Ga naar inhoud

Eindelijk ervoor gaan op 41 jarige leeftijd?


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Als je een lift zou krijgen met implantaten,

Wat zou je keuze zijn, in veronderstelling dat je hangborsten hebt :

WAT IK WEL AL WEET IS DAT IK MN TEPELS VEEL HOGER LAAT PLAATSEN

Graag jullie mening, ik ben echt nog aan het aarzelen wat ik moet doen !

Hartelijk dank

Groetjes

Kristin2301

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Volgens mij heeft dit puur te maken met hoeveel borstweefsel je van jezelf hebt. Ik heb mijn prothesen onder de spier, omdat ik gewoon echt te weinig weefsel had om het erboven te plaatsen. Dan zou je heel snel de randen/rimpelvorming zien. Achteraf ben ik blij om de achter-de-spierplaatsting. Je ziet omdat ik geen vetweefsel heb als ik naar voren ga hangen de zijkanten (waar de prothese dus niet achter de spier zit) wel rimpelvorming. Gelukkig maar alleen maar als ik voorover buk, dus normaal zie je er niks van. Meer meiden hebben dit trouwens. Heeft Plovier je dual-plane geadviseerd?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kristin,

Ik had hangborten en heb een lift met protheses gehad. Of je al dan niet protheses neemt hangt af van hoeveel weefsel je nog zelf hebt. Van een lift worden je borsten iets kleiner namelijk. Ik had een C en wilde dit behouden dus heb gekozen voor een lift met protheses. Je tepel wordt daarbij vanzelf hoger geplaatst via de sleutelgatmethode.

gr.Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ingrid

Ja sowieso Dual aangeraden , maar ik begin zowat stressy te zijn aan het idee dat mn in mn spier moet snijden...pf

@Anna, een implantaat ga ik sowieso nemen, daar is geen andere keus bij mij anders zal het op niets trekken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ingrid schrijft klopt, maar wat ook nog meespeelt is of je high profile krijgt. Ik weet niet of dat bij alle merken zo is, maar bij sommige merken zijn de high-profile prothesen maar voor 85% gevuld. Deze protheses vertonen dus eerder rimpeling, omdat het omhulsel minder strak om de inhoud heen zit. Ik heb zelf medium profile op de spier (eerst was de bedoeling eronder, maar ik zou double bubble krijgen, dus tijdens ok is besloten op de spier te plaatsen omdat ik volgens de arts voldoende weefsel heb). Deze medium profile en ook de ultra high (van eurosilicone) zijn voor 100 % gevuld. Hiermee is de kans op rimpelvorming niet uitgesloten, maar wel minder groot.

Veel wijsheid gewenst :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB,

Ik zou graag op de spier krijgen,maar het schijnt als je al neiging hebt om hang te hebben, dit zo zal blijven accentueren.

Maar ik zal me erbij moeten neerleggendenk ik dat de pc beslissingen pas zal kunnen nemen op het ogenblik zelf...

Ik ga wel vragen dat wanneer hij mn tepels verplaatst, deze zo hoog mogelijk moeten staan, zoals bij Ingrid...ik vind dat het mooist.

BB jij hebt het geluk gehad blijkbaar om geen lift te moeten ondergaan...jou borstjes waren al mooi van vorm :)

groetjes allebei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kristin, we hebben al eens gemaild ;)

Maar ik denk dat je er heel verstandig aan doet om ze dual plane te laten plaatsen, ook omdat je behoorlijk wat cc's gaat krijgen en voor de spier zitten ze zo dicht op je wond dat ik persoonlijk bang zou zijn voor teveel druk op je littekens.

Bij dual plane zitten ze de eerste weken toch goed hoog onder de spier voor ze in gaan dalen, dus tegen de tijd dat ze volledig op je littekens rusten zouden deze al goed genezen moeten zijn.

Ik heb mijn tepels ook vrij hoog staan, en gewoon staand is dit heel mooi, maar in bh's een drama, en liggend vind ik het niet mooi.

Ze komen altijd boven mn bh uit of ik moet echt cup K ofzo gaan dragen :o en als ik lig dan wijzen ze zo ongeveer naar mn kin :45:

Het is altijd wat, maar ik ben ook voornamelijk ontzettend blij dat ze niet meer naar mn tenen wijzen..... dan heb ik liever dat ze naar mn kin wijzen :P hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Blij jouw berichtje te lezen ! Daar had ik niet bij stilgestaan dat bij dual de littekens even tijd zouden hebben om te rusten , je zal waarschijnlijk groot gelijk hebben bij nader inzicht.

