Ga naar inhoud

Eindelijk ervoor gaan op 41 jarige leeftijd?


Aanbevolen berichten

Hoi meisjes, Ik stel me even voor,

Ik heb 3 kids, 21(+) , 12 en 8 j.

Ben 41 jaar.

Geen borstvoeding gegeven maar nooit stevige borsten gehad, en erbij nog een groot tepelhof + ingetrokken tepels, (behalve wanneer ik het koud heb :) ... :106:

Ik zit er al een paar jaar mee in gedachten om hier iets aan te doen, maar nooit echt concreet, want was altijd van oordeel dat het niet op een natuurlijke manier kon , wat dus niet zo juist blijkt te zijn...?!

De laatste week zit ik er serieus over te denken om de stap te doen, mijn relatie (13 j) zal er toch een boost door krijgen denk ik, weet wel dat ik me nooit graag naakt voor mn man toon, zodanig ik me slecht voel, ik weet natuurlijk wel dat het in eerste instantie voor mn eigen is dat ik ervoor ga, trouwens ik heb er een woordje van laten vallen aan mn man, en hij lijkt ermee te lachen....snapt het gewoon niet dat het me echt zo diep zit.

Het zal uiteraard een lift + bv moeten worden, wat de operatie en vooral littekens complexer zal maken.

Ik heb een ongevulde B cup en zou graag naar een volle C gaan.

Weet totaal niet wat ik voor de rest moet verkiezen, anatomisch, rond ...?

Heb nu komende dinsdag afspraak bij dr DEDONCKER te Vilvoorde voor een gesprek , dit is dus mijn eerste.

Ik zal ook wat moeten afslanken eerst denk ik !

grootte : 1.57 voor 65 kg

neem ad + iets om te slapen iedere avond :( en dan nog roker op de koop toe...

Vriendelijke groetjes

Kristin2301

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Alvast welkom.

11 dagen geleden heb ik ook mijn bv gehad, was ook bij Dr. Dedoncker, maar dan in Lokeren.

Ik ben 35 jaar, heb er ook heel lang over nagedacht, maar nooit concreet eigenlijk.

Tot een maand of 3 geleden, plots was ik er veel meer over aan het nadenken, en wou toch eindelijk de stap zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Baileysker ,

Ik zal even zoeken naar jouw topics en zien hoe het bij jou verlopen is !

Ik dacht eerst mijn bv+lift te laten doen in Duinbergen Clinic, omdat het me zeer betrouwbaar lijkt maar ik zie wel hoe het zal meevallen qua gesprek in Vilvoorde.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kristin!

Ik heb namelijk ook een borstvergroting + tepelcorrectie ingetrokken tepels laten doen. Dit samen in 1 operatie, bij Dokter Damen in de Wellness Kliniek. Waar de bv namelijk maar €1999 kost.

Ik begrijp perfect wat je bedoelt met jezelf schamen als je naakt bent.

Ik hield ook bijna altijd mijn handen voor mijn borsten als ik bij mij vriend was ofzo.

Dit complex kwam bij mij vooral door mijn ingetrokken tepels. Dit is mss psychisch maar ik kon mezelf niet vrouw voelen zonder "tepels". En idd enkel als ik het koud had kwamen ze eruit!

Veel sterkte in ieder geval!

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik was 38 toen ik serieus over een bv begon na te denken. Na een aantal zwangerschappen was dat ook niet veel meer. Had een kleine,slappe,lege b-cup en heb uiteindelijk na een hoop gedoe, op 16 dec mijn protheses gekregen in de WK in Genk.

Heb er nog geen dag spijt van gehad en heb me ook altijd onzeker gevoeld over mijn kleine borsten. Ben 1.62 en weeg 60 kilo. Er mocht wat mij betreft ook wel een paar kilo vanaf. Maar sinds ik dus die bv heb gehad, valt de rest minder op, met andere woorden, de borstpartij valt meer op. Maar evengoed zit ik nog wel te denken over een bwc.

Veel succes met je gesprek!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet dat je zeker niet alleen bent.

Mijn BV vorig jaar in december was ook op 41 jarige leeftijd.

Onthou wel dat je dit niet enkel mag doen omdat je denkt dat dit een boost in je sexleven kan zijn. Dit mag zeker niet de hoofdreden zijn.

