Ga naar inhoud

Basje : 4 november 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Basje

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ Wesje,

Sorry voor de late reactie ...

Ik ben 1,60 en weeg 58 kg dus dat komt goed overeen met jou !

@Poppy,

Ik wilde eigenlijk gewoon dr Visser. De kliniek is dan voor mij een bijkomstigheid. Maar ik vind het een beetje zonde om voor een zelfde operatie door dezelfde pc in een ander gebouw misschien het dubbele te moeten betalen.

Ze hebben me gebelt van de Wellness of ik niet een dag eerder kan ... NATUURLIJK !!! :43:

Geen punt voor mij (gelukkig) want ik had deze dag toevallig al vrij genomen !

Vandaag begonnen met het suplement en de druppels tegen blauwe plekken en nu maar afwachten.

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 4 nachtjes slapen :63::3: ; ik ben gisteren gebelt dat ik er om kwart voor 9 moet zijn :43::101::5:

Zodra ik geweest ben horen jullie ervan !!

Absoluut !! :125:

Vanavond alvast de foto's voor maken; zodra ik geweest ben en de foto's na heb ga ik kijken of ik hier ook een album aan kan maken !

:48:

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 4 nachtjes slapen :63::3: ; ik ben gisteren gebelt dat ik er om kwart voor 9 moet zijn :43::101::5:

Zodra ik geweest ben horen jullie ervan !!

Absoluut !! :125:

Vanavond alvast de foto's voor maken; zodra ik geweest ben en de foto's na heb ga ik kijken of ik hier ook een album aan kan maken !

:48:

Basje

o spannend basje, ik ben nieuwsgierig naar je ervaringen en foto's

ik en erg blij voor je:)

liefs ik hoor wel van je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal :48: ,

Daar ben ik dan weer na een zéér geslaagde dag :35: !!!

Moest me om kwart voor 9 melden en werd om 9 uur mee naar boven genomen. Hier zijn foto's genomen en moest ik een vragenlijst beantwoorden voor de operatie. Hierna mocht ik terug naar de wachtkamer waar mijn man op mij zat te wachten. Na het verwerken van de foto's en mijn antwoorden (denk ik..) werd ik een kwartiertje later naar mijn kamer gebracht. Wat een mooie nette kamers ! Echt net of je in een hotel bent aangekomen; een bed, douche en toillet. Alles lag al voor me klaar: zo'n "mooi" groen operatieschort :38:, haarnetje, een lekker warme badjas en slippers ! Daarna moest ik de 1e diclofenac steken (zetpil :144: ) en vertelde ze dat dr Visser met +/- een half uurtje zou komen. Hier waren we al op voorbereid en hadden wat leesvoer meegenomen.

Toen dr Visser kwam heeft ze het een en ander getekend op mijn borsten; ze was erg vriendelijk en vrolijk ! Daarna moesten we nog even wachten en om 11 uur werd ik opgehaald om mee te gaan naar de operatiezaal. Hier kreeg ik plakkertjes voor mijn hartslag opgeplakt en een infuus met een zoutoplossing. Hierna zei de verpleegster dat ze bij mijn infuus een spierverslapper zou toevoegen en dat dat misschien een beetje een branderig gevoel in mijn arm zou kunnen geven maar dat zou ik dus ècht niet kunnen vertellen want dat weet ik al niet meer :106: . Hierna weet ik nog wel dat ik 1 keer een klein beetje wakker was maar dat ik niet echt iets kon zien of horen; net alsof je onder een donzen deken ligt ofzo die heel licht blauw is. Hierna ben ik op de uitslaapkamer ook half half een beetje "wakker" geweest (of wat daar voor door moet gaan dan).

Toen ik weer terug op de kamer kwam heb ik wel half meegekregen dat ik mijn billen moest optillen en verschuiven om weer terug op mijn bed te gaan liggen en ik was weer weg !!! Dat is echt vreemd; je wilt wel wakker worden en wat zeggen maar dat lukt gewoon niet. Mijn man vertelde dat ik wel 7 keer haaaii heb gezegd en 7 keer heb verteld wat ik tegen de operatieassistente heb gezegd.... Hij vond het erg grappig.

Nadat ik echt een beetje wakker was had ik ontzettende dorst en een droge mond en heb ik in 1 keer een glas water leeg gedronken; voor iedereen niet nog moet gaan -> NIET DOEN :84: !! Komt er namelijk net zo hard weer uit.. Je kan beter gewoon alleen je mond even spoelen met een klein slokje en dat doorslikken... Toen heb ik ook voor het eerst mijn nieuwe borsten bekeken :126::101::123: wat zijn ze mooi !!!!!!! Alle lof voor dr Visser :59: zij krijgt van mij echt een dikke 10 !

