar denk de symmastia ws al wel (zonder dat ik het wist)

Bij mn foto's zie je alleen bij 48 uur PO de ruimte tussen mn boobs die er dus ook tussen zou moeten zitten.

Heb bij mn laatste consult ook alleen Valerie gesporken en niet dr Plovier zelf. Dat het om symmastia gaat weet ik dus niet voor 100% zeker. Maar wat zou het anders moeten zijn???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die twee borsten, nu samen 1 borst vormen.... Want dat is wat er gebeurd is.... Dat heet symnastia, in het Nederlands: uniboob..... Dat heb je dus idd al vanaf het begin aan je foto's te zien.

Het is een schande dat Plovier, of Valerie, je dat niet meteen verteld hebben! google het maar eens meid.... Je zult versteld staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, A70

Ik ben geholpen door plastisch chirurg middelberg in het UMCG in Groningen.

Ik heb nieuwe inplantaten gekregen i.v.m kapselvorming aan mijn rechterborst.

Ik denk dat hij nu teveel kapsel heeft weggesneden en daardoor mijn inplantaat aan die kant meer ruimte heeft gekregen

en net niet genoeg omhoog kan. m'n linkerborst is netjes.

Kan je pokket verkleind worden trouwens?

m'n rechter borst heeft iets meer hang maar dat kan wel het verschil zijn volgens mij.

Wat ook een mogelijkheid is (maar die kans is klein) maar toch aanwezig is dat m'n inplantaat kapot is gedrukt en vandaar die kuil.

Ik weet het niet meer maar dit is niet mooi zo bovenop je borst die kuil.

Ik zal moeten wachten op 20 april dan weet ik meer.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje vlinder, jij hebt dus ook wel pech eigenlijk.

Hoop voor je dat het opgelost kan worden!

@aarbeitje. Ik denk wel dat het goed komt hoor. Dr Plovier helpt mij toch ook. En ik wil ook niet echt groter hoor, ben tevreden. Ik ben smal en hoef echt geen cup F, past niet bij mijn lichaam ook.

Ik baal er zelf wel erg van dat ik hem zelf tijdens mijn consult niet heb gesproken.

Zit nu met zoveel vragen, ook daar de reacties van de meiden die ik hierboven heb gekregen.

Zijn er bij mij fouten gemaakt????

En tja vertrouwen: Ik ben altijd netjes behandeld en vanf het begin is er tegen me gezegd dat ze dit voor me willen oplossen en dat het zker goed komt.

Ik lees zoveel positieve verhalen van Dr Plovier.

@Mii: Ik denk wel dat ik de symmastia al vanaf het begin had. Toen ik mn 1e bh's ging komen na mn bv had ik al het probleem dat er geen 1 goed zat en telkens de tussnestukjes te breed waren. Maar ik was zo trots: Ik had eindelijk borsten. Het zal mn bouw wel wezen dacht ik.

Nu door de rimpelvorming heb ik het idee dat deze allen nog maar wordt verstekt omdat ze opelkaar staan.

Ik begreep dat glamrockbarbie ook door dr plovier is geholpen aan symmastia en dat dit goed gekomen is.

Pff haal me nu van alles in mn hoofd en wil me ook niet gek laten maken door spook verhalen, maar toch... het knaagt wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm... ok, zie je bij jou ook echt dat ze aan elkaar vast zitten?

dit zag je namelijk wel heel erg goed bij glamrock..! ik weet zeker dat het goed gaat komen hoor, plovier gaat je gewoon helpen en alles komt goed.

daar ben ik van overtuigd.. als je nog vragen heb vraag je toch een consult met hem aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Mii,

Als ik op mn borsten duw in het midden. Dan voel ik gewoon dat de randjes elkaar raken. Ik kan ze als het ware uitelkaar duwen.

Misschien dat Ik dr Plovier nog een mail stuur. Weer helemaal naar brussel rijden zie ik eigenlijk ook niet zo zitten.

Ik moet er maar gewoon vertrouwen in hebben inderdaad...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Meiden,

Had even afstand genomen van het forum, want werd zoonzeker van alle verhalen die ik las.

