Ga naar inhoud

help!


goas

Aanbevolen berichten

Hey,

Hopelijk iets beter nieuws deze keer morgen hoop ik dan maar... moet je niet meer terug op controle bij je pc?

Het komt hier inderdaad met rasse schreden dichterbij, zenuwen niet echt, ken de hele mikmak al een beetje hé ondertussen...

Hoop gewoon dat alles vlot verloopt en dat ze de grootste er in krijgen :55:

Veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi,

ben gisteren bij de huisarts geweest maar die wist er niet echt raad mee omdat het vocht eruit blijft lopen ,dus heeft ze even gebeld naar de pc en die wist te vertellen dat het lymfe vocht was dat er bij me uitkomt en dat het nog 6 weken kon duren maar is al zo lang aan de gang en het stopt maar niet. is moest goed blijven eten want ben heel mager? maar heb al aan het opzoeken geweest op internet en kan er niet zo veel van vinden. de wond ziet er goed uit zei de verpleging , die komen elke dag lang voor een compres in de wond te steken dat het vocht opvangt.

ik heb bloed laten trekken bij de huisdokter want ben bang dat ik een soort ziekte heb , begin me toch wel serieus zorgen te maken.

morgen mag ik bellen voor de uitslag .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Jeetje, nog steeds niet dicht dus, en lymfevocht? Na een grote operatie is het normaal dat je vocht aanmaakt (b.v. bij buikwandcorrectie ook), je eigen lichaam moet dat dan absorberen (dmv de lymfeklieren). Omdat jij nu dat gat hebt zal het er bij jou dan uitstromen denk ik? Het ziet er nog steeds ook helder uit dan dat vocht? Goh, en nu moet je dan verder niets doen dan alleen maar goed eten (veel eiwitten zou ik nemen, b.v. noten, kwark, bonenschotels)? En je wonden moeten iedere dag worden verzorgd dan? Mag je toch wel gewoon douchen? Wens je weer veel sterkte meis, dat is een ware nachtmerrie zo....

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar zeg je zoiets idd,douchen,pfff ,lastig hoor met een wond,zou het dan proberen af te plakken ofzo op 1 of andere manier.

Sterkte Goas vind t maar een naar verhaal zo.6 wkn duurt zoooooo lang :(

en ja idd goed eten hoor,desnoods extra vitaminen slikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat douchen is echt een probleem want wij hebben een bad, dus ik ga daar in zitten en met de sproeier overal over behalve mijn

wond . het vocht is nog steeds helder.en ze doen daar opsite over (doorschijnende tape dat tegen water kan) .maar moet wel oppassen want vergeet elke keer dat ik een wond heb en wil zo graag nog eens gaan liggen in bad. ik was me al van november zo .

vitamine c neem ik wel. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Goas, ik heb ff bijgelezen hier. Pfff, wat een ellende maak jij door! Gaat t inmiddels iets beter en heb je de uitslag van je bloedonderzoek al? Knuffel voor jou x

hoi,

mijn bloed was goed ,ben gezond. maar dat vocht blijft er nog steeds uit lopen

volgens mij is mijn lymfestelsel geraakt toen ze de prothese naar beneden moesten trekken

want ervoor was er niks mis met me en waren mijn wonden na 10 dagen heel mooi dicht.

ik had daarna ook een verdikking aan de onderkant naast mijn borst , ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ja pc wist ook niet direct wat die verdikking was.

ik kan niks anders doen dan afwachten en naar jullie mooie foto's kijken in de hoop dat het bij mij goed gaat komen

ik verschiet er toch wel van dat er toch redelijk veel complicatie kunnen optreden

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Aan de ene kant blij dat je gezond bent maar vind het toch vreemd dat je pc je geen zinnig antwoord kan geven op het hoe en waarom... ik zou het toch willen weten!!!

In elk geval, misschien niet te veel achterom kijken en vooruit naar het herstel en je nieuwe operatie... Wens het je in elk geval toe...

T is net wat blondie zegt: mij mogen ze opsluiten in een gekkenhuis als ik dit zou meemaken, vind je echt heel sterk!!! Dus je verdient de mooiste boobs van ons allemaal!!!

Groetjes,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Goas,

Ik kijk iedere dag of je nog een berichtje geplaatst hebt,want je begrijpt...ik volg het op de voet.

Ik vind het vreemd dat Dr Visser je daar geen goed antwoord op kan geven. Ik vind dit een complicatie met grote gevolgen. Als je het nog niet had, voordat je prothese naar beneden getrokken is, dan heeft zij toch iets niet goed gedaan?

Het zal vast wel goed komen, het kost alleen tijd. Zeker voor jou duurt het lang,juist omdat je er iedere dag mee geconfronteerd wordt. Kan me voorstellen dat je er moe van bent. Ik denk dat je eerste prioriteit gewoon beter worden moet zijn. Je lichaam de kans geven dit ook te goed te laten herstellen.

Bij mij duurde het ook uiteindelijk 6,5 maand voordat ik er weer nieuwe in kreeg.

Ja,complicaties komen veel vaker voor,dan dat de pc's zeggen. Het is echt niet 1 op de 1000 of 100 vrouwen. Dat geloof ik al heel lang niet meer. Het is alleen jammer dat ze daar niet eerlijk over zijn.

Ik wens je veel sterkte en vooral kracht toe om dit te boven te komen. Ik leef erg met je mee.

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Goas

Ik heb weer eens even zitten bij-lezen en jeetje, het is nog steeds niet dicht bij jou? Dat duurt nu wel heel lang!

Ik weet niet of dit relevant voor jou is, maar ik wil je de info (hoe summier ook) niet onthouden, want misschien kun je er je voordeel mee doen. Ik las net dat misschien je lymfestelsel geraakt is bij het naar beneden trekken van de prothese. Ik heb laatst gehoord van iemand die een lekkage had in de lymfevaten en die moest daarvoor een speciaal dieet volgen, een paar weken, zodat de beschadiging in deze vaten kon herstellen. Via een lekkage van je lymfestelsel raak je heel veel voedingsstoffen kwijt, die je heel hard nodig hebt voor alle processen in je lichaam (ook voor wondgenezing). Daarbij is het zo, dat zolang dat blijft lekken, je wond niet dicht kan gaan.

Kijk eens even op onderstaande link, daar staat het een en ander over een bepaald dieet, waar je ook bepaalde boter voor nodig hebt, waardoor je kunt zorgen dat je lekkage vermindert of ophoudt.

Wel even overleggen met je pc, maar bij mensen met kanker en die daar ten gevolge van lymfe-lekkage hebben, werkt dit heel goed (weet ik uit betrouwbare bron)

http://www.meandermc.nl/files/9/8/7/4/585_adviezenMTCdieet_jul07.pdf

Hopelijk heb je er iets aan, maar wel even naar dr. Visser bellen om te vragen of dit misschien een optie is, als je het uberhaupt wilt proberen.

Succes! En in ieder geval al heel fijn dat je bloed in orde was!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, nog iets vergeten:

Dat wondvocht/lymfevocht, is dat ook onderzocht? Ze kunnen toch onderzoeken wat voor vocht het is en wat er in zit! Lijkt me in jouw geval toch echt langzamerhand nodig.....

Ik vind echt dat ze je veel te lang aan het lijntje houden, zo zonde!

Je gaat je er niet beter door voelen en het sleept zich maar voort, daar word je toch moedeloos van?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast Lucky71

Hey Goas,

meid, hoe gaat het nu met je?

Je hebt allang niets meer gepost, ben benieuwd hoe het nu met je gaat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.