Ga naar inhoud

annca : 22 juni 2009 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb wel linksonder een klein stukje wit draad (lijkt op rijgdraad) zitten. Heb ik een beetje aan getrokken, maar dat deed pijn. Het zat ook vast, dus ik laat het maar mooi zitten.

Vandaag de 4 weken mijlpaal bereikt!!! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Na hoeveel tijd kunnen die hechtingen eigenlijk gaan oplossen? Dan weet ik dat ik me dan niet kapot hoef te schrikken als ik ineens iets in me bh zie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik niet. Ik heb nog niks gezien. Misschien tussen nu en mijn volgende afspraak (24 augustus)? Zodra ik wat zie/merk laat ik het weten! Ik geen zichtbare hechtingen, behalve aan de buitenkant en onder mijn tepels een lusje/stukje visdraad en die zitten er nog steeds. Ik heb er geen last van, dus ik laat het maar mooi zitten.

Oja, ik had rondom mijn tepels dunne zwarte draadjes, maar die waren volgens mij na een week al weg. Niks van gemerkt verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Verschilt per persoon. Heeft er o.a. mee te maken met hoe snel je lichaam 'vreemde' materialen afbreekt. Maar over het algemeen is dat na een week of 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik merk het allemaal vanzelf wel, het zwarte is iig wel weg, de rest volgt wel hè hihihi! Zolang ik er maar niet aan ga zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je op een gegeven moment die uitstekende stukjes 'visdraad' er wel uithalen, het zit namelijk niet onder je huid en word niet opgenomen.. Denk ik, maar ik heb geen geneeskunde gestudeerd volgens mij :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc zei dat alles vanzelf zou verdwijnen... Ik dacht dat dat visdraad als het "van binnen" opgelost is, aan de buitenkant bij gebrek aan houvast er wel af zou vallen. Zolang de wonden niet ontsteken of open gaan, laat ik het zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen van de pc geleerd hoe ik de knoopjes af moest knippen (zorgen dat de hechting onder huidniveau komt). Ik heb zelf de uitstekende visdraadjes eruit getrokken met een pincet, ze 'braken' gewoon af, net als spaghettistukjes.. Maar bij mij zat het ook gewoon in de weg, anders had ik ze lekker laten zitten hoor! Dan vallen ze er volgens mij inderdaad vanzelf vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kleine stukjes "rijgdraad" heb ik toch eruit getrokken. Nou ja, er uitgetrokken, ze vielen er praktisch af. 3 stukjes van ca een halve centimeter aan de linkerkant. Rechts zie ik ze helemaal niet. Visdraad houdt nog moedig stand.

Vandaag 1 nieuwe bh gekocht en een soort van super elastisch hemdje dat alles goed bij elkaar houdt voor 's nachts. Bij de hema of all places. Bij de Bijenkorf hadden ze niks leuks. Het laatste waar ik nu zin in heb zijn bh's met extra padding en die hadden ze heel veel. Toch maar eens naar een echte officiële lingeriezaak binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Herkenbaar! Ik heb wel voorgevormde bh's gekocht, maar trok tijdens het passen per ongeluk een push-up bh aan. Au, au, au! Die heb ik dus weer heeeeeel snel uitgetrokken :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee wat zien je dames er al mooi uit.

Toppie hoor. Dat draadje kan je volgens mij gewoon afknipen, en anders valt het er vanzelf af. Ik heb er bij de horizontalelittekens ook last van gehad. Maar echt hoor je borsten krijgen al een hele mooie vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het gaat allemaal wel goed met de genezing.

Ik hoop wel dat het aan de onderkant nog een beetje ronder wordt... Nu is het nog wat deukerig.

Aan de zijkanten (okselkant) voelt het nog niet helemaal lekker. Links zit een soort van puntige bult, rechts ook maar minder, met de top waar het eind van het litteken zit. Vooral als ik er op lig (links zowel als rechts) doet dat pijn. Op de vooraanzichtfoto zie je dat niet, dan zitten mijn borsten er voor.

Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat is nog niet gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geneest goed!! Zie met dat visdraadje dat er een korstje overheen groeit ofzo? Dan zou ik het er niet eens af durven trekken. Bij mij zaten er geen korstjes, alleen gewoon een minuscuul gaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hè? Het gaat aardig de goeie kant op.

De foto's van de bulten aan de zijkanten moeten even wachten. Lukt me niet zelf en mijn man is een paar dagen naar zijn moeder (vader in ziekenhuis op ic vanwege longoperatie).

dus als ze (de bulten) er vrijdag nog zijn, probeer ik het dan met hulp.

Hebben jullie dat ook dat het "van binnen" nog trekt en af en toe pijn doet? Bij mij vooral rechts.

Las net op een Amerikaanse site dat de littekens na 3 à 4 maanden op hun lelijkst (rood, dik, gevoelig) zijn en dat ze daarna witter en dunner worden. Dat moet nog komen dan. We zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Daar kan ik me wel in vinden, mijn littekens waren 3 weken na de operatie een stuk lichter van kleur dan nu. Nu zijn ze echt vuurrood. Ik blijf gewoon stug doorsmeren ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er inderdaad heeeel blij mee. Het begint nu pas goed door te dringen dat dit blijvend is. Ik heb ergens op internet gevonden dat een bvk zelfs kan zorgen voor gemakkelijkere ademhaling (dat hele gewicht hoeft niet telkens meer op en neer natuurlijk). En ik heb astma, dus dat zou ook wel mooi zijn. In ieder geval ben ik alvast figuurlijk opgelucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.