Ga naar inhoud

annca : 22 juni 2009 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja hoor, alles goed.

Net mijn eerste sessie op de crosstrainer volbracht. Of bijna dan. Er zit iets op dat T-Trainer heet en dat heb ik 19 minuten gedaan. 20 was het doel. Dat ga ik nou een een paar weken 3 x per week doen. Kijken of het helpt tegen het buikzwembandje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik crosstrain braaf: om de 3 dagen 20 minuten. Het gaat elke keer iets makkelijker. Over een week ofzo ga ik maar een 24 minuten proberen. Het is een soort gevarieerde interval training. Best leuk om te doen. Zwembandje zit er nog wel en wat mijn houding betreft: ik weet eigenlijk niet of dat al beter wordt. Ik weer eens extra opletten.

Ik las een tijd geleden van iemand (Annemieke of Niiietje dacht ik) hier op de site die vertelde dat er na maanden nog een hechting uitkwam. Volgens mij bij mij nu ook! Een wit puntje (draadje?) aan de rechterkant van mijn verticale litteken aan mijn rechterborst. Er zit daar ook een rood vlekje. Ik kan het niet goed bekijken, want het zit buiten het directe zicht en in de spiegel is het weer te veraf. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja dat was ik inderdaad! Alles was al een paar weken dicht en toen kwam er opeens nog een draadje naar buiten! Ach ja, beter eruit dan erin ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Zo nu en dan lees ik hier en daar nog wel eens wat en het valt me op dat de littekens velen bezighouden. Vandaar dat ik een "come-back" maak met nieuwe foto's 5 maanden en 2 weken na de ingreep. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd vergelijkbare foto's te maken. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik heb nooit ergens mee gesmeerd (bio-oil en dat soort producten). Wel masseer ik onder de douche met name de horizontale littekens met een washandje. Niet op advies van iemand, maar gewoon omdat het goed voelt. Ik draag nog steeds geen beugelbeha's, maar daar heb ik het toch al nooit zo op gehad.

O ja: ik hoor bij de ouderen: ik ben 54. Ik ben elke dag nog heel blij dat ik het heb laten doen!

Groetjes, Annca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Annca,

Leuk om weer wat van je te horen in je eigen topic. Ik heb je foto's net bekeken en het is echt super geworden. De littekens zijn heel mooi geworden, bijna niets van te zien oke je ziet ze wel, maar als die van mij ook zo mooi worden ben ik super tevreden.

Ik denk dat veel nog orienterende vrouwen/meiden dit heel fijn vinden om ook het resultaat te zien na meerdere maanden.

Maar even een vraagje waarom draag jij geen beugelbh? Doet dit nog zeer op de littekens?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.