Ik was erg blj dat Dr Plovier me wou helpen en mijn probleem serieus nam, en had besloten maar op zijn profesionaliteit te vertrouwen....

Vandaar dat ik even afstand genomen had.

Mn operatie datum komt inmiddels dichterbij.

Net een hotelletje in Overijsse geboekt, want ik wordt namelijk al om 05:30 uur(!) geopereerd. Vroeg uit de veren dus, en nu maar hopen dat Plovier goed uitgerust is haha :wink:

De protheses die ik ga krijgen zijn de cereform optima, deze zouden speciaal gemaakt zijn om opnieuw rimpelvorming te voorkomen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Na 3 lange omzwervingen ben ook ik nu bij mister P beland :)

Ik hoop zo voor je dat hij je boobies weer mooi maakt..

Moet eerlijk zeggen dat ik nu weer de kriebels krijg na t lezen van jou verhaal want een van de redenen waarom ik nu naar hem ga is nu net dat ik ze dichter bij elkaar wil...

Maar net zoals je zegt, ook ik heb vertrouwen...

Veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, leuk dat jullie reageren!

@ Diesel, het is zeker erg vroeg. Ik stond eigenlijk op 07:00 uur, maar werd van de week gemail of ik dus eerder kon. Plovier schijnt op vrijdag tegenwoordig al erg vroeg te beginnen.

@ Bboob nou dicht bij elkaar staan ze wel bij mij, haha maar net iets te! Inderdaad heb maar gewoon vertrouwen, bij mij is er iets niet goed gegaan. Maar Dr Plovier laat me niet in de kou staan en was meteen bereid me te helpen, dus dat zegt genoeg...

@ Marisjuh, Lees ik nou in je handtekening dat 1 oktober je kapsel laat verwijderen? Ook spannend, maar fijn dat er iets aan gedaan kan worden!

Wellicht dat ik ietsjes groter wil (400cc), maar wil er zeker GEEN cupmaat meer bij. Ben tevreden met wat ik heb, past mooi bij mijn lichaam. Misschien net een heel klein beetje meer volume met die 25 extra cc, maar meer ook niet. En wil ook zeker weten dat de symmastia niet is gekomen doordat de protheses te breed zijn voor mn lichaam, anders ga ik natuurlijk niet voor groter. En om nou weer allemaal nieuwe bh's te kopen.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zie ik nou in je handtekening staan?

21 september 2010

Dokter Plovier, Louise Medical Center,Brussel

375cc achter de spier, rond, medium profile.

Louise Medical Center??? Echt nóóóoít geweten dat dit bestond, en dat dr Plovier vanuit daar heeft gewerkt
:97:

Als je echt meer cc's zou willen :

Je protheses zijn nu 13,1 breed (denk ik....zijn ze van Cereform, medium profile? )

400cc High Profile is 12,6 cm breed, en 500cc Very High Profile is 12,3 breed.

Dus mocht de breedte een probleem zijn, dan kun je altijd nog omhoog gaan kwa cc's en het in de lengte zoeken (volgens mij had ik dat al ooit eerder gezegd hier maar weet het niet zeker
:P
)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey A70, een oude bekende :-)

Fijn dat Plovier je weer helpt, wat dat betreft zit je qua nazorg echt wel goed bij hem!

Veel succes met je operatie, ik mag over anderhalve week ook weer voor een littekencorrectie van de armen. Ik heb afgelopen januari een correctie van de rechterborst gehad, en vond de napijn toen echt wel meevallen, hopelijk voor jou ook!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi a70,

Sinds lange tijd was ik gisteren weer eens actief op het forum en las dat je een wissel ondergaat. Wij waren op precies dezelfde dag geopereerd bij kliniek Beaucare remember?

Maar vervelend dat je zo snel alweer een wissel moet vanwege rimpelvorming en dat ze zo dicht op elkaar staan, maar toch wel fijn dat het allemaal opgelost wordt. Zie je er tegenop?? Ik had gisteren zo snel eens rondgekeken op het forum en het viel me wel op dat Plovier redelijk veel hersteloperaties heeft. Gelukkig is zijn service daarentegen wel weer super!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.