Als je tevreden zult zijn met het resultaat zal die er zowiezo wel komen, maar laat je zeker goed informeren inzake de littekens. Als de PC eerlijk is t.o.v. zichzelf en zijn patiënten toont hij je niet alleen zijn mooiste 'creaties' uit z'n portfolio maar ook minder goed geheelde littekens.

Neem je tijd en ga gerust enkele chirurgen af.

Zorg dat je zelf al je vragen op papier zet en dat je de tijd krijgt deze allen te stellen.

Alvast veel succes, en tot op 't forum met je reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik liet mijn lift met vergroting vorig jaar doen, toen was ik 38, je kunt foto's van mijn borsten zien in de galerij. Ik ben echt heeeeeel tevreden over het resultaat. Ben van een slappe B naar een volle E gegaan (al zou je dat niet zeggen hoor, ziet eruit als een gewone D). Ik had een lift nodig omdat ik heel veel ben afgevallen (ruim 75 kg.). Ik voel me nu zoveel zelfzekerder, en dat wens ik jou ook toe! Heel veel succes met je consulten!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kristin2301,

ik heb vorige maand een lift met protheses ondergaan.

Ik had net als jij ook een erg groot tepelhof, dat heeft de chirurg gelijk mee verkleind (kan je zien op mijn foto's, gewoon even toevoegen als vriend)

Ik heb altijd slappe borsten gehad dus ook nooit geweten wat het was om een stevige boezem te hebben. Nu mijn kinderwens compleet is en de borstvoedingsperdiodes achter de rug zijn had ik de stap voor mezelf gezet ervoor te gaan.

Geen seconde heb ik er spijt van gehad. Ik voel me voor de eerste keer écht vrouw.

Ik heb het vooral voor mezelf gedaan maar merk dat ik tegenover mijn man ook anders sta. Ik heb niets meer om me over te schamen, ik voel me compleet nu.

Wat een boezem al niet kan doen hé ;)

Ik wens je veel succes in je beslissig!

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAA !!!! Ervoor gaan ! :D

Ik was 38 en heb spijt dat ik het niet jaren eerder gedaan heb .

Het geeft idd een boost in je relatie . Je voelt je meer vrouw , sexy én op je gemak .

Je partner zal dat als zeer positief ervaren :141: en spottende lach zal snel in een andere soort lach veranderen !

Sterker nog , je wordt er zelf assertiever van wat voortvloeit uit zelfzekerheid wat zo'n bv met zich meebrengt . Ook je omgeving zal hierover (nadien) ongetwijfeld een opmerking over maken .

Wat de littekens ed betreft , wij hebben al contact gehad daaromtrent dus ik ga niet in herhaling vallen .

Ik wou eigelijk anatomisch voor ik info opgezocht had omdat ik een natuurlijk (lees : geen rond) rezultaat wou .

Het nadeel van anatomische (stugger en meer kans op draaien) deed me van die keuze afzien . door een ronde prothese dual plane te plaatsen (zoals bij mij is gebeurt , je hebt mijn foto's bekeken) krijg je ook een druppelvorm . Ikzelf heb laag profiel maar voor meer vulling bovenaan zal jouw eerder hoog profiel aangeraden worden denk ik .

Een keuze is erg invidueel en niet alles is bij iedereen mogelijk natuurlijk .

Er zijn van alles en iedereen voor- en tegenstanders , aan alles voor- en nadelen .

Afwegen geblazen dus ...

Eerst een beetje info zoeken en dan een consult plannen wat rond de €35 kost en vrijblijvend is .

Zetten die stap !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doen hoor!!!! Ik ben 31, mijn jongste kindje is 2 jaar en ik heb nog 2 kids van 6 en 10 jaar. Nadat we besloten hadden geen kinderen meer te krijgen (ik wilde graag nog een 4de :46: ) wilde ik zeker iets aan mn hangborsten doen, ik was er zo ongelukkig mee, ik had zo mn best gedaan om af te vallen (13 kilo) en nu zag ik er naakt niet meer uit :103:

ik ben nu 3,5 week po en zoooo blij met het resultaat :42:

Als ik jou was zou ik wel voor ronde protheses gaan, anatomisch benadrukt hang ookal heb je een lift gehad. ik wilde ook dual plane, maar heb ze uiteindelijk voor de spier, en ik heb geen ballen, je kunt foto zien in mn album. Ik ben zo blij dat ik nu ook vulling bovenin heb en mn bh mooi gevuld is. Is echt de moeite waard hoor!!

