Ga naar inhoud

Basje : 4 november 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Basje

Aanbevolen berichten

Hoi Barby,

Dank je wel, ik ben er ook erg blij mee ! :126:

Voor het eerst in mijn leven ben ik blij met mijn borsten zonder dat er een baby aan zit te lurken en je van die "geweldige" voedingsbh's aan moet.. Niet dat een sportbh nou zo geweldig is maar tegen de tijd dat die uit mag heb je ook geweldige borsten en niet van die leeggezogen hangertjes.... :4:

Nu alleen nog de zweep erover om de laatste 3 kilo's er nog af te halen :160: ..

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Vergeet niet dat die extra kilo's ook te maken hebben met vochtophoping .

Pas na 3 weken is dat uit je lichaam .

In sommige klinieken wordt er met drains gewerkt die 't vocht afvoeren , in de WK niet : het moet op natuurlijke wijze eruit > veel water drinken helpt :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje,

Bedankt voor het advies; ik had inderdaad geen drains nee.

Ben van de week weer (op het gemakje) begonnen met werken. Ik doen momenteel alleen buro-werk. Vond mijn baas geen probleem en ik moet zelf aangeven wanneer ik weer wat meer kan doen. Het rijden was de eerste keer (20 minuten) redelijk maar ik was wel blij dat ik er was ! Verder gaat het goed, merk het wel als ik te veel doe, dan gaat het iets trekken en "branden". Zodra ik dit voel hou ik gewoon een poosje mijn gemak en weet ik dat ik dat in ieder geval voorlopig nog even niet moet doen.. Vorige week donderdag hebben ze nog van de kliniek gebeld hoe het allemaal gaat, waar ik op moet letten en vroegen ze hoe de kliniek en het personeel bevallen is. Echt netjes ! Maandag zijn de nietjes eruit gehaald en 2 dagen later waren nagenoeg alle korstjes eraf ! Wat een verschil ! Je ziet er echt bijna niets meer van !! Vanavond weer foto's maken en morgen in het album plaatsen !

Groetjes,

Basje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel ander zicht die nietjes eruit en 't litteken vervaagt verbazend snel ja . Is ook een pak minder 'trekkerig' allemaal .

Tja , de eerste weken gaat die borstspier het wel laten weten wanneer je wat teveel hooi op je vork neemt wat zich dan uit in dat branderig , soms stekend gevoel . Gewoon gas terugnemen ja .

Fijn dat je herstel zo vlot verloopt en leuk te lezen dat je blij bent met het rezultaat , wat er alleen maar mooier op wordt :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren is het er niet meer van gekomen maar ik ben weer "ge-updated"...

Moet wel lachen want voor de mensen die het niet weten het valt (tot nu toe) nog niet op :154: ! Maar ik heb ook nog niet met echt strakke truitjes gelopen :38: , dan zal je ze wel horen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesje,

Ben weer vollop aan het werken en dan hou je automatisch minder tijd over voor achter de computer... :blush: Zeker met 2 jonge kinderen, school, zwemles ed...

Het gaat allemaal (nog steeds) heel goed en voorspoedig. Ik heb volgens mij nog steeds een D-cup maar ik heb ze na de laatste keer niet meer op laten meten. De sport-bh maat D zit in ieder geval nog steeds veel lekkerder en minder strak dan de C ! Ben nu bijna 5 weken po dus ben benieuwd wat het is als ik om gewone bh's mag !! Weet iemand trouwens wanneer dat weer kan ? Ik heb het geloof ik wel al ergens gelezen maar ik weet niet meer waar..

De luchtbelletjes zijn bijna allemaal weg. Er zit er alleen nog 1 bovenin mijn rechterborst maar die is al een heel stuk kleiner geworden. Deze was echt heel erg groot vond ik, +/- 1,5 cm ofzo. Nu moet ik goed voelen en zoeken om hem te vinden dus dat gaat goed.

Ik kan ook weer redelijk op mijn zij liggen (hoe ik toch wel het meest lekker slaap..) maar nog niet zo lang. Dat doe ik dus ook nog maar niet. Ze zijn al iets aan het uitzakken maar ze zijn er nog niet..