Nu, ik denk niet dat die 500 cc veel zal geven bij mij, bij dual verlies je toch sowieso een aantal cc's en ik heb geen wespentaille dus :44: .

Ook voor de tepels, had ik ook niet aan gedacht....ooh 't is toch allemaal zo ingewikkeld en hoe dichter we bij de grote dag komen, hoe meer we ons vragen stellen, had jij dat ook?

Ik ben ook niet van plan (hoop ik :105: ) om het daarna te herhalen zo'n ingreep....:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiii.....

Nee... ik kan me niet herinneren dat ik nog heel veel vragen had zo vlak voor de operatie. Ik twijfelde wel aan de hoeveelheid cc's, maar ik schrok al van de hoveelheid die plovier noemde tijdens mijn consult, dus ik had meer de vraag : zou dat niet teveel zijn?!

En hoe dichter bij ik bij de datum kwam, hoe meer ik dacht : aach.... hij doet maar, zal wel goedkomen.

En ik twijfelde of ik mn tepelhof moest laten verkleinen of niet..tijdens het aftekenen heb ik daar accoord voor gegeven.

Ik heb wel van begin af aan de dual plane methode heel 'fijn' gevonden, en over de hoogte van mn tepels heb ik nooit nagedacht hahaha!

Weet jij al wat meer over je tepelhof?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik heb het via mail gevraagd - Valerie ging het doorgeven :)

Maar heb ze liever iets te hoog, ik loop al van mn 16 met zo'n hanguiers dus maakt het niet uit hé :)

Eigenlijk zou ik minder met het forum moeten bezigzijn en alles wat laten bezinken, maar het is een drug voor me hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Grrr heb ik net een heel verhaal getypt loopt de computer vast..

Leuk dat je mijn borsten mooi vind, ben er zelf ook heeeeeeel gelukkig mee :-) En inderdaad vind ik ook een hogere tepel mooier! Gewoon dat ie in t midden van mijn borst staat. Ik heb dat nooit gehad, ook niet toen ik vroeger slank was, mijn tepel stond altijd al een stukje naar beneden en met dat afvallen wees hij zelfs naar beneden. Het is wel zo wat Piep zegt, bij sommige bh's (de halve cups) heb ik weleens dat mijn rechtertepel er een stukje uitpiept. Maar dat neem ik er dan maar bij. En als je gaat liggen dan wijzen ze ook inderdaad een beetje omhoog. Zal eens proberen om een liggende foto te maken een dezer dagen.

Ik zou persoonlijk ook opteren voor dual plane of achter de spier. Ze schijnen dan ook niet zo snel te gaan hangen, en omdat jij ook best een zware prothese krijgt. Je spier zorgt dan voor een zgn soort extra fixatie van de prothese. En je ziet minder snel randen/rimpeling. Het nadeel daarintegen is dat als je je borstspieren aanspant ze meegaan. Ik kan b.v. om en om de borstspieren bewegen en afzonderlijk de borst dus ;-) Als ik op mijn rug lig dan blijven de borsten omhoog staan, maar ze vallen iets naar de oksel toe. Maar zakken niet net natuurlijke borsten helemaal naar de zijkanten zegmaar. Dat vind ik trouwens ook niet erg, ik wilde mooie fiere borsten, en die heb ik nu ;-) Op zich is het supermooi gedaan, heel natuurlijk ook qua vorm enzo. maar je ziet wel aan mijn leeftijd (bijna 40) en dan zulke mooie (vrij grote) rechtopstaande borsten dat het nep moet zijn. Niemand van mijn leeftijd heeft dat toch als ze grote borsten hebben dan hangen ze. Maar soit... ik ben er echt stikblij mee!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb een borst lift gehad met prothese op de spier. Mijn reden was omdat ik met sporten geen kracht verlies wilde hebben, ik had liever niet dat er in mijn spieren gesneden werd. Wel heb ik de pc aangegeven dat als je randen zou gaan zien bij mij dat hij ze dan wel dual plane moest plaatsen. Hoewel ik volgens hem weinig weefsel had vertelde hij dat je bij mij geen randen zou zien.

