Ga naar inhoud

annca : 22 juni 2009 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Mijn visdraad is weg! Inclusief korstje. Vanzelf verdwenen. Nu heb ik alleen aan de zijkanten (okselkant) nog een soort van bultig korstje.

Ik voel me weer tamelijk zoals voor de operatie, ook wat energie betreft. Alleen nog wel een beetje trekkerig gevoel in het horizontale litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

die bh is leuk zeg, dacht eerst dat het een bikini was. Maarre hoe staat zoiets nou onder kleding. Ik draag vaag kleding met lage hals zie je dand ie bh er boven uit? En misschien is dat ook juist wel mooi hoor.

Moet toch ook maar eens een Marliesje gaan passen. Ik ga ze altijd voorbij, maar als ik dit zo ziet echt geweldig.

En het staat je echt ontzettend mooi.

Heeft MarliesD ook E-cup? Ik ben namelijk op de E-cup gestrand, en dat makat het soms nog lastig kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi annca,

nog namens mij ook welkom hier !!!wel wat laat maar met de beste bedoeling hoor!!

ben even afwezig geweest door mijn vakantie maar ik zie nu dus heel veel nieuwe namen in de lijst!! leuk hoor.

heb je verhaal net gelezen en zie dat het heel goed gaat.

bij mij is het alweer wat maande geleden maar vind het heel leuk om zo het verhaal van iedreen te lezen en eventueel te reageren!

vandaar dat ik dus ook op jou reageer hahaha

ben na twee weken afwezigheid druk aan het bijlezen en daar ga ik nu ook maar even mee door ......tot later

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Miep

Ja, het onderscheid met bikini's is niet groot, dat was mij ook al opgevallen. Er is eigenlijk alleen verschil in materiaal.

En het is inderdaad de bedoeling dat je de bandjes ziet. Er zijn ook wel wat subtielere modellen, hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Annca,

Zo te horen is je bvk goed gegaan.

Ik ga in september op gesprek bij dr De Blecourt, ben dus erg benieuwd naar je ervaringen met hem als dokter/chirurg. Voelde je je op je gemak bij hem en hoe ben je bij de Bergman kliniek terecht gekomen?

En zou je mij je ww kunnen mailen zodat ik de fotos kan zien van zijn 'werk'? ;)

Alvast heel veel dank! Adies147

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de Bergmankliniek gekozen omdat ze er bij een onderzoek van de consumentenbond (ging over borstvergrotingen) heel goed uit kwamen op bijna alle onderdelen. Alleen het onderdeel voorlichting was wat minder, geloof ik. Maar ik vond dat ik dat zelf wel kon uitzoeken.

Dr. de Blécourt is een man van weinig woorden, daar moet je wel tegen kunnen. Hij heeft al heel veel borstoperaties gedaan, dus heeft-ie, denk ik, zo'n beetje alles op dat gebied wel gezien. Verder gaat hij af en toe naar een Afrikaans land om als vrijwilliger hazelippen en brandwonden te opereren en dat sprak me ook aan.

Als je nog iets wilt weten: vraagt het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Annca,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat?

Ik zie dat je 24 augustus weer op controle gaat. Laat je even weten hoe het was?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je nog nieuwe foto's gaat maken?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me niet gelukt om naar de controle-afspraak te gaan. :(

Eerst bleek, toen ik weg wilde gaan, dat mijn auto niet meer achteruit wilde. :( En ik moest wel achteruit om weg te komen. Na een kwartier deed-ie het ineens weer wel. Was ik een eind op weg, kwam ik in een wegomlegging terecht, weer een kwartier vertraging. Dus dat ging niet meer lukken. :( Nu heb ik voor 7 september een nieuwe afspraak bij de kliniek. En morgen eentje bij de garage.

Ik baal enorm, want ik had nog wel het een en ander te vragen.

:angry::angry::102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annca,

Balen van je auto en je afspraak. Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten op een nieuwe afspraak.

En heeft je auto nog kuren gehad?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mariannev

Nee, nou doet-ie of er niks aan de hand is.

@Adies147

Had ik inderdaad gelezen van dat wakeboarden. Was dat op maandag dan? Zou toch wat wezen dat-ie er niet geweest zou zijn als het wel was gelukt daar op tijd te zijn. Bilthoven is voor mij namelijk niet naast de deur... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Van wat ik hier en daar lees ben ik niet de enige die last heeft van een slechte houding. Na al die jaren is het best moeilijk om dat weer goed te krijgen. Nu heb ik besloten dat ik een crosstrainer ga aanschaffen om in ieder geval wat conditie op te bouwen en hopelijk wat buik te laten verdwijnen en misschien daardoor ook een betere houding te krijgen.

Volgens mij worden de nek-en schouderspieren vanzelf al wat minder, of zou dat "wishful thinking" zijn?

Wat de (.) (.) betreft: daar gaat het heel goed mee. Alleen als ik moe ben voel ik nog wel eens ergens iets trekken.

Alles bij elkaar is het me enorm meegevallen en vind ik het jammer dat ik het niet al jaren eerder heb laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.