Ga naar inhoud

A70 : 14 september. 2012 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden.

@ piepke. Ik ben 2 jaar geleden door Plovier inderdaag geopereerd in het Louise Medical center. Mijn bv stond eigenlijk een paar dagen eerder bij hem gepland bij beau care. via het forum ben ik er toen achter gekomen dat hij die dag helemaal niet werkzaam was en beau care mij (zonder mij in te lichten) bij een vreemde arts had ingepland. Ik toen persoonlijk contact met hem gehad en dit was net voordat hij be-clinic opende. Hij kon mij toen zelf helpen op een alternatieve, maar zeker geschikte locatie waar hij al vaker ingrepen had uitgevoerd.

Ik ga je advies zeker opvolgen en aan hem vrogen of high profile wellicht een betere optie is!

Bedankt weer voor je reactie!!!!

@ Roosie. Ja ik weet het zeker nog. Nadat hij mij geopereerd had in het Louise Medical center vertrok hij namelijk naar beau care voor jouw bv. Hoe is het inmiddels met jou? heeft jou wissel je eindelijk het gewenste resultaat gegeven. Het is zeker een arts die wil dat zij patienten tevreden zijn. gelukkig....

Ik hoop dat ik dat straks ook weer ben!

@ Ingrid. haha inderdaad nog een oude bekende. Het doet me goed te horen dat het meeviel met die correctie. Hoop inderdaad dat dat voor mij ook geld. Na mn 1e bv voelde ik me of ik ander de tram had gelegen haha. Enne Jij ook heel veel succes dan over 1,5 week he!

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid

Ja 25cc meer zal geen groot verschil zijn maar wie weet iets voller! Leuk zeg :D

Ik heb wel eens gehoord dat plovier de protheses altijd extra dicht bij elkaar plaatst (hij maakt de spier extra los) mischien kan je dit eens aan hem vragen?

Dat hij dan te onnatuurlijk bij elkaar plaatst? Glamrock had dit namelijk ook! Maar wie weet is het gewoon pech ;)

Het word opgelost en dat is al heel wat :D

Ja klopt hihi lang lopen sukkelen maar nu de knoop doorgehakt, heb er toch wel last van!

Hoop over een klein maandje 2 zachter boobies te hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meid,

Ik heb t ondertussen achter de rug en snap best dat je opziet tegen t herstel: mijn eerste 24 uur waren de hel :(

Maar met t gepaste pillenschema lukt t nu weer perfect :)

En als ik naar beneden kijk... Tja... Dan weet ik weer waarom :)

Keep the faith, misschien valt t deze keer best mee!

Veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

Het is weer achter de rug!!!!

Ben rond 15:30 thuis aangekomen en het is met de pijn 'te doen' (inderdaad Bboob met pilletjes!)

Er is gekozen voor 380 cc achter de spier, Motiva protheses.

Wat ik van Dr Plovier begreep is dat ze iets anders geplaatst zijn, maar wel nog steeds een medium profile.

Ik had voorafgaand aan de ingreep aangegeven tevreden te zijn over de grootte. Er mocht van mij ook 400 cc (max) in, mits dat geen problemen gaf, omdat mn borsten natuurlijk te dicht opelkaar stonden en ik dat graag verholpen zag. Anders kies ik liever een nog kleinere prothese, dan dat het weer problemen zou geven.

Dr Plovier zou tijdens de operatie beslissen en bekijken wat het beste zou zijn.

Het is dus 380cc geworden (een heeeel klein beetje meer haha.) 400cc ging niet passen. Mijn bouw is te smal en was er geen plek om ruimte te creeren tussen mijn borsten. Hij heeft gekozen voor 100% gevulde prothese en het is van binnenuit gehecht. Via de oude littekens zijn de nieuwe protheses geplaatst en deze zijn naar binnen weggewerkt. Er is een nieuwe hechting gemaakt.

Ook is er van binnenuit gehecht om de proheses uit elkaar te krijgen, deze hechting zit op mijn ribben, omdat mijn huid erg dun is, zou jij deze hechtingen anders aan de buitenkant kunnen zien. Vrij ingewikkeld, maar dat is wat ik er van begreep haha.

Er zit zit een soort soort verband tussen mijn borsten wat vat gezet is met plak gaas/ pleisers. Dit is om ze uitelkaar te houden. Ik mag nu juist GEEN STEUNBH dragen, want dan worden mn borsten tegenelkaar gedrukt. Het verband moet 2 weken blijven zitten en mag niet nat worden. Ik mag een maand lang helemaal geen bh's dragen. De hechtpleisters die op de wond van de incissie zitten moeten 3 weken blijven zitten, deze zijn wel watervast. De hechtingen lossen vanzelf op.

Dr Plovier wil me graag tussen de 4 en 6 weken terug zien.

Ik vind de nazorg erg goed. Veel beter dan 2 jaar geleden. Ik heb keurig op papier mijn medicatie/pijnstilling mee gekregen, kaartje van de protheses en zelfs een brief voor mijn eigenhuis arts welke ingreep er is verricht. Maandag wordt ik nog terug gebeld hoe het gaat.