Al met al erg blij en van mij mag het een D blijven !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Basje,

fijn te horen dat alles zo goed gaat. ook met werken en autorijden :)

je mag na 6 weken weer gewone bh's aan. push up wordt langer wachten aangeraden (ergens op het forum).

ik heb nog helemaal geen luchbel gevoeld of gehoord haha.. wanneer had jij die?

Ja lekker he?! maar ook ik ga toch ook nog terug op mijn rug liggen. veilig gevoel zullen we maar zeggen. maar dat ff op je zij is soms wel erg lekker :D

nou,ik hoop voor je mee dat ze een D blijven. Zal ws wel.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Da's fijn te horen ! Nog 1,5 week met die geweldig mooie sport-bh's !

Zou wel fijn zijn; ga ik samen met mijn man eens wat moois kopen en nu eens een keer zónder push-up !! Loop er mijn hele leven al zo'n beetje mee en ik vind het echt héérlijk dat het niet meer nodig is !! Maar wie weet ...

Die luchtbelletjes had ik al vanaf het begin; echt een knetteren deden ze ! Ons zoontje van 5 vond dat echt geweldig; dan lag hij helemaal in een deuk ! Jij hebt dat niet gehad ? Als ik over mijn huid wreef (net boven mijn borst) dan knetterde het gewoon..

Op je rug liggen is inderdaad een veilig gevoel ! Als het nou helemaal zonder ongemakjes gaat dan ga ik wel weer zo liggen !

Ik hoop eigenlijk ook dat het een D blijft !!

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was wel echt lachen hoor ! We hadden de grootste lol :152: . Mijn zoontje (5) vroeg steeds of ik weer scheetjes wilde laten met mijn borsten :106: ....

Nu niet meer hoor; hij zegt alleen dat ik mooie volle borsten heb en of hij nog eens mag kijken en of het geen pijn meer doet..

Mijn dochtertje (2,5) loopt met haar poppen wagen en vraagt dan of ik de pop uit de wagen wil halen want ze mag niet tillen :154:

Dus eigenlijk de grootste lol hier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is pas 5 maar wel wijs; je kan maar beter eerlijk en open zijn, krijg je veel minder vragen van !

Wel echt heel fijn; krijg (niet altíjd van de kids..) echt alle steun thuis. Scheelt héél veel. Mijn man heeft ook altijd achter mijn beslissing gestaan en me absoluut onvoorwaardelijk gesteund !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat vind ik ook. ben ook heel open geweest tegen mijn bijna 12 jarige zoon. eerlijk duurt het langst :)

en ook van mijn zoon krijg ik niet altijd alle medewerking. pubertijd speelt ook mee maar ook mijn eigen schuld; te veel verwend <_<

maar van mijn husbi wel! vind het helemaal geweldig :123: haha en dat is heeeel erg fijn!

wat zijn we daarmee gezegend he?!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut !! Dat scheelt zó veel !

Bij ons is het nog niet zoals in de pubertijd (van wat ik hoor dan natuurlijk..) ! Alhoewel mijn dochtertje soms wel haar best doet !! HAHA; vandaag had ze een jurkje aan en een haarband, dus we zeiden: je lijkt wel een prinses. Zegt ze doodleuk en bloedserieus Nee; ik bén een prinses ! Dus dat belooft nog wel wat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi basje,

heb (nu pas) je laatste foto's gezien, ziet er supergoed uit. wat is het dan ook leuk om mooie lingerie te dragen. leuke kids heb je, erg leuk om te lezen!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vanacht voor het eerst zonder bh geslapen; HEERLIJK :126: !!!

Vandaag ook voor het eerst een gewone bh aan ..... 75 D !!! :101:

Ze zijn mooi aan het uitzakken (zegt mijn man en ik vind dat eigenlijk ook wel.. :125: )en het gaat goed. Mag weer op het gemakje gaan tillen enzo. Echt fijn dat die eerste 6 weken voorbij zijn. Lijkt aan de ene kant heel lang maar is toch ook wel voorbij gevlogen :35: !

Ik heb wel al een goed voornemen voor het nieuwe jaar; wat vaker op het forum ... :11:

Maar met 2 kleine kinderen, drie dagen in de week werken, zwemles, huishouden enz.. Maar dat hoef ik waarschijnlijk niemand hier te vertellen :6: .

Ik ga vanavond weer nieuwe foto's maken en weer zo snel mogelijk plaatsen !

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.