Ga naar inhoud

Basje : 4 november 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Basje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren gebeld en het gaat er dan toch echt van komen: een BV !!! :107:

We (samen met mijn man) hebben 22 september om 9.40 uur een intake gesprek met dr Visser in de Wellness Kliniek....

Ben nooit blij geweest met ze en na 2 kinderen en borstvoeding is het er totaal niet op verbeterd ! Ik dacht altijd dat de kleintjes niet konden hangen..... Nou WEL DUS ! :18:

We zijn al een poosje (ahum; een jaar of 2 dus ........... ) aan het rondlezen op het web en het is eindelijk zover ! Nou ja; zover.. duurt nog wel even eer het 22 september is natuurlijk. Toch gek; als je zomaar "rondkijkt" ben je zo 2 jaar verder maar als je de afspraak maakt wil je eigenlijk volgende week al terecht ?!?!?!? :wacko:

Maar goed; ik lees (gelukkig) allemaal goede berichten over dr Visser dus dat scheelt. Ik heb nu een zo goed als lege C (en dan bedoel ik eerder leeg dan half vol), ben 1,60 meter lang (of kort..) en weeg 57 kg en wil graag uitkomen op een goed gevulde C. In eerste instantie wil ik voor die aanbieding gaan van de Monobloc ® Silicone Soft One. We zullen wel horen wat dr Visser ervan zegt, misschien is het wel helemaal niets voor mij.. Ik denk via de tepel maar sommige foto's daarvan zien er zo pijnlijk uit !?

Heeft misschien iemand tips of ervaring ofzo waar ik iets mee kan ?

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Basje,

Welkom hier! Eindelijk een consult dus. Ik snap wel dat je nu eigenlijk niet meer kon wachten. Ik moest 1,5 week wachten op een consult en wou eigenlijk al dezelfde dag komen :D

Ik heb verder geen tips voor je. Mijn BV was eergister en ik heb alles aan hem over gelaten. Niets zelf beslist, hij is de arts en weet wat hij doet.

Via de tepel lijkt mij ook erg pijnlijk, en het ziet er ook naar uit vind ik zelf. Ik heb het zelf via de borstplooi gekregen. Dat is een heel dun sneetje geworden van een cm of 4 schat ik.

Spannend hoor! En 22 september is idd nog wel even wachten.. maar voor je het weet is het al zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Eergisteren nog maar ? Dat is ècht nog maar net ! Hoe voel je je ? Heb je veel pijn of viel het wel mee ? Je leest soms verhalen !

Ben je er teverden mee ?

Waar en bij wie ben je gewwest ? Misschien stel ik wel vragen waarvan ik ergens anders op het forum de antwoorden gewoon kan vinden maar ik moet soms nog een beetje zoeken... :blush:

Wel bedankt voor je reactie en ik ben benieuwd hoe het je verloopt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi basje,

ik ben zelf 3 weken geleden geholpen geweest door dr visser in de wellness en maak je zeker geen zorgen deze dame weet wat ze doet.

ik heb alvast een goede tip voor je schrijf de vragen die je heb op want op zo een consult gaat het zo snel dat je dingen vergeet te vragen een de pc.

en als je vragen heb :89: ik antwoord ze graag.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Eergisteren nog maar ? Dat is ècht nog maar net ! Hoe voel je je ? Heb je veel pijn of viel het wel mee ? Je leest soms verhalen !

Ben je er teverden mee ?

Waar en bij wie ben je gewwest ? Misschien stel ik wel vragen waarvan ik ergens anders op het forum de antwoorden gewoon kan vinden maar ik moet soms nog een beetje zoeken... :blush:

Wel bedankt voor je reactie en ik ben benieuwd hoe het je verloopt !!

Ja donderdag pas. Ik voel me goed en ik moet eerlijk zeggen dat de pijn me echt 100% meevalt. Het slapen op mijn rug valt alleen tegen, ik krijg er zo'n rugpijn van maar dat lees ik bij bijna iedereen terug. En verder dan alleen moeite om uit bed te komen maar daar helpt mijn moeder me bij, want anders kom ik het bed niet uit :blush: en als ik opsta voel ik wat gebonk omdat het natuurlijk nogal strak staat. Maar verder geen pijn ofzo. Ik heb in 2 dagen pas 3 paracetamol op en het gaat goed. Ik doe rustig aan en krijg gelukkig veel hulp dus ik til verder niets.

Ik ben bij ACCZ geweest. Mijn topic staat hier http://www.borstenforum.com/index.php?showtopic=446 . Ik was altijd nogal depri over mijn borsten maar ik ben echt blij dat ik het nu heb gedaan. :rolleyes:

Je moet gewoon overal wat rondkijken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Eindelijk de knoop doorgehakt!!