De medewerkers van Be-Clinic zijn allemaal zeer vriendelijk, top!

Voel me nu nog erg slapjes en moe. De pijn die ik voel is erg stekend, maar wel te doen. Heb vooral last van de hechtingen, hoop vannacht een beetje te kunnen slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70

Fijn dat je het achter de rug hebt en dat je nu mag gaan herstellen!!

Gefeliciteerd :)

Dat je geen bh mag dragen, is denk ik ook niet zo een probleem, want ik neem aan dat hij het oude kapsel heeft laten zitten? Dan is er veel minder kans op kapselcontractie, en idd.... als je je borsten door 'druk' bij elkaar zou duwen, dan krijg je dat probleem van die symnastia weer opnieuw.

Fijn dat alles zo goed verlopen is voor je! Ik hoop voor je dat alles goed herstelt!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel Lindi! (is dat je echte naam, mijn dochtertje heet ook zo :) )

Best_boobie hij heeft het oude kapsel laten zitten, voor zover ik weet. toch vond ik het wel een beetje een eng idee zonder bh (geeft toch een beetje zekerheid/steun). Maar dr Plovier zou het natuurlijk niet adviseren als het niet kon...

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie hij heeft het oude kapsel laten zitten, voor zover ik weet. toch vond ik het wel een beetje een eng idee zonder bh (geeft toch een beetje zekerheid/steun). Maar dr Plovier zou het natuurlijk niet adviseren als het niet kon...

Precies, hij zou het niet adviseren als het niet zou kunnen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het eng aanvoelt haha.

Succes in ieder geval! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoiiii,

Super dat het er weer op zit (letterlijk) ;)

Je hebt idd maar ietsje meer cc's gekregen, maar de motiva heeft ietsje meer projectie en is een ruim een centimeter smaller dan wat je had ;):35:

Gaat deze keer helemaal goedkomen! een supergoed herstel toegewenst :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoiiii,

Super dat het er weer op zit (letterlijk) ;)

Je hebt idd maar ietsje meer cc's gekregen, maar de motiva heeft ietsje meer projectie en is een ruim een centimeter smaller dan wat je had ;):35:

Gaat deze keer helemaal goedkomen! een supergoed herstel toegewenst :43:

he Piepke,Thanx voor je reactie!Ik vroeg me al af waarom hij Motiva had gebruikt, want mn bv was juist uitgesteld, omdat hij wou wachten op de nieuwe protheses van cereform. Maar wat jij me vertelt verklaart alles!Haha wat weet jij veel! Ik had nog nooit van het merk gehoord. Heb het natuurlijk meteen ff gegoogeld, maar de site zag er netjes uit iig.Heb plovier ook meteen even gemaild, waarom hij motiva heeft gebruikt. Maar als deze smaller zijn, lijkt me dat logisch. Enne iets meer projectie is natuurlijk mooi meegenomen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merk kwam hier pas ter sprake, dus had toen al direct opgezocht hoe of wat en waarom enz enz.

Ze zijn tot enkele honderden meters onder water geweest om te kijken of ze de druk aankonden, en dat was vegelijkbaar met 70 stieren die erop stonden.

Nu zegt dat niet alles, maar het ziet er idd allemaal gewoon goed en netjes uit :35:

De afmetingen staan in tabellen, is maar een kwestie van even nakijken voor mij :35:Uit mijn hoofd weet ik dat allemaal niet :45:

Idd heel logisch dat Plovier hiervoor gekozen heeft, best of both worlds.... niet achteruit hoeven gaan kwa cc's en toch iets kunnen besparen op de omtrek van de prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

70 stieren?!!! Haha nou dat is nogal wat. ;)

Iniedergeval weer bedankt voor je info! :)

Verder gaat het allemaal best wel redelijk. Ben de nacht aardig doorgekomen, heb tot 4 uur als een blok geslapen.

Toen werd ik toch wel wakker door wat pijn en heb nog een tramadol ingenomen. Heb daar overigens wel een mega opgeblazen buik van (lijk wel zwanger haha). Ik kan me herinneren dat ik daar 2 jaar geleden ook zo'n last van had. Verder ook wel wat duizelig en slaperig, dus denk dat ik die rommel niet al te lang bijf slikken....

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden.

Moet zeggen dat de pijn me echt 100% meevalt. Neem nog wel trouw mn pijnstillers in, omdat het me opgedragen is :36: . Maar denk morgen iniedergeval wel met de tramadol te stoppen. Teveel bijwerkingen (duizelig, opgeblazen gevoel, geen eetlust).

Blijft raar: geen bh. Kan ze dus ook gewoon meteen al zien. Ze zien er heel strak uit op het moment, maar wel gaaf. Geen blauwe plekken enzo. Dat was bij mn 1e bv wel anders. Maar het echte resultaat kan ik niet goed zien, omdat er een dik verband tussen zit om mn borsten uit elkaar te houden. Dit moet 2 weken blijven zitten!!!!