Maar als je echt nooit geen hangers meer wil zou ik het je niet aanraden!! ik heb er nu veel spijt van. Ik moet zeggen je ziet echt helemaal geen randen bij mij, zie zien er echt super natuurlijk uit, ze bewegen mee alsof ze helemaal van mezelf zijn ook met liggen. Maar na 6 weken zijn ze weer gaan hangen..... Ik heb het gevoel dat ze echt los in mijn borsten hangen ookal is dat niet zo, ze zitten aan mijn borstspiervlies vast. Ik heb "maar" 200 cc erin, bij jou gaat er veel meer in en zullen ze dus ook zwaarder zijn.

Ik moet zeggen herstel was echt helemaal super, heb een weekje gevoel gehad dat ik gekneusde ribben had maar daarna kon ik alles weer!

Ik vraag me af of mijn hangborsten komen doordat ze op de spier zitten, ik denk het wel. Hoewel mijn pc zegt met dual plane ook in der loop der tijd wat hang te krijgen. maar na 6 weken al....??! Ik wil ze er weer uit laten halen en opnieuw liften, ik heb veel liever miniborstjes dan hangborsten. Ik dacht dat ik daar ook wel duidelijk over geweest was bij mijn pc.

Succes met je keuze, en laat je goed voorlichten bij je pc, ga desnoods naar meerdere toe op consult.

Groetjes Risje

Owja, foto's van op de spier kun je dan zien in mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*even je topic misbruiken haha* @ Ingrid... een opluchting om te lezen dat jou tepels ook meer naar boven wijzen als je plat ligt ;) Ik vind het alleen 'storend' voor mezelf als ik bijvoorbeeld een bikini aanheb en plat ga liggen in de zon...als mn tepels dan 'aan' staan dan zie je het wel goed en denk dan dat mensen er op gaan letten.

Ander nadeel is dat ik een halterbikini aan moet, willen ze er tijdens het bewegen in het zwembad of tillen van de kinderen niet bovenuit komen.

Ik heb al tig keer een nipplegate ervaren tijdens het zwemmen, en aangezien het gevoel in mn tepels niet 100% is voel ik dus niet als de stof ónder mn tepels zit ipv er overheen.

Starende blikken wezen me dan op mijn piepende tepels hahahaha :44: Sindsdien een halterbikini uitgevonden en nu gaat het al een stuk beter :P

Maar net als jij ben ik er REUZE BLIJ mee, al krijg ik nog 100 nipplegates...nu mogen ze gezien worden, die spiegeleieren van voorheen waren 100000X erger en beschamender ;)

*Kristin : tijdens het aftekenen voor de operatie zie je al waar je tepels terecht komen..(kijk maar naar mijn 'voor' foto waar plovier op heeft getekend) mocht je het echt te laag vinden, dan kun je er direct op reageren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de info meiden, ik zal wachten tot het aftekenen...(hopelijk val ik niet flauw terwijl :105: !

Ik heb bewust niet gekeken, vond het zo'n eng idee dat hij daar dan ging snijden en open maken, brrr. maar door de medicatie bleef ik gelukkig rustig, maar ik drufte niet naar de tekening op mn borsten te kijken, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooohh.... ikke wel hoor, ik durfde wel te kijken... ik was allemaal zenuwachtig aan het gniffelen :P

Sta je daar in je onderbroekje en je badjas open en Plovier die op bed gaat zitten en je tussen zijn benen neerzet zo ongeveer ;)

Ik bleef maar naar mijn man kijken zo van "niet jaloers zijn hè" en die trok op zijn beurt weer voor de grap allemaal gekke bekken achter Plovier omdat hij aan mn boobs zat.

Ooooh mijn goddddd wat was ik blij dat ik van de vellen verlost werd! Mn husb heeft toen best veel foto's gemaakt tijdens het aftekenen. Ben ik nu wel blij mee om die tekeningen terug te kunnen zien.

hahahaa je gaat niet flauwvallen Kristin ;) Je zal zien dat je vrij rustig bent die dag en het allemaal over je heen laat komen.

Komt goed joh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh nee, tussen zijn benen :122: ! Chance dat mijn ventje me gewoon zal afzetten, want de kids moeten die dag naar school .

By the way, Piepke, gij ziet er geen simpele uit hé, een echt pateeke :6: maar je kan me echt opfleuren, vind dat geweldig!

Snap niet goed eigenlijk "plovier die op bed gaat zitten, en me tussen zijn benen neerzet , heu ?Op wat?.... ah een kruk? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.