Ik ook!! Ben er ook al jaren mee bezig en idd na twee zwangerschappen hangen ze bij mij als theezakjes!

nu ben ik ook bij Dr. Visser geweest, en 10 september is MY DAY!!

Ik krijg 360cc en 320cc voor de spier via de tepel. Het ziet er wel pijnlijk uit via de tepel, maar het laat bijna geen litteken achter!

Het consult gaat vrij snel, wat heb je en wat wil je hahaha. Ik heb het maar aan Dr. Visser overgelaten, want ja zij is tenslotte de chirurg, en weet waar ze het over heeft! (wachttijden in de wachtkamer zijn wel erg lang)

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tips waar je wat aan hebt ? Het staat er hier al vol van dus mijn tip : véél lezen :38:

Consult verloopt snel (15 min is een gemiddelde daar denk ik) dus eventuele vragen opschrijven . Op het consult duidelijk maken wat je wil maar ook wat je niet ziet zitten als rezultaat .

Iemand meenemen is ook niet overbodig want je wordt echt overdonderd en vergeet achteraf de helft (was zelf mijn aantal cc vergeten) . Zelf heb ik maar 5 min in de wachtkamer gezeten maar goed , destijds werkten er 4 chirurgen , nu enkel Dr Visser nog ...

Wat die nietjes betreft : lijkt idd pijnlijk maar is het niet ! Je voelt er niks van want je zenuwen zijn immers doorgesneden . Ook het verwijderen gaat snel : 1 minuutje waarbij je af en toe een prikje voelt (doen ze met een speciaal tangetje) .

Mij lijkt eerder in de borstplooi pijnlijker omdat die sportbh er 6 weken dag en nacht op drukt .

Btw , had je ook zo het 'bibber' toen je belde ? Adrenaline ! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dydy.

Ik ben inderdaad al een lijstje aan het maken ja; had mijn man ook al gezegd !

Nu er maar voor zorgen dat alles erop staat !

Hoi Mira.

Hoe lang zat er tussen jou intake gesprek en de operatie ? Ik denk dat ik het idd maar gewoon aan haar over laat; en dan gewoon het vertrouwen moet hebben dat het goedkomt :1:

Hoi B-cupje.

Ik hed idd ook al veel gelezen hier op het forum ! Alleen net als die cc's enzo; voor en achter de spier of een dual pocket (?) Er staat zoveel ! :wacko: Het liefste zou je het verhaal van iemand willen lezen met dezelfde theezakjes als voor, hoe het is gegaan, en hetzelfde resultaat nadien. Zodat je meteen alles weet specifiek voor jezelf. Zo werkt het natuurlijk niet en daar het je ook je intake gesprek voor, maar toch..... Nou las ik ook dat je het aantal cc's kunt bekijken bij jezelf met zakjes met gekookte rijst in je bh; maar is bv 320 cc dan 320 gram ofzo ???

Achja, zoveel vragen en het duurt nog zooooo lang... Maar ik ben wel super blij met het forum !!!! Dat je van alles kunt lezen, opzoeken en bekijken ! Dames; BEDANKT :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi excella,

Het duurde even eer ik kon antwoorden; ik ben zaterdagmiddag met een keelontsteking in bed beland tot nu toe :98: .. Het is nog geen 10 maar ik kan in ieder geval weer ièts.

Hoe is het met jou ? Voel je je nog steeds goed ? Ga jij hier ook nog foto's plaatsen ?

Dat is inderdaad wel een goed idee van dat lijstje ! Daar had ik niet eens aan gedacht :106:

Heb jij dat met die cc's en de rijst of water ook geprobeerd ?

Groetjes ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Basje,

Ik heb zelf niets geprobeerd met zakjes en rijst enzo :)

Ik ben naar de kliniek gegaan voor een consult en heb gezegd dat ik niet zo goed wist hoe groot ik het wou. Toen gingen we passen tot ik het mooi genoeg vond. En dat bleek dus uiteindelijk 360 cc te zijn en bij mij een C-cup.

Ik voel me verder echt super goed. Ik heb helemaal geen pijn gehad, en het is nu 6 dagen geleden en voel me prima. Ben helemaal verbaasd erover.

Voel je je alweer wat beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi basje :1:

Ik ben 2 weken geleden geholpen door Dr Visser.

Ben echt heel tevreden en het gaat heel goed allemaal :109:

Ik heb ze via de borstplooi ik mocht van haar zelf kiezen,en ik vond het ook pijnlijker eruitzien via de tepel..