Ben zo nieuwsgierig.....

Zal snel een fototje in mn album plaatsen van de 'huidige situatie'.

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Allereerst gefeliciteerd!

T is inderdaad een bizarre, omgekeerde situatie: wij zitten onze tieten hier allemaal zoveel mogelijk samen te drukken en alles te proppen in die shitkliniekbh's, bij jou is t net omgekeerde!

Maar hey: alles voor t goede doel hé :101:

Ik hoop heel erg voor je dat alles nu opgelost is, mijn probleem van verschillende boobies en te ver uit elkaar heeft mister P in elk geval opgelost gekregen, dus ik ga er van uit dat t bij jou nu ook helemaal goed is!

Een goed herstel gewenst,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!! Welkom back,ik herken je aan je bh,die had je van Moon overgenomen he??

:viannen_01:

Wel minder leuk met welke reden je terug moest komen hier maar wat zijn ze nu mooi geworden he?

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

Ik zag je fotos net in galerij,pff zo kan het dus ook verlopen ,heel goed dat dat ook eens gewoon verteld word hier,

Vind het echt erg jammer dat dat meestal niet verteld wordt en alleen de mooie plaatjes geplaatst worden,ook deze info is erg belangrijk vind ik zelf.

En zkr niet iets om je voor te schamen,t overkomt iemand en daar kun je niets aan doen,gelukkig heeft Plovier er een oplossing voor,dat van die bh vind ik echt geweldig hahaha.

Nog nooit gezien zonder bh naar huis te worden gestuurd,terwijl anderen 24 per dag in t sportbhtje moeten,hihi.

Nou op naar een goed herstel maar weer he,en rustig aan. :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Bboob: als het andersom lukt, moet het dan bij mij ook goed komen zu je zeggen haha. ze hoeven van mij ook niet ver uit elkaar hoor, maar net een klein beetje ruimte ertussen, zodat mn ook gewoon aan kunnen zonder dat de beugels in het midden op /in mn borsten prikken.

He vlinder! Wat leuk dat je reageert!

Dat klopt ja, die foto is idd de bh die ik van Moon had. Toen mn boobs nog in goede staat waren :67: .

Ik vind inderdaad ook dat het gezegd mag worden als het niet goed, en ben er ook wel achter gekomen dat ik niet de enige ben. Gelukkig wou Dr Plovier me helpen, want ook dat hoor je wel eens anders, helaas.

Nee, ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord, zonder bh naar huis. Maar dat tape/verband zit ook stevig. Alleen durf ik zelf haast niet te bewegen, je mist toch een beetje die zekerheid.

Ben ook zooo nieuwsgierig naar hoe het er nu tussen mn boobs uit ziet: hoe ver ze nu uit elkaar staan, of je er iets van ziet enz. Maar moet toch echt het verband 2 weken laten zitten.... zucht... wat een eeuwigheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

Ik ben afgelopen vrijdag voor een wissel gegaan. Ik had erge last van rimpelvorming en ook ws symmastia. De protheses stonden tegen elkaar aan, maar begreep dat het weefsel maar, gedeeltelijk gescheurd was.

Er was in iedergeval geen ruimte tussen mn boobs. Dit gaf dan wel een mooi spleetje maar ik kon geen goed zittende bh vinden, omdat altijd de tussen stukjes in mn borsten prikten,

Ik ben dus van binnenuit gehecht en er zijn nu 100% gevulde protheses gebruikt. Eerst had ik cereform 375 cc en nu de Motiva 380 cc. Bijna dezelfde maat dus. (ik had begrepen dat de motiva alleen iets smaller is, maar wel met iets meer projectie)

Ik ben nu 3 dagen PO. Met de pijn is het goed te doen, valt me alles mee. Allleen last van de (inwendige) hechtingen.

Ik draag ook geen steunbh, ik mag zelfs de komende 4 weken helemaal GEEN BH DRAGEN! want anders worden mijn borsten tegen elkaar gedrukt. Er zit nu enkel een dik verband tussen mijn borsten, dit moet 2 weken blijven zitten. Pas dan kan ik het volledige resultaat ook zien. (voor de nieuwsgierigen: mijn foto's staan in de gallerij)

Maar nu mijn vraag:

Het lijkt wel of mijn borsten kleiner zijn dan voor de wissel, kan dat met (bijna) het zelfde aantal cc?

of moet de spier nog oprekken en heeft dit met het herstel te maken? Bij mn 1e bv was dit wel het geval, maar het lijkt me dat de spier nu al opgerekt is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar dat aan ligt.... Geen idee haha. Ik heb naderhand gedacht dat het te maken had met het strak staan van de huid en de hardheid van de prothese, want toen na 6weken mijn borsten echt zachter werden, leken ze ook steeds groter.

Misschien dat het ook een beetje met onze verwachtingen te maken heeft. En ja .... Dat geduld he ;)

Schijnt toch echt het toverwoord te zijn ;)

Een goed herstel he, en lekker rustig aan!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.