En ook alle lof voor mijn lieve man !! Hij heeft mij echt zo fijn geholpen en gesteund (De schat :119: !!) zowel vooraf als nadien !

Terug thuis heb ik me op de bank geïnstaleerd en is hij de kinderen gaan halen bij de oppas. Hierna hebben we frietjes (Ja, echt waar !!) gegeten en heeft hij de kinderen op bed gelegd. Voor dat ik naar bed ging heb ik nog een diclofenac gezet op aanraden van de verpleegster en heb daarna heerlijk geslapen op mijn rug met een lekker dik kussen.

Vanmorgen werd ik om 8 uur wakker in een heel stil huis en dacht, weet je wat, ik ga lekker uitslapen !! En om 10 uur werd ik weer wakker. Het opstaan ging goed en ik heb geen pijnstiller meer gebruikt !

Het is me al met al echt enorm mee gevallen !! Moet na vandaag nog 2 dagen de gaaspleister verschonen en daarna hoef ik deze niet meer te plakken. Na 12 dagen mogen de krammetjes eruit wat ook de huisarts mag doen. Na een week mag ik weer auto rijden en na 3 maanden moet ik terug op nacontrole.

Wat pijn betreft valt het echt mee ! Mijn borstbeen is gevoelig, mijn ribben onder mijn oksels zijn ook gevoelig en het gewicht van de implantaten trekt een beetje aan mijn schouders maar dat is niets onoverkomelijks !

Wat het uiterlijk van mijn borsten nu betreft ben ik ook al erg blij :126: . Het is echt wat ik wilde; mooi in proportie en niet overdreven groot: een mooie volle C-cup. Voorlopig dan want het moet zich allemaal natuurlijk nog zetten :125: ... Ik ga zo even kijken om een album aan te maken zodat wie wil dit ook kan zien !

Ik had trouwens bij beide borsten een borstplooi verlaging.

Kortom; ècht GEWELDIG !!!!

Groetjes van een nieuw Basje !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Wat fijn te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan! En nu maar hopen dat die pijn ook weg blijft.... Ik voelde me de dag erna ook wel redelijk goed maar dat klapte bij mij wel in...

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, heb je ze voor of achter de spier? En hoe gaat zo'n borstplooi verlaging als ik vragen mag?

Nou, laat je lekker verwennen en 'beterschap'!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bo,

Ik neem elke dag maar zoals hij komen gaat ! Meer kan ik niet doen.. Buiten niets doen dan !!

Vanaf de onderkant van je tepel naar de borstplooi hoort ongeveer 4 cm te zijn en bij mij was dit aan beide kanten maar 3 cm. Als ik het goed heb verlaagt ze de plooi met het maken van de pocket waar de prothese in komt ofzo..

Ik heb ze voor de spier gekregen en ben echt al heel erg blij met ze ! Heb bij mijnalbums al een album aangemaakt; ik moet alleen nog "even" uitzoeken hoe ik die link hier kwijt kan.. Als iemand me daarmee kan helpen ?!

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Basje,

gefeliciteerd met je aanwinsten en fijn te horen dat alles zo goed gegaan is!

als je in mijn album staat,staat er helemaal boven een link; http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key= en dan nog de code erachter. deze kopieer je dan plaats je in je handtekening.

hopelijk lukt het!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2; en het gaat nog steeds goed :43: ! Wel voor de zekerheid met diclofenac gaan slapen maar geen probleem !! :101:

Nou ja, 1tje dan: heb ik een album aangemaakt; met ww. maar als ik de url erop zet kan je kijken zonder m'n ww.. ?!?!? Dus ik dacht, dan zet ik het in mijn handtekening krijg ik die ook niet aangepast.. :106: Wat doe ik nou fout ??? :23:

Als iemand mijn foto's wil zien moeten ze maar even een berichtje sturen ofzo.. maar ik geeft nog niet op !!

Groetjes,

Basje !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he wat fijn Basje..

je kan beter voor nix een pijnstiller innemen dan pijn lijden vind ik. ik ga de eerste dagen gewoon preventief pijnmedicatie slikken. ik hou niet van pijn en heb ze gehad dus neem ze gewoon in.

je doet nix fout meid,er zit dan geen ww op. die moet je apart aanmaken. ik heb een mailtje waarin het duidelijk staat omschreven. stuur het zo naar je toe.

ennuhhh ik wil graag je fotos zien! bij deze dus haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was héééééél benieuwd , zeker doordat je borstplooien verlaagd werden .

Moet zeggen , ziet er heel goed uit op de foto's .