Morgen ga ik op controle,ik ben echt heel tevreden over de kliniek en over de Dr en ik hoop dat jij straks ook zo blij en helemaal happy zal zijn!!

:116: groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat gelukkig al weer beter; anti-biotica doet wonderen :59: !!

Ik vind het argument van B-cupje toch wel erg goed om het via de tepel te laten doen ! :35: Ik denk dat ik het dan toch ook wel zo zou willen; als ik mag kiezen natuurlijk ....

En blij ben ik toch wel als het klaar is !!!!!! Dan vier ik écht feest :43: Dan ben ik na al die jaren misschien eindelijk eens blij met ze ?!

Maar door alle berichten die ik hier op het forum lees denk ik wel dat ik dr Visser een goede keuze is en dat ik haar kan vertrouwen; zij weet uiteindelijk waar ze het over heeft. Wij kunnen alleen maar aangeven wat we wel en niet willen.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het weekend zat ik (na wat neuzen op het forum..) mezelf af te vragen wanneer ik aan de beurt zou zijn voor de operatie als ik 22 september pas op consult ga en dr Visser 1 keer in de week (als ik het goed begrepen heb natuurlijk) opereert :blink: . Met de komende feestdagen enzo. Ik dacht dadelijk ben ik volgend jaar "pas" aan de beurt (echt erg dat je er dan niet meer op kan wachten.... :blush: !!). Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ze gebelt....

Het wordt 5 november :101: !! Ik kon ook de donderdag voor de vakantie komen maar ik weet al dat ik in die vakantie geen vrij kan krijgen ....

Ben wel blij dat ik toch maar gebelt heb; ze vonden het ook helemaal niet raar ofzo (wat ik eigenlijk wel een beetje verwachte...)

Laat de tijd nu maar vliegen !! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

|Hoi Basje,

Spannend hoor!! Ik krijg 29.09 mijn BV :Dbij Mediconsult in Haarlem!

Maar ik wil je als tip meegeven.. ga ook eens naar een andere kliniek..

Gewoon op consult zodat je kunt vergelijken.. er zijn zelf klinieken die de consulten vrijblijvend doen, dus dan kost dit je niet steeds 35 euro.

Ik had zelf een afspraak bij WK maar ik heb deze geannuleerd, ik had hier toch geen goed gevoel, maar goed dat was mijn gevoel...

Heb nadat ik de afspraak had gemaakt pas onderzoek gedaan naar deze kliniek.. en helaas veel nare dingen gevonden, wel staat Dr L visser goed aangeschreven..

en er zijn ook echt absoluut heel veel mensen die hier heel tevrede over zijn.

Stel in iedergeval zoveel mogelijk vragen, en doe ook onderzoek vooraf.

Deze zijn ook op deze of de andere forum te vinden..

En ga absoluut niet voor de prijs, dat doen helaas ook een hoop mensen ( ik in eerste instantie ook )

Wil je niet afschrikken hiermee, maar ik denk echt dat het heel belangrijk is dat je echt achter de klinieken chirurg moet staan..

Geloof dat scheelt een hele berg slapeloze nachten en weggegooit geld ( administratie kosten )

O, en mijn allerlaatste tip, beslis niet de zelfde dag, denk er in iedergeval een dag og 2 dagen over na...

Nou ben heel erg benieuwd hoe jou ervaring daar is!

groetjes Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren gebeld en het gaat er dan toch echt van komen: een BV !!! :107:

We (samen met mijn man) hebben 22 september om 9.40 uur een intake gesprek met dr Visser in de Wellness Kliniek....

Ben nooit blij geweest met ze en na 2 kinderen en borstvoeding is het er totaal niet op verbeterd ! Ik dacht altijd dat de kleintjes niet konden hangen..... Nou WEL DUS ! :18:

We zijn al een poosje (ahum; een jaar of 2 dus ........... ) aan het rondlezen op het web en het is eindelijk zover ! Nou ja; zover.. duurt nog wel even eer het 22 september is natuurlijk. Toch gek; als je zomaar "rondkijkt" ben je zo 2 jaar verder maar als je de afspraak maakt wil je eigenlijk volgende week al terecht ?!?!?!? :wacko:

Maar goed; ik lees (gelukkig) allemaal goede berichten over dr Visser dus dat scheelt. Ik heb nu een zo goed als lege C (en dan bedoel ik eerder leeg dan half vol), ben 1,60 meter lang (of kort..) en weeg 57 kg en wil graag uitkomen op een goed gevulde C. In eerste instantie wil ik voor die aanbieding gaan van de Monobloc ® Silicone Soft One. We zullen wel horen wat dr Visser ervan zegt, misschien is het wel helemaal niets voor mij.. Ik denk via de tepel maar sommige foto's daarvan zien er zo pijnlijk uit !?

