Ga naar inhoud

Eindelijk ervoor gaan op 41 jarige leeftijd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Getverderrie,dat ziet dr echt eng uit gewoon,dat gehannes met je boobs.brrr

Hihi idd net zon slagroom spuit idee,lol.

Hahaha,sorry moet echt lachen....dr Plovier....ja dat zou idd wat voor hem zijn,scheelt een hoop infecties. :45:

:49: Oei, nee, zo bedoelde ik het weer niet ....sebiet krijg ik hier nog op mn donder ! :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik heb nog iets meer dan een maand te wachten, voor mn bv ben ik niet zo bang, maar wel met de lift die ik zal ondergaan...

zou graag geen te kleine cc nemen, Plovier raadt me ongev 500-550 cc aan , dual plane, maar ik ben wat aan het aarzelen om iets groter te nemen, ik ben niet meer zo slank als vroeger....maar ik voel ook wel dat ik door de lift niet te hoog mag gaan, kwestie complicaties te vermijden, wat denken jullie ervan?

Even ter herhaling, mijn borsten zijn lichte/medium? Ptosis ....dus de lift is niet te vermijden denk ik....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kristin!!

ja een lift, ik zat er ook tegenaan hoor ik ben nu 44, borstvoeding, zwangerschappen, nou ja je begrijpt het he?

ik snap dat je daar nerveus over bent hoor!! het is niet niks!

persoonlijk zou ik niet meer cc's nemen dan de pc adviseerd, des te zwaarder de prothese des te eerder de boel weer gaat hangen..... tegen de zwaartekracht verliezen we het uiteindelijk toch allemaal???

ik vind dat 500 cc al best veel is trouwens!! even om te vergelijken ik ben 169/170 en weeg nu 70 kilo (tijdens bv 66) ik heb 310 laten plaatsen en mijn borstomvang is nu 102 en mijn heupen ook!!

ik vind het mooi in balans, bovendien omdat ik al niet de slankste meer ben zou ik denk ik nog dikker lijken als ik meer had genomen....

maar goed dat is mijn mening!! volg je hart en luister ook naar je PC hij heeft er tenslotte voor geleerd!

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan vriezen, en het kan dooien. Het belangrijkste is om te weten waarom dr Plovier voor 500-550 cc heeft gekozen. Is dit omdat hij deze hoeveelheid heeft bepaald aan de hand van je voorbeeldfoto's die je (misschien) hebt meegebracht?

Dan zou ik wel vertrouwen op zijn advies, je uiteidelijke maat zal dan ook zeker overeen komen met de voorbeelden die je mee hebt gebracht.

Sommige mensen willen een E/F cup, en na de operatie blijkt deze dan toch veel kleiner te zijn dan dat ze zich voor hadden gesteld. Vandaar dat hij graag op foto's ziet welk formaat je in je hoofd hebt zitten.

Of heeft dr Plovier deze hoeveelheid bepaald omdat hij dacht dat dit het 'veiligste' zou zijn?

Ik zou in beide gevallen in ieder geval niet twijfelen aan het advies ;)

Mocht je besluiten om voor meer te gaan, dan zou ik adviseren om een foto op internet te zoeken van het formaat wat je zou willen, en deze door te mailen met de vraag of het mogelijk is in combinatie met een borstlift.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid en Piepke

Wanneer ik het resultaat zie dat jullie hebben, brengt me al meer op gemak ! Alleen heb ik van die grote tepelhoven...de Dr raadde me aan deze in een later stadium aan te pakken, indien het echt nog nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid en Piepke

Wanneer ik het resultaat zie dat jullie hebben, brengt me al meer op gemak ! Alleen heb ik van die grote tepelhoven...de Dr raadde me aan deze in een later stadium aan te pakken, indien het echt nog nodig is.

Ik ben een paar keer opnieuw onder het mes moeten gaan, en moet nog steeds aan 1 zijde een prothese laten vervangen (ben in aug 2011 voor de 1e keer geopereerd), het is niet zonder complicaties verlopen zeg maar ;) Er stond idd teveel druk op mijn littekens ;( Maargoed, dat ter zijde.

Hmz....dat vind ik dan weer vreemd over je tepehoven, dat hij die in een later stadium aan wil pakken. Bij mij stond hij te springen om die te mogen verkleinen bij wijze van spreken ;)

De mijne waren idd ook huge, paste niet onder mn hand, en in eerste instantie zei ik deze zo te willen houden, maar hoe dichterbij de operatie kwam, hoe meer ik besefte dat het waarschijnlijk een "one time chance" was, en heb ik hem tijdens het aftekenen voor de operatie verteld dat hij mn tepelhof mocht verkleinen. Daarnaast is een tepelhofverkleining apart uit laten voeren iets van 1500 euro, en tijdens je lift kost het niets extra's.

Misschien dat er teveel huid weggesneden moet worden, of dat je tepel(s)-hof toch nog vrij hoog op je borst staat. Als hij de rand rondom weg moet snijden en hij komt dan met de lift bóven het midden uit zeg maar, dan kunnen de tepels niet in het midden komen maar nóg hoger.

Dat kan een reden zijn, het kan ook dat hij teveel huid weg moet snijden, en als hij bij je tepelhof ook redelijk wat weg moet halen dat je dan niet de maat krijgt die je wenst omdat de 500-550 cc dan niet kan houden ivm teveel druk/te strakke hechtingen.

Ik zou hem toch nog even vragen of het 'technisch' gezien nu niet mogelijk is, of dat het een andere reden heeft dat hij het later wil bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke

Dank je voor de duidelijkheid, heb nu net een mail gestuurd naar V , met de vraag dus tijdens mn lift de tepelhoven ook te verkleinen.

Wat doe ik als ze me zegt dat dit de tijdspanne verlengt + 1500 ? Hoop van niet ....mijn tepelhoven staan zeer laag op mn borst (ik heb een voorbeeld in album staan)

groetjes en nog dikke bedankt

liefs

Kristin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je goed gedaan ;)

Misschien dat dr Plovier je tepelhof met 500cc meer in verhouding vind met de groote van je borst, en denkt dat je het misschien wel mooier vind als het totaalplaatje genezen is.

Anderzijds kan ik me niet voorstellen dat hij er mee wil wachten als het verder geen risico oplevert ivm de druk op je littekens. Je tepels worden toch ronddom losgesneden en verplaatst.

Al zou hij maar een centimeter ronddom weghalen (is 2cm kleiner in totaal) dan zou het waarschijnlijk al een stuk schelen.

Ik ben benieuwd naar je foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er eend goed over nadenken ;) Ik heb je foto gezien trouwens die je als eindresultaat zou willen hebben. Dat resultaat ga je zéker behalen met die 500-550 lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jazeker... heb de hangfoto gezien.Kan het moeilijk inschatten of hij er maximaal kan liften samen met een tepelhofverkleining. Misschien dat hij daarom besloten heeft er misschien mee te wachten het tepelhof te verkleinen. Maar dat zul je vast per mail nog wel vernemen van Valerie.

Jaa die rode bikini ;) Er zitten op die foto 2 verschillende protheses in... een 600 en een 900.... grappig dat mensen het verschil minimaal vinden in die bikini :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.