Mooie vorm (nee , geen 'ballen' tuurlijk niet!) , weinig blauwe plekken (enkel een beetje ter hoogte van die borstplooi) en zo te zien weinig bloed uit de nietjes .

Dr Visser is dan ook een topper en dat is eraan te zien .

Je mag terecht fier zijn ! :35:

Ben je fel 'opgezwollen' ? Mijn omtrek was 8cm toegenomen de eerste dagen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

@ Patries; jou mail was ècht super duidelijk ! Het is helemaal gelukt

@ B-cupje; ik was inderdaad iets opgezwollen, mijn sportbh zat "lekker" :39: strak, alleen heb ik dat niet opgemeten. Zie zwelling is nu nagenoeg weg. Ik probeer al een poosje de link naar mijn album in mijn handtekening te zetten maar ik krijg na het wijzigen een foutmelding en dus niet aangepast..

@ Wesje; je bent bij dr Visser absoluut in goede handen ! Niets dan lof voor haar werk !!

Het gaat hier nog steeds (boven verwachting) goed :35: ..

Buiten natuurlijk soms nog wat moe zijn :100: en goed in de gaten houden dat ik niet teveel doe :blush: ... Ik voel en hoor ook de befaamde "luchtbelletjes" knetteren waar mijn zoontje van 5 erug om moet lachen :152: want mamma laat poepjes met haar borsten :huh:

Het geneest ook erg mooi allemaal (vind ik dan..) dus ik heb er alle vertrouwen in ! Ben zó blij dat ik het heb gedaan !!! Maar met man en kinders uit huis is het wel erg stil hier..

Heb wel mijn foto's ge-update met o.a. de "pijnlijke" nietjes die ik (gelukkig) nog steeds niet voel !

Al met al mag en ga ik absoluut niet klagen en gelukkig zitten zijn (samen met mijn man :6: ) met "onze" tweeling :4: !!

Groetjes,

Basje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi basje,

fijn om te horen dat het goed gaat, grappig zeg dat luchtbelletjes knetteren/of geluid maken hoor je dat best wel hard net als scheetjes:) hahahah, nou heb ik een vraagje welke maat sport bh had jij gekocht of heb je het na je operatie gekocht? want ik vind het best moeilijk om te bepalen welke cup sport beha het wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Je hoort het niet super hard hoor; maar als je luistert hoor je het wel :6: ..

Het is al een stuk minder, ik heb alleen bij mijn rechter borst nog een wat grotere luchtbel zitten.. Is echt vreemd om te voelen maar die gaat ook vanzelf wel weer weg :4:

Ik heb op advies van dr Visser van te voren 1 bh gekocht, een 75C. Haar persoonlijk advies is om deze zodra je naar huis gaat na de operatie aan te doen (ook al staat in de nazorgbrief anders). Gisteren ben ik toevallig met een vriendin bij Livera om een 2de gegaan en dat werd een 75D :126: . Dus ik ben erug tevreden !! :125:

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries :48: ,

Bedankt voor het compliment; en die nietjes doen dus ècht geen pijn !

Ik dacht ook aan de foto's te zien dat het erg pijnlijk zou zijn maar ik voel ze toch echt (nog ?) niet.. :106:

Kan natuurlijk misschien nog komen maar nu heb ik in ieder geval niet de band van m'n bh die op de hechtingen druk. Maar voor beide is natuurlijk iets te zeggen !!

Groetjes,

Basje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi basje,

eerste resultaten zien er supergoed uit, wel een beetje pijnlijk, auw, blauw! of was dat nog jodium? ik vind het een mooi maatje, benieuwd hoe alles nog gaat veranderen, had jij voor of achter de spier?

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Dat was geen jodium... :144: Maar de pijn viel toen best mee hoor; het was (en is nu ook nog wel iets) ook best dik van het vocht enzo. Maar die druppels en crème tegen blauwe plekken helpen echt ! Ik ben nu alleen nog maar een klein beetje licht groen.. :lol:

Ik ben ècht dé ultieme blauwe plekken koningin :127: en heb echt zonder dat ik het weet opeens geweldige blauwe plekken. De maandag voor mijn operatie heb ik nog mijn scheenbeen gestoten tegen een vol krat met flesje en waar ik normaal dan binnen een dag paars en blauw ben heb ik nu alleen een wazig rood plekje gekregen die eigenlijk ook niet eens pijn deed ! Dat was dus echt nog eens de proef op de som nemen :125: .

Ik heb ze voor de spier gekregen en ben zelf ook erg blij met maat. Nu inderdaad nog "even" wachten tot het eind resultaat maar we zijn er nu al blij mee ! Voel me echt super vrouwelijk ! :3: Wat mijn man ook weer gelukkig maakt!

@ Barby

Ik ga je een pb sturen !

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.