Heeft misschien iemand tips of ervaring ofzo waar ik iets mee kan ?

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou hier ben ik dan weer :48: ,

Ben bij dr Visser geweest en het was helemaal goed :35: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een leuk mens ! Het was helemaal niet druk en heb geloof ik maar 1 minuut in de wachtkamer gezeten..

Ik had netjes mijn vragenlijstje bij me maar de meeste vragen had ze beantwoord voor ik ze kon stellen !

Ik vond het niet echt belangrijk of het wel zou klikken met dr Visser, het belangrijkste voor mij is dat ze d'r vak goed verstaat.

Dat gevoel had ik al voor ik haar had gesproken nav alle berichten hier, het is nu alleen maar mooi meegenomen dat het klikte !

Ze gaat mijn borstplooi 1cm verlagen en ik krijg aan beide kanten 320cc. Dan kom ik als het goed is uit op een mooie volle C die qua volume goed bij mijn (nu nog lege) borsten past.

:43::43:

Nu nog "even" wachten :D

Groetjes,

Basje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier ben ik dan weer :48: ,

Ben bij dr Visser geweest en het was helemaal goed :35: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een leuk mens ! Het was helemaal niet druk en heb geloof ik maar 1 minuut in de wachtkamer gezeten..

Ik had netjes mijn vragenlijstje bij me maar de meeste vragen had ze beantwoord voor ik ze kon stellen !

Ik vond het niet echt belangrijk of het wel zou klikken met dr Visser, het belangrijkste voor mij is dat ze d'r vak goed verstaat.

Dat gevoel had ik al voor ik haar had gesproken nav alle berichten hier, het is nu alleen maar mooi meegenomen dat het klikte !

Ze gaat mijn borstplooi 1cm verlagen en ik krijg aan beide kanten 320cc. Dan kom ik als het goed is uit op een mooie volle C die qua volume goed bij mijn (nu nog lege) borsten past.

:43::43:

Nu nog "even" wachten :D

Groetjes,

Basje !

hey basje leuk dat je ook bij dokter visser bent geweest ik word in december door haar geopereerd ook 320 cc ik wens je veel succes en hoop dat ze heel mooi worden

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Da´s toevallig ! En we krijgen nog hetzelfde ook ! :35:

Hoe is het nu bij jou en waar zou jij op uitkomen ?

Hoi Poppy,

Ik ga absoluut voor dr Visser én de Wellnesskliniek.

Ik heb ook negatieve berichten over de Wellness gelezen maar als je goed kijkt is dat allemaal oud nieuws. Ik heb me van te voren goed ingelezen via allerlei info die je kunt googlelen; erg handig. Die negatieve berichten lees je nu helemaal niet meer.

Voor zover ik weet zijn de 2 pc's die er in die tijd werkte dat het er "niet goed" ging allebei weg daar en is de directie ook (gedeeltelijk ?) vervangen.

Wat ik heel belangrijk vind is dat de pc die je krijgt goed kundig is; of ze dat een serpent van een mens is interreseerde mij eigenlijk niet. We hoeven geen vriendinnen te worden toch ;) ?

Maar ze maken op mij absoluut een goede indruk; zowel de pc als de kliniek zelf !

Ik heb er dan ook de volste vertrouwen in !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey basje bij mij is het nu een kleine b cup en het word een volle c als het goed is

maar mijn lengte is 165 0f 166 en kilo 56 heeft ook met bouw te maken

wat is jou lengte en kilo's

ik wil dat ze groot vallen als het groter valt dan ik verwacht had vind ik het niet erg maar als ze kleiner vallen dan is het minder leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf denk ook na om bij Dr. Visser te gaan, maar what about de Wellness kliniek? Ze staan zo slecht in de media en dergelijke..

hey poppy

ik was naar de welness geweest voor een consult na uren wachten was ik eindelijk aan de beurt en ze was zo kattig ik vond het helemaal niet leuk en zei was echt boos weggegaan, maar ik hoor alleen maar goede verhalen over dokter visser en heb nu al een paar fotos gezien van meiden die het door haar hebben laten doen nou ziet er allemaal goed uit hoor.

dus heb ik toch besloten om ht te laten doen door haaar wegens geldproblemen het is daar goedkoper en voor die 2000 moest ik al zo lang sparen laat staan als ik Mghan silikonen wou nemen hoe lang moet ik dan wel niet sparen, ik vertrouw er gewoon op!

als je te veel nadenkt dan wordt je te kieskeurig,en dan durf je het nergens

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.