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kristin,

Spannend hoor! Ik ben 35 jaar en ben nu 17 dagen PO. Ik heb er ook wel een paar jaar over gedaan om de knoop door te hakken. Bij mij was het net als bij Baileys, ineens was ik er heel veel mee bezig. Ik ging op consult en 3 maanden later had ik mijn nieuwe boobs. Ik ben er superblij mee en vraag me nu achteraf af waarom ik het niet eerder heb gedaan.

Veel succes op je consult, schrijf alle vragen die je hebt op en leg ze voor aan je PC.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kristin,

Ikzelf ben afgelopen jaar 40 geworden en heb het voor mijn verjaardag het mooiste cadeau gekregen wat ik maar kon wensen! Heb op 5 oktober een bv laten doen. was er eigenlijk ook al jaren mee bezig. Ikzelf ben na mijn zwangerschappen juist afgevallen (??!!) en na de kids had ik nog maar een lege c. Ikzelf heb me nooit geschaamd voor mijn lijf, niet in die zin waar jij het over hebt, maar het stoorde me wel enorm, dat al mijn BH's veel te groot waren geworden. Op de dag van mijn operatie had ik s'morgens mijn kleinste BH-tje aangedaan een 75c en die was zelfs te groot, dus het zal meer een b-cupje zijn geweest. Nu, na de bv heb ik een 75e en zoals al eerder geschreven en dit lees je ook bij alle meiden/vrouwen, denk je..wauw een 75e, maar ikzelf vind dat het er niet zo groot uitzien. Zou het zelf als een 75d omschrijven. Ikzelf ben 1,73 en weeg 59 kg en heb 350cc dual plane gekregen, dat paste het beste mij mij en ik ben er nu super-blij mee. Gewoon een genot om weer een mooie volle boezem te hebben! Heel veel succes met je beslissing! En leeftijd maakt niet uit..als jij je maar happy voelt en zoals je al merkt, er zijn meer vrouwen zoals jij/ik. En je man...die is straks net zo blij als jij..wacht maar af! :6:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kristin,

Ikzelf ben afgelopen jaar 40 geworden en heb het voor mijn verjaardag het mooiste cadeau gekregen wat ik maar kon wensen! Heb op 5 oktober een bv laten doen. was er eigenlijk ook al jaren mee bezig. Ikzelf ben na mijn zwangerschappen juist afgevallen (??!!) en na de kids had ik nog maar een lege c. Ikzelf heb me nooit geschaamd voor mijn lijf, niet in die zin waar jij het over hebt, maar het stoorde me wel enorm, dat al mijn BH's veel te groot waren geworden. Op de dag van mijn operatie had ik s'morgens mijn kleinste BH-tje aangedaan een 75c en die was zelfs te groot, dus het zal meer een b-cupje zijn geweest. Nu, na de bv heb ik een 75e en zoals al eerder geschreven en dit lees je ook bij alle meiden/vrouwen, denk je..wauw een 75e, maar ikzelf vind dat het er niet zo groot uitzien. Zou het zelf als een 75d omschrijven. Ikzelf ben 1,73 en weeg 59 kg en heb 350cc dual plane gekregen, dat paste het beste mij mij en ik ben er nu super-blij mee. Gewoon een genot om weer een mooie volle boezem te hebben! Heel veel succes met je beslissing! En leeftijd maakt niet uit..als jij je maar happy voelt en zoals je al merkt, er zijn meer vrouwen zoals jij/ik. En je man...die is straks net zo blij als jij..wacht maar af! :6:

Liefs

Ik wil jullie allemaal één voor één bedanken voor de steun, morgen om 15u ga ik dus voor mn eerste consult , dus Te Vilvoorde bij Dr Dedoncker.

Wat ik nog niet heb verteld is dat ik op 2 min te voet van "ATLAS kliniek woon" ik probeer mn eigen te stimuleren om zeker niets te overhaasten en dus een 2de consult te hebben daar ook, maar ik ken mn eigen, het zou kunnen dat ik me morgen toch laat overhalen, wat denken jullie, is het best om toch een minimum van 2 of 3 plaatsen af te tasten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil jullie allemaal één voor één bedanken voor de steun, morgen om 15u ga ik dus voor mn eerste consult , dus Te Vilvoorde bij Dr Dedoncker.

Wat ik nog niet heb verteld is dat ik op 2 min te voet van "ATLAS kliniek woon" ik probeer mn eigen te stimuleren om zeker niets te overhaasten en dus een 2de consult te hebben daar ook, maar ik ken mn eigen, het zou kunnen dat ik me morgen toch laat overhalen, wat denken jullie, is het best om toch een minimum van 2 of 3 plaatsen af te tasten ?

Gewoon doen waar je een goed gevoel bij hebt. Ikzelf ben ook in een ziekenhuis geopereerd, een paar km verderop, dat vond ik juist een pluspunt, vooral omdat ik een nachtje moest blijven ter observatie. Zo had ik het idee toch dicht in de buurt te zijn van mijn man en kids. En verder weg hoeft niet perse beter te zijn, maar doen wat je gevoel zegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Happy birthday!!! :43::143:

Ben je al wat verder mbt het nemen van een beslissing?

Fijne dag! Liefs Faye

Lieve Faye,

Ik dacht dat ik hierop had geantw, blijkbaar niet dus.

Hartelijk dank voor mn verjaardag!

Nee, ik moet dus op 1 feb naar Dr Plovier en dan Dr Lagey voor consult...daarna denk ik te beslissen!

Liefs

Kristin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een borstvergroting laten doen toen ik bijna 46 was. Ik heb me wel altijd gestoord aan mijn kleine borsten maar dacht nooit echt serieus aan een BV, k vond het ook een eng idee die siliconen in mijn lichaam en was bang dat ik de implantaten zou voelen. Eigenlijk kwam mijn man met het voorstel en toen is het ook snel gegaan, k ben geholpen in een priveziekenhuis in Thailand waar ik destijds woonde. Jk kon heel snel geholpen worden, k heb er geen seconde spijt van gehad.

Kreeg veel meer zelfvertrouwen en voelde me meer vrouw, eindelijk borsten.

De laatste paar weken had ik wel even spijt toen ik er achter kwam nadat ik mijn medische papieren weer vond van de operatie, dat ik ook PIP implantaten heb, vreselijk balen, k had niet gedacht dat ik na 8 jaar alweer onder het mes moest voor nieuwe.

In1 ste instantie zou het hier in Nederland niet vergoed worden en geld voor een operatie heb ik niet( ik ben pas gescheiden)dus ik zou dan moeten lenen, gelukkig hoorde ik vorige week dat alles vergoed word dus de verwijdering en het evt. weer opnieuw vervangen van implantaten, eindelijk een positief berichtje na alle ellende van o.a. de scheiding..

Ik heb nu via verwijzing van de huisarts een afspraak voor een 1 ste consult bij de Bergmann Kliniek in Heerenveen. Ik kon volgens de huisarts en ook de verzekering maar 1 verwijzing krijgen voor een kliniek, ik wilde ook naar het MCL in Leeuwarden voor orientatie maar dat kon niet, dus ik heb voor de Bergmann gekozen, ook omdat er voor ziekenhuizen langere wachttijden zijn en ook mijn verzekering raadde de Bergmannkliniek aan.

Jij bent vandaag weer ergens op consult geweest, weet je al wat je gaat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Sabine

wat fijn voor je dat alles vergoed word ik ben 61 jaar en ik ga 15 februari voor mijn consult voor een wisseling mijn 4e de laatste wisseling was in 2003 gelukkig word deze voor mij ook vergoed {naar veel geharewar met de verzekering] ik hoop wel dat dit de laatste word volgens mij heb ik geen p.i.p. maar ik heb weining gegevens over mijn implantaten enkel een nummer

maar ja je kan ook gewoon pech hebben waar ikwel achter kekomen ben hier op de site dat een wissel na 10 jaar niets abnormaals .

Ik wens je veel succes

groetjes oma61 :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo

Ik heb gisteren nog wat opzoekingen gedaan, met dat ik me op 23 april 2012 ga laten opereren, wilde ik meer info en filmpjes vinden over de Dual Plane ingreep, en ben ik ook op deze manier van borstvergroting gestuit.

Het is blijkbaar een hygiënischere manier en sneller ...

Wie heeft hier meer info over of heeft zich op deze wijze een ingreep laten uitvoeren?

Ik zou willen weten of Dr Plovier deze techniek ook gebruikt....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.